Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
241/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti alkaa johtajaksi isäni jälkeen, mutta setäni anasti vallan ja lavasti minut isäni murhaajaksi. Pakenin kauas kotoa ja aloin viettää huoletonta poikamieselämää tropiikissa, mitä nyt uusi ruokavalio vähän tökkii(kaipa ötököiden syömiseen tottuu). Nyt kuulin, että kotipuolessa asiat ovat retuperällä, minun pitäisi palata kotiin ja vetää setäni tilille. Lisäksi olen ihastunut lapsuuden ystävääni, joka saattaa olla myös sukulaiseni. Olenko nössö jos jään vain viettämään huoletonta hippielämää samalla kun setä rellestää ja muu suku kärsii kurjuudesta?

Vierailija
242/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahassa pulassa nyt. "Kerho" pitää minua petturina. Eivät anna anteeksi. Rotalle ei ole luvassa hyvää loppua. Olen niin väsynyt. Pitäisikö lähteä pakoon, ajaa vaan moottoripyörällä jonnekin. Löytävät minut silti. Ei minulla ole ketään enää, eikä ole ollutkaan. Minä en vaan meinaa pärjätä omillani. Ehkä parempi luovuttaa. Elämäni tulee olemaan lyhyt, tiedän sen joten miksen tekisi loppua kaikesta jo nyt?

Peter Piskula? (Harry Potter)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun isossa ja kalliissa asunnossa vanhassa kerrostalossa hienolla alueella Helsingissä. Asuntoni ostin perintörahoilla. Aikaisemmin kärsin mm. peliongelmista ja väkivaltaisuudesta. Minulla on kaksi poikaa, joista nuoremman olemassaolosta olen tiennyt vasta vähän aikaa. Minulla oli myös tytär, joka kuitenkin kuoli nuorena vakavaan sairauteen. Suhteeni lapsiini on välillä hyvinkin vaikea. Vanhempi poikani kärsii alkoholismista ja on homoseksuaali. Vähän aikaa sitten menin suutuspäissäni lyömään häntä, rnkä ole saanut anteeksi. Toki poikani menetti vähän aikaa sitten myös sisarpuolensa kamalassa onnettomuudessa. Se tuon äiti, ensimmäinen vaimoni jännittävä tapaus vasta olikin kun hylkäsi lapsensa ja lavasti kuolemansa halutessaan minusta eroon. Uusi vaimoni puolestaan vaihtoi sukupuoltaan ja petti minua parhaan ystäväni kanssa. Nyt nämä kaksi ovat sitten pari. Tuon nuoremman poikani äidin kanssa minulla oli lyhyt avioliitto kauan sitten, enkä kuullut tuosta naisesta pitkään aikaan ennen kuin kertoi yhteisestä lapsesta.

Vierailija
244/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoja matkaeväsreseptejä? Joudun ystäväni kanssa kuin kohtalon oikusta kävelemään pitkähkön matkan paikoittain vaikeakulkuisen maaston halki, ja kaipaisin vinkkejä ruokapuolen hoitoon. Repustani löytyy perunoita sekä ulkomaan leipää (sanovat todella riittoisaksi, mutta eipä noista koskaan tiedä), ja ehdin varastaa naapurin kasvimaalta parit porkkanat, mutta muuten tulisi pärjätä ns. luonnon antimilla... Ystäväni on vastuussa eräästä arvoesineestä ja kokee selvästi paineita asiasta, joten olisi mukavaa yllättää hänet vaikka jollain mielialaa nostattavalla herkulla :-)

Vierailija
245/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun isossa ja kalliissa asunnossa vanhassa kerrostalossa hienolla alueella Helsingissä. Asuntoni ostin perintörahoilla. Aikaisemmin kärsin mm. peliongelmista ja väkivaltaisuudesta. Minulla on kaksi poikaa, joista nuoremman olemassaolosta olen tiennyt vasta vähän aikaa. Minulla oli myös tytär, joka kuitenkin kuoli nuorena vakavaan sairauteen. Suhteeni lapsiini on välillä hyvinkin vaikea. Vanhempi poikani kärsii alkoholismista ja on homoseksuaali. Vähän aikaa sitten menin suutuspäissäni lyömään häntä, rnkä ole saanut anteeksi. Toki poikani menetti vähän aikaa sitten myös sisarpuolensa kamalassa onnettomuudessa. Se tuon äiti, ensimmäinen vaimoni jännittävä tapaus vasta olikin kun hylkäsi lapsensa ja lavasti kuolemansa halutessaan minusta eroon. Uusi vaimoni puolestaan vaihtoi sukupuoltaan ja petti minua parhaan ystäväni kanssa. Nyt nämä kaksi ovat sitten pari. Tuon nuoremman poikani äidin kanssa minulla oli lyhyt avioliitto kauan sitten, enkä kuullut tuosta naisesta pitkään aikaan ennen kuin kertoi yhteisestä lapsesta.

Salattujen elämien Ismo?

Vierailija
246/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoja matkaeväsreseptejä? Joudun ystäväni kanssa kuin kohtalon oikusta kävelemään pitkähkön matkan paikoittain vaikeakulkuisen maaston halki, ja kaipaisin vinkkejä ruokapuolen hoitoon. Repustani löytyy perunoita sekä ulkomaan leipää (sanovat todella riittoisaksi, mutta eipä noista koskaan tiedä), ja ehdin varastaa naapurin kasvimaalta parit porkkanat, mutta muuten tulisi pärjätä ns. luonnon antimilla... Ystäväni on vastuussa eräästä arvoesineestä ja kokee selvästi paineita asiasta, joten olisi mukavaa yllättää hänet vaikka jollain mielialaa nostattavalla herkulla :-)

Taru Sormusten Herrasta Sam?

Vierailija
247/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöasiaa... Menikö tämä nyt ihan oikein? Huomattavan varakas isäni kuoli muutama vuosi sitten, jolloin äitipuoleni otti komentoonsa kartanomme ja kaiken omaisuutemme. Ei siinä vielä mitään, en ole kovin kiinnostunut raha-asioista ja tykkäänkin viettää suurimman osan ajastani talon eläinten kanssa, mutta hän on myös alkanut käskyttämään minua ja ikäväkseni huomasin olevani lähinnä palvelija omassa talossani... On ihan ok, että äitipuoleni on vastuussa taloudesta yms., mutta perintörahat tuntuvat jakautuvan melko epäreilusti, sillä äitipuoleni tyttäret saavat harva se päivä upeita leninkejä, kun taas itse kuljeskelen jatkuvasti risaisissa, tuhkan tahrimissa vaatteissa.

Olisiko täällä ketään perintöasioista tietävää? Onko tämä tilanne ihan laillinen? Olen edesmenneen isäni ainoa lapsi, äitini kuoli ollessani pieni ja äitipuoleni tyttäret eivät siis ole mitään sukua isälleni.

Vierailija
248/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä muka voisin olla sovinisti??? Ettekö te tiedä, kuka on äitini? Hän on kuuluisuus! maailmankuulu feministi ja naisasianainen!

silloin kun te mitättömät hepsankeikka tytöntylleröt ette olleet vielä syntyneetkään, hän soturin raivolla, rinnat paljaina, taisteli naisten oikeuksien puolesta. Hän organisoi marsseja ja järjesti näyttäviä performansseja kuten se kuuluisa "pimppiparaati"...

Missäkö on johtaja???... Siis MINÄ johdan tätä huoltoasemaa! Minulla on VIISI, siis VIISI!! yliopistotutkintoa!

Te olette kapitalismin mädättämiä, työväenluokan verenimijöitä!

Vierailija
249/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perintöasiaa... Menikö tämä nyt ihan oikein? Huomattavan varakas isäni kuoli muutama vuosi sitten, jolloin äitipuoleni otti komentoonsa kartanomme ja kaiken omaisuutemme. Ei siinä vielä mitään, en ole kovin kiinnostunut raha-asioista ja tykkäänkin viettää suurimman osan ajastani talon eläinten kanssa, mutta hän on myös alkanut käskyttämään minua ja ikäväkseni huomasin olevani lähinnä palvelija omassa talossani... On ihan ok, että äitipuoleni on vastuussa taloudesta yms., mutta perintörahat tuntuvat jakautuvan melko epäreilusti, sillä äitipuoleni tyttäret saavat harva se päivä upeita leninkejä, kun taas itse kuljeskelen jatkuvasti risaisissa, tuhkan tahrimissa vaatteissa.

Olisiko täällä ketään perintöasioista tietävää? Onko tämä tilanne ihan laillinen? Olen edesmenneen isäni ainoa lapsi, äitini kuoli ollessani pieni ja äitipuoleni tyttäret eivät siis ole mitään sukua isälleni.

Tuhkimo

Vierailija
250/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun piti alkaa johtajaksi isäni jälkeen, mutta setäni anasti vallan ja lavasti minut isäni murhaajaksi. Pakenin kauas kotoa ja aloin viettää huoletonta poikamieselämää tropiikissa, mitä nyt uusi ruokavalio vähän tökkii(kaipa ötököiden syömiseen tottuu). Nyt kuulin, että kotipuolessa asiat ovat retuperällä, minun pitäisi palata kotiin ja vetää setäni tilille. Lisäksi olen ihastunut lapsuuden ystävääni, joka saattaa olla myös sukulaiseni. Olenko nössö jos jään vain viettämään huoletonta hippielämää samalla kun setä rellestää ja muu suku kärsii kurjuudesta?

Olet Simba.

Vierailija
251/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahassa pulassa nyt. "Kerho" pitää minua petturina. Eivät anna anteeksi. Rotalle ei ole luvassa hyvää loppua. Olen niin väsynyt. Pitäisikö lähteä pakoon, ajaa vaan moottoripyörällä jonnekin. Löytävät minut silti. Ei minulla ole ketään enää, eikä ole ollutkaan. Minä en vaan meinaa pärjätä omillani. Ehkä parempi luovuttaa. Elämäni tulee olemaan lyhyt, tiedän sen joten miksen tekisi loppua kaikesta jo nyt?

Sirius Musta

Vierailija
252/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samvais Gamgi eli Sam, sillä ei tosin ollut perunoita mukana. Haaveili niistä kyllä.

Vierailija
253/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinkö mä sun mielestä väärin? Paljastin kaverin henkilöllisyyden tyypeille, jotka haluais sen pois päiviltä. No tää tyyppi on toooosi omahyväinen, luulee tietävänsä kaiken, aina sormi sojossa neuvomassa muita että miten tulee olla, tehdä ja elää, ärsyttävä nirppanokka. Sietääkin saada köniinsä! Sitäpaitsi mä tarttin rahaa, kaiken kaikkiaan tää oli musta ihan oikeutettua. Nyt sit jotkut hienohelmat on tietty mulle nyreissään... Mitä oisit ite tehny?

Vierailija
254/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet Simba.

Oikein 🦁

Vierailija
255/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pälli on velkaa minulle pyörän.

Pysyn hänen matkassaan ja hänen seurassaan on minun lisäkseni nuori mies ja "jyrsijää muistuttava olento".

Vierailija
256/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kirottu, miehistöni on noussut kapinaan ja hylännyt minut autiosaarelle, olen pariin otteeseen menettänyt laivani, ja pakoillut mm. zombimerirosvoja, ihmissyöjämerenneitoja ja virkavallan edustajia. Olenko tosiaan maailman huonoin merirosvo?

Vierailija
257/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kirottu, miehistöni on noussut kapinaan ja hylännyt minut autiosaarelle, olen pariin otteeseen menettänyt laivani, ja pakoillut mm. zombimerirosvoja, ihmissyöjämerenneitoja ja virkavallan edustajia. Olenko tosiaan maailman huonoin merirosvo?

Jack Sparrow. Merirosvo sana liian paljastava.

Vierailija
258/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirius Musta

Ei ole hän, eikä myöskään mikään täällä jo mainittu kuten  Remus Lupin tai prätkähiiri. Ei vaikka rotta mainitaankin :) Apuna voisin mainita, että tapahtumapaikkana Usan California ja henkilöllä tatuonteja päässään.

Vierailija
259/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirius Musta

Ei ole hän, eikä myöskään mikään täällä jo mainittu kuten  Remus Lupin tai prätkähiiri. Ei vaikka rotta mainitaankin :) Apuna voisin mainita, että tapahtumapaikkana Usan California ja henkilöllä tatuonteja päässään.

Mahtaako olla Pako sarjasta? En ole katsonut sitä, mutta tosta tuli mieleeni.

Vierailija
260/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan elää ihan tavallista ja arkista elämää, enkä etsi seikkailuja. Silti joudun täysin arkisissa asioissa mitä ihmeellisimpiin tilanteisiin. Aiheutan usein tahtomattani häslinkiä. Mikään asia ei tunnu hoituvan niin kuin sen pitäisi. On se nyt kumma, että julkisessa vessasta ei aina tiedä kenelle se on tarkoitettu tai vessan oven kanssa on ongelmia, pullojakaan ei voi palauttaa ilman jonkun kommentteja, tällaisen keski-ikäisen iän arviointi aiheuttaa Alkossa ongelmia ja naapureidenkin kanssa joutuu tilanteisiin. Kyllä näitä vastaavia tapauksia riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän