Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Niko Ranta-Aho hermostui kesken haastattelun. Pyysi muokkaamaan kysymyksiä.

Vierailija
13.08.2020 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006600517.html

Nolouden huippu. Narsisti mikä narsisti.

Kommentit (322)

Vierailija
1/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tyhmä ihminen. Hävettäisi tuntea tuollainen.

Vierailija
2/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on oikeasti jotenkin jälkeenjäänyt. Persoonallisuushäiriöinen mieslaps

Ihan käsittämätöntä, että tuollaisista hyvistä oloista lähtee tekemään tuollaista, missä vanhemmat ovat olleet? Ilmeisesti läsnäolo ja kasvatus on ”korvattu” rahalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajestas tuo poika on itseään täynnä. Näkee selvästi, että Niko ei ole saanut minkäänlaista mediakoulutusta. Tuollaisia juttuja voi käydä läpi oman luottotoimittajan kanssa, mutta aina pitää olla tietoinen, että jokainen sana voidaan kyllä julkaista.

Kutistaa huomaa kuinka mediaan edustajilla on mennyt maku tämän ”kuninkaan” pompotteluun ja tapaan pitää itseään jonain. Tuo loppukirjoitus oli hyvä lisä juttuun.

Vierailija
4/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrajestas tuo poika on itseään täynnä. Näkee selvästi, että Niko ei ole saanut minkäänlaista mediakoulutusta. Tuollaisia juttuja voi käydä läpi oman luottotoimittajan kanssa, mutta aina pitää olla tietoinen, että jokainen sana voidaan kyllä julkaista.

Kutistaa huomaa kuinka mediaan edustajilla on mennyt maku tämän ”kuninkaan” pompotteluun ja tapaan pitää itseään jonain. Tuo loppukirjoitus oli hyvä lisä juttuun.

Siis Jutusta huomaa 😂

Vierailija
5/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi vetää Nikolle yliannostuksen heroiinia ja jättää äidille lopun ”voimia.”

Vierailija
6/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ymmärtää että Suomessa on lait,  kun vertaa itseään Alkon toimitusjohtajaan. 

Miksi rikolliset on 97% aina noin saakurin tyhmiä.

Vierailija
7/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon koopra

Vierailija
8/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, tuli mieleen Voldemort. Sama tyyli määräillä ja pitää itseään muita ylempänä.

Vierailija
9/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Tai en mä halua tuohon ollenkaan kommentoida mitään, koska toivon, että sitä ei kirjoiteta siihen juttuun. Sen takia en halua kommentoida sitä, jos siinä sanotaan kuolema. Elikkä toivon, että tuommoinen kysymys voidaan jättää kokonaan pois siitä, mutta se voidaan se kysymys muokata, ottaa se kuolema-sana sieltä pois. Sitten pystyn vastaamaan siihen.

Hyvä kun toimittaja ei tätä poistanut, nyt sekopää lisäsi juttuun jo monta kuolema-sanaa ihan itse. Hahhah.

Vierailija
10/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kerrankin kehua IS:n toimittajaa kun oli tehty näin kriittiseen sävyyn juttu ja julkaistu kaikki Nikon kommentit.

Ihme glorifiointia saanut tyyppi osakseen. Tekisi mieli mielenkiinnosta ja viihteen takia katsoa se tv-sarja, mutta toisaalta en haluaisi antaa yhtään lisää katselukertoja tuollaiselle roskalle.

Vierailija
11/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jälkeen Ranta-ahon äänensävy muuttuu vaativammaksi.

– Lähtökohtaisesti, jos mä teen ihmisen tai jonkun lehden kanssa haastattelun, niin mä päätän ne kysymykset, ja niitä muokataan, tai sitten mä voin sanoa, etten mä anna ollenkaan haastattelua. Ei tarvitse kiiltopestä mitään, mutta en halua myöskään paskajuttua tehdä. Jos puhutaan kuolemasta. Se ei ole kuin yhden sanan muokkaaminen siellä, niin sitten mä pystyn vastaamaan siihen.

Ja taas idiootti lisäsi juttuun itse kuolema-sanan.. Tämähän onkin oikein einstein tämä niko.

Vierailija
12/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin dokkarin ekan osan ja luin haastattelun. Tyyppi on tyhmä kuin saapas. Joku persoonallisuushäiriö ja varmaankin adhd tms vielä lisämausteena tyhmyyteen. Rikas perhe ja ulkonäkö on kyllä siloittanut tietä merkittävästi, mutta toivottavasti pääsisi istumaan sen 4-5 vuotta. Rehellistä veronmaksajaa tästä ei ikinä tule, tai no ehkä jotain perintöveroja joutuu maksamaan joskus, mutta nekin on varmaan perhe yhdessä ketkuillut johonkin Espanjaan.

Vierailija
13/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisit sanoa äidille, jonka lapsi on kuollut huumausaineisiin?

"Mä olen päihdekuntoutuksen käynyt ja kaikkea, niin se voi olla jopa helpotus jonkun elämään oikeesti kuolla, mutta enhän mä voi sitä noin sanoa".

Vierailija
14/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkyttäjä!

Vierailija
15/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän jälkeen Ranta-ahon äänensävy muuttuu vaativammaksi.

– Lähtökohtaisesti, jos mä teen ihmisen tai jonkun lehden kanssa haastattelun, niin mä päätän ne kysymykset, ja niitä muokataan, tai sitten mä voin sanoa, etten mä anna ollenkaan haastattelua. Ei tarvitse kiiltopestä mitään, mutta en halua myöskään paskajuttua tehdä. Jos puhutaan kuolemasta. Se ei ole kuin yhden sanan muokkaaminen siellä, niin sitten mä pystyn vastaamaan siihen.

Ja taas idiootti lisäsi juttuun itse kuolema-sanan.. Tämähän onkin oikein einstein tämä niko.

Pitää itseään jonain suurenakin "starana" ja kuvitteli saavansa valkopesujutun, jossa kerrotaan vaan sellaista minkä hän itse hyväksyy:

"Lähtökohtaisesti, jos mä teen ihmisen tai jonkun lehden kanssa haastattelun, niin mä päätän ne kysymykset, ja niitä muokataan".

Vierailija
16/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mikä pelle.

Vierailija
17/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin dokkarin ekan osan ja luin haastattelun. Tyyppi on tyhmä kuin saapas. Joku persoonallisuushäiriö ja varmaankin adhd tms vielä lisämausteena tyhmyyteen. Rikas perhe ja ulkonäkö on kyllä siloittanut tietä merkittävästi, mutta toivottavasti pääsisi istumaan sen 4-5 vuotta. Rehellistä veronmaksajaa tästä ei ikinä tule, tai no ehkä jotain perintöveroja joutuu maksamaan joskus, mutta nekin on varmaan perhe yhdessä ketkuillut johonkin Espanjaan.

Toihan on ruma kuin saapas. Ei näytä edes suomalaiselta vaan balkanin tuliaiselta.

Vierailija
18/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hemmo on niin käsittämättömän tyhmä, ettei edes tajua ihan oikeasti tappaneensa ihmisiä (hyvin todennäköisesti myös lapsia) pikku projektillaan.

Todistaa vaan, ettei menestyminen aina vaadi älykkyyttä, vain runsaasti tuuria ja moukan itsetunnon.

Vierailija
19/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ihan päinvastainen kuva. Ei varmaan älykkö mutta tietyllä tapaa erittäin kyvykäs tyyppi. Ei tuollaista muuten pysty rakentamaan.

Vierailija
20/322 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämän hirviön luksuselämä loppuu lyhyeen. Toki on kaiken omaisuuden tietysti laittanut muiden nimiin, mutta jospa silti valtio saisi tolta omansa takaisin.