Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viesti mun mieheni kännykässä: "Ajattelen sinua vieläkin usein."

Vierailija
01.09.2013 |

Miten mua häiritseekään tuo viesti. Entinen tyttöystävä tai sen tapainen haikailee kai takaisin. Miksi se nyt tuollaisia viestittelee, kun me ollaan menty juuri naimisiin? Vähän on myöhässä liikkeellä. 

Enkä muuten ratsannut miehen puhelinta, vaan se on sohvapöydällä ja viesti tupsahti näyttöön. Mies on juoksemassa eikä ole viestiä vielä nähnyt. Mun tekisi mieli poistaa se.

Kommentit (376)

Vierailija
41/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi viesti tulee juuri nyt? Ovatko tavanneet...

Vierailija
42/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:44"]

anna olla. miehesi ei ole se, joka viestin on lähettänyt jollekulle naiselle, ja lisäksi hän on mennyt vastikään kanssasi naimisiin, joten sen suhteen sulla ei ole mitään hermoiltavaa. saahan sitä toiset naiset haikailla miehesi perään, minkäpäs sille tekee. ehkä tyttöparkaa pitäisi vähän sääliä.

[/quote]

Miksi pitäisi sääliä?

[/quote]rakkaus, johon ei vastata on aina surullista.

[/quote]

No olla surullinen toisen puolesta on eri adia kuin sääliä. Itse säälisin naista, joka menee naimisiin miehen kanssa, joka pelaa eri suuntiin. 

[/quote]semantiikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 22:06"]

No mites ap tulit ottaneeksi miehen, joka toteutti "vain viettiään" ...? Sitä saa mitä tilaa.

[/quote]

Nooh, ihan aina miehet eivät ole vaimon haussa. Joskus niitäkin vain panettaa:)

ap

Vierailija
44/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se ap:n mies on "lenkki viettiään" hoitelemassa :) hah, hah. Tais nyt sitten totuus iskeä silmille ap:lle. Ukot jotka arvostelee entisiä naisia halveksien, eivät kyllä sitä nykyistäkään kunnioita millään tavoin. Ehkä hetken, mutta vietit voittaa :)

onnea ap

Vierailija
45/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 22:10"]

No mites ap tulit ottaneeksi miehen, joka toteutti "vain viettiään" ...? Sitä saa mitä tilaa.

[/quote]

ap

[/quote]

Niin naisiakin. No, miten kävi? Vai onko mies vieläkin "lenkillä"...? :)

Vierailija
46/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 22:10"]

[/quote]

ap

[/quote]

niin, tekee :) vaikka olisi vaimokin. kiitos lainasta taas ap:) hyvää yötä. laitahan mies suihkuun "lenkin" jäljiltä, vietti se on sekin:)

Vierailija
47/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti feikkasit osan aloituksestasi ja viesti on minun kirjoittamani. Viestiä edelsi toki pidempi keskustelu.

Miehelläsi ja minulla oli läheinen suhde. Se päättyi jo kauan sitten, eikä sitä lämmitellä uudelleen eloon. Kaipaamme vain joskus sitä keskusteluyhteyttä mitä välillämme oli. Ei sen kummempaa, meillä molemmilla on omat elämämme.

Vierailija
48/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti feikkasit osan aloituksestasi ja viesti on minun kirjoittamani. Viestiä edelsi toki pidempi keskustelu.

Miehelläsi ja minulla oli läheinen suhde. Se päättyi jo kauan sitten, eikä sitä lämmitellä uudelleen eloon. Kaipaamme vain joskus sitä keskusteluyhteyttä mitä välillämme oli. Ei sen kummempaa, meillä molemmilla on omat elämämme.

Vierailija
49/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten ole minä. Minua ei ole hätistelty pois, enkä ollut satunnaishoito.  46

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 21:31"]

No edelleen kysyn, että katsoit toisen puhelinta kun viesti tuli, näkyi siinä viesti tai lähettäjä. Miksi ihmeessä? Oikein hyvä alku avioliitolle.

t. 7

[/quote]

Koska se puhelin on tuossa naamani edessä! En ala väistelemään kotonani esineitä. Eikä meillä ole puhelinsalaisuuksia keskenämme. 

ap

[/quote]

jos ei puhelinsalaisuuksia niin kysy kun ukko kotiutuu, mitä täällä sitten pahaa oloasi valitat

[/quote]

Anteeksi, ei ollut tarkoitus vaivata sua :) 

Tämä viestittelijänainen ei koskaan ollut sellainen vakituinen tyttöystävä vaan satunnainen seuralainen, jossa mies lähinnä toteutti  viettiään. Tiedän sen siitä, että mies hätisteli naista loitommalle jo silloin, kun me tavattiin toisiamme ystävinä. Pysyköön silti poissa mun reviiriltäni :)

ap

[/quote]

Vierailija
50/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä noin jyrkkä mielipide "kirjesalaisuuteen"? Ihanko tosi että kaikki pariskunnat välttelevät toistensa puhelimia eivätkä käytä niitä koskaan? Mun mielestä meillä on miehen kanssa ihan tavallinen parisuhde ja voidaan käyttää toistemme puhelimia, lukea toiselle tullut viesti tai vastata puheluun. Ei kyllä ole käynyt edes mielessä että puhelin olisi NOIN henkilökohtainen.. tai sitten meillä on vaan tylsä parisuhde kun tuollaisia ei tapahdu.

Vierailija
51/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap nyt tenttaamassa miestään :) voi voi, huonosti alkoi avioliitto.

Vierailija
52/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne keskustelee siellä :D

Äijä varmaan selittelee ihan pokkana :D

Vierailija
53/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, ap oli alussa että sehän vaan oli aikaisempi "hoito", mutta nyt tajusi, että tässähän onkin jotain :) tais lähteä hakemaan ukkoaan "lenkiltä"

Vierailija
54/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme haahkoja täällä paikalla suunpielet verta valuen odottamassa skandaalia. 

Vierailija
55/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2013 klo 22:44"]

Ihme haahkoja täällä paikalla suunpielet verta valuen odottamassa skandaalia. 

[/quote]

Kraak!

Vierailija
56/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skandaalihan on jo tapahtunut.

Vierailija
57/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, koko avioliitto on tuhoon tuomittu :) ja ap hävisi myös tajuttuaan sen :)

Vierailija
58/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 puhuu asiaa!

Vierailija
59/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä taas ilkeetä porukkaa liikkeellä su-iltana. 

Ekaks: mies ei jätä kännykkää pöydälle, jos pettää, vaan kuljettaa sen aina mukanaan, pitää äänettömällä tms. 

Tokaks: joissain älypuhelimissa kyllä näkyy se viesti näytöllä samaan aikaan kuin piippaa, eli sitä ei voi olla näkemättä, ellei katso poispäin. Ei ole siis mitään toisen viestien lukemista ja kyttäämistä siis

Kolmanneks: jos nyt kuvitellaan, että miehen exä haikailee tätä takas, niin voihan se olla täysin yksipuolistakin. On tietty mahdollista, että on viestitelty ees ja taas enemmänkin. Antakaa nyt ihmisten selvittää omat asiansa, haahkat. 

Vierailija
60/376 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs takia ap teki meille haahkoille aloituksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi