Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
261/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisitko lähteä näin myöhään kysymään vielä yhtä asiaa, jos olisit sen työpäivän aikana unohtanut?

Vierailija
262/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahassa pulassa nyt. "Kerho" pitää minua petturina. Eivät anna anteeksi. Rotalle ei ole luvassa hyvää loppua. Olen niin väsynyt. Pitäisikö lähteä pakoon, ajaa vaan moottoripyörällä jonnekin. Löytävät minut silti. Ei minulla ole ketään enää, eikä ole ollutkaan. Minä en vaan meinaa pärjätä omillani. Ehkä parempi luovuttaa. Elämäni tulee olemaan lyhyt, tiedän sen joten miksen tekisi loppua kaikesta jo nyt?

Onko tämä Juice Sons of Anarchysta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/2236 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahassa pulassa nyt. "Kerho" pitää minua petturina. Eivät anna anteeksi. Rotalle ei ole luvassa hyvää loppua. Olen niin väsynyt. Pitäisikö lähteä pakoon, ajaa vaan moottoripyörällä jonnekin. Löytävät minut silti. Ei minulla ole ketään enää, eikä ole ollutkaan. Minä en vaan meinaa pärjätä omillani. Ehkä parempi luovuttaa. Elämäni tulee olemaan lyhyt, tiedän sen joten miksen tekisi loppua kaikesta jo nyt?

Onko tämä Juice Sons of Anarchysta?

Oikein meni :)

Vierailija
264/2236 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan elää ihan tavallista ja arkista elämää, enkä etsi seikkailuja. Silti joudun täysin arkisissa asioissa mitä ihmeellisimpiin tilanteisiin. Aiheutan usein tahtomattani häslinkiä. Mikään asia ei tunnu hoituvan niin kuin sen pitäisi. On se nyt kumma, että julkisessa vessasta ei aina tiedä kenelle se on tarkoitettu tai vessan oven kanssa on ongelmia, pullojakaan ei voi palauttaa ilman jonkun kommentteja, tällaisen keski-ikäisen iän arviointi aiheuttaa Alkossa ongelmia ja naapureidenkin kanssa joutuu tilanteisiin. Kyllä näitä vastaavia tapauksia riittää.

Pirjokos se siinä?

Vierailija
265/2236 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaatteko mikropizzaa saksilla kun on vieraita?

Itse leikkaan mutta saan siitä usein kommenttia ja mietin, pitäisikö tehdä jotain toisin. Kyseessä lienee ilmeisesti taas joku ns. kirjoittamaton sosiaalinen sääntö joka on mahdoton ennalta tietää. Kertokaa muitakin vinkkejä luonteevaan seuraelämään, erityisesti siihen miten pitäisi olla kun on yhden yön mies kylässä. Ja harrastatteko yleensä kumppaninne kanssa yhdyntää kun on vieraita samassa huoneessa, ja jos ei niin miksi? Keskityn yleensä enemmän työhön kuin tällaisiin asioihin.

Vierailija
266/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko dopingin käyttö väärin, jos sen tekee eettisesti oikeista syistä? En siis ole lopettamassa, kunhan pohdin. Kun matsataan vastustajien kanssa niin vedän rutiininomaisesti suorituskykyä parantavaa nestettä. Ja kaikkihan niin tekee meidän kylässä. Olen tavanomaista lyhyempi, luulenpa että en pärjäisi hyvin ilman boostia.

Vierailija
267/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko dopingin käyttö väärin, jos sen tekee eettisesti oikeista syistä? En siis ole lopettamassa, kunhan pohdin. Kun matsataan vastustajien kanssa niin vedän rutiininomaisesti suorituskykyä parantavaa nestettä. Ja kaikkihan niin tekee meidän kylässä. Olen tavanomaista lyhyempi, luulenpa että en pärjäisi hyvin ilman boostia.

Miksi en laihdu? Jakakaa parhaat laihdutusvinkkinne! En itse laske kaloreita, mutta harrastan paljon liikuntaa: teen pitkiä kävelylenkkejä koiran kanssa, yleensä raskas paino selässä, sekä harrastan kamppailulajeja treenattujen sotilaiden kanssa. Hiilarit olen karsinut minimiin ja lihapainotteisen ruokavalion pitäisi auttaa lihasmassan kasvattamisessa. Eikä ole mitään hormoneilla kasvatettua lihaa vaan ehtaa villisikaa. Syön ehkä pari possua päivässä, onko se liikaa?

Vierailija
268/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholma-syndrooma, kokemuksia? Taustana, olen ollut käytännössä koko elämäni vankina. Siihen on sisältynyt ihan liikkumisen rajoittamista, epäkunnioittavaa kohtelua ja kajoavaa käytöstä. Esim. minulla on ihan pidetty köyttä kaulassa. Tänä vuonna joukko siviilejä kulki vankileirini ohi ja ihme tapahtui, pääsin irti ja vapauteen, ja liityin tuohon porukkaan joka on nykyään minulle perhe. Mutta ettei olisi liian helppoa, yksi kaltoinkohteluuni osallistuneista vihollisen edustajista raahautui perässäni ja päätyi näin ollen mukaani. Hän vastusti lähtöä tottakai, mutta on nyt kokonaan minun armoillani tässä uudessa porukassa. Voitteko uskoa, että minun on yllättävän vaikea olla hänelle niin kova kuin pitäisi. En ole saanut hylättyä häntä tienvarteen, vaikka muulle porukalle se olisi ihan ok. Kärsinkö Tukholman syndroomasta? Ai joo, tämä mukana roikkuva poika ei osaa edes lentää eli joudun kantamaan häntä.

Vierailija
269/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en laihdu? Jakakaa parhaat laihdutusvinkkinne! En itse laske kaloreita, mutta harrastan paljon liikuntaa: teen pitkiä kävelylenkkejä koiran kanssa, yleensä raskas paino selässä, sekä harrastan kamppailulajeja treenattujen sotilaiden kanssa. Hiilarit olen karsinut minimiin ja lihapainotteisen ruokavalion pitäisi auttaa lihasmassan kasvattamisessa. Eikä ole mitään hormoneilla kasvatettua lihaa vaan ehtaa villisikaa. Syön ehkä pari possua päivässä, onko se liikaa?

Obelix

Vierailija
270/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukholma-syndrooma, kokemuksia? Taustana, olen ollut käytännössä koko elämäni vankina. Siihen on sisältynyt ihan liikkumisen rajoittamista, epäkunnioittavaa kohtelua ja kajoavaa käytöstä. Esim. minulla on ihan pidetty köyttä kaulassa. Tänä vuonna joukko siviilejä kulki vankileirini ohi ja ihme tapahtui, pääsin irti ja vapauteen, ja liityin tuohon porukkaan joka on nykyään minulle perhe. Mutta ettei olisi liian helppoa, yksi kaltoinkohteluuni osallistuneista vihollisen edustajista raahautui perässäni ja päätyi näin ollen mukaani. Hän vastusti lähtöä tottakai, mutta on nyt kokonaan minun armoillani tässä uudessa porukassa. Voitteko uskoa, että minun on yllättävän vaikea olla hänelle niin kova kuin pitäisi. En ole saanut hylättyä häntä tienvarteen, vaikka muulle porukalle se olisi ihan ok. Kärsinkö Tukholman syndroomasta? Ai joo, tämä mukana roikkuva poika ei osaa edes lentää eli joudun kantamaan häntä.

Nils Holgersson / Peukaloinen

Vierailija
271/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

elän mukavaa yläluokkaista poikamieselämää. olen huoleton veikko. Tätini mukaan, holtiton.

eilen oli aivan mahtipirskeet!

Nyt minulla on hirveä krapula ja täti vaatii minut välittömästi teelle kanssaan.

Tätini on lohikäärme jonka hyytävä katse saa vahvimmankin veikon kiemurtelemaan kuin mato koukussa.

voi luoja! anna tädin vain pitää minulle se vakioläksytyksensä sen sijaan, että meikäläinen taas päivän päätteeksi, huomaa olevansa pakkokihlattuna jollekin tädin valitsemalle soveliaalle neidolle.

Miespalvelijani, joka on myös paras ystäväni, saa taas käyttää kaiken neuvokkuutensa pelastaakseni minut ukkomiehen karmealta kohtalolta siten ettei täti katkaise avustusrahojani.

Tämä on se jolla on ikioma Jeeves. En muista jannun nimeä.

Bertie Wooster

Vierailija
272/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaatteko mikropizzaa saksilla kun on vieraita?

Itse leikkaan mutta saan siitä usein kommenttia ja mietin, pitäisikö tehdä jotain toisin. Kyseessä lienee ilmeisesti taas joku ns. kirjoittamaton sosiaalinen sääntö joka on mahdoton ennalta tietää. Kertokaa muitakin vinkkejä luonteevaan seuraelämään, erityisesti siihen miten pitäisi olla kun on yhden yön mies kylässä. Ja harrastatteko yleensä kumppaninne kanssa yhdyntää kun on vieraita samassa huoneessa, ja jos ei niin miksi? Keskityn yleensä enemmän työhön kuin tällaisiin asioihin.

Marion 'Cobra' Cobretti

Vierailija
273/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme juuri mieheni kanssa kuulla, että 16-vuotias tyttäremme on raskaana. Hän ei suostu menemään naimisiin poikaystävänsä kanssa, koska on niin itsepäinen. Hän on aina ollut niin kauhean itsepäinen, vaikka olemme antaneet hänelle kaiken. Tämä on skandaali, mitä ihmiset seurapiirissämme oikein tulevat ajattelemaan, kun saavat tietää?

Vierailija
274/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa! Mies petti minua ja väittää nyt, että suhteemme oli silloin tauolla.

Vierailija
275/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saimme juuri mieheni kanssa kuulla, että 16-vuotias tyttäremme on raskaana. Hän ei suostu menemään naimisiin poikaystävänsä kanssa, koska on niin itsepäinen. Hän on aina ollut niin kauhean itsepäinen, vaikka olemme antaneet hänelle kaiken. Tämä on skandaali, mitä ihmiset seurapiirissämme oikein tulevat ajattelemaan, kun saavat tietää?

E. G.

Vierailija
276/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huolissani miehestäni. Hän juo olutta ja syö roskaruokaa ja makaa vain sohvalla tv:n edessä. Hän on myös muuttunut aika ilkeäksi. Vaikka mieheni käykin töissä, niin kaikki vastuu perheen asioiden hoitamisesta jää minulle, meillä on vielä pieni vauvakin kotona. Poikamme selvästi oireilee, hän saa jatkuvasti nuhtelua koulussa ja käyttäytyy kurittomasti. Vanhempi tyttäreni sen sijaan on ylisuorittaja ja pelkään, että hänkin saa kohta burn outin.

Vierailija
277/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei enää halua minua, meni sodassa ihan pilalle koko mies. En enää tunne itseäni naiseksi. Nyt löysin kellarista mieheni piilottamia kirjeitä, uskallanko lukea? Entä jos hänellä onkin toinen nainen?

Vierailija
278/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvokaa köyhää yksinhuoltajaa, paljonko voisin saada rahaa jos myisin hampaani ja hiukseni?

Vierailija
279/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA! Veljeni oli sitten mennyt lupaamaan minut vaimoksi jollekin vanhalle äijälle kun oli hävinnyt sille kaksintaistelussa. Onko mitään muita mahdollisuuksia välttää avioliitto kuin viedä henki itseltäni?

Vierailija
280/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantine/Kurjat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä