Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, joka ei värjää hiuksia

Vierailija
24.09.2013 |

Onko kaikilla suomalaisilla hiirenharmaa tukka, jota on pakko värjätä?

Sinä, joka et värjää hiuksia:

Minkä väriset hiuksesi ovat? 

Miksi et värjää hiuksiasi?

Sinä joka värjäät hiuksia:

Minkä väriseksi värjäät?

Miksi värjäät? 

Mitä ajattelet naisista, jotka eivät värjää hiuksiaan?

Kommentit (249)

Vierailija
161/249 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää hiuksiani koska luonnollinen hiusvärini on lähellä platinanvaaleaa. Lisäksi en tahdo pilata paksua pitkää tukkaani kemikaaleilla. Luonnollinen on paras.

Vierailija
162/249 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan värjännyt, ikää minulla on 36. Hiukseni ovat luonnostaan ihan kirkkaanvaaleat, ja auringossa vaalenevat vielä entisestään. Yleensä ihmiset eivät meinaa millään uskoa, että värini on oma ja tenttaavat, missä käyn kampaajalla kun on niin hyvin laitettu ja luonnollisen näköinen väri. En värjää, koska ei tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/249 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään hiuksiani punaruskeaksi, oma väri on sellainen ikävä suomalainen maantienvärinen.

Enkä välitä siitä värjääkö muut hiuksiaan, jokaisen oma asia eikä kuulu mulle :)

Vierailija
164/249 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, vaikka hiuksissa jo vähän harmaatakin. Hiusten väri on tumma varsinkin jos käytän hoitoaineita ja välillä syvähoitoja. Jos vaatteetkin ovat oikeansävyisiä eli tummia ja meheviä eli ihonväriini sopivia, se näyttää tummentavat myös hiustenväriä. Optinen harha siis.

Vierailija
165/249 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään koska en halua olla blondi :) ja toinen syy on se etten halua joka aamu muistutusta isästäni jonka hiukset on saman väriset ku mulla. Ei olla oltu missään tekemisissä sen jälkeen kun äiti lähti ja otti eron miehestä.

Vierailija
166/249 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Tukkani on rehellisen ruskea, auringossa muuttuu hieman punertavaan suuntaan. En värjää siksi, koska on paljon omaperäisempää olla värjämättä niitä. Muutenkin väri on hyvä. Enkä edes tietäisi mihin suuntaan pitäisi värjätä. En myöskään nypi kulmakarvojani muutamaa hajakarvaa lukuunottamatta, koska malli on on todella hyvä: loppuunpäin oheneva. Tykkään lisäksi paksummista kulmista, ohuet viivat on mun mielestä melko wt. Musta hiustenvärjäyksessä on se huono puoli, että aina näkee, onko värjätty vai ei. Varsinkin näistä ihan mustista ja ihan blondeista. Musta tukka on kyllä kaunis, mutta mitä etua siitä on, jos se on sellaiseksi värjätty? Kuka tahansa voi tukkansa värjätä millaiseksi vaan. 

Silmissä käytän kuitenkin paljon meikkiä, etenkin ripsaria :) juu, voihan kuka tahansa laittaa paljon meikkiä, mutta mulla onkin tähän yksi etu: mulla on silmät, jotka saa meikattua erittäin näyttäviksi :) kaikista tuhrusilmistä ei sellaisia saa, vaikka kuinka yrittäs.... mua luullaan usein ulkomaalaiseksi: kysytty on, olenko slaavilainen, venäläinen, italialainen, espanjalainen. Ihan suomalainen olen :) ja otan etenkin varsinkin tuon venäläisen kohteliaisuutena :D

Vierailija
167/249 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Kun lopetin, luulin, että mulla on hiirenharmaa tukka. Mutta oma värini olikin kauniin ruskea. Nyt ihan vähän harmaata mukana. Eli onneksi lopetin jatkuvan värjäämisen n. 5v. sitten.

Vierailija
168/249 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää.

Minulla on pitkät ja vahvat hiukset. Kiiltävät ja hyväkuntoiset. Väriltään tumman rusehtavat jotka hieman taittuu kupariin. Oma väri on minusta kauniimpi kuin mitä purkista saa. Monivaiheinen ja kiiltoa on omasta takaa. Jos väri joskus muuttuu niin voin värjätä, mutta nyt näin on parempi.

Vierailija
169/249 |
02.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin värjäämisen, koska halusin vähentää kemikaalien käyttöä ja koska kyllästyin siihen tyvikasvuvärjäysrumbaan. Kyllästyin myös helposti ja vaihtelin tukan väriä tummanruskeasta punaiseen ja välillä vaaleampaan.

Nyt olen ollut pari vuotta värjäämättä (hieman vaaleita raitoja kyllä laitettu vuosi sitten) ja olen ihan yllättynyt miten kiva luonnollinen värini on. Auringoissa otetuissa valokuvissa näytän ihan punapäältä ja sisätiloissakin väri on kivan lämpimän vaaleanruskea/keskiruskea. Tukka tuntuu nyt myös erilaisemmalta, vahvemmalta ja tuuheammalta, kun värjättynä se oli semmoinen päätä nuoleva, kiree liuhuletti. En ikinä enää aio värjätä!

Vierailija
170/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää.

Hiukseni ovat tummanruskeat, joissa päälaella valkoisia hiuksia isompi rykelmä "raitoina" ja korvien päällekin ilmestynyt niitä viime vuosina. Olen tyytyväinen pitkiin ja hyväkuntoisiin hiuksiini ja odotan innolla, että hiukseni harmaantuvat lisää. Pidän valkoisten hiusten kiiltävästä helmenhohteesta.

Vierailija
171/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Just tässä eräänä  päivänä katsoin jostain Cheekin kuvasta, että mulla on just saman väriset hiukset. Eli sellaset kellertävät ja vähän punaiseen taittava.

http://is13.snstatic.fi/img/978/1288606588076.jpg

Eli mikä tuo väri on?

Hirveeä väri omasta mielestäni ja olen miettinyt, että pitäisiköhän vaikka raitoja laittaa. On vaan niin kallista, ettei mulla köyhällä opiskelijalla ole varaa.

Vierailija
172/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:48"]Onpas ketjussa valtavan monta ihmistä, joilla on aivan upea luonnollinen väri hiuksissa värjäämättä.

Eipä ole koskaan tullut vastaa. Värjäämättömät (suomalaiset) nyt vain ovat harmaita hiirulaisia.

[/quote]

Tai sitten olet vain olettanut, että ne upeat hiukset on värjätyt, vaikka ne ovat luonnolliset.

Vierailija
173/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa suomalaisten miesten hiuksia. Valtaosalla miehistä on värjämätön tukka. Samoja luonnollisia värejä kuin miehillä on, löytyy tietysti myös naisilta.

Vierailija
174/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en värjää, minulla on luonnostaan porkkanan väriset hiukset. haluaisin värjätä tummaksi, mutta tyvikasvu tulee niin äkkiä, että joutuisin väh. 2 viikon välein värjätä, ja tyvi näyttäisi aina siltä kuin olisin yrittänyt blondata tai olisin kaljuuntumassa. mutta jos harmaita alkaa tulemaan vanhempana, sitten kyllä alan värjämään tummemmalla

Vierailija
175/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ketjussa valtavan monta ihmistä, joilla on aivan upea luonnollinen väri hiuksissa värjäämättä.

Eipä ole koskaan tullut vastaa. Värjäämättömät (suomalaiset) nyt vain ovat harmaita hiirulaisia.

Vierailija
176/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kullanvaaleat hyväkuntoiset hiukset luonnostaan, nykyään en värjää. Syy on se että pidän näistä, helppohoitoiset ja säästyy rahaakin samalla.

Vierailija
177/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta miksipä ei.

Värjään hiuksia pari astetta vaaleammiksi, koska tumma maantie tekee myös kalvakat kasvoni harmaiksi (lapsena olin blondi niin kuin moni muukin). Ero ei kuitenkaan ole niin suuri, että tulisi pahaa juurikasvua ja sävy näyttää luonnolliselta vaaleammalta maantieltä.

Vierailija
178/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Oma väri suklaanruskea kultavivahteilla (auringon kulumia.)

Syynä se että oma väri on kaunis enkä jaksa värjätä. Menee rahaa ja vähemmän myrkkyjä iholle :)

Vierailija
179/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää hiuksiani, ne ovat hyvin lähellä light ash brown C-7 seuraavasta värikartasta:

http://www.lynnmoralesnd.com/wp-content/uploads/2011/05/hair_color_chart.gif

aurinko tekee niin ihan vitivalkoisia raitoja jotka saavat hiukset näyttämään vaaleammilta kuin ovat. Talvisin kun juuri kasvaa niin se näyttää paljon tummemmalta kuin loput hiuksista mutta hyvällä tavalla, ei niin kuin silloin kun värjää hiuksia. Hiusteni väriä ja kuntoa kehutaan lähes päivittäin, ne ovat malliltaan:

http://cdnpix.com/show/imgs/1aa9f6174a0f2ae773c13b3220574bf4.jpg

sipaisen sivut kuitenkin aina korvan taa. ikää minulla on yli 40v.

Vierailija
180/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Hiukseni ovat vaaleanruskeat, jotka vivahtavat hieman hunajaiseen sävyyn. Värjäsin teininä, mutta se ohensi hiuksia ja teki niistä huonokuntoiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme