Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hohhoijjakkaa noita Cavan uusia blogipostauksia!

Vierailija
02.08.2013 |

Uusimmassa kertoo, miten nukkaa voi poistaa vaatteista partahöylällä. Joku tosin kommentoi, että kyseiseen hommaan on jo laite olemassa, mutta Cava tarkanmarkan naisena  haluaa kuitenkin käyttää partahöylää. Toiseksi uusimmassa postauksessa Cava kertoo esim. miten huulia voi kuoria. Kuka noita ihan oikeasti jaksaa enää pian lukea? Jonkun aikaa varmaankin monet lukevat vanhasta tottumuksesta, mutta kyllä itselläni ovat muutamat tylsät blogit jo alkaneet jäädä vähemmälle lukemiselle, esim. OCJulia.

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on cava käyny täältä lukemassa näitä juttuja... uusin postaus käsittelee meikkausta :DD jokuhan täällä kirjoitti että cava meikkaa liikaa. nyt on niin olevinaan että liikaa ei saa meikkiä laittaa!!

Vierailija
42/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka älykääpiö mainostaa blogissa hampaidenvalkaisua eikä edes ota ennen-jälkeen kuvia?! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh tuo musiikkipostaus... "Musiikkimakuni on ollut aina todella laaja. En ole koskaan kuunnellut vain tanssimusiikkia, tai vaikkapa rockia. Olen aina tykännyt kaikista musiikkigenreistä, mutta itse kappaleiden suhteen olenkin sitten hieman vaativampi".

 

Aika mahtavaa, että tykkää ihan jokaisesta genrestä, kun edes musiikin ammattilaiset eivät elämänsä aikana ehdi tutustua jokaiseen.

 

"Sanoisinko näin, että mikään genre ei ole liian raskaana hyvää, kappaleissa pitää olla melodiaa tai muuten niin hyvä soundi ja meininki, että tekee mieli vain tanssia!" Eikös tässä suljeta pois esim. vapaa-jazz, noise, ambient, glitch, elektroakustinen improvisaatio, vai ymmärränkö pointin väärin?

 

Minulla ei ole mitään Cavaa vastaan, mutta ylipäätään tyhmää väittää tykkäävänsä kaikesta, jos tietämys rajoittuu jazziin, popiin, rockiin ja klassiseen...

Vierailija
44/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistyökumppanit:
 
♡ Sandberg
♡ Timanttiset Kulta-Aika Myyrmanni
♡ Anne-Mari Pahkala
♡ Golden Cap
 
♡ Tuborg


Häämme ikuistaa: Täydenkuun Kuva
 
Hääaiheinen Facebook -sivuni löytyy täältä: Cava Wedding Daydreams
 
Lisään tälle sivulle materiaalia aina kun sitä kertyy lisää. Mikäli sinulla on kysyttävää tai haluat muuten ottaa yhteyttä, voit laittaa meiliä ja jutellaan enemmän :)

 
Yhteydenotot:
cavablogi @ luukku.com - muistathan poistaa välit! Kiitos.
 

Vierailija
45/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cava pilkkaa lukijoitaan, nyt meni viimeistään maku kyseiseen bloggariin. On käynyt kommentoimassa ystävänsä kuvaa facebookissa "tätä joku mun lukija kommais: "oot nii kaunis" xD" ja kuvassa näkyy siis pelkästään tämän tyypin selkä.... Eiköhän laiteta cava boikottiin niin hänkin joutuu oikeisiin töihin :)

Vierailija
46/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjetön hinta zaran nukkaisesta ja kulahtaneesta perusneuleesta!

törkeää tommonen lukijoilla rahastus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 14:26"]

Cava pilkkaa lukijoitaan, nyt meni viimeistään maku kyseiseen bloggariin. On käynyt kommentoimassa ystävänsä kuvaa facebookissa "tätä joku mun lukija kommais: "oot nii kaunis" xD" ja kuvassa näkyy siis pelkästään tämän tyypin selkä.... Eiköhän laiteta cava boikottiin niin hänkin joutuu oikeisiin töihin :)

[/quote]

 

Joo, mun mielestä tollaisessa kommentissa tulee hyvin esiin se, mitä Cava lukijoistaan ajattelee. Luulisi hänen muistavan, että lukijat tekee blogista suositun ja lukijoiden avulla hän pystyy elättämään itsensä blogilla. Vaikka onhan se näkynyt jo pitkään, että aito kiinnostus bloggaamiseen on mitä on, vaikuttaa siltä että hän bloggaa vain siksi koska se on tarpeeksi helppoa työtä ja kivasti saa yhteistyökumppaneilta juttuja, joista muuten joutuisi maksamaan rahaa. Oikeasti mielenkiinnolla odotan, miten kauan tuo blogi voi pysyä pystyssä tuollaisenaan. Ja utelias kun olen, niin ihan hauska on nähdä verotiedotkin sitten kun ne syksyllä ilmestyvät...

Vierailija
48/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn monesti päivässä kurkkaamassa minkälaisia postausaiheita Cava on nyt "uudistuttuaan" keksinyt. Eipä hänen postauksistaan pitkiin aikoihin ole minkäänlaista inspistä saanut minkään suhteen..Tavan vuoksi blogissa tulee yhä vierailtua ja kyllä täytyy myöntää että toisinaan on jopa melkoisen viihdyttävää huomata miten hän imee kaiken itseensä näiltä keskustelupalstoilta :D. Kyllä epäilen blogin hiipuvan viimeistään sen jälkeen kun häät ovat onnellisen sponsoroidusti ohi..

Täytyy silti myöntää että jollain lailla arvostan Cavan palavaa tahtoa kitkeä kaikki negatiivista palautetta aiheuttavat seikat blogistaan mutta jokin siinä toteutuksessa mättää niin kovin!Kukaan ei ole täydellinen ja kaikki saavat kritiikkiä osakseen,olivat he sitten tavallisia tallaajia tai Suomen mittakaavassa menestyneitä bloggaajia. Cavan ei vaan tarvitsisi niin hirrrveitä herneitä aina vetäistä pienimmästäkin asiasta :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä te Cavan jälkeen alkaisitte painostamaan lopettamaan bloginsa? =)

Vierailija
50/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ikävä sitä 4 vuoden takaista cavaa. Nykyinen pilkkaa vain lukijoitaan kuten ylempänä nuo kommentitkin kertoi.. oikein etoo koko ihminen. Miten nikn herttaisesta ihmisestä on tullut tuollainen tyly ja pinnallinen. Voisitko tehdä cava aiheesta postauksen ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi postaus ihanista lukijoista ;)

Vierailija
52/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ennen Cavan blogia säännöllisesti, mutta nyt käyn lähinnä vilkaisemassa. Blogissa ei yksinkertaisesti ole mitään mistä innostua tai mitään mistä voisi inspiroitua. Postaukset ovat sitä samaa itseään toistavaa huttua päivästä toiseen, luulisi, että työkseen bloggaava tyyppi viitsisi edes pikkaisen panostaa blogiinsa. Itse en saa blogista ainakaan sellaista vaikutelmaa, että se olisi Cavalle se kokopäiväinen työ.

 

Cava vaikuttaa kirjoittavan tuota pelkästään rahan takia, lukijoillekin vastaillaan hyvin tekopirteästi ja jotenkin ylimielisesti. Häätkin saatu blogilla sponsoroitua, mahtavaa. Kun on sponsorit häille löydetty, niin voikin unohtaa koko häähömpän blogista.  Jos olisi Cavan aika tehdä blogista vain harrastus ja ehkä etsiä ihan oikeaa työtä. Tuskin kovin kauaa kukaan jaksaa enää Cavaa seurata. Itselle kun tulee sellainen vaikutelma, että Cava pitää lukijoitaan välillä ihan idiootteina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen kanssa tuo cava on yhdessä?

Vierailija
54/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 18:21"]

Cava vaikuttaa kirjoittavan tuota pelkästään rahan takia, lukijoillekin vastaillaan hyvin tekopirteästi ja jotenkin ylimielisesti. Häätkin saatu blogilla sponsoroitua, mahtavaa. Kun on sponsorit häille löydetty, niin voikin unohtaa koko häähömpän blogista.  Jos olisi Cavan aika tehdä blogista vain harrastus ja ehkä etsiä ihan oikeaa työtä. Tuskin kovin kauaa kukaan jaksaa enää Cavaa seurata. Itselle kun tulee sellainen vaikutelma, että Cava pitää lukijoitaan välillä ihan idiootteina.

[/quote]

 

Samaa mieltä kommenttiboksin sisällöstä. Cavan vastaukset on aina samaa tekopirteää tai kritiikkiin "piilovittuilevaa" :) :) -linjaa. "Voi kiitos kaunis ihana! :)" tai "Harmi että et tykännyt! :) Itse olen eri mieltä! :)"

 

Samaa mieltä myös lukijoiden tyhminä pitämisestä.. Uusimmassa meikkipostauksessa loppuhuomiona, ihan vaan jotta kaikki ymmärtäisivät varmasti: "PS. otsikossa humorisesti käyttämäni sana sotamaalaus kuvastaa sekä silmien, että huulten yhtäaikaista vahvaa meikkausta :)" :) :)

 

Toisessa postauksessa lukija kommentoi, ettei yleensä innostu mainoksista, mutta tässä postauksessa Cavan mainostama tuote oli jees. Cava: "
Mainostus on asia, jolla tuotteita myydään ja tuodaan tunnetuksi, siksi tv:ssäkin pyörii aina tauolla mainoksia, jotta me löydettäisiin hyviä tuotteita elämäämme!"

 

okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 19:51"]

 

 

Toisessa postauksessa lukija kommentoi, ettei yleensä innostu mainoksista, mutta tässä postauksessa Cavan mainostama tuote oli jees. Cava: "
Mainostus on asia, jolla tuotteita myydään ja tuodaan tunnetuksi, siksi tv:ssäkin pyörii aina tauolla mainoksia, jotta me löydettäisiin hyviä tuotteita elämäämme!"

 

okei.

[/quote]

 

Haha, voi voi.. Onneksi jakaa tuota viisauttaan meille hieman yksinkertaisemmillekin.

 

Vierailija
56/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 18:21"]

Cava vaikuttaa kirjoittavan tuota pelkästään rahan takia, lukijoillekin vastaillaan hyvin tekopirteästi ja jotenkin ylimielisesti. Häätkin saatu blogilla sponsoroitua, mahtavaa. Kun on sponsorit häille löydetty, niin voikin unohtaa koko häähömpän blogista.  Jos olisi Cavan aika tehdä blogista vain harrastus ja ehkä etsiä ihan oikeaa työtä. Tuskin kovin kauaa kukaan jaksaa enää Cavaa seurata. Itselle kun tulee sellainen vaikutelma, että Cava pitää lukijoitaan välillä ihan idiootteina.

[/quote]

 

Samaa mieltä kommenttiboksin sisällöstä. Cavan vastaukset on aina samaa tekopirteää tai kritiikkiin "piilovittuilevaa" :) :) -linjaa. "Voi kiitos kaunis ihana! :)" tai "Harmi että et tykännyt! :) Itse olen eri mieltä! :)"

 

Samaa mieltä myös lukijoiden tyhminä pitämisestä.. Uusimmassa meikkipostauksessa loppuhuomiona, ihan vaan jotta kaikki ymmärtäisivät varmasti: "PS. otsikossa humorisesti käyttämäni sana sotamaalaus kuvastaa sekä silmien, että huulten yhtäaikaista vahvaa meikkausta :)" :) :)

 

Toisessa postauksessa lukija kommentoi, ettei yleensä innostu mainoksista, mutta tässä postauksessa Cavan mainostama tuote oli jees. Cava: "
Mainostus on asia, jolla tuotteita myydään ja tuodaan tunnetuksi, siksi tv:ssäkin pyörii aina tauolla mainoksia, jotta me löydettäisiin hyviä tuotteita elämäämme!"

 

okei.

[/quote]

 

No siis, tavallaan ymmärrän pointtinne, mutta hän varmaan halusi tuota sotamaalaus-termiä täsmentää, että joku ei mene nyt valittamaan siitä, kuten viimeksi tuli hirveä haloo siitä langanlaiha-nimityksestä malleista puhuttaessa. Ja Cava vastailee lukijoilleen tuolleen ystävällisesti, mutta sekin on teidän mielestä ylipirteää tms, niin _miten_ hänen pitäisi teidän mielestä vastailla että se ei teitä ärsyttäisi?

Vierailija
57/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 21:04"]

No siis, tavallaan ymmärrän pointtinne, mutta hän varmaan halusi tuota sotamaalaus-termiä täsmentää, että joku ei mene nyt valittamaan siitä, kuten viimeksi tuli hirveä haloo siitä langanlaiha-nimityksestä malleista puhuttaessa. Ja Cava vastailee lukijoilleen tuolleen ystävällisesti, mutta sekin on teidän mielestä ylipirteää tms, niin _miten_ hänen pitäisi teidän mielestä vastailla että se ei teitä ärsyttäisi?

[/quote]

 

näennäisen ystävällisesti vastailee kyllä, ja propsit Cavalle kärsivällisyydestä ja asiallisuudesta, mutta mielestäni rivien välistä on monesti luettavissa niin hehkutuskommentteihin kuin kriittisempiin kommentteihin vastatessa ettei ystävällisyys kuitenkaan ole "vilpitöntä"..

 

esim tämä aiemmin ketjussa ilmennyt juttu: "On käynyt kommentoimassa ystävänsä kuvaa facebookissa "tätä joku mun lukija kommais: "oot nii kaunis" xD" ja kuvassa näkyy siis pelkästään tämän tyypin selkä..." kun kuitenkin kommenttiboksissa vastaisi ystävällisen kiitoksen. tai krittiikkiin voisi joskus vastata muutakin, kuin "kiitos mielipiteestä :)", koska varmasti herättää ainakin joskus muitakin ajatuksia.

 

ehkä eniten ärsyttää, ettei Cava uskalla oikein enää olla mitään mieltä mistään asiasta, jotta ei saisi toista mieltä olevia kimppuunsa. ymmärrettävää kai toisaalta sekin, vie vain sisällöltä aika paljon

 

Vierailija
58/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tässä lomapäivän ratoksi pikaisen laskutoimituksen, että cava on viimeisen kuukauden aikana shopannut n. 1400 eurolla. Ja tässä tietenkin vain blogissa esitellyt hankinnat. Kenen mielestä summa on huima? Mitähän aukkoa elämässä täytetään tuollaisella ostomanialla? Pelkästään 160 e on mennyt seppälän housuihin. 

Vierailija
59/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh,  Cava ei voinut kuvata kuin kaksi uudesta kolmesta mekostaan, koska "kameran akku hyytyi". Niinpä lukijoiden kannattaa käydä tsekkaamassa se kolmas mekko suoraan nettikaupasta, tradedoulber-linkin kautta. 

 

Postaus on tietysti päästävä tekemään samalla sekunnilla, eli kameran akkua ei voi muutamaa minuuttia ladata jotta saisi otettua mekosta kuvan. Ei tietenkään, koska nythän lukijat kahta varmemmin klikkaa sitä linkkiä nähdäkseen sen mekon.

 

Sori Cava, mä en klikannut.

Vierailija
60/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiikerikakku, wau! eksoottista.

Ketju on lukittu.