Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, jotka ärsyttävät vain sua, ei yleisesti kaikkia ihmisiä?

Vierailija
10.09.2013 |

Mua ottaa päähän klo 12-14 tapahtuvat äkkinäiset kovat äänet, odottamattomat ovikellonsoittajat ja oravia tai elämäänsä räksyttävät koirat. Vauva on tosi huonouninen ja herää mun syvään hengitykseenkin.

Kommentit (578)

Vierailija
381/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 13:52"]

Ärsyttää kun joku aivastaa perkeleen kovaa, yleensä se on aina mieshenkilö

[/quote]

Minä pärskähdän suht. lujasti, kadehdin niitä ihmisiä jotka osaavat aivastaa vienosti kuin pariisittaret ja huomaamattoman hiljaa:/ En vaan pysty aivastamaan kovin hiljaa, oiskohan jokin fyysinen ominaisuus...?

Minua ärsyttää ettei monista telkkarin sarjoista saa mitään selvää, kun ääni on jotain sönkötystä siellä taustojen välissä ja sitten kun laittaa ääntä kovemmalle, mainokset raikuu täysillä... Joissain ohjelmissa ei jotenkin osata säätää niitä puheääniä selkeämmin kuuluviksi vaan jokin taustahäly vaan kuuluu ja sitten puhekin puuroutuu sinne sekaan.

Vierailija
382/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset jotka yskivät suoraan kämmeniin. Ja ne, jotka tukkivat liukuportaat seisomalla vasemmassa reunassa. Liikkumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset, jotka ärsyyntyvät siitä jos joku ei laita kapulaa ostostensa perään. Itse laitan jos vapaita on, mutta ärsyttää jos kapulat on varattuina ja jonossa perässäni seuraava mahdollisesti kuvittelee, etten vain viitsi laittaa kapulaa. Mua ei haittaa jos edelläni oleva ei huomaa laittaa kapulaa hihnalle, sillä saan sen itsekin laitettua vallan mainiosti silloin kun aika on. Sellaiset ihmiset yleensäkin ärsyttää, joiden maailma kaatuu johonkin pieneen asiaan, esim. jos joku on pakannut ruokatavarat muka väärin kaupassa, tai jos keittiössä on toimittu jotenkin väärin - esim. työpaikoillahan on aina näitä naisia jotka nalkuttavat milloin mistäkin asiasta keittiössä, vaikka tiskirätti on väärässä asennossa tms. Sitten se, että jos ottaa purkaakseen tiskikoneen puhtaat astiat, niin sitten ottaa, tarvitseeko siitä tehdä helvetinmoinen numero niin että operaatio kuuluu varmasti naapuritaloonkin? Tulee jotenkin naurettava marttyyrimainen kuva sellaisesta paiskomisesta. 

Vierailija
384/578 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 08:54"]

Pyöräillessä ärsyttää ihan hemmetisti: autoilijat, jotka kaahaavat hirveää vauhtia kohti suojatietä, jota itse lähestyn pyörällä. Hidastan sitten vauhtia, laskeudun pyörän selästä ja odotan, että kaahaaja menee ensin. Sitten juuri ennen suojatietä tyyppi jarruttaa äkäisesti ja päästääkin minut yli. Hemmetti soikoon, jos on noin kova kiire, niin menisi vaan edeltä.

[/quote]

Mua ärsyttää pyöräilijät jotka kuvittelee voivansa ajaa sen suojatien yli.

Vierailija
385/578 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on kiva lukea. Mua ärsyttää arkiset asiat: en tiedä missä yhdet mun farkut on ja se että sukkia on hukassa (mihin hiiteen ne joutuu?).

Lisäksi ärsyttää Kalevan toimittajien tapa taivuttaa nimi Isokatu: Isonkadun, Isollekadulle, Isoakatua - eihän tuo VOI olla oikein koska samalla logiikalla Torikatu taipuisi seuraavasti: Torillekadulle, Toriakatua, Torinkadun...

Vierailija
386/578 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se, että tässä ja yhdessä toisessakin ärsytysketjussa on niin monesti mainittu maiskuttamisesta ärsyyntyminen. Se ärsyttää siksi, että en oikeastaan itse muista törmänneeni maiskuttaviin ihmisiin. Ilmeisesti monet kuitenkin törmäävät heihin ihan koko ajan, tämän ketjun perusteella. Mikä siinä sitä paitsi on niin ärsyttävää.. niin että joka toinen melkein siitä ärsyyntyy.. ärsyttää!!! Onhan maailmassa paljon ärsyttävämpiäkin asioita.

Vierailija
387/578 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se, kun esimerkiksi parkkihallissa on kävelemässä autolle, ja joku toinen kuski jää kärkkymään parkkipaikkaa. Tykkään kuitenkin itse autoon istuessa ihan rauhassa laittaa musiikin soimaan, vähän hengähtää ja peruuttaa pois hiljaa ja keskittyen, ettei tule lommoja. Kiva kamalan "paineen" alla yrittää peruuttaa pois ruudusta, kun pahimmassa tapauksessa kärkkyjä on jättänyt vain parin metrin raon, ja tämän auton takana on kymmenen auton jono.

Tai vielä ärsyttävämpää on, jos on menossa vain viemään autolle jotakin tai menossa odottamaan vaikkapa miestä valmiiksi autoon, ja silloinkin joku tulee viereen ja laittaa vilkun päälle. Yritä siinä sitten käsielein jotenkin vihjata, että en minä ole tästä lähdössä.

Vierailija
388/578 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 18:11"]

Toinen mikä ärsyttää, on meidän kissa. Se on uberläski, ruokaa aina kupissa ja silti se huutaa ja kerjää lisää ruokaa. Naukuis edes niinkuin normaalit kissat, mut ei. Se huutaa "auuuhhhh! näyyhhhhh!!" Oikein sellaisella kärsivällä äänellä, ihan kuin ei ois ikinä saanut ruokaa. Ja miten se osaakin korostaa sitä h-kirjainta siellä rääkymisensä lopussa? Välillä ärsyttää niin paljon, että jätän sen kylppäriin tai muualle oven taakse (sillä on myös ärsyttävä tapa juosta aina siitä ovesta ensimmäisenä, jonka joku avaa. Ihan sama onko kyseessä vaatekaapin ovi, vessan ovi, eteisen ovi. Ovi kuin ovi käy. )

[/quote]

Apua, tää oli aivan huippu, nauroin ääneen :D tiedän niin tarkkaan tuon h-äännähdyksen lopussa, ihan megaärsyttävä! Meillä myös toinen kissa tuollainen ruuan naukuja, joka kerta kun joku menee keittiöön jostain kuuluu tömps ja "fättis" tassuttelee jostain uniltaan huutamaan ruokaa! Toisen kissan ärsyttävä tapa on ettei koskaan peittele pissaansa kun käy laatikolla-jos en itse huomaa heti peitellä pissoja kakkalapiolla, niin virtsan haju vessassa on järkky...

[/quote]

Mäkin nauran täällä näille ääneen. :D

Meidän kissalle on joksus paskominen ja kuseminen tosi vaikeaa. Se menee laatikkoon, singahtaa sieltä pois kuin tykin suusta, alkaa kuulua MMOOOOUUU MMMMMMOOOOOOOOOO!! Se menee pitkin seiniä. Sitten toiseen laatikkoon. Ruopastaan pari kertaa ja taas ulos laatikosta ja  MMMOOOOOOOOOO!!! Tätä saattaa jatkua vaikka kuinka kauan. Se vaan ei osaa päättää, kumpaan laatikkoon menisi. Lisäksi se AINA aamuisin tulee kiipeilemään makuuhuoneen kirjahyllyyn ja pudottelee tahallaan kaikkea, että nousisin ylös, koska se tietää saavansa ruokaa kun saa mut nousemaan. Ja usein se alottaa ton paskarituaalinkin vielä kun vihdoin saa mut ylös.

Vierailija
389/578 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suorastaan raivostuttaa miehet, jotka näkevät ihan käsittämättömän paljon vaivaa vain ja ainoastaan saadakseen naisen sänkyyn. Siis nää on näitä sankareita, jotka jaksavat viikko- ja kuukausitolkulla piirittää, antavat ymmärtää olevansa tosissaan ja että tunteet on todella pelissä. Kunnes paljastuu, että ainoa motiivi kaikelle on ollut seksi. 

MIKSI pitää tehdä tuota?! Miksi ei voi vain sanoa että moro, olen idiootti ja etsin pelkkää seksiseuraa, annatko? Miksi pitää luoda illuusio ihastumisesta ja todellisista tunteista, vaikka niitä ei todellakaan ole?! Mikä näitä munapäitä vaivaa, eikö ne saa seksiä mitenkään muuten kuin valehtelemalla? 

Jumalauta että mua raivostuttaa niin paljon, että voisin käydä potkimassa kaikkia ukkoja munille. 

Vierailija
390/578 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 13:32"]

Mua suorastaan raivostuttaa miehet, jotka näkevät ihan käsittämättömän paljon vaivaa vain ja ainoastaan saadakseen naisen sänkyyn. Siis nää on näitä sankareita, jotka jaksavat viikko- ja kuukausitolkulla piirittää, antavat ymmärtää olevansa tosissaan ja että tunteet on todella pelissä. Kunnes paljastuu, että ainoa motiivi kaikelle on ollut seksi. 

MIKSI pitää tehdä tuota?! Miksi ei voi vain sanoa että moro, olen idiootti ja etsin pelkkää seksiseuraa, annatko? Miksi pitää luoda illuusio ihastumisesta ja todellisista tunteista, vaikka niitä ei todellakaan ole?! Mikä näitä munapäitä vaivaa, eikö ne saa seksiä mitenkään muuten kuin valehtelemalla? 

Jumalauta että mua raivostuttaa niin paljon, että voisin käydä potkimassa kaikkia ukkoja munille. 

[/quote]

Ne tekee tuota koska eivät muuten saa seksiä.

Vierailija
391/578 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää iltaisin kaikki kun uniaika lähenee--mies aina toteaakin,no nyt taitaa meidän äidin nukkumaanmenoaika olla lähellä--sekös vasta ärsyttää.Mutta oikeesti mua ärsyttää mun miehen nuuskan käyttö

Vierailija
392/578 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun olen luvannut että joku pääsee mun kyydissä johonkin, ja sitten joudun itse lähtemään aikaisekkin että ehtisi ajoissa koska pitää hakea tätä ihmistä kotoa, ja vaikka ilmoittaa että lähden nyt, niin tyypi ei ole valmis vaan sitä joutuu vielä odottamaan. Ja sitten myöhästyy. Ja saan sanottua vaan "Joo, ei se mitään" kun toinen sanoo "Sori et jouduit odottamaan".

Vierailija
393/578 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nämä vain mua ärsyttää, mut skrivailen silti.

- Kun pyydän lasillisen vettä niin lasketaan lasiin ne ensimmäiset mitä kraanasta tulee. Ei voida venaa sitä viittä sekuntia että tulis kylmääja raikasta. Tämä ongelma vaivaa baarien lisäksi useissa yksityiskodeissa jossa tulkitaan epäkohteliaaksi hakea itse, mutta pyytäessä laatu on epäkuranttia.

- Ärsyttää naiset joiden kanssa on ollut ihan selvät sävelet että meidän juttu onvaan seksiä, silti luulevat enemmän ja hirvee vollotus ja skitsoilu kun selviää ettei olla yhdessä ikuisesti. Korostan nyt ettei mistään av(i)oliitosta ole missään vaiheessa puhuttu tulevaisuuden näkymänä, vaan kerrottu et tää on ihan kivaa mut loppuu kohta. Miksi ei ymmärretä puhetta???

- Ihmiset jltka eivät osaa perustella mielipiteitään ärsyttävät myös

Vierailija
394/578 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää aivan suunnattomasti ihmiset, jotka eivät osaa ottaa vastaan positiivista palautetta eivätkä toisaalta kestä sitä, että joku toinen on iloinen ja tyytyävinen saavutuksiinsa. Tällaiset mielialan latistajat pilaavat kaiken draivin ja saavat pahimmillaan aikaan tilanteen, jossa ihminen alkaa vältellä onnistumista omassa työprojektissaan.

Ihmiset, jotka katsovat oikeudekseen olla tervehtiämättä, jos on huono fiilis, ärsyttävät niin paljon, että kyse ei ehkä ole enää edes ärsyyntymisestä. En ehkä mitään halveksi niin paljon, kuin sitä, että joku katsoo oikeudekseen pilata muiden päivän huonosti käyttäytymällä vain siksi, kun itse on pahalla mielellä. 

Vierailija
395/578 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 11:55"]

[/quote]

Mua ärsyttää autoilijat jotka eivät tiedä että minä tosiaan voin ajaa pyörällä sen suojatien yli, ja se heillä oleva kärkikolmio tarkoittaa että pyöräilijääkin on väistettävä.

Vierailija
396/578 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 11:55"]

[/quote]

Mua ärsyttää autoilijat jotka eivät tiedä että minä tosiaan voin ajaa pyörällä sen suojatien yli, ja se heillä oleva kärkikolmio tarkoittaa että pyöräilijääkin on väistettävä.

[/quote]

Mutta kun ne ärsyttävimmät pyöräilijät kuvittelevat että heillä on kaikkialla etuajooikeus, ja että voivat mistä tahansa singahtaa suojatielle.

Vierailija
397/578 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttää, miten tärkeitä nykyään on lastenvaatteet.

Kilpaillaan jollain merkeillä, määritellään ihmisiä lapsen ulkoilupuvun merkin perusteella ja jauhetaan jostain jälleenmyyntiarvosta. Päiväkodissa se

vastavalmistunut vaalea silmälasipäinen LTO valittaa kärppänä, kun Ukko-

Jesterin kurahanskat on yhtä kokoa liian isot eli haittaa motorista kehitystä ja

epämukavat ja muutenkin hankalat laittaa ja se väsynyt pyöreä mamma ei voi ostaa muuten hyviä alerukkasia, kun ne ei sovi Kanerva-Kialian kakkosvälikausipuvun saumojen tikkausten väriin.

Ikävä 90-luvun alun lama-aikoja siinä mielessä, että vaatteilla ei ollut kellekään väliä. Kaikki ymmärsi, jos Hannan lapaset vähän kastuu kun onhan ne kurarukkaset kuitenkin jo kolmella lapsella olleet, lämmitellään sitten sisällä ja osattiin iloita, että yleensä oli se toppapuku edes polvista kuluneena versiona, tai sitten joutui pukemaan tuulitakin alle useamman kerroksen vanhaa villahousua ja niillä mentiin. Selvittiin kuitenkin aina ja ihmisiä meistä kasvoi.

Ei ole mitään vikaa siinä, että pukee lapsensa lämpimästi ja mukavasti sopivankokoisiin vaatteisiin ja saa ne nättejäkin olla, mutta menee vaan niin YLI!

Vierailija
398/578 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisista kulkuvälineistä:

-Kun busseissa ja junissa on niitä "neljän paikkoja" eli 2+2 vastakkain, niin miksi jotkut yksinäiset joilla ei edes ole mitään isoja laukkuja tms. menevät ehdoin tahdoin noille paikoille istumaan vaikka vapaana olisi niitä tavallisia kahden paikkojakin? Ei tule yhtään mieleen että ehkä joku 4 hlä porukka haluaisi istua siihen, tai joku jolla on isompi kantamus muttei niin iso että olisi tarvetta jäädä niile lastenvaunu/pyörätuolipaikoille?

-Tämä ärsyttää varmasti muitakin mutta jumalauta että suututtavat ne vatipäät jotka julkisissa ruuhka-aikaan pistävät laukkunsa tai kassinsa siihen vieruspaikalle. Ihan sama jos noin tekee puolityhjässä bussissa/junassa mutta minkälainen aivovaurio pitää olla että sen tekee ruuhka-aikaan, eikä edes siirrä sitä nyssäkkänäsä ellei joku sitä erikseen pyydä?

Vierailija
399/578 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää:

- se että ihmiset sanovat että joku kauppa ulkomailla on vaikka paikallinen Prisma. Miksei esimerkiksi supermarketiksi luonnehdinta riitä, vaan pitää keksiä joku kiva esimerkki kotimaasta? 

- se, kun ihmiset ottavat n. 50 kuvaa digikameralla lentokoneen laskeutuessa tai noustessa ja niillä on vielä se "räpsymisääni" päällä siinä typerässä kamerassa.

- pumpuli ja vanulaput. Ihan raivostuttavaa tavaraa, pumpuli natisee jos siitä yrittää ottaa kiinni, ja vanulapuistakin jää ihan sanoinkuvaamattoman iljettävää nöyhtää sormiin. Ja vanulappujen puolittaminen keskeltä molemmista päistä vetämällä, siis hyi, ihan kylmänväreet menee ajatuksestakin.

- tomaatin kannat salaatissa, ja se, että säilykeananasta pitää tunkea joka hemmetin paikkaan kun sitä ei voi edes nörkkiä pois koska ne paloista valuvat ällömehut pilaavat ihan kaiken mihin ovat kontaktissa.

Vierailija
400/578 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aamuinen töihinmeno on aina yhtä ärsytystä. (Helsingissä, junalla.) Ensinnäkin juna on useimmiten myöhässä. Sitten kun se tulee, ängetään täyteen junaan jossa on juuri näitä aiemmin mainittuja vatipäitä pitämässä laukkujaan penkeillä, eikä niitä tosiaankaan voi siirtää ennen kuin joku pyytää. Vaunussa on aina joku joka kuuntelee paskaa musiikkia kuulokkeilla, joista kuuluu kaikki läpi (eikö ne itse tajua sitä?), ja sitä saa sitten kuunnella koko matkan. Tai sitten joku joka pälättää täysillä kännykkäänsä. Kun viimein päästään perille päärautatieasemalle, ensimmäisenä pystyyn pomppaavat tietenkin ne ikkunan vieressä istuvat ja lähtevät änkeämään sieltä pois, eikä ne tajua että olen kyllä ihan kohta nousemassa siitä reunapaikalta kun juna ei enää kuitenkaan jatka matkaa? Sitten marssitaan ryysiksessä jonossa kuin laumaeläimet rautatieaseman oville, joissa AINA edellä sattuu menemään joku ääliö, joka ei voi pitää puoli metriä perässä tulevalle ovea auki, vaan luikahtaa siitä oven välistä siihen koskematta. (Argh! Että toi on ärsyttävää!) Juu ja tämän jälkeen onkin mukava aloittaa työpäivä verenpaine jo sopivasti hiukan koholla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi