Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä etuoikeuksia miehillä muka on?

Vierailija
25.08.2020 |

Itse näin miehenä en tiedä ja haluaisin hyötyä omista etuoikeuksistani..

Kommentit (683)

Vierailija
441/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Ensin tivataan mitä etuoikeuksia miehillä muka on. Sitten kun sanotaan suoraan, niin ei käykkään ja yhtäkkiä tarkoitetaankin lakisääteisiä etuoikeuksia, mistä ei ollut mitään puhetta otsikossa tai aloitusviestissä.

Ketjussa on puhuttu ainoastaan rikoksista, jotka ei todellakaan ole ok, ja huudettu naisten vapaaehtoisesta synnyttämisestä ja naisten ruumiintoiminnoista.

Ainoa miesten etuoikeus tähän mennessä on seisten kuseminen. 

Vierailija
442/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en muuten ymmärrä tätä ainaista miesten ininää armeijasta.

Mä niin mielummin 100% menisin 6kk kestävälle leirille, kuin synnyttäisin ja olisin raskaana. Jos voisin tehdä tämän vaihdon jonkun miehen kanssa, että minä menen leirille ja hän synnyttää meille 2 lasta niin olisin heti, että KYLLÄ, KYLLÄ KÄY. Varsinkin, jos tämä mies vielä hoitaa niitä lapsia enemmän ja ottaa sairasvapaata aina töistä, jos lapsi sairaana jne.

Edelleenkin, LAILLA JA VANKEUSRANGAISTUKSEN UHALLA sinut pakotetaan synnyttämään kaksi lasta? 

Se, että jään lapsettomaksi loppuiäkseni pakolla ja uhalla minä ne lapset joudun synnyttämään. Kuinka moni mies on muuten päätynyt nykyään linnaan kieltäydyttyään armeijasta? En ole meinaa kuullut tapauksista, monet saavat vapautuksen ihan vaan ylipainon (tai alipainon) takia ja suurinosa nuorista nykyään alkaa olla joko ylipainoisia tai alipainoisia. 

Eli haluat itse synnyttää. Miksi sitten uhriudut sillä?

Loppu on pelkkää maalitolppien siirtelyä ja miesten asevelvollisuuspakon vähättelyä. 

En halua synnyttää. En halua olla raskaana. Minun on pakko, jos haluan lapsia, jotka ovat minun. Miten vaikeaa sinun on ymmärtää tuo? 

Mielelläni yhä menisin sinne armeijaan, jos voisimme vaihtaa paikkaa miesten kanssa niin, että miehet synnyttävät. Armeijassa opit uusia selviytymistapoja, kohotat kuntoasi, saat uusia ystäviä jne.. Synnyttämisessä sun kroppa menee, pahimmillaan menee pissaamisen pidätyskyky, lihakset saattaa repeytyä ja puskea erilleen raskauden aikana, alapää repeää, raskausarpia, löysää ihoa.. Ihan pahimmassa tapauksessa kuolet synnytykseen. 

No sitten et synnytä. Miten saat omasta lisääntymisestäsi miesten etuoikeuden? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisovaltaan kuseminen ja rumakin/lihava mies saa naisen.

Vierailija
444/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin mielummin 100% menisin 6kk kestävälle leirille, kuin synnyttäisin ja olisin raskaana. Jos voisin tehdä tämän vaihdon jonkun miehen kanssa, että minä menen leirille ja hän synnyttää meille 2 lasta niin olisin heti, että KYLLÄ, KYLLÄ KÄY. Varsinkin, jos tämä mies vielä hoitaa niitä lapsia enemmän ja ottaa sairasvapaata aina töistä, jos lapsi sairaana jne.

Edelleenkin, LAILLA JA VANKEUSRANGAISTUKSEN UHALLA sinut pakotetaan synnyttämään kaksi lasta? 

Se, että jään lapsettomaksi loppuiäkseni pakolla ja uhalla minä ne lapset joudun synnyttämään. Kuinka moni mies on muuten päätynyt nykyään linnaan kieltäydyttyään armeijasta? En ole meinaa kuullut tapauksista, monet saavat vapautuksen ihan vaan ylipainon (tai alipainon) takia ja suurinosa nuorista nykyään alkaa olla joko ylipainoisia tai alipainoisia. 

Loppu on pelkkää maalitolppien siirtelyä ja miesten asevelvollisuuspakon vähättelyä. 

En halua synnyttää. En halua olla raskaana. Minun on pakko, jos haluan lapsia, jotka ovat minun. Miten vaikeaa sinun on ymmärtää tuo? 

Mielelläni yhä menisin sinne armeijaan, jos voisimme vaihtaa paikkaa miesten kanssa niin, että miehet synnyttävät. Armeijassa opit uusia selviytymistapoja, kohotat kuntoasi, saat uusia ystäviä jne.. Synnyttämisessä sun kroppa menee, pahimmillaan menee pissaamisen pidätyskyky, lihakset saattaa repeytyä ja puskea erilleen raskauden aikana, alapää repeää, raskausarpia, löysää ihoa.. Ihan pahimmassa tapauksessa kuolet synnytykseen. 

Miten sitten saan omia, biologisia lapsia jos en synnytä? Kerro toki! Koska mielelläni vältän sen synnyttämisen ja raskausajan. 

Vierailija
445/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole oikeutta hakata tai tappaa ketään, mutta naisilla on etuoikeus kohdata vähemmän väkivaltaa kuin miehet. Tätä faktaa ei pahinkaan miesvihaaja voi kieltää.

Vierailija
446/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, aika heikkoja vastauksia on tullut. Mulla ei ainakaan ole miehenä mitään etuoikeuksia.

Eikö se ole jo etuoikeus itsessään olla mies?

Ei tarvitse synnyttää, ei edes kokea painetta lapsen hankinnasta. Jos lapsi on eikä perhe-elämä ollutkaan kivaa, voi vaan lähteä menemään.

En ole yhdenkään miehen vielä kuullut sanovan että olisimpa nainen että saisi esim. synnyttää, ym. naisten oletettuja etuoikeuksia.

Monen naisen sensijaan olen kuullut toivovan olevan mies, ainakin kerran kuussa. En myöskään ole kuullut yhdenkään naisen hehkuttavan etuoikeuttaan synnyttäjänä.

Kuka sinut on pakottanut synnyttämään? 

Voi luoja tätä keskustelun tasoa.

Sovitaan sitten niin että naisille aivan kaikki ehkäisystä työelämään ja synnytyksestä terveydenhoitoon ovat täysin vapaaehtoisia omia valintoja koska niitä ei ole mihinkään lakiin kirjoitettu.

Koska miehille on se yksi lain vaatima velvollisuus niin olette koko ikänne sen uhreja ja kaikki valinnanvapaudet on menetetty.

En minä kyllä juuri ole miehiä nähnyt kitisemässä mistään, kyllä ne kitisijät naisia tuppaavat olemaan. Kenenkään ei ole pakko kuin kuolla.

Niin, kummallista, että etuoikeutetut eivät  näe vallitsevassa järjestyksessä mitään vikaa.

Vierailija
447/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelläkään ei ole oikeutta hakata tai tappaa ketään, mutta naisilla on etuoikeus kohdata vähemmän väkivaltaa kuin miehet. Tätä faktaa ei pahinkaan miesvihaaja voi kieltää.

Miesten ja naisen välisissä väkivalloissa naiset kohtavat enemmän väkivaltaa, kuin miehet. 

R-skauksisa naiset ovat lähes aina uhreja. 

Etuoikeus missä?

Vierailija
448/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi palkka, työnantajat ei pelkää sun pamahtavann yhtäkkiä raskaaksi. Sua ei myöskään tytötellä,ja katsota mielipiteesi arvoa alemmaksi sukupuolesi takia.

Miesten ja naisten samapalkkaisuus on määrätty Suomen lakiin jo vuonna 1969.

Jos et halua lapsia, et harrasta seksiä, näin miehillekin vastataan.

Miehiä pojitellaan siinä missä naisia tytötellään.

Viimeiselle väitteellesi lähteitä? 

On Suomessa myös laki joka käskee ajaa nopeusrajoitusten mukaan. Kukaan sitäkään noudata.

Olet siis sitä mieltä että on miesten ”syy” että saavat enemmän palkkaa koska ajavat autoillakin lujempaa?

Vierailija
449/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, aika heikkoja vastauksia on tullut. Mulla ei ainakaan ole miehenä mitään etuoikeuksia.

Ei tarvitse synnyttää, ei edes kokea painetta lapsen hankinnasta. Jos lapsi on eikä perhe-elämä ollutkaan kivaa, voi vaan lähteä menemään.

En ole yhdenkään miehen vielä kuullut sanovan että olisimpa nainen että saisi esim. synnyttää, ym. naisten oletettuja etuoikeuksia.

Monen naisen sensijaan olen kuullut toivovan olevan mies, ainakin kerran kuussa. En myöskään ole kuullut yhdenkään naisen hehkuttavan etuoikeuttaan synnyttäjänä.

Kuka sinut on pakottanut synnyttämään? 

Voi luoja tätä keskustelun tasoa.

Sovitaan sitten niin että naisille aivan kaikki ehkäisystä työelämään ja synnytyksestä terveydenhoitoon ovat täysin vapaaehtoisia omia valintoja koska niitä ei ole mihinkään lakiin kirjoitettu.

Koska miehille on se yksi lain vaatima velvollisuus niin olette koko ikänne sen uhreja ja kaikki valinnanvapaudet on menetetty.

En minä kyllä juuri ole miehiä nähnyt kitisemässä mistään, kyllä ne kitisijät naisia tuppaavat olemaan. Kenenkään ei ole pakko kuin kuolla.

Niin, kummallista, että etuoikeutetut eivät  näe vallitsevassa järjestyksessä mitään vikaa.

Vierailija
450/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua kohdellaan ensisijaisesti ihmisenä, kun taas nainen nähdään ennen kaikkea sukupuolensa edustajana. Saat parempaa terveydenhuoltoa, koska toimenpiteitä ja lääkkeitä on testattu miehillä. Saat automaattisen auktoriteetin perustuen siihen, että olet mies. Voit aamulla ryömiä suoraan sängystä työpaikalle eikä kukaan katsele sinua kummeksuen - jos nainen tulisi työpaikalle tukka takussa, naama ja hampaat pesemättä kummallisissa vaatteissa, häntä pidettäisiin hulluna.

Miehenä etuoikeutesi on, että saat vain olla olemassa sellaisenaan eikä sinun tarvitse todistella kykyjäsi, jotta sinut otettaisiin vakavasti.

Täyttä soopaa kaikki.

Lähde?

Vierailija
451/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohdellaan koko elämänkaaren ajan ajattelevana ihmisenä. Puberteetin aikoihin tyttöjä ruvetaan kohtelemaan pelkkinä seksiobjekteina. Se on aikamoinen järkytys monelle tytölle.

Siitä teini-iästä lähtien miehiä kohdellaan alapäällään ajatelevina ja potentiaalisesti väkivaltaisina riskitekijöinä. Se on järkytys monelle pojalle ja miehellekin.

Todisteita tästä?

Vierailija
452/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten saan omia, biologisia lapsia jos en synnytä? Kerro toki! Koska mielelläni vältän sen synnyttämisen ja raskausajan. 

Täällä joku kehotti naisia adoptoimaan jos ei halua synnyttää. En tiedä mistä ne adoptiolapset sitten syntyy jos ei joku niitäkin synnytä..

Vierailija
453/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Ensin tivataan mitä etuoikeuksia miehillä muka on. Sitten kun sanotaan suoraan, niin ei käykkään ja yhtäkkiä tarkoitetaankin lakisääteisiä etuoikeuksia, mistä ei ollut mitään puhetta otsikossa tai aloitusviestissä.

Ketjussa on puhuttu ainoastaan rikoksista, jotka ei todellakaan ole ok, ja huudettu naisten vapaaehtoisesta synnyttämisestä ja naisten ruumiintoiminnoista.

Mitähän ketjua sinä olet lukenut? Tässähän on puhuttu paljon myös palkkauksesta,  uralla etenemisestä ja seksuaalisesta häirinnästä. Aika valikoiva näkö sinulla.

Vierailija
454/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa jos nainen antaa, nainen saa jos haluaa😊

Tasa-arvoa sekin. Lopulta molemmat saa😂

Vierailija
455/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaikka ehkäisy. Miehelle on kondomi, jota saa ostettua ihan mistä tahansa eikä kukaan kysele mitään. Naisella ehkäisyn aloitus vaatii käyntiä lääkärissä ja todennäköisesti myös tutkitaan gynekologisesti.

Sitten on papakoetta, mammografiaa, ihan joukkoseulontoina, eli tietyssä iässä noissa käydään viiden vuoden välein vaikka ei olisi synnyttänyt ainuttakaan lasta.

Raskausaikana taas lähes kellä tahansa hoitohenkilökuntaan kuuluvalla on oikeus tutkia alapäätä, synnytyksen jälkeen sitä alapäätä tutkitaan. Ehkäisyä varten taas jalat levälleen. Sitten tulee taas joukkoseulonnat.

On miehillä myös eturauhasvaivoja mutta ei miehiä jo nuoresta asti tutkita minkään eturauhassyövän varalta.

Eli kumpi sukupuoli on tässä etuoikeututtu?

Koetko olevasi etuoikeuttu että sinua tutkitaan ainoastaan sukupuolesi perusteella?

Vierailija
456/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli? Ja mielestäsi on siis etuoikeus kusta seisaaltaan, mutta samaan aikaan valitat että täällä huudetaan vain naisten ruumiintoiminnoista? Eihän tossa oo nyt mitään järkeä

Vierailija
457/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta raskaana oleminen ja synnyttäminen ovat naisen etuoikeus, jotain, mihin mies ei kykene. Yleensä kaikki menee hyvin. Toki noita vaivoja pitäisi diagnosoida ja hoitaa enemmän. Olen kahden lapsen äiti ja jopa pidin raskaana olosta.

Se, mistä naisena en pidä, on vähättely ja mielipiteideni sivuuttaminen. 

Vierailija
458/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mihinkään linnaan enää edes joudu. Sen saa suorittaa kotonaan panta jalassa. Voi käydä töissä ja opiskella.

Vierailija
459/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama kuinka miesten ja naisten tasa-arvosta ja etuoikeuksista huudetaan, asia ei koskaan muutu, tätä palloa pyörittää miehet. Vai oliko se painovoima. Naisten osuus maailman rikkaimpien listalla. Naisten osuus johtotehtävissä. Naisten osuus armeijan johdossa. Naisten osuus perheiden johdossa jne jne. Turha jauhaa pskaa, luonto sen määrää. Aika harva haluaa luopua saavutetuista eduista jos ei ole pakko. Sitten joku tasa-arvo sekopää luulee että kaikki maailman miehet haluaa luopua. Akkojen mielihyvän saamiseksi mm. muutama liikenne merkki on muutettu ja virkanimike eri nimelle. Siinä se. Muöhemmin muutetaan taas jotain diibadaabaa jolla saadaan miesten johtamiin yrityksiin lisää töitä. Semmoista se vain on....

Vierailija
460/683 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, luulin, että lasten hankinta on vapaaehtoista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme