Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2236)

Vierailija
281/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vastaus viestiin 278.

Vierailija
282/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huolissani miehestäni. Hän juo olutta ja syö roskaruokaa ja makaa vain sohvalla tv:n edessä. Hän on myös muuttunut aika ilkeäksi. Vaikka mieheni käykin töissä, niin kaikki vastuu perheen asioiden hoitamisesta jää minulle, meillä on vielä pieni vauvakin kotona. Poikamme selvästi oireilee, hän saa jatkuvasti nuhtelua koulussa ja käyttäytyy kurittomasti. Vanhempi tyttäreni sen sijaan on ylisuorittaja ja pelkään, että hänkin saa kohta burn outin.

Margie Simpson!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantine/Kurjat.

Oikein. Siis tuo hampaansa ja hiuksensa myyvä yh.

Vierailija
284/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disney-prinsessoja tai sinne päin:

1. Olemme mieheni kanssa ihan onnellisesti naimisissa, mutta välillä mieltäni vaivaa tapa miten tutustuimme. Olimme yhdessä eräässä koulutuksessa ja hän luuli minua mieheksi, koska olin ilman meikkiä. Vaikka hän toki nyt tietää minun olevan nainen, en tunne itseäni seksikkääksi tai naiselliseksi. Onkohan miehelläni homopiirteitä, kun rakastui hänen silmiinsä kasvoiltaan ja yleiseltä olemukseltaan miehennäköiseen naiseen? Olen kyllä niin tunari kaikissa vaimohommissa, että en kai muutakaan miestä saisi. Pitäisikö kokeilla pukeutua mieheksi makuuhuoneen puolella miestä innostaakseni?

2. Olen ihastunut mieheen, joka ei ole täältä kotoisin. Asumme tosi syrjäisessä paikassa eikä tänne ole ennen tullut uusia ihmisiä. Isäni sanoo, että koko porukasta on vain harmia ja heidän tulisi lähteä. Tämä yksi mies on kuitenkin erilainen kuin ne muut ja on oikeasti kiinnostunut kulttuuristamme. Miten vakuuttaisin isäni antamaan heidän jäädä ja integroitua yhteiskuntaamme? Heistä voisi olla apua, kunhan emme ajaudu sotaan... Näiden uusien tulijoiden johtohahmo vaikuttaa epäilyttävältä, vaikka on kyllä ihan karismaattinen. Salassa tapailemani miehen lähimmät ystävät ovat symppiksiä, mutta pelkään, että loppupeleissä kuuntelevat kuitenkin sitä porukan johtajaa.

(Tähän käy kaksi eri vaihtoehtoa, tuplapisteet jos arvaat molemmat!)

3. Muita orpoja ja muistinsa menettäneitä? Lähdin vihdoin orpokodista enkä tunne ketään, edes itseäni, sillä kärsin traumaperäisestä muistinmenetyksestä. Törmäsin yhteen mieheen, joka väittää tietävänsä kuka olen. Hänen tarinansa kyllä selittäisi paljon ja olisi hienoa, jos todella olisin rikkaan perheen lapsi. Mutta entä jos hän on huijari? Pitäisikö minun olla kaivelematta menneitä?

4. Isäni pakottavaa minut naimisiin hänen valitsemansa pojan kanssa!! Hän asuu toisessa maassa, mutta joka kesä jompi kumpi on raahattu toisille kylään ja olemme leikkineet yhdessä pikkulapsista saakka. Hän on minulle vain rasittava veljen- tai serkunkorvike, ei todellakaan mikään minua kiinnostava miesehdokas. Silti kaikki puhuu aina siitä, kuinka menemme naimisiin. Kaiken kesää ei ees riitä, vaan joudun katsomaan sen pelleilyjä lopun ikääni!! Voinko jotenkin välttää tämän järjestetyn pakkoavioliiton?!

5. Täällä toinen pakkoavioliittoa kauhulla odottava! Tapasin juuri unelmieni miehen ja heti perään kuulin, että minut on jo luvattu toiselle ja koko elämäni on ollut valhetta! Itkettää...

(Jatkuu...)

Vierailija
285/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessoja kirjoitti:

Disney-prinsessoja tai sinne päin:

1. Olemme mieheni kanssa ihan onnellisesti naimisissa, mutta välillä mieltäni vaivaa tapa miten tutustuimme. Olimme yhdessä eräässä koulutuksessa ja hän luuli minua mieheksi, koska olin ilman meikkiä. Vaikka hän toki nyt tietää minun olevan nainen, en tunne itseäni seksikkääksi tai naiselliseksi. Onkohan miehelläni homopiirteitä, kun rakastui hänen silmiinsä kasvoiltaan ja yleiseltä olemukseltaan miehennäköiseen naiseen? Olen kyllä niin tunari kaikissa vaimohommissa, että en kai muutakaan miestä saisi. Pitäisikö kokeilla pukeutua mieheksi makuuhuoneen puolella miestä innostaakseni?

2. Olen ihastunut mieheen, joka ei ole täältä kotoisin. Asumme tosi syrjäisessä paikassa eikä tänne ole ennen tullut uusia ihmisiä. Isäni sanoo, että koko porukasta on vain harmia ja heidän tulisi lähteä. Tämä yksi mies on kuitenkin erilainen kuin ne muut ja on oikeasti kiinnostunut kulttuuristamme. Miten vakuuttaisin isäni antamaan heidän jäädä ja integroitua yhteiskuntaamme? Heistä voisi olla apua, kunhan emme ajaudu sotaan... Näiden uusien tulijoiden johtohahmo vaikuttaa epäilyttävältä, vaikka on kyllä ihan karismaattinen. Salassa tapailemani miehen lähimmät ystävät ovat symppiksiä, mutta pelkään, että loppupeleissä kuuntelevat kuitenkin sitä porukan johtajaa.

(Tähän käy kaksi eri vaihtoehtoa, tuplapisteet jos arvaat molemmat!)

3. Muita orpoja ja muistinsa menettäneitä? Lähdin vihdoin orpokodista enkä tunne ketään, edes itseäni, sillä kärsin traumaperäisestä muistinmenetyksestä. Törmäsin yhteen mieheen, joka väittää tietävänsä kuka olen. Hänen tarinansa kyllä selittäisi paljon ja olisi hienoa, jos todella olisin rikkaan perheen lapsi. Mutta entä jos hän on huijari? Pitäisikö minun olla kaivelematta menneitä?

4. Isäni pakottavaa minut naimisiin hänen valitsemansa pojan kanssa!! Hän asuu toisessa maassa, mutta joka kesä jompi kumpi on raahattu toisille kylään ja olemme leikkineet yhdessä pikkulapsista saakka. Hän on minulle vain rasittava veljen- tai serkunkorvike, ei todellakaan mikään minua kiinnostava miesehdokas. Silti kaikki puhuu aina siitä, kuinka menemme naimisiin. Kaiken kesää ei ees riitä, vaan joudun katsomaan sen pelleilyjä lopun ikääni!! Voinko jotenkin välttää tämän järjestetyn pakkoavioliiton?!

5. Täällä toinen pakkoavioliittoa kauhulla odottava! Tapasin juuri unelmieni miehen ja heti perään kuulin, että minut on jo luvattu toiselle ja koko elämäni on ollut valhetta! Itkettää...

(Jatkuu...)

6. Kasvattiäitini ei ikinä päästä minua mihinkään. Olen kotona kaiken päivät ja hoidan kotityöt. Yritän kuitenkin pitää mielen positiivisena ja laulelen unelmista ja katselen ikkunasta haaveillen. Vinkkejä, miten saada lupa käydä edes kerran jossain? Miten vakuuttaisin hänet? Nyt olisi pian yksi tapahtuma, jonne kaikki pääsee, paitsi minä...

(Tähänkin käy kaksi, tuplapisteiden mahis!)

7. Hei te joilla vanhemmat pakottaa järjestettyyn avioliittoon!! Kannattaa pyytää joltain noidalta apua, minä en ainakaan anna kohtalon päättää elämästäni ja anna itseni päätyä esim. tuollaiseen onnettomaan elämään, kuin ykkösellä. Naiset, kapinoikaa vanhempianne ja normeja vastaan!

8. Edelliseen viitaten muistuttaisin, että vaikka noidan avusta saattaa olla hyötyä, olkaa varovaisia, ettette tule huijatuksi! Noitiin ei ole luottamista, varokaa mihin laitatte nimenne alle! Itse olin pikkuvanha ja naiivi kuusitoistavuotias, miten alaikäisen allekirjoitus oli edes pätevä... No, onneksi siitä selvittiin, ihanan mieheni avulla

9. Siis miten järjestetyt avioliitot onkin näin yleisiä? Täällä myös yksi kohtalonsisar. Isäni valitsemia rikkaita kosijoita ramppaa täällä yhtenään. Toistaiseksi olen vielä onnistunut karkottamaan ne. Myös sama tilanne kuin kutosella, en saa ikinä mennä minnekään. Missä te muut edes onnistutte tapaamaan sen jonkun miehen, jonka haluaisitte sen teille valitun idiootin sijaan? Pakko kai karata kotoa, jos haluaa välttyä tältä show'lta ja tavata normaaleja ihmisiä...

10. No minulla se mies oli ensimmäinen suunnilleen ikäiseni mies, jonka tapasin. Olen tässä vuosien varrella nähnyt, kun oikeastaan lähes kaikille ystävilleni käy suunnilleen samalla lailla. Älä huoli, vaikkei sinua päästettäisi lähes minnekään, kyllä se unelmiesi jantteri tulee vaikka kotoa tai ainakin lähimetsästä hakemaan. Minäkin olin vain omassa pihassa kotihommissa ja tuleva ukkoni kuuli lauluni. Kannattaa hei siskot laulaa, se houkuttelee sun henk.koht. stalkkerin esiin piilostaan ja liittymään lauluun! Parikin ystävääni on myöhemmin kiitellyt minua tästä neuvosta.

Kokonaispistemäärä 12, olkaa hyvä ;)

Vierailija
286/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa! Mies petti minua ja väittää nyt, että suhteemme oli silloin tauolla.

Rachel

Vierailija
287/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APUA! Veljeni oli sitten mennyt lupaamaan minut vaimoksi jollekin vanhalle äijälle kun oli hävinnyt sille kaksintaistelussa. Onko mitään muita mahdollisuuksia välttää avioliitto kuin viedä henki itseltäni?

Aino

Vierailija
288/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni vaihtoi minut ruusuun tuntemattoman linnanherran kanssa. Mielestäni isäni on todellinen hirviö vailla mitään tunteita. Itsenäinen ja sivistynyt nainen ei ole mitään kauppatavaraa! Vielä joku päivä me naiset johdamme tätä maailmaa.

Vierailija
289/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha lapsuuden ystäväni oli Englannin etevin salapoliisi kautta koko historian, se innosti minua pientä belgialaista hupsua ryhtymään itsekin salapoliisksi ja käyttämän pieniä harmaita soluja.

Vierailija
290/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen apua kirjani kanssa. Parin viskin jälkeen en ole päässyt eteenpäin. Vaimoni ei ehdi kotitöiltään auttamaan minua ja poikani juoksee ystäviensä kanssa taas jossain missä lie seikkailulla

Vierailija
291/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pälli on velkaa minulle pyörän.

Misty "Waterflower" Kasumi

Vierailija
292/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen apua kirjani kanssa. Parin viskin jälkeen en ole päässyt eteenpäin. Vaimoni ei ehdi kotitöiltään auttamaan minua ja poikani juoksee ystäviensä kanssa taas jossain missä lie seikkailulla

Muumipappa

Vierailija
293/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hullu enkä mielisairas, mutta olen aivan varma että naapurin mies on pelikaani. Se syös raakaa kalaa ja pitää kenkiä jääkaapissa.

Vierailija
294/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaafin saada laulaa! Mutta taiteellisiani lahjoja loukataan ja suuni halutaan tukkia. Täällä ei ole sananvapautta. Minä ja herkkä nahkani emme salli sitä joten menen hengityslakkoon kautta Teutateksen!

Vierailija
295/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väsyttävämpää kuin joutua kertomaam iltasatuja aikuiselle miehelle oman henkensä säästämiseksi.

Vierailija
296/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko väsyttävämpää kuin joutua kertomaam iltasatuja aikuiselle miehelle oman henkensä säästämiseksi.

Brianna, Outlander

Vierailija
297/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaafin saada laulaa! Mutta taiteellisiani lahjoja loukataan ja suuni halutaan tukkia. Täällä ei ole sananvapautta. Minä ja herkkä nahkani emme salli sitä joten menen hengityslakkoon kautta Teutateksen!

Trubadurix

Vierailija
298/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhannen ja yhden yön satujen prinsessa.

Vierailija
299/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätkin aarteen saarelle jota valvoo lapsia kaappaava keskenkasvuinen vihreä poika. Nyt en pääse hakemaam aarretta pois saarelta ja tämä metsien villilapsi hyökkää aina lapsi armeijansa kanssa minun laivaani vaikka olen kunniallinen herrasmies ja sääntöjä noudattava merirosvo. Pelkään että Mustaparta ei ilahdu jos en saa hänen rahojansa pois tuolta kkrotulta saarelta joka vie mieheltä käden sekä järjen.

Vierailija
300/2236 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muumipappa

Muumisti oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä