Mitä etuoikeuksia miehillä muka on?
Itse näin miehenä en tiedä ja haluaisin hyötyä omista etuoikeuksistani..
Kommentit (683)
Etuoikeusia? HAH!
Vain elatusmaksuetuoikeus naiselle🤰, jonka pimpinkin mu . ti . ai . set 👳🏾 ovat poraneet jo väljäksi😖!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei naisena tarvitse ajaa partaa tai pelätä kaljuuntumista. Olet etuoikeutettu!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olet aika tietämätön. Olen nainen ja aloin kaljuuntua alle 20-vuotiaana. Miehen on hyväksyttävää olla kalju, naisen ei.
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…
Olet aika tietämätön. Olen 110kg atleettinen mies ja tulin hakatuksia 25 vuotiaana. Naista ymmärretään kun saa pataansa, miehen kohdalla ajatellaan että miksei osannut puolustautua tai pitää suutaan kiinni. Kyllähän minä toki kestän, olenhan mies.
Olen pahoillani puolestasi. Tämä on yksi näitä yhteiskuntamme normeja, jotka satuttavat yksilöä. Eli miesten turpaan saamisen traumaattisuusesta ei puhuta, vaan jopa naureskellaan uhrille. Naisen kokemaa seksuaalista ahdistelua vähätellään ja syyllistetään uhria.
Meidän pitäisi kaikkien sukupuolten tehdä yhteistyötä kaikille turvallisemman Suomen eteen. Se lähtee diskurssista ja asenteista.
Asia on nostettu esiin lukuisia kertoja täsäs ketjussa, jonka aihe ei ole naisten kohtaamat ongelmat, vaan miesten etuoikeudet.
ONKO MIESTEN ETUOIKEUS AHDISTELLA NAISIA?