Viesti mun mieheni kännykässä: "Ajattelen sinua vieläkin usein."
Miten mua häiritseekään tuo viesti. Entinen tyttöystävä tai sen tapainen haikailee kai takaisin. Miksi se nyt tuollaisia viestittelee, kun me ollaan menty juuri naimisiin? Vähän on myöhässä liikkeellä.
Enkä muuten ratsannut miehen puhelinta, vaan se on sohvapöydällä ja viesti tupsahti näyttöön. Mies on juoksemassa eikä ole viestiä vielä nähnyt. Mun tekisi mieli poistaa se.
Kommentit (376)
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 22:44"]
Ihme haahkoja täällä paikalla suunpielet verta valuen odottamassa skandaalia.
[/quote]
:)
Kraak!
[/quote]
toiset maiset ei ole ongelma, mutta toiset miehet varmaan olis jos olisit täysin rehellinen miehelles.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 00:55"]
toiset maiset ei ole ongelma, mutta toiset miehet varmaan olis jos olisit täysin rehellinen miehelles.
[/quote]
Kaikkihan on tunnustettu ja saatu anteeksi?Eikä mitään pahinta ollut edes tapahtunut?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 00:55"]
[/quote]
Kaikkihan on tunnustettu ja saatu anteeksi?Eikä mitään pahinta ollut edes tapahtunut?
[/quote]
En nyt jaksa metsästää oikeaa ketjua, mutta muru tunnusti jossain kohtaa että pani sitä miestä, ja menias kertoa miehelleen totuuden mutta kun näkimiten pettynyt ja surullinen ja vihainen mies sit oli niin ei kertonutkaan kaikkea, myönsi vissiin suuseksiä muttei muuta, vaikka siis oli ihan loppuun asti touhunut koska ei ajatellut loppuun, vaan (murun sanoja lainatakseni) eli vain hetkessä, kuin lapsi.
Jätä se!! Sulla on velvollisuus itseäsi kohtaan saada mies, joka haluaa juuri Sinut!!! Mieti elämääsi sellaisen henkilön rinnalla, joka pitää sinua vain lasten äitinä...ja ite liihottaa kaiken maailman nadjojen perässä...!
Minulle siis jäi käsitys että oli pussaillut työkaverin kanssa ja vähän kähmitty mutta hän lopetti touhun kesken kun tunsi syyllisyyttä. Stten myöhemmin jossain jatkoilla vähän aika sitten oli joku suudellut kaulaa ja rintoja ja senkin oli lopettanut siihen.
Ei millään pahalla, mutta jos kerran kaikki suhteessanne on mainiosti, niin miksi vielä tilität asioistanne tänne? Asiaa on jauhettu nyt useamman päivän.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 01:11"]
Minulle siis jäi käsitys että oli pussaillut työkaverin kanssa ja vähän kähmitty mutta hän lopetti touhun kesken kun tunsi syyllisyyttä. Stten myöhemmin jossain jatkoilla vähän aika sitten oli joku suudellut kaulaa ja rintoja ja senkin oli lopettanut siihen.
[/quote]
Kyllä ne oli pannut.
Mutta mikä tää uusi juttu on? Jotain mennyt ohi =D Mä koitan löytää sulle murun tunnustuksen jos sä etit mulle ton klääppimisjutun?
Etin huomenna. En yhtään muista mikä oli otsikko. Mies oli ollut samassa talossa.
Vai että kertaluonteisia naisia on ollut useampiakin ap:n miehellä. No, niistä sitä syntyykin seuraamuksia lapsenruokkoineen. Ei ihme, että mies tarvitsee ap:n rahoja.
löysin ite =)
Ei ihme jos miestä naiset jahtaa että tekee itsenkin mieli vähän seikkailla väärällä puolella.
Murun aiempien viestien valossa tuo, että mies saa "paikan kivassa perheessä" tuntuu kyllä vähän liioittelulta.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 09:49"]
Muru kertoi joskus, että hän palstailee kännykällä, koska kukaan muu ei katso hänen puhelintaan, mutta nyt hän kertookin, että puhelinsalaisuuksia ei ole.
[/quote]
Tuskin kukaan stalkkaa että milläs sivuilla sitä on netissä käyty. Eiköhän viestit ja puhelut ole niitä kiinnostavia.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 12:33"]
Murun aiempien viestien valossa tuo, että mies saa "paikan kivassa perheessä" tuntuu kyllä vähän liioittelulta.
[/quote]
Miksi niin sanot? Ehkä vävy hyötyy kivasti perheestä. Eikös muru ole kertonut että perhe tykkää kovasti vävystä?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2013 klo 12:33"]
[/quote]
Miksi niin sanot? Ehkä vävy hyötyy kivasti perheestä. Eikös muru ole kertonut että perhe tykkää kovasti vävystä?
[/quote]Niin, mutta luulen että vinoiltiin siitä että miten kiva se perhe sit on ku perheen isä pettää äitiä, ja lahjoo tytärtä olemaan hiljaa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 09:49"]
Muru kertoi joskus, että hän palstailee kännykällä, koska kukaan muu ei katso hänen puhelintaan, mutta nyt hän kertookin, että puhelinsalaisuuksia ei ole.
[/quote]
Tuskin kukaan stalkkaa että milläs sivuilla sitä on netissä käyty. Eiköhän viestit ja puhelut ole niitä kiinnostavia.
[/quote]
Niinpä. Se, että meillä ei ole puhelinsalaisuuksia, tarkoittaa sitä, että toisen puhelimeen ei ole kielletty koskemasta. Ei meillä mitään puhelintentutkimispäiviä järjestetä. En ole kylläkään ikinä nähnyt mieheni käyttävän puhelintani. Tai no ehkä jossain ulkona. Nettidatan mä poistan usein kaikista laitteistani, vaikka en muuta nolostuttavaa teekään kuin käy tällä palstalla:)
ap
Oliko naiselta enemmän viestejä miehesi kännykässä?jos oli, niin mitä niissä oli?