Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, jotka ärsyttävät vain sua, ei yleisesti kaikkia ihmisiä?

Vierailija
10.09.2013 |

Mua ottaa päähän klo 12-14 tapahtuvat äkkinäiset kovat äänet, odottamattomat ovikellonsoittajat ja oravia tai elämäänsä räksyttävät koirat. Vauva on tosi huonouninen ja herää mun syvään hengitykseenkin.

Kommentit (578)

Vierailija
441/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo ja ehkä joku onkin tän jo sanonu mutta se ärsyttää myös, kun kaupassa aukeaa uusi kassa ja ihmiset jonon perältä rynnii sinne vaikka ite ois ollu jonossa esim. seuraava.

Vierailija
442/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on varmasti semmonen joka harvoja ärsyttää, mutta siis monissa puman vaatteissa lukee siinä lapussa, yleensä takapuolella: "wash this when dirty" ja siin on sellain pisaran kuva :DDD No shit sherlock ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää kamu-sana, raskautuminen on paha kans. pankkiautomaatilla näpertäjät ottaa päähän, paitsi jos ne on vanhuksia tai muuten perustellusti hitaita. bloggaajat ärsyttää myös ja koko kadun leveydeltä kävelevät ihmiset.

Vierailija
444/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijät, jotka eivät käytä kelloa. Minulla ei ole selässä silmiä, jotta tietäisin sinun tulevan. Sitten he porhaltavat tuhatta ja sataa ohi pyörittäen päätään samalla. Välillä he myös muistavat huokaista oikein syvään. Soittakaa sitä helvetin kelloa, jos olen tiellä!

Ihmiset, jotka eivät laita välikapulaa kaupassa omien ja vieraiden ostosten väliin. Välillä tekisi mieli kysyä, että maksatko minunkin ostokseni?

Vierailija
445/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset pitää hääkuvaa esillä työpaikassa työpisteellään.

Bimbot, sellaiset itsestään tosi tietoiset naiset jotka koko ajan sipaisee hiuksia ja mutristaa suuta sillei nolosti

"hauskat" ylipainoiset äijät jotka arvostelee naisten ulkonäköä

ja nämä "minä en voi juoda chardonnayta, olen niin tottunut hyviin viineihin" plää plää

:D

Vierailija
446/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla repee perse siihen, kun adjektiivin loppupääte "lta/ltä" muuttuu "lle-päätteeksi

MAISTUU HYVÄLLE

KUULOSTAA OMITUISELLE

NÄYTTI RUSTIIKKISELLE

Lopettakaa toi ja välittömästi, valuu verta silmistä.

Tää on jo jonkin sortin neuroosi mutta vihaan sitä jos joku syö mun seurassa enkä itse syö mitään ja ne pienetkin syömiseen liittyvät äänet porautuu jonnekin mun alitajuntaan ja alkaa ahdistaa niin maan perkeleesti. Mut eipähän löydy kauhean monelta muulta. 

Vierailija
447/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen kirkuminen kilpaa. Jostain syystä meidän talon viereiselle leikkipaikalle kerääntyy joka_ikinen_päivä eri lauma tyttöjä, jotka vain istuvat kiipeilytelineellä ja kirkuvat. Pisimpään, kovimpaa ja korkeinta kirkua kirkuvaa tyttöä matkitaan sitten kunnes on kotiinlähdön aika. Hermot menee!

Vierailija
448/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tuo negapeukku, kun usein saan sitä viesteihini ilman että yhtään tiedän miksi, eikä kukaan viitsi kertoa sitä vastalausettaan. Mitä helvettiä mä sellaisella palautteella teen? "En tykkää mutten kerro miksi." Tooosi kiinnostavaa.

Jos tähän tulee negapeukkuja ilman viestiä niin oletan sen olevan vain reipas yritys ärsyttää minua lisää, ilman erityistä suhdetta tähän nimenomaiseen viestiin. Joten siitä en niin paljon ärsyynny, kun tiedän syyn.

Vierailija
449/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavin tunne varsinkin aamu-unisena kun laittaa suihkun päälle ja ne ekat vesipisarat on niin karseen kylmiä. Mun pitää aina piilotella suihkuverhoon kääriytyneenä pari minuuttia. Miks se vesi ei voi heti olla ihanan lämmintä?

Vierailija
450/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun valko-viher-sini-harmaa-pinkki-raidallisen vaatteen pesulapussa lukee "pestävä samanväristen kanssa". En jumalauta pysty. Mutta silti siitä tulee epävarmuus...meneekö punapalleroinen vaate pilalle jos sitä ei pesekään toisten punapalleroisten kanssa? Vai voiko sen panna punaisiin, vai kenties valkoisiin. Hirveä ahdistus!!

Vierailija
451/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanan kera väärinkäyttö. Sen paikka lauseessa on sama kuin kanssa-sanalla. Voisin kirkua, kun joku juo konjakkia kera kahvin tai syö marjoja kera puuron.

Vierailija
452/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että tämä ärsyttää muitakin, mutta ei voi jättää tilaisuutta käyttämättä kun saa valittaa ärsytyksestä: koskaan, ikinä ikinä ikinä, ei kukaan muu kuin todella ärsyttävät ihmiset kerro itsestään ihmisenä joka on mielettömän empaattinen ja äärimmäisen taitava aistimaan muiden tunteet ja reagoimaan niihin. Se tilanne on aina niin hirveän kiusallinen, kun toinen kehuu itseään sosiaalisesta herkkyydestään ja ihmissuhdetaidoistaan, ja kuulijan itsensä tekisi mieli juosta karkuun ettei alkaisi spontaanisti huutaa kuinka järjettömän ärsyttävä se ihminen on.

Vierailija
453/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää (lentokenttä)bussissa ihmiset jotka jää tavaroidensa kanssa seisomaan KESKELLE sitä HELVETIN bussia vaikka takana olisi tilaa ja paikkoja ja näin kaikkien täytyy jäädä seisomaan bussin eteen kun perälle ei pääse muuten kuin kaatamalla koko sakki siitä keskeltä.

- Ihmiset jotka täydessä bussissa/metrossa/ratikassa ei voi ottaa sitä LAUKKUA/REPPUA whatever roinaansa pois siitä viereiseltä paikalta että muutkin pääsis istumaan. Kerran oli nuori nulikka poika joka piti LIPPALAKKIA siinä paikalla..heitin koko hatun helvettiin siitä.

- Tupakointi lasten seurassa. Myös kännääminen lasten ollessa paikalla. En voi sietää.

Vierailija
454/578 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentokoneeseen mennessä ärsyttää ne ihmiset, jotka jää seisomaan oman paikkansa viereen ja asettelemaan tavaroitaan hattuhyllylle samalla kun muut seisoo takana ja odottaa.

puhelimessa puhuminen lähes kaikkien ihmisten, mutta erityisesti tuntemattomien, ihmisten kanssa ärsyttää, koska se on vaivaannuttavaa. 

Vierailija
455/578 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mua ärsyttää syömisäänet. Mun miehen tapa ryystää mutoja aamuisin tekee mut hulluksi, kauhoo muroja suuhun eikä huomaa kun maitoa valuu pitkin leukaa ja kauhoo vielä tyhjää lautasta kun ei aamunaamoissaan/lehteä lukiessaan huomaa että ne helvetin murot on syöty jo.

-Mun entisen pomon syöminen ja maiskuttaminen ja puhuminen ruoka suussa.

-Ihmiset jotka suivaantuu mun rahan käytöstä koska "pitäis miettiä tarkemmin mihin rahansa käyttää". Oon tainnut itse raataa niiden eteen joten tuhlaan ne just niin kun musta tuntuu.

-Kun olet raskaana ja kaikki luulee että olet kykenevä keskustelemaan ainoastaan vauva asioista tai raskaudesta. Jep, koko muu maailma lakkasi pyörimästä nyt kun odotan vauvaa.

-Kun raskaana ihmiset kysyy miksi teet vielä töitä (6kk raskaana) kun eikö pitäisi olla kotona lepäämässä. Juu, raskaus tekee työnteon automaattisesti mahdottomaksi eikä tässä vaiheessa tarvitsekaan enään niitä vakituisia tuloja...

-Av-mammojen raivo luksuslaukkuja kohtaan. 

-Av-mammojen raivoaminen ja netissä kilpaa haukkuminen esim tällä hetkellä sitä yhtä missiä kohtaan joka latasi kuvan nettiin kuntosalilta tai sitten sitä nuorta bloggaajaa kohtaan. Eivät tajua mihin itse syyllistyvät toista haukkuessaan.

-Se kun olen ystävällinen ja hymyilen työtä tehdessä (asiakaspalvelu alalla) miehelle ja kyseisen herran vaimo meinaa vieressä saada hepulin koska luulee että flirttaan.... 

-Äidit jotka ei katso omien lasten perään ja antaa räkänokkiensa tehdä MITÄ vaan. Esimerkkinä Kaverin muksu saa heittää kakkua sohvalle ja räkiä päin ja heitellä leluilla muita lapsia ja aikuisia kohti äiti vähän nauraa vieressä että "voi höppänä äläs nyt". Älkää tehkö lapsia jollette osaa kouluttaa niitä yhteiskuntakelvollisiksi.

-Nyrpeät asiakaspalvelijat. Itse olet työsi valinnut, älä meihin sitä vitutusta purkaa. 

-Nyrpeät ja vittumaiset asiakkaat. Asiakkaat jotka keksivät ties mitä tekosyitä jotta saisi alennusta.

-Kaverit jotka olettavat että saavat aina alennusta kun käyvät asiakkaina.

-Se että luin ketjun loppuun ja omia ärsykkeitä kirjoittaessa alkoi vituttamaan kaikki :D

ihanaa aamua kaikille ja tällaiset ketjut on ihan huippuja kun voi latoa omat vitutuksen aiheet ja lukea toisten hulvattomia ärsykkeitä! :) viihdettä parhaillaan!

Vierailija
456/578 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

385, huh miltä toi sun entinen pomo maistui ? Ilmankos on entinen.

Vierailija
457/578 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:44"]

Se kun jalankulkijoiden liikennevalotilanteessa (sellaisessa missä valot saa vaihtumaan napilla) joku saatanan mummo kipittää sinne toiselle puolelle ja alkaa rynkyttämään sitä nappia. Vaikka valo palaisi. Vaikka näkee että minä seison siellä toisella puolella odottomassa myös. Siis vois ihan samantien tulla päin naamaa sanomaan että olen heidän mielestään jotenkin kehari kun en oletettavasti ole osannut sitä nappia heidän mielestä painaa???? Ja sitten jotkut sankarit tulee siihen mun VIEREEN runkkaamaan sitä nappulaa, sillon tekis mieli vetää lättyyn.

[/quote]

Ja todennäköisesti valo kohta vaihtuu, koska olet sitä jo jokin aika sitten painanut, ja tää nappulafetissityyppi hymähtää siinä vieressäsi, kun kuvittelee että se vaihtui hänen maagisen kosketuksensa vuoksi.

Nimim. Toinen kärsijä

Vierailija
458/578 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, jos joku tulee viereeni pesemään hampaita. Saan hampaiden pesuäänestä kylmiä väreitä eli epämukavan olon. Minulle on naljailtu tästä, mutta minkäs voin..

Vierailija
459/578 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun on kävelemässä jonkun paikallaan seisovan ohi (takaa) ja juuri silloin kun tulet tämän ihmisen kohdalle niin hän keksiikin lähteä liikkeelle ja peruuttaa päällesi kun ei huomaa että olet siinä. Aaaaargh! Näihin tilanteisiin törmää siis kaupoissa ja vastaavissa tiloissa, missä paljon ihmisiä yrittää tungeksia samoilla kapeilla käytävillä.

Vierailija
460/578 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Se, kun työpaikan halpissvessapaperia tai -talouspaperia otetaan niin, että kerrokset erottuvat ja alkavat mennä "epätahtiin". En voi käyttää tuollaista "paritonta" paperia, ja sitten joudun rullailemaan sitä ties kuinka kauan, että puoliskot taas löytävät kaverinsa.

- Pyörätuolissa istuvat, jotka käyttävät vammaansa selittämään kaiken, vaikka oikeasti ovat vain laiskoja ja haluavat huomiota. Työkaveri ei voi laittaa itse roskiaan roskiin, koska ei muka yletä tuolistaan. Ällöttää aina joutua auttamaan sellaista. (Ota se vitun lautanen niine kananluineen siihen roskiksenpuoleiseen käteen!!)

- Työkaverit, jotka ohi kävellessään vilkaisevat näyttöäni ja menevät heti vinkumaan esimiehelle, jos siinä näkyy jotain muuta, kuin työasioita. 

- Kun ei töissä osata vetää pönttöä tyhjäksi. Aina sieltä löytyy jotain repaleisia papereita tms lillumasta, kun sinne menee. 

- Joustamattomat ihmiset. 

- Työkaveri, joka lähtee joka jumalan päivä klo 16:58 töistä, vaikka työpäivä loppuu 17:00. Sama kaveri aloittaa lounaan joka päivä klo 11:58, vaikka lounas alkaa klo 12:00.

- Työkaveri, jota saa aina etsiä ympäri toimistoa, kun se katoaa milloin minnekin nurkkaan juoruamaan tms. Työmme on suureksi osaksi puhelimeen vastaamista, niin tuntuu tyhmältä sanoa asiakkaalle että: "Joo, on hän paikalla, odotas kun yhdistän... Ai katsos, ei olekaan paikallaan, kyllä se töissä on."

- Työkaverit, jotka ei ilmoita palavereistaan. (kts. ed.)

- Viheltely.

- Stressaantuneena huokailu. Lopeta se hönkäily, saatana!!

- Pilkun väärinkäyttö,,,

- Ihmiset, jotka juovat teepussiteetä, ja kehuvat sitten miten hyvää ja terveellistä tee on. Saatana, niihin teepusseihin on jauhettu teepensaan paskimmat ja vanhimmat osat ja todennäköisesti puolet siitäkin on lakaistu jostain Liptonin tehtaan lattialta.

- Ihmiset, jotka eivät lue työsähköpostiaan, ja kyselevät asiaa, josta niille on jo edellisenä päivänä ilmoitettu s-postilla.