Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viesti mun mieheni kännykässä: "Ajattelen sinua vieläkin usein."

Vierailija
01.09.2013 |

Miten mua häiritseekään tuo viesti. Entinen tyttöystävä tai sen tapainen haikailee kai takaisin. Miksi se nyt tuollaisia viestittelee, kun me ollaan menty juuri naimisiin? Vähän on myöhässä liikkeellä. 

Enkä muuten ratsannut miehen puhelinta, vaan se on sohvapöydällä ja viesti tupsahti näyttöön. Mies on juoksemassa eikä ole viestiä vielä nähnyt. Mun tekisi mieli poistaa se.

Kommentit (376)

Vierailija
1/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista se, jos olet varma ettei mies saa tietää.

Vierailija
2/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et poista, mutta otat puheeksi miehen kanssa. Sanot että luit, etkä tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstaa sille takaisin, että miksi ihmeessä :D

Vierailija
4/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:20"]

Poista se, jos olet varma ettei mies saa tietää.

[/quote]

Äh, puhelin oli jo mulla kädessä. Siitä naisesta ei ole kilpailijaksi, mutta silti tuli tosi inhottava olo.

ap

Vierailija
5/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:22"]

Tekstaa sille takaisin, että miksi ihmeessä :D

[/quote]

Tekisipä mieli :)

ap

Vierailija
6/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katoit puhelinta, kun viesti tuli. Ei minun puhelimessa näy kuin lähettäjä ellei avaa viestiä.

Vierailija
7/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole avoin ja puhu miehesi kanssa. Kerrot rehellisesti miltä sinusta tuntuu, miehesi kyllä ymmärtää sinua. 

Vierailija
8/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:25"]

No katoit puhelinta, kun viesti tuli. Ei minun puhelimessa näy kuin lähettäjä ellei avaa viestiä.

[/quote]

Minulla näkyy viestikin.

Vierailija
9/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelee just siks koska ootte menny naimisiin. Kova kolaus itsetunnolle tai jotakin. 

Mun miehen ex-heila rupesi kanssa heti ikävöimään ja kullittelemaan miestä kun sai tietää musta.. mies teki onneksi hyvin pian selväksi, ettei kiinnosta. Toivottavati omasi omaa yhtä paljon selkärankaa :(

Vierailija
10/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sille takaisin, omalla allekirjoituksellasi, "Kari on nyt onnellisesti naimisissa minun kanssani.  Koeta unohtaa menneet, aikasi oli ja meni. t. Tuula"

Vierailija
11/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:25"]

[/quote]

No sulla on varmaan erilainen puhelin tai erilaiset asetukset...

ap

Vierailija
12/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäiletkö miestäsi? Jos epäilet, niin älä poista viestiä tai tee mitään radikaalia. Kun mies tulee lenkiltä, niin mainitse ohi mennen, että sulle taisi tulla viesti. Tarkkaile miehen ilmettä kun lukee viestin. Tän jälkeen voitkin udella keneltä viesti oli. huomaat kyllä, jos miehellä on jotakin salattavaa.

Vierailija
13/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No edelleen kysyn, että katsoit toisen puhelinta kun viesti tuli, näkyi siinä viesti tai lähettäjä. Miksi ihmeessä? Oikein hyvä alku avioliitolle.

t. 7

Vierailija
14/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:31"]

No edelleen kysyn, että katsoit toisen puhelinta kun viesti tuli, näkyi siinä viesti tai lähettäjä. Miksi ihmeessä? Oikein hyvä alku avioliitolle.

t. 7

[/quote]

Koska se puhelin on tuossa naamani edessä! En ala väistelemään kotonani esineitä. Eikä meillä ole puhelinsalaisuuksia keskenämme. 

ap

Vierailija
15/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no eräs mies vedätti mua viimeiseen asti. Naimisiinmenostakin sain "tietää" kun näin sormuksen... Että tuskinpa mikään puhtoinen pulmunen on sinunkaan miehesi. Ja toiseksi, et ole sen kummempi nainen kuin muutkaan vaikka niin kuvittelet. 

Vierailija
16/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:31"]

t. 7

[/quote]

taidat olla aika kova jankuttaja :) Puhelimia on näet erilaisia. Mun puhelimessa näkyy sekä viesti että lähettäjä ja valot syttyy, kun viesti tulee. Vähän vaikea toisen ihmisen olla katsomatta, jos on ihan vieressä. Vähän niin kuin vaistomainen reaktio...

Vierailija
17/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna olla. miehesi ei ole se, joka viestin on lähettänyt jollekulle naiselle, ja lisäksi hän on mennyt vastikään kanssasi naimisiin, joten sen suhteen sulla ei ole mitään hermoiltavaa. saahan sitä toiset naiset haikailla miehesi perään, minkäpäs sille tekee. ehkä tyttöparkaa pitäisi vähän sääliä.

Vierailija
18/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä kyllä on puhelin aina lenkillä mukana.

t. ei-mustasukkainen nainen

Vierailija
19/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies vielä lenkillä?

Vierailija
20/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:44"]

anna olla. miehesi ei ole se, joka viestin on lähettänyt jollekulle naiselle, ja lisäksi hän on mennyt vastikään kanssasi naimisiin, joten sen suhteen sulla ei ole mitään hermoiltavaa. saahan sitä toiset naiset haikailla miehesi perään, minkäpäs sille tekee. ehkä tyttöparkaa pitäisi vähän sääliä.

[/quote]

Miksi pitäisi sääliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme