Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomaanneet tämän? Silloin kun joku erikseen sanoo olevansa jotain - yleensä ei juuri ole

Vierailija
11.08.2020 |

Olen huomannut tämän yritysten mainospuheissa ja treffikumppaneissa eritoten. Se joka erikseen sanoo, että on vaikka rehellinen, herkkä, kunnioittaa toisia jne... on valehteleva, kovatunteinen, ei kunnioita toisia. Yleensä tämä verbaalinen ilmaisu nimenomaan meinaa sitä, että olisi paljonkin parannettavaa kyseisellä osa-alueella. Ja käyhän se järkeenkin. Jos mä esimerkiksi olen ystävällinen ihminen, ei kai mun tarvitse sitä erikseen mainostaa, koska jos sitä olen, niin eikö se tule ilmi muutenkin hyvin pian. Jos EN ole ystävällinen, mutta haluan, että joku ajattelisi musta niin, niin yrittäisin ehkä päästä helpolla ja yrittää vakuuttaa, että ei tarvitse sentään omaa käytöstä muuttaa.
Mielipiteitä?

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos tinder-nainen kirjoittaa biossa olevansa FM tai muuten akateeminen, niin oikeasti hän on amispölö?

Vierailija
2/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo huomannu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansan demokraattinen tasavalta.

Vierailija
4/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä! yritykset jotka kauppaavat liikettään tyyliin "Meillä on rento ja hyvä ilmapiiri, tervetuloa" ovatkin jotain aivan muuta kun astuu sisään. Sama homma työpaikoilla, joissa mainostetaan hyvää työilmapiiriä.

Vierailija
5/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On piraattia . Piraatti lääkäriä ,piraatti vartijoita, piraatti pastoreita , rahankerääjiä , huijareita näyttelijöitä valetta siis . Piraatti tuotteita piraatti ihmisiä . Piraatti on usein kopio väärennös huijaus .

Vierailija
6/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demo . Mikä on demo . Kraatti . Millä kielellä . Kansa kaikkihan on jotain kansaa .

Vierailija
7/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen huomannut.

Vierailija
8/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikumppaneissa olen huomannut. Jos joku väittää että on/ei ole jotakin, pääasiassa luonteenpiirteistä, voi sen melkeinpä suoraan kääntää tarkoittamaan päinvastaista. Osuu lähemmäs oikeaan. Yksi selkeä esimerkki oli mies, joka väitti ettei ole pelimies, mutta juuri sellaiseksi paljastui. Monilla ihmisillä on selvästi suuria vaikeuksia hahmottaa itseään realistisesti, tai sitten hahmottavat mutta sanovat vain sen, mistä kulloinkin ajattelevat olevan itselleen eniten hyötyä.

Vierailija
9/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos ihminen on omasta mielestään positiivinen ihminen eikä voi sietää negatiivisyyttä missään muodossa, niin onpa ihan hurjan helppo kaveri.

Vierailija
10/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään kävin liikkeessä, missä aloin epäillä, että kusetettiin hinnassa/laadussa. Kävin heidän kotisivuillaan heti tarkistamassa pari seikkaa ja meinasi purskahtaa vedet nenästä, kun heti esittelyssä luki "olemme REHELLINEN yritys..." Jooo, aivanko totta, aivan varmasti. Ap

Vierailija
11/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko tyly ikäville tyypeille palstalla.

Zinc

Vierailija
12/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen sanoo olevansa suvaitsevainen, useimmiten todellakaan suvaitse kuin omia ja "lahkonsa" juttuja.

Vierailija
13/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin huomannut. Siitä varmaan tulee se sanontakin, että ei ne sanat vaan ne teot.

Olen vaikka kuinka monta kertaa törmännyt ihmisiin, jotka kehuvat olevansa fiksuja, kilttejä, hauskoja ja rehellisiä, mutta missään se ei ole näkynyt.

Siksipä nykyään kavahdan ihmisiä jotka kehuvat itseään.

Ja tosiaan pätee työpaikkoihinkin. Pahin paikka missä olen ollut töissä oli se ainoa, jossa kehuskeltiin hyvällä työilmapiirillä.

Siellä oli niin huono ilmapiiri, että kaikki paitsi lähellä eläkeikää irtisanoutui, minä mukaan lukien. Edes katsomatta uutta työpaikkaa ensin.

Halusin vain äkkiä pois sieltä, karenssista huolimatta.

Vierailija
14/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut huomattua.

Varsinkin itseään hyvinä ihmistuntijoina mainostavat on yleensä surkeita ihmistuntijoita.

Vierailija
15/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Olen tavannut ihmisiä, jotka kuvailevat itseään adjektiiveilla, jotka eivät sitten pidäkään paikkansa. Moni mies taas on pyytänyt minua kuvailemaan itseäni, ja tässä tapauksessa kyllä, sanon kaiken mikä oikeasti pitää paikkansa. Huonotkin puolet.

Vierailija
16/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut huomattua.

Varsinkin itseään hyvinä ihmistuntijoina mainostavat on yleensä surkeita ihmistuntijoita.

Tämäkin on muuten totta.

Vierailija
17/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut huomattua.

Toi on pahin. Leimataan muita ihan surutta ihan miksi vain eikä todellisuudesta hajuakaan.

Vierailija
18/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Vanha työkaveri kuvaili itseään ystävälliseksi ihmiseksi. Oli kaikkea muuta. Joku sen jo sanoi: ei ne sanat, vaan teot.

Vierailija
19/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jutut on usein juttuja. Suomalaiset eivät ole pahimpia keksijöitä. Monissa maissa kun kaveri osaa soittaa kitaraa niin esitetään että itse osaa. Tai kun toisella on tiedepalkinto kemiasta niin se omitaan omaksi palkinnoksi. Jne muiden harrastukset valehdellaan sujuvasti omina ja muiden saavutukset esitetään omina.  

Vierailija
20/129 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffikumppaneissa olen huomannut. Jos joku väittää että on/ei ole jotakin, pääasiassa luonteenpiirteistä, voi sen melkeinpä suoraan kääntää tarkoittamaan päinvastaista. Osuu lähemmäs oikeaan. Yksi selkeä esimerkki oli mies, joka väitti ettei ole pelimies, mutta juuri sellaiseksi paljastui. Monilla ihmisillä on selvästi suuria vaikeuksia hahmottaa itseään realistisesti, tai sitten hahmottavat mutta sanovat vain sen, mistä kulloinkin ajattelevat olevan itselleen eniten hyötyä.

Aivan. Mies, joka ei ole pelimies ja ei ole siis hyvä naisten kanssa, ei sitä kyllä mielellään paljon tuo esille. Mieti kun nainen siinä sanoisi takaisin "joo huomasinkin, että olet ennemmin tökerö naisten seurassa". Pelimies vakuuttaa ja ehkä luuleekin välillä muuttuneensa, kunnes alkaa taas menojalka vipattaa seuraavan kerran... Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme