Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Niko Ranta-Aho hermostui kesken haastattelun. Pyysi muokkaamaan kysymyksiä.

Vierailija
13.08.2020 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006600517.html

Nolouden huippu. Narsisti mikä narsisti.

Kommentit (322)

Vierailija
321/322 |
22.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju ei koske MITÄÄN kan na bis ta, joten lopeta jo jankkaus. "Joku" väittää, ei väitä, koska myös ne viestit poistuu. Lisäksi tämä "joku" on sinä itse, joka kirjoittaa nuo viestit saadaksen jankata vähän lisää. Että ihan turhaan käyt "vuoropuhelus" itsesi kanssa. Tämä ketju on edelleen Ramta-ahosta, eikä se käsittele sun kan na bisjutttuja.

Jos ketju ei koske kannaboosta, miksi kannabooksesta valehdellaan ketjussa?

Hyvä kysymys.

Vierailija
322/322 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kunnianloukkaus ei kuulu edelleen mitenkään tämän ketjun aiheeseen. Koska se menee tajuntaasi?

Koska opit ymmärtään lukemaasi?

Hei! Montako vuotta Irti Huumeista Oy:n perustajan skitsofreeninen poika asui ulkomailla teltassa väkivaltaista isäänsä paossa?

Yli kolme vuotta. Kyseessä oli vakavasti sairaan ihmisen törkeä heitteillejättö. Isähän tuumasi pojastaan, että "kuolema ei ole pahin". 

"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla