Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, joka ei värjää hiuksia

Vierailija
24.09.2013 |

Onko kaikilla suomalaisilla hiirenharmaa tukka, jota on pakko värjätä?

Sinä, joka et värjää hiuksia:

Minkä väriset hiuksesi ovat? 

Miksi et värjää hiuksiasi?

Sinä joka värjäät hiuksia:

Minkä väriseksi värjäät?

Miksi värjäät? 

Mitä ajattelet naisista, jotka eivät värjää hiuksiaan?

Kommentit (249)

Vierailija
101/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Nuorena hiukseni olivat vaaleat ja aikuisena tumman vaaleat (maantienväriset). Olen joskus värjännyt, mutta inhosin sitä juurikasvua ja vaihtuvia värejä. Tykkään luonnollisesta, pitkästä tukasta, johon ei tarvitse välttämättä laittaa mitään muotoilutuotteita. Nyt hiukseni ovat alkaneet harmaantua ja muuttua edestä valkoiseksi. Väri on kauniimpi kuin vuosiin.

Ilahdun nähdessäni värjäämättömiä päitä, enkä pidä niitä valjuina. Toisaalta ihailen myös tyylikkäästi värjättyjä ja leikattuja hiuksia, mutta niihin kuluva raha ja aika eivät itseäni innosta.

Vierailija
102/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin vaiheessa oli ties minkälaista väriä päässä, raitaa ja muuta. Juurikasvu aina yhtä kammottava. Enää ei ole rahaa värjätä, ja kappas: oma väri onkin kauniin luonnollinen ruskea. Ei mikään maantien värinen. Tykkään kovasti, ja säästän euron jos toisenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Oma värini on keskiruskea, kultaan vivahtava. En vain tunne tarvetta värjäykselle ja pidän omasta väristäni. Jos hiukseni olisivat maantienharmaat niin silloin varmaan kyllästyisin niihin ja värjäisin.

Vierailija
104/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, hiukset kullanruskeat. Tykkään omasta väristä, enkä halua turhia kemikaaleja. Jos joskus rupeaa kunnolla harmaantumaan, alan luultavimmin värjäämään, toivottavasti mahdollisimman lähelle omaa originelliä väriä.

Vierailija
105/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele muiden tukkamuodista yhtikäs mitään. Se, mikä sopii minulle, ei välttämättä sovi kaikille, eivätkä kaikki ole yhtä a) varakkaita tai b) kiinnostuneita asiasta investoidakseen joka 1,5 kuukausi 122 euroa hiustenleikkuuseen ja värjäykseen.

Värjään siis kuparinpunaiseksi, oma väri jo harmaantuva keskiruskea.

Vierailija
106/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en värjää hiuksia myrkkyjen takia ja käytän kosmetiikkaa muutenkin aika rajoitetusti.

Hiukseni ovat vaaleanruskeat ja olen niihin ihan tyytyväinen. Kampaaja on joskus sanonut (tästä tosin jo aikaa eli ei varmaan muodissa enää) että moni haluaa värjätä siihen tyyliin kun mitä tukkani on kun on esim. päältä vaaleampi kuin alta kun aurinko värjännyt tukkaa vaaleammaksi osittain niin moni raidoittaa tähän tapaan hiuksiaan.

Vierailija
107/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään. Hiukset maantienväriset ja ne inhottavat "ensimmäiset harmaat" on alkaneet tulla.

En kelaa mitään, jos joku ei värjää. Enemmän kelaan ylipäätään rumia hiuksia. Niihin kuuluu niin ne värjäämättömät ja kiilllottomat hiukset kuin ne super-super yököttävät punaiseksi itse värjätyt pehkot, joissa on kymmenen sentin tyvikasvu ja latvat ovat ihan haperot. Herra jeesus ne on kauheat.

Vierailija
108/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, koska hiusteni väri on upea ilmankin :-). Hiukseni on ruskeat, sävy semmoinen keskitumma, kultaan vivahtava. Kampaajani mukaan erikoinen ei-tyypillinen suomalainen sävy. Sitten, jos/kun harmaantuu, alan värjätä. Olen vaan onnellinen, kun pärjään ilman värikierrettä, eikä ole muutenkaan tarvetta ollut vaihteluun/värikokeiluihin.

Vierailija
109/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, tykkään omasta väristä enkä jaksaisi sitä värirumbaa.

Omat hiukset on vaaleanruskeat, jonkun kampaajan mukaan vähän kultaan (vai hunajaan?) vivahtavat.

Vierailija
110/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää. Olen punapää, ja tukka ei tunnu iän myötä edes harmaantuvan, haalistuu vaan pikkuisen. Ehkä sitten kun se haalistuu tarpeeksi, värjäytän sitä lähemmäs omaa alkuperäistä sävyä.

Vierailija
111/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse värjätä, koska olen punatukkainen ja väri on kaunis vieläkin, vaikka ikää jo 45 vuotta.

En ajattele mitään niistä, jotka eivät värjää mutta joskus kieltämättä ihmetyttää jotkut värjätyt päät (tyyliin musta/valkoinen tai liiloja raitoja yms.)

Vierailija
112/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat sitä tylsää strawberry blonde sävyä, jotka vaalenevat auringossa valkoisiksi. Minä värjään hiuksiani vaaleansinisiksi, koska.. noh. Miksi en?

Vierailija
113/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varjaa, en ole koskaan tuntenut tarvetta, mutta toki varjaamisesta saatavat myrkyt eivat kiinnosta myoskaan. Mulla on punaruskeat hiukset, ja olen niihin ollut aina suht tyytyvainen.

Hiusten varjaamisvimmassa ihmetyttaa usein se, etta monet varjaa hiuksiaan todella erilaisilla vareilla, mika tekee kasvoista kalpean ja sairaan nakoisia, ja ihon luonnollinen hehku uppoaa sen kovan kontrastin vuoksi.

Vierailija
114/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 14:12"]

Sinä joka värjäät hiuksia:

Minkä väriseksi värjäät?

Miksi värjäät? 

Mitä ajattelet naisista, jotka eivät värjää hiuksiaan?

[/quote]

Hiukseni ovat tuhkanvaaleat. En värjää enää,koska nuorempana pilasin hiukseni kun värjäsin,tein värinpoiston,värjäsin eri värillä,siis tätä noin 10 putkeen,tukka oli lopulta ihan kuollut harakanpesä. Nyt olen antanut hiusten kasvaa omanvärisinä,ja iloitsen terveistä hiuksista,vaikka väri onkin tylsä :)

Vierailija
115/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Aivan vaaleat.

- Pidän väristäni enkä koe tarpeelliseksi vaihtaa blondista tummempaan.

Vierailija
116/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni on hyvin vaaleat maantienväriset, sekoitus kirkasta tuhkaa ja kultaa/hunajaa. Vaikea kuvailla! Kampaajat ovat usein kehuneet väriäni, että se on aika erikoinen, periaatteessa maantiensävyinen mutta kuitenkin niin vaalea ja kirkas että ei näytä tylsältä tai hiirenharmaalta.

Olen värjännyt hiuksiani muutaman kerran sellaiseksi Gwen Stefani -tyyppiseksi blondiksi, ja tykkäsin kyllä, se oli piristävä väri, mutta en kuitenkaan jaksaisi sellaista värjäyskierrettä vuodesta toiseen. Lisäksi tykkään todella omasta väristäni, se sopii ihonväriini ja kivasti myös vaalenee kesällä.

Vierailija
117/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  värjää hiuksiani.

Hiukseni ovat vaaleat, ihan kivanväriset.

Pidän hiusteni sävystä nykyisellään, ei ole tarvetta värjätä.

Vierailija
118/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 14:12"]

[/quote]

Värjäsin hiuksia putkeen varhaisteini-iästä saakka (noin 14 vuotta). Sitten pari vuotta sitten päätin kokeilla, miltä se oma väri näyttää. Värin uloskarvattamisessa kesti muutama vuosi, mutta nyt olen vihdoin omalla tukalla. Olen niiiin tyytyväinen. Hiusten väri on keskiruskea, mutta kesäisin väri vaalenee jo melkein tumman blondiksi. Jotain tän sävyistä talvisin: http://thebeatlink.files.wordpress.com/2009/08/mischabarton.jpg?w=300

En enää värjää hiuksia, koska pidän omasta väristäni. Lisäksi en halua joutua takaisin siihen värjäyskierteeseen (=juurikasvu näyttää rumalta eli pakko värjätä) uudestaan. Säästän tässä samalla rahaa paljon. Olen myös huomannut, että päänahkani on paremmassa kunnossa värjäyksen lopettamisen jälkeen.

Vierailija
119/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kärsinyt siitä että kukaan mieskavereistani ei ole tykännyt ulkonäöstäni ja ovat haukkuneet minua. Kaikki tuntuu tykkäävään mustasta.niimpä en jaksanut enää ja värjäsin tumman ruskeaksi hiukseni.en viitsi enää poistattaa väriä kun se on kovaa ainetta se värinpoisto. Ei oo sittemmin tullu .uutettua koska nykyinen aviomieheni tykkää tummasta myös niin antaapa olla. Olen itsekin ihaillut aina tummia.

Vierailija
120/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää hiuksiani. En ole värjännyt 15 vuoteen. Hiukseni ovat keskiruskeat, lievää aurinkoraitaisuutta, seassa muutama pikimustakin hiuskarvamutaatio :) Hiusteni laatu on paksu ja karheahko.

Värjäsin hiuksiani teini-iästä 23-vuotiaaksi asti (tummanruskeaksi). Kyllästyin värjäämään, koska värjätessä hiuksia irtosi kauheasti, ne ohentuivat ja tukasta tuli liukas lättänä hiirenhäntä. Teennäinen väri sai ihoni näyttämään samanaikaisesti kalvakkaalta, punakalta ja kirjavalta ja kasvot leveämmältä, vaikka yritin kokeilla vähän erilaisia ruskean sävyjä.

Yksi ihan parhaita ulkonäköön liittyviä päätöksiäni on kyllä ollut tämä hiusten värjäämättä jättäminen (ja siinä pysyminen), vaikka se kasvatusvaihe koetteli itsetuntoa ;)

Olen miettinyt mitä sitten teen, kun harmaita alkaa ilmaantua. Tässä keskiruskeassa auringon paikoin valkaisemassa tukassa ei ne harmaatkaan kyllä heti erotu. En missän nimessä haluaisi enää joutua värjäyskierteeeseen. Ehkä vaan annan harmaiden tulla tai laitan jotain vähän lämpimän vaaleita raitoja harmaiden seuraksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi