IS: Niko Ranta-Aho hermostui kesken haastattelun. Pyysi muokkaamaan kysymyksiä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006600517.html
Nolouden huippu. Narsisti mikä narsisti.
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin dokkarin ekan osan ja luin haastattelun. Tyyppi on tyhmä kuin saapas. Joku persoonallisuushäiriö ja varmaankin adhd tms vielä lisämausteena tyhmyyteen. Rikas perhe ja ulkonäkö on kyllä siloittanut tietä merkittävästi, mutta toivottavasti pääsisi istumaan sen 4-5 vuotta. Rehellistä veronmaksajaa tästä ei ikinä tule, tai no ehkä jotain perintöveroja joutuu maksamaan joskus, mutta nekin on varmaan perhe yhdessä ketkuillut johonkin Espanjaan.
Mulle tuli ihan päinvastainen kuva. Ei varmaan älykkö mutta tietyllä tapaa erittäin kyvykäs tyyppi. Ei tuollaista muuten pysty rakentamaan.
Kyllä pystyy, 99% rikollisista on tyhmiä kuin vasemman jalan saappaat. Rikollisjengien valta perustuu siihen, että niissä on paljon sakkia ja eri kerroksia, ei älykkyydestä.
Fanittaa tussinaamaa se kertoo tarpeeksi
Sairas se on. Valehtelija.
Luulee nyt olevansa joku rikolliskingi. Säälittävä rotta.
Onko totta että Nikon isi on ostanut maineen puhdistavan tv-sarjankin pojalleen, kuten on joidenkin väitteiden mukaan ostanut hänelle barbi-tyttöystävän ja luksuselämän kultakello- ja huumekauppiaana Marbellassa? Kadulla kuulin tällaista puhuttavan. En tuntenut puhujaa. Epäilen puheita perättömiksi.
Hetki lehdistön ihannepoikana oli lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin dokkarin ekan osan ja luin haastattelun. Tyyppi on tyhmä kuin saapas. Joku persoonallisuushäiriö ja varmaankin adhd tms vielä lisämausteena tyhmyyteen. Rikas perhe ja ulkonäkö on kyllä siloittanut tietä merkittävästi, mutta toivottavasti pääsisi istumaan sen 4-5 vuotta. Rehellistä veronmaksajaa tästä ei ikinä tule, tai no ehkä jotain perintöveroja joutuu maksamaan joskus, mutta nekin on varmaan perhe yhdessä ketkuillut johonkin Espanjaan.
Mulle tuli ihan päinvastainen kuva. Ei varmaan älykkö mutta tietyllä tapaa erittäin kyvykäs tyyppi. Ei tuollaista muuten pysty rakentamaan.
Heti ensimmäisistä lauseista tämän ääliön suusta huomaa kyllä sen, ettei hän todellakaan ole yhtään minkään huumeoperaation "johtaja" saati "pomo". Typerys kyllä, ja ne varsinaiset johtajat ovat onnistuneesti saaneet tämän tollon ottamaan vastuun koko p*skasta. Nauravat varmaan makeammin kuin tämä sankari, joka pikkulapsen innolla hihkuu joka kerta, kun häntä kutsutaan "alamaailman gangsteriksi" kuin se olisi hieno arvonimi :'D
Tämä Ranta-ahohan jäi kiinni todella lyhyessä ajassa. En tiedä miten alhainen äo tarvitsee olla, jotta kokee ylpeyttä tuollaisesta farssioperaatiosta.
Miksei Alkon toimitusjohtajaa syytetä alkoholismista?
Miksei tupakkayhtiöitä syytetä syövistä?
Miksei pikaruokaketjuja syytetä liikalihavuudesta ja komplikaatioista?
Miksei Veikkausta syytetä asiakkaiden velkaantumisesta ja itsemurhista?
Koska yksilöt ovat vastuussa omista teoistaan ja niiden seurauksista. Kuolet myös jos juot liikaa vettä.
Samasta syystä myöskään huumekauppiaita ei syytetä käyttäjien kuolemista. Syyllistä on aina toki helpompi etsiä ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi vetää Nikolle yliannostuksen heroiinia ja jättää äidille lopun ”voimia.”
ja sitten voisi vielä soittaa ja sanoa äidille että:
"niin se voi olla jopa helpotus jonkun elämään oikeesti kuolla"
Katiska II tulee tuomaan vielä paljon mielenkiintoista päivänvaloon.
Päihdeongelma on sairaus ja vain moraalittomat tukevat toiset sairautta. Aivan turha vikistä ”no mutku oma vastuu öyh”.
Mistä lyödään vetoa, että ketju kohta poistuu.
Huumepomot näkivät R-ahossa tyhmän kultamuulin ja ottivat mukaan bisnekseen kun typeryksellä oli valmiiksi rahaa, kiinteistöjä ja rahanpesun mahdollistavia oikeita yritysyhteyksiä. Itse kuvitteli olevansa kova jätkä ja huipulla, kobra tuli kuitenkin takapäästä housuihin eikö pullottanut etumuksessa.
Tosi ylimielinen tää Jiri Rantaaho
Kyllä mammat nyt moralisoi, mutta muuten tulee joka asiaan "omia valintoja" -vastaus. Missäs se asenne nyt on? Kyllä se on ihan oma valinta niiltä huumeiden käyttäjiltäkin.
Se kiinnitti huomiota, miten paljon Ranta-aho tuntui haastattelussa nauravan. Kertoo paljon asenteestaaan ja "katumuksestaan".
Hyvä toi toimittajan loppukommentti.
Kertoo kyllä kaiken tästä "liikemiehestä".
Vierailija kirjoitti:
Koska yksilöt ovat vastuussa omista teoistaan ja niiden seurauksista. Kuolet myös jos juot liikaa vettä.
Samasta syystä myöskään huumekauppiaita ei syytetä käyttäjien kuolemista. Syyllistä on aina toki helpompi etsiä ulkopuolelta.
En ole vielä nähnyt alkon toimitusjohtajaa koulun pihalla tarjoamassa lapsille maistiaisia tai lähettämässä.uhlailuviestejä. "jos myyt 10 x plaolaollaa ei kerrota sun porukoille" . Myös "sun äidille käy huonosti jos et tottele" viesti tuskin lähtee Alkosta, mutta tällaiselta bisnesmieheltä kyllä. Terkuin uhrin perheen jäsen
Vierailija kirjoitti:
Samaisessa haastattelussa sanoit, että ”et tappaisi ketään.” Huumeet kuitenkin tappavat ihmisiä pahimmillaan. THL:n mukaan Suomessa vuosina 2016-2018 huumemyrkytyksiin kuoli 488 ihmistä. Se on iso määrä. Huumeisiin ja huumerikollisuuteen yleisesti liittyy usein myös väkivaltarikollisuutta. Koetko mitään vastuuta tragedioista, joita sinun kautta Suomeen tulleista huumeista ja niiden käytöstä on aiheutunut?
– "En mä näe. Se on sama, kuin tässä ruvettaisiin pistämään Alkon toimitusjohtajaa tai Alkoa oikeuteen siitä, että ihmisiä on kuollut alkoholiin. Pitää ottaa huomioon se, että loppukädessä käyttäjällä on vastuu. Ja mä olen itse myös kärsinyt päihderiippuvuudesta. En mä rupea syyttämään, että kun joku on tuonut maahan tämän viinan tai huumeen, että sen takia olen päihderiippuvainen. Vaan se on oma ratkaisu tehdä se. Edelleenkin mä koen sen asian niin, että loppupeleissä se ihminen saa ne huumeet jostain joka tapauksessa. On ne sitten mun tuomia huumeita tai jonkun muun tuomia huumeita. Näin mä sen näen".
Niin, missä se katumus olikaan, mitä muka sanoi aiemmin jutussa jo tunteneensa... Hmm.
Eihän tämä narsisti kadu mitään, hän vain toimittaa tarvitseville, hänhän on vain rehellinen liikemies tai kuin alkon johtaja.Huhhuh. Sanattomaksi vetää. Tyypillisen taparikollisen "älykkyys"...
Ei ole missään vaiheessa sanonut katuvansa tekoaan, vaan katumus kohdistuu siihen, mitä itselle aiheutuu. Vissii ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä nähnyt alkon toimitusjohtajaa koulun pihalla tarjoamassa lapsille maistiaisia tai lähettämässä.uhlailuviestejä. "jos myyt 10 x plaolaollaa ei kerrota sun porukoille" . Myös "sun äidille käy huonosti jos et tottele" viesti tuskin lähtee Alkosta, mutta tällaiselta bisnesmieheltä kyllä. Terkuin uhrin perheen jäsen
Oletko nähnyt Nikon sitten siellä? Ei ne mitään uhreja ole, vaan käyttäjiä. Omia valintoja.
Eikö toimittajalla riittänyt osaaminen vai miksi piti tehdä ala-asteen luokkalehti tyyppinen kysymys-vastaus juttu?