Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, joka ei värjää hiuksia

Vierailija
24.09.2013 |

Onko kaikilla suomalaisilla hiirenharmaa tukka, jota on pakko värjätä?

Sinä, joka et värjää hiuksia:

Minkä väriset hiuksesi ovat? 

Miksi et värjää hiuksiasi?

Sinä joka värjäät hiuksia:

Minkä väriseksi värjäät?

Miksi värjäät? 

Mitä ajattelet naisista, jotka eivät värjää hiuksiaan?

Kommentit (249)

Vierailija
121/249 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellava, nyt on oman väriset hiukset, mutta on ollut päässä vuosien varrella koko värikartta ja suunnitelmissa taas laittaa päähän jokin luonnoton väri.

Vierailija
122/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään silloin tällöin harmaita piiloon, mutta väliä voi olla puolikin vuotta joten välillä harmaat paistavat hiuksista. Harmaat hiukseni ovat kiharaisia ja lumivalkoisia, kun alkuperäinen hiuslaatuni on lasimainen, piikkisuora, eikä ole vaaleaa nähnytkään. Kotona värjään ja kevytvärillä. Valitsen aina sävyn joka on mahdollisimman lähellä luonnollista väriäni, joka on siis lämpimän ruskea.

Minulla oli välillä vaaleita raitojakin  kun ajattelin että se on terveellisempää, mutta ne jouduin otattamaan kampaajalla ja se tuli niin kalliiksi. Sitäpaitsi vaaleat raidat näyttivät epäaidoilta, joten en ole nyt enää vaalennuttanut.

Olen alkanut harmaantua nuorena ja en ole vielä sopeutunut tähän, siksi värjään, mutta toivon että jaksan luopua tästä epäterveellisestä tavasta viimeistään siinä vaiheessa kun naama alkaa enemmän matchata lumivalkoisiin jouhiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te muut alle 50 vuotiaat, joilla on harmaat/valkoiset hiukset, niin kuinka usein joudutte värjäämään? Minulla kasvaa hiukset niin nopeasti, että kolmen viikon välein värjään tyven ja ikää on 46.

Vierailija
124/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN USKO, ETTÄ KELLÄÄN VOI OLLA KAUNIIT HIUKSET OMASTA TAKAA. OLETTE KAIKKI HIIRULAISEN VÄRISIÄ VÄRJÄTTYJEN KUONTALOIDENNE ALLA. PISTE.

Vierailija
127/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi kaveri, jolla on ihanan punainen tukka luonnostaan. Tiedän, että on aito, koska olen tuntenut hänet lapsesta asti. Joku ulkopuolinen voisi tietysti epäillä, että ne on onnistuneesti värjätyt.

Vierailija
128/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin tukkaani aina kampaajalla varhaisteinivuosista jonnekin 23- tai 24-vuotiaaksi. Lopetin kai osittain rahasyistä opiskeluaikana ja osittain raskauden yrittämisen vuoksi minimoidakseni kemikaalialtistusta. Raskaus- ja imetysaikana en olisi halunnut muutenkaan värjätä hiuksia, mutta huomasin myös ulkopuolisten kommenttien perusteella, että oma värini on oikeastaan tosi kaunis lämmin tummanruskea, joten se väri on saanut olla nyt vuosia rauhassa. Olen nykyään myös tietoinen vaarallisista ja pahoin allergisoivista yhdisteistä, joita käytännössä ihan kaikissa kestoväreissä käytetään (mutta jotka esim. kaikessa iholle laitettavassa kosmetiikassa on EU:ssakin jyrkästi kiellettyjä), joten valitsin tämän tieni. Allergia- ja astmaliiton sivuilta voi lukea lisää. Eikä myöskään tarvitse muutaman viikon välein laittaa toista sataa euroa tukan ehostamiseen!

Vierailija
129/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:58"]

Katsokaa suomalaisten miesten hiuksia. Valtaosalla miehistä on värjämätön tukka. Samoja luonnollisia värejä kuin miehillä on, löytyy tietysti myös naisilta.

[/quote]Valtaosa on kaljuuntuvaa sorttia joten otos on pienempi :)

Vierailija
130/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:58"]

Katsokaa suomalaisten miesten hiuksia. Valtaosalla miehistä on värjämätön tukka. Samoja luonnollisia värejä kuin miehillä on, löytyy tietysti myös naisilta.

[/quote]Valtaosa on kaljuuntuvaa sorttia joten otos on pienempi :)

[/quote]

No kattele vaikka niitä parikymppisiä miehiä, jotka eivät ole alkaneet vielä kaljuuntua;)

Vierailija
131/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:27"]Olen värjännyt yli 20 vuotta. Nyt haluaisin lopettaa mutta harmaita jo niin paljon, että värjäys taitaa jatkua.

[/quote]

Kerrotko miksi alapeukutit.

[/quote]

mä yläpeukutin, mutta mietein kyllä hetken että kumman peukun laitan... Mulla siis sama tilanne että *pakko* värjätä kun on niin paljon harmaata. Olen 40v...

Vierailija
132/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:04"]

Te muut alle 50 vuotiaat, joilla on harmaat/valkoiset hiukset, niin kuinka usein joudutte värjäämään? Minulla kasvaa hiukset niin nopeasti, että kolmen viikon välein värjään tyven ja ikää on 46.

[/quote]

Talvella käytän vain sävyttävää hoitoainetta 2-3 viikon välein. Kesä - syksy -kaudella värjään ehkä pari kertaa ja vahvistan tuolla hoitoaineella väriä välissä. Häämöttää ne valkeat sieltä mutta ei niin pahasti.

98

Vierailija
133/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat jotain vaaleanruskea - keskiruskea väliltä. Kesällä aurinko tekee vähän vaaleampaa raitaa joukkoon. Olen ihan tyytyväinen hiusteni omaan väriin. Olen joskus värjännyt, mutta ei mitään shokkivärejä tai kovin omasta väristä poikkeavaa. Kotona värjätessä huomasin saavani nuhan värjäyksen yhteydessä ja koska minulla on muitakin allergioita ajattelin olevani allerginen väriaineelle ja  olen lopettanut hiusten värjäyksen kokonaan turhana toimenpiteenä.

Vierailija
134/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, hiukset tylsän ruskeat, ei tummat eikä vaaleat :/ Kyllästyin värjäämiseen, kun sitä sais olla tekemässä koko ajan, juurikasvu on niin ruma. Lisäksi rahaa voi käyttää johonkin järkevämpäänkin. Enää en jaksa edes ajatella, minkäväriset hiukset on tai että pitäiskö jotenkin erikoisesti laittaa ja vääntää aamuisin, on mitkä on, kelvatkoon.

Vierailija
135/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan aikaa, jolloin tuntuu luontevalta antaa harmaiden hiusten hulmuta vapaasti. Aion jattaa ne pitkiksi ja suoriksi. Harmaat hiukset nayttaa tyylikkailta etenkin, jos niita savyttaa vahan, joillakin on esim metallinhohtoiset.

Vierailija
136/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään hyvin tummaksi violetiksi. Oma väri vähän ruskeaan vivahtava blondi. Tosi vaaleat. Värjään, koska vain kyllästyin vaaleisiin hiuksiin. En ajattele värjäämättömistä mitään, ei oo mun hiukset.

Vierailija
137/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, koska olen päässyt siihen vaiheeseen, että viimeisetkin värjätyt on latvassa (3v sitten värjätty suht samalla värillä kuin oma). Väri on tällanen keskiruskean ja tummanruskean värimaastossa. Olen tyytyväinen näin joten en halua värjäyskierrettä enää :)

Vierailija
138/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 13:27"]Olen värjännyt yli 20 vuotta. Nyt haluaisin lopettaa mutta harmaita jo niin paljon, että värjäys taitaa jatkua.

[/quote]

Kerrotko miksi alapeukutit.

[/quote]

mä yläpeukutin, mutta mietein kyllä hetken että kumman peukun laitan... Mulla siis sama tilanne että *pakko* värjätä kun on niin paljon harmaata. Olen 40v...

[/quote]

Niin, voihan tuon pakon ymmärtää väärin. Itse olen alle 50 ja en halua olla vielä harmaa. Ihailen kyllä harmaita, pitkiä hiuksia mutta ikääkin voi silloin olla yli 60.

Vierailija
139/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää, ja omaa väriä sanon ruskeaksi, mutta kampaaja oli sitä mieltä että väri on pähkinä joka vivahtaa kultaan.

En jaksanut sitä ainaista juurikasvun värjäilyä, ja hiukset rasittuvat. Ehkä harmaiden tullessa ajaudun värjäyskierteeseen.

Vierailija
140/249 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole kyllä ainakaan hiirulainen luonnollise värisissä paksuissa kullanvaaleissa hiuksissani. Meikkaan myös vähän enkä vaan ole mikään hiirulainen tyyliltäni.

Ulkomailla luonnollinen look on upea. Katsokaa mallejakin vaikka. Suomessa pidetään heti hiirulaisena, omituista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi