IS: Niko Ranta-Aho hermostui kesken haastattelun. Pyysi muokkaamaan kysymyksiä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006600517.html
Nolouden huippu. Narsisti mikä narsisti.
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Minulta on mennyt ohi kokonaan että rikoksen tunnustanut Niko toikin maahan vain pieniä määriä marihuana-kasvien lehtiä
Hasista toi 65 kiloa jonkun uutisen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti saa alapeukkuja mutta olen sitä mieltä, että käyttäjällä on vastuu. Huumeiden käyttö on muutenkin oire jostain muusta jolla ihminen yrittää helpottaa oloaan. Se syy pitäisi hoitaa niin ihminen ei koe tarvitsevansa mitään mieltä sekottavia.
Mä olen osittain samaa mieltä. Ilman tarjontaa ei ole kysyntää mutta loppuvastuu on hänellä joka sen huumeen ottaa.
Nuorten pahoinvointi on tärkeä hoitaa ja itsetuhoisuus tekee sen, että jos huumeita ei saa,jostain löytyy köydenpätkä tai haulikko, unilääkkeitä tai korkea rakennus. Lopputulos on sama mutta nopeampi kuin narkatessa.
Eli jos kusen kahviisi tietämättäsi ja juot sen, niin se on osittain sinun syytäsi koska joit sen mutta et jollain tapaa varmistanut että se on osittain kusta.
Jostain olen lukenut väitteestä että pitkäaikainen huumausaineiden käyttö turruttaa käyttäjänsä.
Ei tarvitse edes etsiä linkkiä, riittää kun lukee näitä pilveä pössyttelevien hörhöjen rönsyileviä Free-Niko-henkisiä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti saa alapeukkuja mutta olen sitä mieltä, että käyttäjällä on vastuu. Huumeiden käyttö on muutenkin oire jostain muusta jolla ihminen yrittää helpottaa oloaan. Se syy pitäisi hoitaa niin ihminen ei koe tarvitsevansa mitään mieltä sekottavia.
Mä olen osittain samaa mieltä. Ilman tarjontaa ei ole kysyntää mutta loppuvastuu on hänellä joka sen huumeen ottaa.
Nuorten pahoinvointi on tärkeä hoitaa ja itsetuhoisuus tekee sen, että jos huumeita ei saa,jostain löytyy köydenpätkä tai haulikko, unilääkkeitä tai korkea rakennus. Lopputulos on sama mutta nopeampi kuin narkatessa.Eli jos kusen kahviisi tietämättäsi ja juot sen, niin se on osittain sinun syytäsi koska joit sen mutta et jollain tapaa varmistanut että se on osittain kusta.
No ei. Huumeita käytetään omasta halusta ja ihminen tietää mitä on tekemässä kun ottaa annoksen. Jos sä kuset mun kahviin tietämättäni,se on täysin sun syy kun juon sen. Jos kuset kahviini ja juon sen tietäen että kahvi on laimennettu kusella, syy on meidän molempien.
Jos "Kobra" antaa huumetta nuorelle eikä tämä tiedä ottavansa huumetta, syy on "Kobran". Jos nuori ottaa tarjotun huumeen tietäen mitä tekee, syy on molempien.
Tällä logiikalla mäkin voisin työntää jonkun junan alle, koska kyllä moni sinne menee kuitenkin muutenkin vahingossa tai tahallaan. Selittää vaan sitten, että miksi niitä ratoja on olemassa jos ne on vaarallisia ? 😁😁 Toivottelisin vaan omaisille voimia.
Voi hellanduudelis. Vaikka en Belorfia kovin korkealle arvosta (kuka suostuisi miehen elättämäksi missään tilanteessa paitsi ehkä silloin, jos on vaikka lasten kanssa kotona?!) Niin aika onnettoman miehen onnistui saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Nelonen voisi lahjoittaa tästä saadut rahat huumeiden vastaiseen työhön.
Tää on oikeastaan ainoa keino millä tän tyräyksen saisi vielä seivattua
Kohta tämä koko ketju poistuu, kun te täytätte sen aiheeseen kuulumattomalla, asiattomalla sekoilulla. Jos ei osaa lukea otsikkoa, aloitusta eikä ketjun aiheeseen liittyvää artikkelia ja keskustella niistä asiallisesti, niin onko edes järkeä osallistua näihin keskusteluihin?
Kannabisfanaatikot ja salaliittoteoreetikot, perustakaa oma ketju ja öyhöttäkää siellä.
Mikä se tuokin on vaatimaan, nolo ja ruma ukko. Vaan kyllä kai joku tuosta jännäukosta tykkää.
Jos kan na bis jankuttaja ymmärtäisi yhtään lukemaansa, hän ymmärtäisi, että tämä ketju ei käsittele kan na bis ta vaan Niko Ranta-ahoa, siksi jankutus poistuu. Mikä tuon ymmärtämisessä on niin vaikeaa?
Ketju ei koske MITÄÄN kan na bis ta, joten lopeta jo jankkaus. "Joku" väittää, ei väitä, koska myös ne viestit poistuu. Lisäksi tämä "joku" on sinä itse, joka kirjoittaa nuo viestit saadaksen jankata vähän lisää. Että ihan turhaan käyt "vuoropuhelus" itsesi kanssa. Tämä ketju on edelleen Ramta-ahosta, eikä se käsittele sun kan na bisjutttuja.
Tuo kunnianloukkaus ei kuulu edelleen mitenkään tämän ketjun aiheeseen. Koska se menee tajuntaasi?
Koska opit ymmärtään lukemaasi?
Vierailija kirjoitti:
Lääkekannabis CBD kannabidioli on aivan eri, kuin huumaava tetrahydrokannabioli THC. CBD:ssa ei ole huumaavaa eikä addiktoivaa ainetta, joten sopii hyvin lääkehoitoon, toisin kuin THC.
Ei pidä paikkaansa. Lääkekannabiksessa on myös tosi paljon THC:tä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4%C3%A4kekannabis
Kasvimateriaalivalmisteista Bedrocan sisältää 22 % THC:ia ja alle 1 % CBD:ia ja Bediol noin 6,3 % THC:ia ja noin 8 % CBD:ia. Näitä käytetään höyrystimellä hengittämällä tai kuumavesiuutteena. Lisäksi on olemassa suun kautta otettavia kapseleita, jotka eivät ole kasviperäisiä, vaan sisältävät jotain yksittäistä synteettistä kannabinoidia.
Vierailija kirjoitti:
Jos kan na bis jankuttaja ymmärtäisi yhtään lukemaansa, hän ymmärtäisi, että tämä ketju ei käsittele kan na bis ta vaan Niko Ranta-ahoa, siksi jankutus poistuu. Mikä tuon ymmärtämisessä on niin vaikeaa?
Kannabooksesta saa silti valehdella ketjussa, eikä valheet poistu. Mikä logiikka siinä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo kunnianloukkaus ei kuulu edelleen mitenkään tämän ketjun aiheeseen. Koska se menee tajuntaasi?
Koska opit ymmärtään lukemaasi?
Hei! Montako vuotta Irti Huumeista Oy:n perustajan skitsofreeninen poika asui ulkomailla teltassa väkivaltaista isäänsä paossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska opit ymmärtään lukemaasi?Hei! Montako vuotta Irti Huumeista Oy:n perustajan skitsofreeninen poika asui ulkomailla teltassa väkivaltaista isäänsä paossa?
Raakkuna
15.04.2008 00:05
"
Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"
Nikolla on varmaan melkoiset fiilikset nyt kun kama liikkuu jonkun muun mukana ja käskystä tässä kohtaa eikä enää ole niin " tärkeä". Joutuu sivussa kaikesta odottelemaan omaa tuomiota ja pelkäämään. Nikohan ei ollut mikään suuri kingi muuten kuin Suomen suuntaan. Marbellassa ihan vaan käskytettävä niinkuin muutkin isommat diilerit.
Vierailija kirjoitti:
Ketju ei koske MITÄÄN kan na bis ta, joten lopeta jo jankkaus. "Joku" väittää, ei väitä, koska myös ne viestit poistuu. Lisäksi tämä "joku" on sinä itse, joka kirjoittaa nuo viestit saadaksen jankata vähän lisää. Että ihan turhaan käyt "vuoropuhelus" itsesi kanssa. Tämä ketju on edelleen Ramta-ahosta, eikä se käsittele sun kan na bisjutttuja.
Jos ketju ei koske kannaboosta, miksi kannabooksesta valehdellaan ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska opit ymmärtään lukemaasi?Hei! Montako vuotta Irti Huumeista Oy:n perustajan skitsofreeninen poika asui ulkomailla teltassa väkivaltaista isäänsä paossa?
Yli kolme vuotta. Kyseessä oli vakavasti sairaan ihmisen törkeä heitteillejättö. Isähän tuumasi pojastaan, että "kuolema ei ole pahin".
Huumevalistajan arkipäivää valistuksen jälkeen.
Nuorten pahoinvointi on tärkeä hoitaa ja itsetuhoisuus tekee sen, että jos huumeita ei saa,jostain löytyy köydenpätkä tai haulikko, unilääkkeitä tai korkea rakennus. Lopputulos on sama mutta nopeampi kuin narkatessa.