Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, jotka ärsyttävät vain sua, ei yleisesti kaikkia ihmisiä?

Vierailija
10.09.2013 |

Mua ottaa päähän klo 12-14 tapahtuvat äkkinäiset kovat äänet, odottamattomat ovikellonsoittajat ja oravia tai elämäänsä räksyttävät koirat. Vauva on tosi huonouninen ja herää mun syvään hengitykseenkin.

Kommentit (578)

Vierailija
361/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinitytöt, jotka omii Kisahallin pukuhuoneiden peilit. Peilit imee puoleensa nämä voimistelija- ja cheerleading -tytöt magneetin lailla. Kukaan muu, eli tässä tapauksessa jo ällöttävän vanha akka (yli 30v) ei pääse millään ilveellä eikä kyynärpäätaktiikalla tsekkaamaan lookkiaan, kun nämä tytsyt peilaa ikuisuuden ja heilauttelee tukkaansa ja tutkailee persettään.

Vierailija
362/578 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osana työtäni vastaan firmallemme tuleviin palautteisiin/ kyselyihin. Vituttaa niin paljon kun asiakas valittaa jostain, syyllistää firman ja ESITTÄÄ KYSYMYKSEN, johon oletettavasti haluaa vastauksen, mutta ei laita sitten mitään yhteystietojaan (nimeään, sähköpostiosoitetta tai puhelinnumeroa) mukaan viestiin, niin että siihen olisi mahdollista vastata mitään. Parhaimmassa tapauksessa sitten kirjoitetaan lehden palstalle ja haukutaan koko firma lyttyyn, kun palautteeseenkaan ei ole vastattu. Ilmeisesti ihmiset olettavat meidän olevan jotain selvännäkijöitä?! Argh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä asti aikaa -kappale. Vitutuskäyrät nousee punaiselle sillä sekunnilla kun kuulen pätkänkin kertosäettä.

Vierailija
364/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa pakkaustasolla on pienet roskikset kuitteja varten. Minua ärsyttää suunnattomasti, kun ihmiset yrittävät tunkea niihin jäätelön kääreitä ja sotkevat ne pakkaustasot samalla. Miten siinä saa pakattua tavarat laukkuun!!  Joka kaupassa on roskikset ulko-ovella. 

Jos saavun tismalleen samaan aikaan jonoon jonkun toisen kanssa. Vieläpä eri kulmasta, hyvin kiusallista.

Vierailija
365/578 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 22:00"]

Työkaveri samassa työhuoneessa hakkaa näppäimistöä kun aikoisi tappaa joka kirjaimen, ärsyttää niin etten pysty keskittymään

[/quote]

Tämä on niin raivostuttavaa, myös näin opiskelijan näkökulmasta. Yhden kurssin luennoilla viereeni istuu AINA sama läppärin käyttäjä (vaikka vaihtelen riviäkin), jolla on joku aggressio-ongelma sen kirjoittamisen suhteen. Näpy näpy NÄPS ja koko yhtenäinen kirjoitustaso heiluu. Joka enterin painamisen jälkeen nousee minunkin vitutuskäyräni. Sitten valitetaan kaverille kun näppäimet ei enää oikein toimi :D en ymmärrä miksi sitä näppäimistöä pitää raiskata niin että näppäimet lentelevät.

Vierailija
366/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piste-pisteen uusin kappale jossa se laulaa että "laitetaan monitorit huutamaan"

EI NE MONITORIT HUUDA SAATANA!!!

Kaiuttimet voi huutaa jos volumen säätää täysille.

Vierailija
367/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen Palefacen biisi Talonomistaja:"Mulleja oli mulla navetallinen ja meijerirahat ne riitti". Eihän mulleja voi lypsää, inhottavan epäloogiset sanat.

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 21:10"]

Piste-pisteen uusin kappale jossa se laulaa että "laitetaan monitorit huutamaan"

EI NE MONITORIT HUUDA SAATANA!!!

Kaiuttimet voi huutaa jos volumen säätää täysille.

[/quote]

Vierailija
368/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 09:26"]

Mua ärsyttää yhdet mun farkut. Niistä kuuluu kävellessä jotain ihme naksahtelua, ilmeisesti haaroissa lahkeiden paksut saumat "tarttuvat" toisiinsa ja ääni johtuu siitä. Niin ja tästä tuli mieleen yksi kenkä, joka narisee. Sekin ärsyttää. Kiva kävellä töissä pitkin hiljaista käytävää, kun housuista kuuluu joka askeleella naks ja kengästä nirsk. No tunnistaapahan työkaverit ainakin äänestä kuka on tulossa.

[/quote]

Muakin ärsyttäis jos olis lahkeet haaroissa...

Vierailija
369/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusioperhe-sana. Se on UUSPERHE

Vierailija
370/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 13:03"]

Minua ärsyttävät suunnattomasti ne onnettomat vanhemmat, jotka edelleen viitsivät lapsensa kasteilmoituksessa käyttää ilmaisua "sai kasteessa nimen". Joka saamarin sunnuntai joutuu Hesaria lukiessaan kipeyttämään silmänsä ja pahoittamaan mielensä näiden urpojen ilmoituksista.

Uskokaa jo, kasteessa lapsi otetaan seurakunnan jäseneksi. Se, että lapsen nimi ehkä (vanhempien - ei niinkään muiden mielestä) jännitävän salailuleikin jälkeen "paljastetaan" samassa tilaisuudessa, on sitten ihan toinen juttu.

[/quote]

Mua ärsyttää että ihmiset ärsyyntyy tästä. Voin vaikka vannoa, että meillä on 4 lasta saanut nimen kasteessa. Piste!

Vierailija
371/578 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräillessä ärsyttää ihan hemmetisti: autoilijat, jotka kaahaavat hirveää vauhtia kohti suojatietä, jota itse lähestyn pyörällä. Hidastan sitten vauhtia, laskeudun pyörän selästä ja odotan, että kaahaaja menee ensin. Sitten juuri ennen suojatietä tyyppi jarruttaa äkäisesti ja päästääkin minut yli. Hemmetti soikoon, jos on noin kova kiire, niin menisi vaan edeltä.

Vierailija
372/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt ärsyttää, kun tuolla yhdessä ketjussa puhutaan turvaliiveistä, vaikka tarkoitetaan heijastinliivejä. Turvaliivejä käyttää poliisit, ratsastajat yms. mutta päiväkotilapset käyttää heijastinliivejä! 

Vierailija
373/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajellut kulmakarvat ja tilalle vedetyt viivat. Pakko sanoa, että sellaisen naisen äo laski oitis silmissäni.

Vierailija
374/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 12:50"]

Mua ärsyttää ylienergiset liikunnalliset ihmiset, jotka tulevat joka tapaamiseen ulkoiluasut päällä. Niitä näkee kaupassa hiihtomonot jalassa, koska tulivat vain nopeasti kipaisemaan hakemaan eväsleipää matkalla ladulle. Tai ryntäävät vanhempainiltoihin juoksutrikoissa, koska kätevästi sen jälkeen pääsee vetämään puolimaratonin ennen Jani-Petterin iltapalaa. Pahempi vielä, jos vetää sen puolimaratonin juoksurattaiden kanssa päiväuniaikaan.

Tulevat häihin ja hautajaisiin juhlavaatteissa, mutta pyörällä. 

Käyvät koko perhe 15 kilometrin päässä Lidlistä hakemassa hiihtäen/pyörällä jotain tarjousrahkaa, koska se on halvempaa kuin viereisessä S-marketissa.

Niillä on aina käsilaukussa dödöt ja minishampoot ja ne vetäisevät aina jostain sivutaskusta lenkkarit tai uikkarit, jos sattuisikin pääsemään liikkumaan yllättäen jollain seminaarimatkalla.

Ne herää viideltä aamulla lenkille, käyvät salilla ruokatunnilla, hakevat lapset pyörällä päiväkodista (niillä tavarakärryillä, joihin mahtuu kaikki neljä lasta..), lähtevät koko perhe vielä pyöräilemään tai urheilemaan ja illalla ottavat omaa aikaa vuorotellen urheilun merkeissä.

Tulikohan jo kaikki. 

[/quote]

Minua ei ärsytä vaan haluaisin päästä mukaan menoon :D

Haluaisin elää super urheilullista elämää.

Vierailija
375/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kappale..."kieltään lipova liskomies..." ärsyttää kappale ja musiikkivideo siitä kappaleesta.

Vierailija
376/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan ärsyttää joissain ketjuissa kun joku mamma kiistelee kanssani ja yrittää saada viimeisen sanan, tajuamatta että se on mission impossible.

Vierailija
377/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suoraan sanottuna ärsyttää autot, jotka pysähtyvät antamaan tietä jalankulkijalle - siis nimenomaan ollessani itse se jalankulkija.

Olen lähestyessäni tienylityspaikkaa havainnut auton jo kaukaa, valmistautunut pysähtymään, pysähtynyt ja toivon vain, että se perhanan auto nyt vaan menisi, että saadaan molemmat jatkaa kulkuamme. Mutta ei, kun se pysähtyy, vai pysähtytykö, kyllä se pysähtyy, voi halvattu. Menee hetki, että voin olla varma auton todellakin aikovan päästää minut ensin. Ärsyttää vietävästi, kun mielummin olisin antanut auton vaan mennä. Minun pysähtymiseni ei kuluta oikeastaan yhtään mitään, mutta auton pysähtymiseen ja uudelleen liikkeellelähtöön palaa se muutama tippa bensaa taas enemmän. Yhteenlaskettu luonnonvarojen ja ajan hukka on suurempi auton pysähtyessä. Ja kuski hammasta purren tuijottaa kulkuani tien yli, että menis nyt saatana toikin jo tuosta. Ja sitten minä vaivaantuneena kipitän tien yli, anteeks, anteeks, olisit nyt vaan ajanut, prkl. Tekee mieli huutaa, että mä olisin halunnut pysähtyä, oikeastaan pysähdyinkin jo, mä haluun itse katsoa sopivan välin ylittää katu! 

Mainittakoon, että autoillessani kyllä annan kohteliaasti tietä jalankulkijoille varsin ahkerasti :D

Vierailija
378/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 23:14"]

Mua suoraan sanottuna ärsyttää autot, jotka pysähtyvät antamaan tietä jalankulkijalle - siis nimenomaan ollessani itse se jalankulkija.

Olen lähestyessäni tienylityspaikkaa havainnut auton jo kaukaa, valmistautunut pysähtymään, pysähtynyt ja toivon vain, että se perhanan auto nyt vaan menisi, että saadaan molemmat jatkaa kulkuamme. Mutta ei, kun se pysähtyy, vai pysähtytykö, kyllä se pysähtyy, voi halvattu. Menee hetki, että voin olla varma auton todellakin aikovan päästää minut ensin. Ärsyttää vietävästi, kun mielummin olisin antanut auton vaan mennä. Minun pysähtymiseni ei kuluta oikeastaan yhtään mitään, mutta auton pysähtymiseen ja uudelleen liikkeellelähtöön palaa se muutama tippa bensaa taas enemmän. Yhteenlaskettu luonnonvarojen ja ajan hukka on suurempi auton pysähtyessä. Ja kuski hammasta purren tuijottaa kulkuani tien yli, että menis nyt saatana toikin jo tuosta. Ja sitten minä vaivaantuneena kipitän tien yli, anteeks, anteeks, olisit nyt vaan ajanut, prkl. Tekee mieli huutaa, että mä olisin halunnut pysähtyä, oikeastaan pysähdyinkin jo, mä haluun itse katsoa sopivan välin ylittää katu! 

Mainittakoon, että autoillessani kyllä annan kohteliaasti tietä jalankulkijoille varsin ahkerasti :D

[/quote]

Lain mukaan auton on annettava tietä jalankulkijalle jos jalankulkija näyttää siltä, että on astumassa suojatielle. Ja sinä tapitat sitä autoa ja sen takia se luulee sinun pyrkivä tien yli. Älä katso sitä autoa.

Vierailija
379/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 23:14"]

[/quote]

Mua ärsyttää ne hemmetin pysähtyjät kanssa. Paitsi jos sieltä on tulossa joku 10 auton jono, niin sitten on ihan kiva, jos joku päästää yli. Mutta jos on kyseessä yks tai kaks autoa, niin kyllä mulla on aikaa odottaa sen verran. Yhtä paljon aikaa menee tosiaan siihen kun yrittää nähdä, että onko se autoilija nyt pysähtymässä vai ei.

Vierailija
380/578 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 23:19"]

Lain mukaan auton on annettava tietä jalankulkijalle jos jalankulkija näyttää siltä, että on astumassa suojatielle. Ja sinä tapitat sitä autoa ja sen takia se luulee sinun pyrkivä tien yli. Älä katso sitä autoa.

[/quote]

Just. Kaikki vaan ylittämään teitä katsomatta onko autoja tulossa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän