Hohhoijjakkaa noita Cavan uusia blogipostauksia!
Uusimmassa kertoo, miten nukkaa voi poistaa vaatteista partahöylällä. Joku tosin kommentoi, että kyseiseen hommaan on jo laite olemassa, mutta Cava tarkanmarkan naisena haluaa kuitenkin käyttää partahöylää. Toiseksi uusimmassa postauksessa Cava kertoo esim. miten huulia voi kuoria. Kuka noita ihan oikeasti jaksaa enää pian lukea? Jonkun aikaa varmaankin monet lukevat vanhasta tottumuksesta, mutta kyllä itselläni ovat muutamat tylsät blogit jo alkaneet jäädä vähemmälle lukemiselle, esim. OCJulia.
Kommentit (139)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 22:23"]
Huoh, Cava ei voinut kuvata kuin kaksi uudesta kolmesta mekostaan, koska "kameran akku hyytyi". Niinpä lukijoiden kannattaa käydä tsekkaamassa se kolmas mekko suoraan nettikaupasta, tradedoulber-linkin kautta.
Postaus on tietysti päästävä tekemään samalla sekunnilla, eli kameran akkua ei voi muutamaa minuuttia ladata jotta saisi otettua mekosta kuvan. Ei tietenkään, koska nythän lukijat kahta varmemmin klikkaa sitä linkkiä nähdäkseen sen mekon.
Sori Cava, mä en klikannut.
[/quote]
Joo mä kans kiinnitin huomiota. Tosi mautonta :/ Olisi voinut vaikka kopioida kuvan mekosta sieltä nettisivuilta ja laittaa blogiin, mutta ei. Käykääpä kattomassa ihan suoraan niin saan rahaa!!<3
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 22:23"]
Huoh, Cava ei voinut kuvata kuin kaksi uudesta kolmesta mekostaan, koska "kameran akku hyytyi". Niinpä lukijoiden kannattaa käydä tsekkaamassa se kolmas mekko suoraan nettikaupasta, tradedoulber-linkin kautta.
Postaus on tietysti päästävä tekemään samalla sekunnilla, eli kameran akkua ei voi muutamaa minuuttia ladata jotta saisi otettua mekosta kuvan. Ei tietenkään, koska nythän lukijat kahta varmemmin klikkaa sitä linkkiä nähdäkseen sen mekon.
Sori Cava, mä en klikannut.
[/quote]
Joo mä kans kiinnitin huomiota. Tosi mautonta :/ Olisi voinut vaikka kopioida kuvan mekosta sieltä nettisivuilta ja laittaa blogiin, mutta ei. Käykääpä kattomassa ihan suoraan niin saan rahaa!!<3
[/quote]
No ei itseäni ainakaan kiinnosta niin paljoa, että klikkaisin sitä himputan mainoslinkkiä :) Varsinkin kun nuo esitellyt mekot ei omaa silmääni miellytä, niin ei se kolmaskaan sen parempi varmaankaan ole.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 22:36"]
Kuinkahan paljon shoppailuista on saatu lahjakortilla? Veikkaan että nuo Booztin mekot ainakin..
[/quote]
Varmaan jonkin verran, mutta nyt Cava oli ostanut noita merkkijuttuja, esim. Mulberryn huivin, Minna Parikan ballerinat, Michael Korsin ballerinat, Michael Korsin laukun yms. eli näitä tuskin saa lahjakortilla? (Laukku oli kaverilta, mutta kyllä sille silti varmaan hintaa tuli).
Kuinkan pian nuo mekot on myynnissä blogikirppiksellä?
-cava osti housut
-cava uudistaa blogia
-cava kuvasi jalustalla
-cava ei kerro noorasta/kaaposta/unistaan
hyvin on tyttö tätä palstaa lukenut, oikein naurattaa miten yrittää tehdä nyt kaiken niin että täällä oltaisiin tyytyväisiä, eikä negisketjuja enää tulisi vaan näitä "cavan blogin taso on noussut" -keskusteluja.
hooh, turha toivo. minulle tuollainen käytös kertoo vain äärimmäisestä epävarmuudesta, itsestään, kehostaan, kaikesta.
minä en ainakaan itse kehtaisi noin räikeästi tehdä noita muutoksia tämän palstan mukaisesti, cavakun vielä väittää ettei lue keskustelupalstoja/keskusteluja itsestään.
Todella säälittävää että heti kun palstalla on puhuttu että legginssit on hirveitä niin cava käy ostamassa housut ja selittelee legginssien käyttöään. Heti kun täällä puhutaan huonolaatuisista valokuvista niin kappas cava alkaa kuvata jalustalla. Blogin sisältö on laskenut ihan hirveesti.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 23:44"]
Cava on ostanut kynsilakan Tarjoustalosta ja tyynyliinat Ellokselta.Nyt jännätään miten Tarjoustalon kynsilakka (merkki oli muuten KONE Helsinki!!!) kestää kynsissä. Eiköhän siitäkin postaus tule.
[/quote]
KONE Helsinki, eli Flormar kynsilakat eivät muuten yhtään paskempaa kamaa ole. Hyviä hintaansa nähden.
[/quote]
Juu mutta jotenkin huvittavaa että Cava törmää noihin kynsilakkoihin vasta nyt. En edes lue montaa blogia, mutta olen törmännyt niissä noihin Kone Helsingin lakkoihn jo kauan sitten (esim. Nelliina, Annaheartsyoun Anna, kaikki kosmetiikka-/kynsiblogit on maininnut nuo lakat ja varmaan kaikki muutkin jotka ovat esitelleet kynsilakkakokoelmiaan). Eli ehkä Cavankin kannattaisi kuitenkin hiukan seurata myös muiden blogeja, eikö pieni "teollisuusvakoilu" nyt kuulu minkä tahansa alan ammattilaisen toimenkuvaan?
Eikä tarvi edes seurata blogeja, että nuo kynsilakat tietää. Tarvii vain avata silmät, kun mainospostit lukee (mm. Tokmanni mainostaa niitä täällä) ja jos mainoksia ei tule, niin voi astua ulos sieltä omasta pesästään ja kierrellä kauppoja. Jo näkyy KONE Helsinginkin lakkoja.
Jopa minä tiedän nuo vaikka en kynsiäni lakkaa.
Vähän naurahdin juu tuolle housupostaukselle. Noh, saapa nähdä tuleeko niitäKÄÄN kuitenkaan käytettyä yhtä kertaa enempää.
ai, musta OCJulian tekstit on aina kivaa luettavaa, vaikka välillä onkin vähän tekohauskoja niin usein myös ihan osuvia juttuja. Ja se on vaan niin KAUNIS ja kropaltaan jumalainen.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 08:55"]
Todella säälittävää että heti kun palstalla on puhuttu että legginssit on hirveitä niin cava käy ostamassa housut ja selittelee legginssien käyttöään. Heti kun täällä puhutaan huonolaatuisista valokuvista niin kappas cava alkaa kuvata jalustalla. Blogin sisältö on laskenut ihan hirveesti.
[/quote]
Joo, onhan se vähän hassua että niin kovasti haluaa miellyttää lukijoita. Mutta en ymmärrä mitä tässäkin keskustelussa oikein haetaan? Ensin todetaan että hyi mitkä legginsit ja että blogi olisi paljon parempi jos ei kuvaisi peilin kautta ja tekisi näin ja noin... ja sitten kun bloggari ottaa annetun kritiikin ja muutostoiveet vastaan niin nälvitään siitä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 08:55"]
Todella säälittävää että heti kun palstalla on puhuttu että legginssit on hirveitä niin cava käy ostamassa housut ja selittelee legginssien käyttöään. Heti kun täällä puhutaan huonolaatuisista valokuvista niin kappas cava alkaa kuvata jalustalla. Blogin sisältö on laskenut ihan hirveesti.
[/quote]
Joo, onhan se vähän hassua että niin kovasti haluaa miellyttää lukijoita. Mutta en ymmärrä mitä tässäkin keskustelussa oikein haetaan? Ensin todetaan että hyi mitkä legginsit ja että blogi olisi paljon parempi jos ei kuvaisi peilin kautta ja tekisi näin ja noin... ja sitten kun bloggari ottaa annetun kritiikin ja muutostoiveet vastaan niin nälvitään siitä.
[/quote]
Niinpä, musta on vaan hyvä asia, että Kristiina ottaa onkeensa näistä keskusteluista. Ei siinä ole mitään vikaa, sitähän me just tässä toivotaan, että blogi paranisi :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 13:32"]
ai, musta OCJulian tekstit on aina kivaa luettavaa, vaikka välillä onkin vähän tekohauskoja niin usein myös ihan osuvia juttuja. Ja se on vaan niin KAUNIS ja kropaltaan jumalainen.
[/quote]
No onhan se kropaltaan jumalainen, jos tykkää tuollaisesta luisevasta silikonirintaisesta kropasta.
Mutta olen hiukan jäävi sanomaan, koska itselläni on samalainen luisevakroppa ja inhoan tällaisia tikkujalkoja ja narukäsiä.
Tai ehkä parempi kuvaus olisi se laihaläski.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 08:55"]
Todella säälittävää että heti kun palstalla on puhuttu että legginssit on hirveitä niin cava käy ostamassa housut ja selittelee legginssien käyttöään. Heti kun täällä puhutaan huonolaatuisista valokuvista niin kappas cava alkaa kuvata jalustalla. Blogin sisältö on laskenut ihan hirveesti.
[/quote]
Joo, onhan se vähän hassua että niin kovasti haluaa miellyttää lukijoita. Mutta en ymmärrä mitä tässäkin keskustelussa oikein haetaan? Ensin todetaan että hyi mitkä legginsit ja että blogi olisi paljon parempi jos ei kuvaisi peilin kautta ja tekisi näin ja noin... ja sitten kun bloggari ottaa annetun kritiikin ja muutostoiveet vastaan niin nälvitään siitä.
[/quote]
Niinpä, musta on vaan hyvä asia, että Kristiina ottaa onkeensa näistä keskusteluista. Ei siinä ole mitään vikaa, sitähän me just tässä toivotaan, että blogi paranisi :)
[/quote]
Olis kuitenkin parempi ettei itsestään niin epävarma ihminen kävisi täällä näitä palstoja lukemassa. Vielä kun on päättänyt supistaa aihepiiriä niin kohta siellä puhutaan vaan säästä. No eipä mua haittaa lopetan koko blogin lukemisen kun sisältö on ihan nolla.
Uusin postaus neidin kulmakarvoista???!! Siitäkö sille maksetaan :D kyllä joku saa helposti elantonsa.... Ja mekot on varmaan kohta blogikirppiksellä, kalliseeen hintaan of course.
Huomasin kans tuon mitä cava oli käynyt kommentoimassa kaverinsa selkäkuvaan, ois kiva kuulla miten cava puolustautuu tai selittää tähän juttuun? Voisitko siis cava tehdä tästä aiheesta postauksen? Miksi et kunnioita lukijoitasi vaan pilkkaat heitä?? Todella nolo tuo kuinka kommentoi sitä kuvaa... Ja samaa mieltä, blogi boikottiin niin neiti joutais oikeisiin töihin.
Mun mielestä on hienoa, että Cava oikeasti yrittää parantaa blogiaan täälläkin esitettyjen huomioiden pohjalta (parempia kuvia jne). Ihan oikeasti, eikö toi ole se mitä haluatte? Eikö tuossa Mungolife keskustelussakin jakseta jauhaa siitä, että vaikka kuinka kritisoidaan niin Anna jatkaa tyylillään. Cava sentään yrittää.
Ja kyllä yllättävän monia kiinnostaa esimerkiksi noi kulmakarvojen muotoilu postaukset. Vaikka itsestä tuntuu että ei tuommoista voi kukaan haluta lukea, niin kyllä niitä lukijoita löytyy. Mielummin tuollaisia itsekin luen kuin niitä tänään kävin postissa ja siivosin - kuulumisia.
En mä tiedä, mä taas luen mieluummin noita arkipäivän kuulumisia. Tai lukisin, jos bloggaaja kirjottaisi niistä jotenkin kiinnostavasti ja kivasta (sellaisiakin bloggaajia on, joilla on taito kirjoittaa tavallisesta elämästä hauskasti). Nää Cavan kauneusniksit ja muut on niin nähty. Yllättävän monia kiinnostaa joo, mutta mä oon ainakin lukenut noita kulmakarvan muotoiluvinkkejä ihan kaikista kauneusblogeista ja naistenlehdistä jo miljoona kertaa.
Onkohan se raskaana? On nimittäin lantio levinny huimaa vauhtia, eikä paljon sivuttain otettuja kuvia näy? ;)
Kuinkahan paljon shoppailuista on saatu lahjakortilla? Veikkaan että nuo Booztin mekot ainakin..