Koiraihmiset! Saako koirasi tulla sänkyyn ja sohvalle makaamaan?
Olen ollut hyvin tarkka ettei koira tule vuoteeseen eikä sohvalle, mutta nyt naimisiin mentyäni olen huomannut mieheni toimivan toisin. Meillä ei aiemmin ole ollut yhteistä lemmikkiä ja miehen mielestä rakas koira saa tulla nukkumaan sänkyyn samoihin lakanoihin ja torkkumaan sohvalle viltin päälle. Mies närkästyi kun pyysin ettei mies veisi makkarin peittoa sohvalle ja nukkuisi siinä yhdessä koiran kanssa. Lemmikkikoira on molemmille rakas, mutta kun koiralla on omakin pieni peti, missä maata.....
Kommentit (31)
Saa. :) kivoja unikavereita ovat. Joutuu vain pitämään puhtaana ja kuivata yms yms. Päiväpeitto pitää.
Saa tietysti. Koira on perheenjäsen ja saa tulla mihin haluaa.
Sohvalle saa, sänkyyn vain joskus harvoin kutsuttaessa.
Koira saa tulla sänkyyn, mutta ei sohvalle. Syy? Sängyssä ollaan vain oman väen kesken, mutta kaikki vieraat eivät halua viereensä koiraa sohvalle hengailemaan tai istua sohvalla, jossa on koirankarvaa. Lakanat tulee myös vaihdettua huomattavasti useammin kuin sohva pestyä.
Saavat olla missä haluavat, tämä on niidenkin koti yhtälailla.
Saa tulla. Toisinaan pyydän koiraani tulemaan sohvalle viereeni.
Saa tulla. Usein ei tuu, vaan nukkuu omassa pedissään, mutta saa kyllä
Saavat tulla, kaikki neljä. Niillä on myös ihan oma sohva, mutta kolme niistä haluaa nukkua yönsä meidän vieressä. Sen takia meillä onkin iso sänky, että kaikki mahtuvat kissoja myöten nukkumaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Saa. On se ihana.
Joo, tosi ihanaa kun tuo punkkeja sänkyyn ja sohvaan, karvoista ja liasta puhumattakkaan ...
Sohvalla saavat tottakai olla. Sängyssäkin päivällä, päiväpeiton päällä. Yöllä sängyssä saa nukkua vain pienin koirista. Isommat eivät, koska olen selkäsairas enkä mahtuisi nukkumaan hyvässä asennossa, jos isot koirat olisivat vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Sohvalla saavat tottakai olla. Sängyssäkin päivällä, päiväpeiton päällä. Yöllä sängyssä saa nukkua vain pienin koirista. Isommat eivät, koska olen selkäsairas enkä mahtuisi nukkumaan hyvässä asennossa, jos isot koirat olisivat vieressä.
Lisään vielä että kaikilla koirilla on omat petinsäkin.
Hommaa itsellesi oma sänky mihin koira ei tule.
Saavat tulla ja olla niin sängyssä kuin sohvallakin. Koirilla on myös omat petit lattialla. Nukkuvat milloin missäkin.
Koirat helvettiin sängystä! t. kissa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa tulla.
Pesetkö sitä ennen sen paskaperseen ja kuvista kartat ja tassut. Entä hampaat.. 🤮🤮🤮🤮🤮
Ei. Potku.