Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viesti mun mieheni kännykässä: "Ajattelen sinua vieläkin usein."

Vierailija
01.09.2013 |

Miten mua häiritseekään tuo viesti. Entinen tyttöystävä tai sen tapainen haikailee kai takaisin. Miksi se nyt tuollaisia viestittelee, kun me ollaan menty juuri naimisiin? Vähän on myöhässä liikkeellä. 

Enkä muuten ratsannut miehen puhelinta, vaan se on sohvapöydällä ja viesti tupsahti näyttöön. Mies on juoksemassa eikä ole viestiä vielä nähnyt. Mun tekisi mieli poistaa se.

Kommentit (376)

Vierailija
81/376 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 09:04"]

Lukaisin ketjun läpi tässä. Minä jäin ihmettelemään lähinnä sitä miksi ap:n miehellä edes on tallessa ns. entisen hoidon (ap:n mukaan) puhelinnumero. En minä säilytä ihmisten numeroita puhelimessa joista tiedän etten tarvitse. Ja varsinkin kun ovat nyt jo naimisissa niin miksi noita "viettien täyttäjien" numeroita säilyttäisi.

Ap:sta ei ole kuulunut mitään, miksi? Tulisi nyt kertomaan miten asia illalla meni?

[/quote]

En ole ap, mutta minä en ainakaan päivitä kännykkäni yhteystietoja jatkuvasti tai poista sieltä pois turhia. En taida tehdä tätä edes joka vuosi, nyt kun katsoin niin edellinen kerta taisi tapahtua puhelimen vaihdon yhteydessä 2,5 vuotta sitten. Eli puhelimessa oli edelleen joitain kolmen vuoden takaisten heilojen yhteystietoja, vaikka olen ollut mieheni kanssa onnellisesti yhdessä jo kaksi vuotta. Taisipa siellä olla joidenkin ystävieni entisten poikaystävien numeroita myös, kun en ole niitä huomannut poistaa vaikka heidän suhteetkin ovat jo päättyneet.  

Vierailija
82/376 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen viestien lukeminen ilman lupaa on pettämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/376 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 11:10"]

Lukaisin ketjun läpi tässä. Minä jäin ihmettelemään lähinnä sitä miksi ap:n miehellä edes on tallessa ns. entisen hoidon (ap:n mukaan) puhelinnumero. En minä säilytä ihmisten numeroita puhelimessa joista tiedän etten tarvitse. Ja varsinkin kun ovat nyt jo naimisissa niin miksi noita "viettien täyttäjien" numeroita säilyttäisi.

Ap:sta ei ole kuulunut mitään, miksi? Tulisi nyt kertomaan miten asia illalla meni?

[/quote]

En ole ap, mutta minä en ainakaan päivitä kännykkäni yhteystietoja jatkuvasti tai poista sieltä pois turhia. En taida tehdä tätä edes joka vuosi, nyt kun katsoin niin edellinen kerta taisi tapahtua puhelimen vaihdon yhteydessä 2,5 vuotta sitten. Eli puhelimessa oli edelleen joitain kolmen vuoden takaisten heilojen yhteystietoja, vaikka olen ollut mieheni kanssa onnellisesti yhdessä jo kaksi vuotta. Taisipa siellä olla joidenkin ystävieni entisten poikaystävien numeroita myös, kun en ole niitä huomannut poistaa vaikka heidän suhteetkin ovat jo päättyneet.  

[/quote]Jos puhelimen muisti ei täyty, ei ole mitään syytä siivoilla vanhoja numeroita pois.

Vierailija
84/376 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma ettei kyse ole jostain miehen harrastamasta sivusuhteesta? Kukaan terve nainen tuskin haikaisili naimisiin menneen eksänsä perään.

Vierailija
85/376 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2013 klo 11:25"]

Ootko varma ettei kyse ole jostain miehen harrastamasta sivusuhteesta? Kukaan terve nainen tuskin haikaisili naimisiin menneen eksänsä perään.

[/quote]'

No kaikilla ei ole samanlaiset moraalikäsitykset kuin normaaleilla ihmisillä. Kyllähän näitä hutsuja riittää jotka kiinnostuvat nimenomaan varatuista miehistä/naisista.

Vierailija
86/376 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat s......?

Vierailija
87/376 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
88/376 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 21:37"]

Otat s......?

[/quote]

Pöh, en.

ap

Vierailija
89/376 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]mulla on edelleen puhelimessa eksäni numero. samoin edesmenneen isoäitini puhelinnumero. ei vain ole tullut poisteltua.

Vierailija
90/376 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitat keksiä jatkoa tarinaan?

Vierailija
91/376 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstailit Mickelle "kostoksi" kun miehes sai toiselta naiselta viestin?

Vierailija
92/376 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaat miehesi viestejä kännykästä ja FB:stä?

Vierailija
93/376 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit yhteyttä siihen naiseen?

Vierailija
94/376 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mtn erikoista, olet vain oma ärsyttävä, itsekeskeinen, huomiohuoraileva itsesi?

Vierailija
95/376 |
02.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
96/376 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut yhteyttä naiseen enkä aio ottaakaan. (Viestejä aloin selata, mutta jäi kesken.) Mä katson BB:tä!

ap

Vierailija
97/376 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 22:00"]

Et mtn erikoista, olet vain oma ärsyttävä, itsekeskeinen, huomiohuoraileva itsesi?

[/quote]

Hei kulta :)

ap

Vierailija
98/376 |
03.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2013 klo 13:19"]

Luin koko ketjun...."Ajattelen sinua vieläkin usein."
Olisko niin, että miehelläsi on ollut hyvä suhde tähän naiseen..ei nainen muuten tuollaista viestiä uskaltaisi laittaa. Mies valitsi uran ja rahan= sinut. Ja siksi ehkä vihareaktio kun ei halua häntä muistuttamaan jostain "ihanasta" ?! Ja tämä nainen ikävöi miestäsi edelleen, sillä heillä oli henkisesti hyvä ja todellinen yhteys?! Miehesi välittää naisesta, mutta haluaa nyt itselleen ensin hyvän alustan sinun avulla. Ja mikä parasta, jos olet vielä hyvännäköinen ja ilmeisesti aika nuori.

Kauneus ei kestä ja viim. kun teette lapsia kaikki muuttuu. Voitko luottaa mieheen, että hän pysyy sinun vierelläsi myös niinä aikoina, kun et ole hehkeimmilläsi yövalvomisten, puklujen ja vaipanvaihtojen aikana? Saatikka jos lapsenne on vakavasti sairas. Se on ISO kriisi parisuhteelle, minä sen tiedän. Silloin ei raha enää merkitse mitään..

Toivottavasti miehesi on rehellinen ja todella haluaa olla sinun kanssasi eikä rahojesi tai perheesi rahojen!? Äläkä sinä tyydy tuohon (vaikka myöhäistä se taitaa olla kun olette jo naimisissa). Toivon teille kaikkea hyvää! Toivottavasti ei taas ole tässäkin yksi tilastopari lisää :(

[/quote]

Luin kyllä viestisi huolella, vaikka en siihen vielä tarkemmin vastannutkaan. Mä en ole saanut käsitystä, että mieheni pitäisi kyseistä naista suuressa arvossa. Hän ei ollut edes ainoa sillä hetkellä vaan naisia oli enemmänkin, lähinnä kertaluontoisia. Vaikuttaa siltä, että naisella on kuitenkin tunteita pelissä. Nyt musta tuntuu kurjalta hänen puolestaan. Ja siltikin ärsyttää, koska me olemme nyt naimisissa. Mies olisi hänen kanssaan, jos tahtoisi. 

Uskon, että voin luottaa mieheeni. Toiset naiset eivät ole ongelma suhteessamme. Lasten hankinnasta on puhuttu paljon ja se on yksi keskeneräisistä asioista, josta emme ole ihan yksimielisiä vielä. Mies sanoo ja osoittaa rakkautensa jatkuvasti, joten en ole ehtinyt siitä epävarmuutta tuntea. 

ap

Vierailija
99/376 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa muuhun keskusteluun, niin mielestäni ap:lla on oikeus ärsyyntyä ja loukkaantua moisesta. Kyllä toisten parisuhteita tulisi kunnioittaa ja ap:n viesteistä päätellen kyseinen nainen on hyvinkin tietoinen miehen parisuhdestatuksesta.

Vierailija
100/376 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 10:02"]

Ottamatta kantaa muuhun keskusteluun, niin mielestäni ap:lla on oikeus ärsyyntyä ja loukkaantua moisesta. Kyllä toisten parisuhteita tulisi kunnioittaa ja ap:n viesteistä päätellen kyseinen nainen on hyvinkin tietoinen miehen parisuhdestatuksesta.

[/quote]

Niin, no murukin pani Mickee vielä senkin jälkeen kun sia tietää että oli naimisissa, ja asia olisi kyllä hänelle selvinyt aikaisemminkin, hän ei vain halunnut uskoa sitä... Ja työkomennuksella pani toista varattua miestä (eiku se oli "vain" kihloissa, ei sentään naimisissa) joten jos toinen laittaa hänen miehelle viestejä, niin ei mene lähellekään mitä muru itse on tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän