Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, joka ei värjää hiuksia

Vierailija
24.09.2013 |

Onko kaikilla suomalaisilla hiirenharmaa tukka, jota on pakko värjätä?

Sinä, joka et värjää hiuksia:

Minkä väriset hiuksesi ovat? 

Miksi et värjää hiuksiasi?

Sinä joka värjäät hiuksia:

Minkä väriseksi värjäät?

Miksi värjäät? 

Mitä ajattelet naisista, jotka eivät värjää hiuksiaan?

Kommentit (249)

Vierailija
241/249 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, koska oma hiusvärini on mielestäni todella kaunis. Tummanruskea. 18-25 vuotiaana pidin hiukseni koko ajan mustan värin alla ja kun lopulta päätin lopettaa värjäyksen hämmästyin miten kauniin väriset hiukset minulla on. En myöskään tahdo enää tuhlata rahojani tukkaväreihin enkä myöskään pidä niiden kemikaalikuormasta.

Vierailija
242/249 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Vaaleanruskea lämminsävyinen. En värjää koska pidän omasta väristäni. Voisin laittaa kevytsävytteen jos olisin varma että se lähtee täydellisesti pois määrätyssä ajassa että saisin oman värini takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/249 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat punertavanruskeat luonnostaan. Ei ole huvittanut aikoihin värjätä ja oma väri kauttaaltaan.

En kiinnitä huomiota siihen värjääkö joku hiuksiaan vai ei. :)

Vierailija
244/249 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen värjäsin, kampaajalla tuhlaten ja kaupanväreillä myös. Ikinä en ollut täysin yyytyväinen ja kun olin värjännyt niin heti jo mietin miten värjätä seuraavaksi, että olisi parempi...

Ajoin pään viime keväänä kaljuksi. Nyt vasta olen pari kertaa peiliin katsoessa miettinyt, että vau, näähän on just mun. Ja kun tykkään pitkistä hiuksista niin joka pv on parempi toistaan jo ajatuksena, sillä pituutta tulee lisää.

Moneen kertaan olen kironnut, että ei tästä ole mitään hyötyä ollut, etten silti osaa tykätä hiuksistani. Mutta nyt kun pituutta on edes pikkasen tullut, niin olen alkanut tosiaan pitämään omasta väristäni.

Hiukseni ovat tummanruskeat, enimmäkseen kylmän sävyiset, mutta jossain valossa lämmintäkin sävyä näkyy. Jotenkin outo, alaston ja "ei laitettu/viimeistelty" olo on välillä. Mutta edistystä on tapahtunut :).

Vierailija
245/249 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maantieharmaa tukka. 4v kuvassa vielä ihan blondi mutta nyt tummempi.

Värjään ruskeaksi, kulmani ovat luonnostaan tummat ja kasvon piirteeni etelä-euroopasta joten moni ei usko että olen alunperin blondi

Vierailija
246/249 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki polkkamittainen tukka + paksukainen on aika yleinen wt-näky...

Vierailija
247/249 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki polkkamittainen tukka + paksukainen on aika yleinen wt-näky...

Vierailija
248/249 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Luonnostaan hiukseni ovat kastanjanruskeat.

Vierailija
249/249 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat hiukset on perinteiset maantienharmaat. Värjään tummanruskeiksi, koska yksinkertaisesti näytän paremmalta niin. Nostattaa itsetuntoa, ja muidenkin mielestä näytän paremmalta näin. Vähän hassua, kun sisarukseni ovat luonnostaan vaaleita ja heille sopii vaalea, mutta minä sain ensimmäistä kertaa värjätessäni ihan puolitutuiltakin kommentteja, että olen harvoja ihmisiä joita näin tumma pukee. Alan näyttämään jotenkin väljähtäneeltä aina kun juurikasvua pukkaa liikaa :D

Ajattelen ihmisistä jotka ei värjää hiuksia eri tavoilla riippuen henkilöstä. Joillakin on luonnostaan ihanat punaiset hiukset, jotkut on blondeja, joillain luonnostaan tummat hiukset. Joillekin sopii myös erittäin hyvin se tavallisin vaaleanruskea. Joistain ihmisistä kyllä ajattelen, että pari sävyä vaaleampi tai tummempi näyttäisi paljon paremmalta kuin se luonnollinen hailakka väri

Toisaalta taas epäonnistunut värjäys kiinnittää paljon enemmän huomiota, kuin tylsä oma väri, joten parempi pitää se, jos ei ole esteettistä silmää :)