Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnista fiktiivinen hahmo tämän tekemästä AV-aloituksesta

Vierailija
25.08.2020 |

Outo hiippari stalkkaa minua ja bestistäni, mitä teen?

Tyyppi puhuu itsekseen, haisee kalalle ja vaikuttaa todella epävakaiselta.

Auttakaa!

Kommentit (2234)

Vierailija
201/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te muut pidätte aina mukana käsilaukussanne? Minulla on usein erilaisia kirjoja (koskaan ei tiedä, mille on tarve!), hammaslankaa ja mäkimeiramiuutetta.

Muumimamma?

Vierailija
202/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko kevytkenkäinen kun asun seitsemän miehen kanssa? Jouduin muuttamaan tähän kimppakämppään kun kateellinen sukulainen uhkasi henkeäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko kevytkenkäinen kun asun seitsemän miehen kanssa? Jouduin muuttamaan tähän kimppakämppään kun kateellinen sukulainen uhkasi henkeäni.

Lumikki

Vierailija
204/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumikki

Oikein!

Vierailija
205/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälli on velkaa minulle pyörän.

Vierailija
206/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsken ihastustani aina laulamaan. Kyllästyttää olla tällainen rumilus. Hän ei pidä minusta, vaan yhdestä toisesta. Kantaisinko hänet luolaani vai antaisinko mennä?

Notredamen kellonsoittaja?

Sitä mäkin mietin ensin, mut eihän Quasimodo laulata Esmeraldaa, veikkaan siis Oopperan kummitusta.

Oikein :)

Vierailija
207/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit sai lapsen ja odotin, että minua olisi pyydetty kummiksi, mutta minua ei kutsuttu edes koko ristiäisiin! Miten kostaisin kaveripariskunnalle ja tuolle viattomalle lapselle tämän vääryyden? Menisinkö kuokkimaan juhliin? Ideoita mammat?

Vierailija
208/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

elän mukavaa yläluokkaista poikamieselämää. olen huoleton veikko. Tätini mukaan, holtiton.

eilen oli aivan mahtipirskeet!

Nyt minulla on hirveä krapula ja täti vaatii minut välittömästi teelle kanssaan.

Tätini on lohikäärme jonka hyytävä katse saa vahvimmankin veikon kiemurtelemaan kuin mato koukussa.

voi luoja! anna tädin vain pitää minulle se vakioläksytyksensä sen sijaan, että meikäläinen taas päivän päätteeksi, huomaa olevansa pakkokihlattuna jollekin tädin valitsemalle soveliaalle neidolle.

Miespalvelijani, joka on myös paras ystäväni, saa taas käyttää kaiken neuvokkuutensa pelastaakseni minut ukkomiehen karmealta kohtalolta siten ettei täti katkaise avustusrahojani.

Vierailija
209/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit sai lapsen ja odotin, että minua olisi pyydetty kummiksi, mutta minua ei kutsuttu edes koko ristiäisiin! Miten kostaisin kaveripariskunnalle ja tuolle viattomalle lapselle tämän vääryyden? Menisinkö kuokkimaan juhliin? Ideoita mammat?

Haades?

Vierailija
210/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

elän mukavaa yläluokkaista poikamieselämää. olen huoleton veikko. Tätini mukaan, holtiton.

Nyt minulla on hirveä krapula ja täti vaatii minut välittömästi teelle kanssaan.

Tätini on lohikäärme jonka hyytävä katse saa vahvimmankin veikon kiemurtelemaan kuin mato koukussa.

voi luoja! anna tädin vain pitää minulle se vakioläksytyksensä sen sijaan, että meikäläinen taas päivän päätteeksi, huomaa olevansa pakkokihlattuna jollekin tädin valitsemalle soveliaalle neidolle.

Miespalvelijani, joka on myös paras ystäväni, saa taas käyttää kaiken neuvokkuutensa pelastaakseni minut ukkomiehen karmealta kohtalolta siten ettei täti katkaise avustusrahojani.

Itse keisari Keisarin uudet kuviot elokuvasta?

Vierailija
211/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haades?

Ei, mutta hyvä arvaus!

Vierailija
212/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haades?

Ei, mutta hyvä arvaus!

Pahatar?

Vierailija
213/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haades?

Ei, mutta hyvä arvaus!

Pahatar?

Joo!

Vierailija
214/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hyvä idis, mee kuokkimaan valeasusssa! Kehitä joku juoni sen kakaran pään menoksi, joku ovela taika... Hmmm. Miten ois vaikka sellainen, että se pentu elää 15-vuotiaaksi onnellisena, ja sitten satuttaa sormensa johonkin terävään ja kuolee? Muahhhahhaaa! Se olis niille mänteille ihan oikein!

Vierailija
215/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se jolla on ikioma Jeeves. En muista jannun nimeä.

Vierailija
216/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään vettä, sillä demoniset olennot vaivaa ympärilläni. En osaa puhua ihmisten kieltä ja ihmiset säilöö minut laatikkoon. Minulle ollaan annettu vielä muutama sääntö, mutta en kerro niitä, sillä ne on liian paljastavia kuka minä olen. Olen ainutlaatuinen.

Nämä demoniset olennot muistutti minua ennen. Keskiyön jälkeen heistä muuttui tälläisiä demoneita. Ja ne käskyt koskee enemmän isäntääni, kuin itseäni, mutta järkeä itsellänikin on. Surukseni isäntäni luopui minusta, koska hänen isänsä varasti minut jostakin.

Vierailija
217/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä viiksivahaa te käytätte?

Hercule Poirot? Minulla ei ole viiksiä, mutta voisitko suositella viiksivahaa miehelleni? Olisi ihanaa, kun hänelläkin olisi yhtä komeat viikset.

Oikein.

Mon dieu, keskustelkaamme tästä teekuppisen äärelä, hyvä frouva.

Neiti Lemon! Neiti Lemon!

Vierailija
218/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruudessa purjehtiminen on mukava. Ehkä joskus voin löytää arteen. Joskus puukotin kapteenia jalkaankin. Tosin yksihän sillä vaan on ja rautaa täynnä. Pakko silti myöntää, että se jalkapuoli pelasti minut. Päästiin sentään takaisin kotiin. Onko kenelläkään muulla kyborgia ystävänä? Entä minkälainen laivanne on?

Vierailija
219/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuunnelkaa tarkasti... sanon tämän vain kerran... joko te tai ehkä teidän isovanhempienne vanhemmat ovat saattaneet nähdä minut...

olen se vaatimaton kahvilanpitäjä pienessä ranskalaisessa kylässä toisen maailmansodan raivotessa.

Olen kultaisen keski-iän huonommalla puolella. Pyylevöityvä keskivartalo ja vetäytyvä hiusrajani eivät kuitenkaan vähennä sitä vastustamatonta vetovoimaa, mitä naiset tuntevat minuun.

Olet ehkä istunut kahvilassani, syönyt sipulisoppaa, juonut viiniä ja kuunnellut rakkaan vaimoni, Edith'in cabaree-esitystä. Hänet on usein sekoitettu Edith Piaf'iin... ainakin ennen kuin hän avaa suunsa... no. juuston myynti lisääntyy...

Kaikki ei ole sitä, miltä se näyttää... Voisitko ikinä uskoa, että minä, nöyrä, lupsakka kahvilan isäntä, olen todellisuudessa Ranskan vastarintaliikkeen sankari, koodinimeltä "Yönhaukka"?

kaksoiselämäni aiheuttaa minulle suunnatonta stressiä. saksalaiset pitävät minua liittolaisenaan ja ovat sitäpaitsi parhaita asiakkaitani ja samalla avustan (tosin pakotettuna) vastarintaliikettä.

Entä kirottu viehätysvoimani??? vaatii suunnattomasti oveluutta salata vaimoltani kiihkeät suhteet ravintolan nuoriin sieviin tarjoilijattariin, jotka eivät voi vastustaa minua, sekä tietenkin salata tarjoilijattarilta suhteet toisiin tarjoilijattariin...

lisäksi saksalainen "erittäin taiteellinen" luutnantti on "sillai" ihastunut minuun...

Kaiken lisäksi minulla on kellarissa makkara, joka ei ole oikea makkara, vaan sen sisälle on ovelasti kätketty kuuluisan van Glompin maalaus : "Langennut isotissinen madonna". sitä himoitsee sekä vastarintaliike että sakut.

joten älkää ihmetelkö, miksi olen stressin kalvama.

Kuka tämä on, haluan tietää kun kuulostaa niin kiinnostavalta!

Vierailija
220/2234 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkään vettä, sillä demoniset olennot vaivaa ympärilläni. En osaa puhua ihmisten kieltä ja ihmiset säilöö minut laatikkoon. Minulle ollaan annettu vielä muutama sääntö, mutta en kerro niitä, sillä ne on liian paljastavia kuka minä olen. Olen ainutlaatuinen.

Nämä demoniset olennot muistutti minua ennen. Keskiyön jälkeen heistä muuttui tälläisiä demoneita. Ja ne käskyt koskee enemmän isäntääni, kuin itseäni, mutta järkeä itsellänikin on. Surukseni isäntäni luopui minusta, koska hänen isänsä varasti minut jostakin.

Gremlin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan