Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
221/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaruudessa purjehtiminen on mukava. Ehkä joskus voin löytää arteen. Joskus puukotin kapteenia jalkaankin. Tosin yksihän sillä vaan on ja rautaa täynnä. Pakko silti myöntää, että se jalkapuoli pelasti minut. Päästiin sentään takaisin kotiin. Onko kenelläkään muulla kyborgia ystävänä? Entä minkälainen laivanne on?

Aarre planeetan Jim Hawkins?

Vierailija
222/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas nettipäiväkirja,

sain tietää kuka hän on, se kenen nimeä en halua sanoa ääneen. En tule selviämään huomiseen, tiedän sen nyt. Odotan vain että Bobby tulee treeneistä ja saan häneltä lisää maagista valkoista jauhetta joka selvittää pääni ja saan ajatuksista taas kiinni. Kaikki on kuin unta, olen todella surullinen ja ahdistunut, mutta samaan aikaan helpottunut ja välinpitämätön. Nyt tiedän. Ja huomenna tähän aikaan kaikki on jo ohi. Ei enää kipua, ei ahdistusta. Mitähän Donna mahtaa ajatella kun saa tietää? Eikai sen väliä, en ole enää täällä katsomassa tai kuulemassa mitä ihmiset minusta puhuvat - täydellinen valhe, sitä elämäni on ollut siitä asti kun täytin 12.

Pakko lopettaa, äiti tuli juuri kaupasta kotiin ja huutaa minua keittiöstä.

P.s. Treffit klo 22 James. Pps: punainen Corvette klo 23:30, muista ottaa avain mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ohis, mutta oma viesti oli näköjään liikaa tänne ( ei julkaistu) , joten on vaikeaa kertoa. 

Vierailija
224/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kaipaisin, kun meinaavat veljeni t*loittaa. Hänet pitäisi armahtaa, kun on muutenkin ihan pihalla. Ainoa ihminen silti, josta välitän. Sanovat, että olen sosiopaatti, mutta minusta minulla on vaan hyvä äly. Ehkä se on osa irlantilaista syntyperääni. Vankilassa pärjää jos on aina askeleen edellä muita. Bisnes on bisnestä vankilassakin. H**mekauppaa jengien kanssa. En ole vielä päättänyt kuka ärsyttää eniten. Syövästäkin selvisin ja pakko myöntää, että se tohtori kiinnostaa. Jos kerrot jollekin, että luen matkalehtiä niin et ehkä enää näe seuraavaa päivää. Minun kanssani on parempi pysyä väleissä. Tosin mitä sitä käsiään likaamaan, kun voi pistää toisen tekemään sen puolestaan.

( piti laittaa noin, että julkaistaisiin edes)

Vierailija
225/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään vettä, sillä demoniset olennot vaivaa ympärilläni. En osaa puhua ihmisten kieltä ja ihmiset säilöö minut laatikkoon. Minulle ollaan annettu vielä muutama sääntö, mutta en kerro niitä, sillä ne on liian paljastavia kuka minä olen. Olen ainutlaatuinen.

Nämä demoniset olennot muistutti minua ennen. Keskiyön jälkeen heistä muuttui tälläisiä demoneita. Ja ne käskyt koskee enemmän isäntääni, kuin itseäni, mutta järkeä itsellänikin on. Surukseni isäntäni luopui minusta, koska hänen isänsä varasti minut jostakin.

Gremlin

Kyllä, mutta muistatko minua vielä nimeltä?

Vierailija
226/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahassa pulassa nyt. "Kerho" pitää minua petturina. Eivät anna anteeksi. Rotalle ei ole luvassa hyvää loppua. Olen niin väsynyt. Pitäisikö lähteä pakoon, ajaa vaan moottoripyörällä jonnekin. Löytävät minut silti. Ei minulla ole ketään enää, eikä ole ollutkaan. Minä en vaan meinaa pärjätä omillani. Ehkä parempi luovuttaa. Elämäni tulee olemaan lyhyt, tiedän sen joten miksen tekisi loppua kaikesta jo nyt?

Vierailija
227/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas nettipäiväkirja,

sain tietää kuka hän on, se kenen nimeä en halua sanoa ääneen. En tule selviämään huomiseen, tiedän sen nyt. Odotan vain että Bobby tulee treeneistä ja saan häneltä lisää maagista valkoista jauhetta joka selvittää pääni ja saan ajatuksista taas kiinni. Kaikki on kuin unta, olen todella surullinen ja ahdistunut, mutta samaan aikaan helpottunut ja välinpitämätön. Nyt tiedän. Ja huomenna tähän aikaan kaikki on jo ohi. Ei enää kipua, ei ahdistusta. Mitähän Donna mahtaa ajatella kun saa tietää? Eikai sen väliä, en ole enää täällä katsomassa tai kuulemassa mitä ihmiset minusta puhuvat - täydellinen valhe, sitä elämäni on ollut siitä asti kun täytin 12.

P.s. Treffit klo 22 James. Pps: punainen Corvette klo 23:30, muista ottaa avain mukaan.

Brenda.. XD

Vierailija
228/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saksalainen gladiaattori ja minut myytin orjaksi. Rakastan erästä syyrialaista pitkähiuksista orjaa, joka sattuu olemaan mies. Toivon, ettei sinulla ole mitään sitä vastaan tai meikkani heilahtaa. Haluan, että olemme elossa sitten kun tämä kaikki on ohi. Roomalaisia vihaamme. He ovat tappaneet ja monta toveriamme. Minutkin naulasivat ristille, mutta selvisin. Johtajamme menetimme ja häntä suren.

Vierailija
229/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas nettipäiväkirja,

Brenda.. XD

Ei ole Brenda eikä Beverly Hills 90210

Vierailija
230/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tehdä Nuuskamuikkusesta heilan itselleni.

Niisku-Neiti?

Entä tämä:

Työkaverini on yksinkertainen ääliö. Itse olen asperger ja perfektionisti, joten työkaverini saattaa olla myös ihan normaali. Miten selvitän asian? Työmme on ongelmien ratkaisua, mutta pidän enemmän kovista huumeista ja viulunsoitosta.

Sherlock Holmes.

Olen tiedemies, pyrin välttämään suuttumista kaikin tavoin. Työskentelen osana dynaamista tiimiä, jonka alaa on kriisinhallinta.

Vierailija
231/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahassa pulassa nyt. "Kerho" pitää minua petturina. Eivät anna anteeksi. Rotalle ei ole luvassa hyvää loppua. Olen niin väsynyt. Pitäisikö lähteä pakoon, ajaa vaan moottoripyörällä jonnekin. Löytävät minut silti. Ei minulla ole ketään enää, eikä ole ollutkaan. Minä en vaan meinaa pärjätä omillani. Ehkä parempi luovuttaa. Elämäni tulee olemaan lyhyt, tiedän sen joten miksen tekisi loppua kaikesta jo nyt?

Brätkähiiret? :)

Vierailija
232/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Remus Lupin?

Vierailija
233/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko poikamme varmasti kunnossa?

Leikkii joka päivä lelutiikerinsä kanssa ja puhuu itsekseen. Muiden ikäistensä lasten seura ei kelpaa vaan haluaa olla vain yksin.

Calvinin/Lassin äiti.

Vierailija
234/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas nettipäiväkirja,

Twin Peaks Laura Palmer, vika päivä elossa loppuosan mukaan

Vierailija
235/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa ärsyttävistä naapureista! Oma naapurini tulee luokseni milloin sattuu, kun haluaisin kastella kasvimaatani. Ei välitä itse hankkia herkkujaan, tulee vain valmiiseen pöytään ja syö kaiken hunajan. Kerrankin söi niin paljon, ettei päässyt ovesta ulos. Käyttääkö hän minua hyväksi? Olenko läheisriippuvainen?

Kani Nalle Puhista. Hauska kuvaus!

Vierailija
236/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas nettipäiväkirja,

Brenda.. XD

Ei ole Brenda eikä Beverly Hills 90210

Laura Palmer

Vierailija
237/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullapa on Uppsalan mittavin!

Pekka Töpöhännästä?

Moau, mutta tunnistatko kuka? Tirs, tirs, hee, hee.

Tietenkin Monni. 

(ohis)

Vierailija
238/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo tyttö ryömii joka ikiseen kaninkoloon ja hönkii peilejä vasten? Leikkisi välillä kanssani ja antaisi ison vadin kermaa.

liisa Ihmemaassa? Tai sen Liisan kani taisi olla kyseessä?

Ei en ole kani vaikka kyllä valkoinen kani minulle kernaasti maistuisi, tai orava,tai hiiri. Mutta voin ehkä antaa vihjeen jos otat minut syliis ja rapsutat minua korvan takaa.

Irvikissa.

(ohis)

Vierailija
239/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka saan naapurin punatukkaisen tytön rakastumaan itseeni? Katselen häntä kaukoputkella huoneestani. Hän tulee välillä myöhään illalla yhden jännäjätkän autolla kotiinsa. Mutta sitten kun hän tarvitsee jotain, esim. apua matematiikassa tai pyörääni lainaksi tai kyydin kouludiscoon, hän tulee minun luokseni.

Toisaalta, minulla on ollut juttua yhden kiharatukkaisen uuden oppilaan kanssa, mutta en ole hänestä kuitenkaan niin kiinnnostunut kuin tästä naapurin tytöstä. Toisaalta voisin kyllä tyytyä tähän kiharatukkaiseenkin, mutta hän ei tosin puhu minulle enää.

Jaska Jokunen?

Jaska ei ole punatukkaisen tytön kanssa missään tekemisissä, ihailee kaukaa.

Vierailija
240/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huippukirurgi. Isänikin oli huippukirurgi ja erikoistuin samalle alalle. Isäsuhteeni on kuitenkin aika vaikea ja tehnyt minusta neuroottisen. Isäni sitten lähti maailman toiselle puolelle, jossa sekoili oikein kunnolla ja minun pitkin sitten lähteä selvittämään isäni sotkuja. Sain asiat jotenkin hoidettua, mutta paluumatkalla jouduin kamalaan onnettomuuteen, josta kuitenkin selvisin, vaikka moni muu kuolikin. En päässyt pitkään aikaan kotiin, vaan jouduin paikkaan outojen ihmisten kanssa. Melkein itsekin kuolin. Muodostimme oman yhteisömme, jonka lääkärinä sitten toimin. Tapasin myös elämäni naisen, josta toki sellainen paha poikakin kiinnostui. Lopulta pääsin takaisin kotiin, mutta en sopeutunut ja hoitaakseni itseäni aloin vetää kipulääkkeitä ja jäin koukkuun. Lopulta minun oli palattava tuonne outoon paikkaan loppuelämäkseni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi