Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hohhoijjakkaa noita Cavan uusia blogipostauksia!

Vierailija
02.08.2013 |

Uusimmassa kertoo, miten nukkaa voi poistaa vaatteista partahöylällä. Joku tosin kommentoi, että kyseiseen hommaan on jo laite olemassa, mutta Cava tarkanmarkan naisena  haluaa kuitenkin käyttää partahöylää. Toiseksi uusimmassa postauksessa Cava kertoo esim. miten huulia voi kuoria. Kuka noita ihan oikeasti jaksaa enää pian lukea? Jonkun aikaa varmaankin monet lukevat vanhasta tottumuksesta, mutta kyllä itselläni ovat muutamat tylsät blogit jo alkaneet jäädä vähemmälle lukemiselle, esim. OCJulia.

Kommentit (139)

Vierailija
81/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, jäipä kyllä aika paska maku tosta kommentista, siis jos on oikeasti kommentoinut kaverilleen noin halventaen lukijoitaan.

 

Cavan blogissa kiinnostavinta on (oli) Kaapo, mutta ei taida sitäkään enää näkyä. Nykyään käyn lähinnä myötähäpeämielessä välillä katselemassa, jos ei muutakaan selailtavaa löydy.

 

Todella väkisin väännettyä, mutta ymmärrän senkin, ettei lopettaa voi, kun sitten joutuisi esim. töihin.

Vierailija
82/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookista löytää sen kuvan kun käy katsomassa cavan kaverin "cammin" oletuskuvaa.. Oikeaa nimeä en viitsi laittaa kun taitaa olla kielletty :) mut siis cavan parhaita kavereita, helppo löytää kun vähän googlettaa! Jokainen voi omin silmin käydä katsomassa kuinka cava halveksii lukijoitaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tutkittua tuota blogia, kun ihmettelin miten sitä haukutaan viiden sivun verran. Kateellisten mouruamiseltahan tämä vaikuttaa. Silmät tuli kipeäksi katseella riisumisesta ja kaunotar vaan hakee kaupasta lisää vaatteita : /

 

Olen mielestäni ansainnut blogia luettuani halveksuntaa, joten kyllä Cava on ihan aiallisilla linjoilla. Tämän kirjoittaminen sai aikaan valaistumisen. Tarvitsen elämän. Kehoittaisin muitakin keskusteluun osallistuneita keskittämään shoppailuenergiaa siihen suuntaan.

Vierailija
84/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 12:14"]

Facebookista löytää sen kuvan kun käy katsomassa cavan kaverin "cammin" oletuskuvaa.. Oikeaa nimeä en viitsi laittaa kun taitaa olla kielletty :) mut siis cavan parhaita kavereita, helppo löytää kun vähän googlettaa! Jokainen voi omin silmin käydä katsomassa kuinka cava halveksii lukijoitaan. 

[/quote]

 

Sukunimeä ei löydy...

Vierailija
85/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä capture tosta cavan heitosta http://www.aijaa.com/eWMVmt

Vierailija
86/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä pistää vihaks tommonen. Huomaa että neiti on kasvanu kultalusikka perseessä. Tekis mieli laittaa toi kuvakaappaus sille linkkinä ja kahtoo mitä neiti vastaa. Selvästi ei ainakaan lukijoitansa arvosta kun tekee pilaa. Ok, siinähän pitää yksityiselämänsä piilossa mutta tekis sen prkl paremmis.. kun kerta tuo kommentti on lukijoiden silmiin on eksynyt niin ei voi muuta sanoa kun häpeä. TOIVOTTAVASTI LOPETAT PIAN BLOGIN KIRJOITTAMISEN (kuitenki luet tän kohta ;) )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkatkaan tämän "Cammin" kuva! Ei löydy muuten.

Vierailija
88/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se olikin tuossa en huomannut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta kulmakarvapostauksesta mieleen, että Cavan mustaan tukkaan sopisi paremmin tumemmat kulmakarvat. Kontrasti on melkoinen, kun on pikimustat hiukset ja vaaleanruskeat kulmat...

Vierailija
90/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:03"]

Tuli tuosta kulmakarvapostauksesta mieleen, että Cavan mustaan tukkaan sopisi paremmin tumemmat kulmakarvat. Kontrasti on melkoinen, kun on pikimustat hiukset ja vaaleanruskeat kulmat...

[/quote]

 

Niinpä ja nuo kulmat on alusta ihan liian palkkimaiset tuolla lailla laitettuina :o

Eipä tuo Cava oikeastaan muuta ole kuin yli-ikäinen peruspissis. Meikkityylikin sopii kuvaan

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuinpa huomaamaan että cavan uusimpaan postaukseen oli joku linkittänyt kommenttiboxiin tuon linkin tuosta selkäkommentista.. päivitin sivun uudelleen ja oli hävinnyt se kommentti :D voi cava cava... Seuraavaksi tämä kesksteluketju poistunee? 

Vierailija
92/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:27"]

Satuinpa huomaamaan että cavan uusimpaan postaukseen oli joku linkittänyt kommenttiboxiin tuon linkin tuosta selkäkommentista.. päivitin sivun uudelleen ja oli hävinnyt se kommentti :D voi cava cava... Seuraavaksi tämä kesksteluketju poistunee? 

[/quote]

Niinpäniin!Miksei aikuinen ihminen pysty kantamaan sen verran vastuuta sanomisistaan?Mä kyllä odotan Cavalta lähiaikoina sellaista oikein kunnon purkautumista maailman epäreiluudesta ja lukijoista joilla on niiiin paha olla että täytyy sitä purkaa keskustelupalstoilla.Olen satavarma että hän käy lukemassa tätäkin ketjua ihan jatkuvasti,vaikka väittää että joskus saattaa vahingossa "eksyä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä!! olisi edes vastannut ja selittänyt kommenttinsa!! tuo kommenttien poisto se vasta typerää onkin...!

Vierailija
94/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakaa ihmisparan olla, ei aina voi onnistua vaikka kuinka yrittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellyn vaatteita löytää muuten Brittitavarataloista (myös netistä!) yli puolet halvemmalla kun nellyn kallis normaalihinta katsokaa huviksenne vaikka www.axparis.com 

Vierailija
96/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cava ei edes yritä. Laiska ihminenhän se on, yrittää mennä sieltä mistä aita on matalin. Kirjoittelee nettiin mitä sattuu ja jos joku kysyy asiasta niin poistaa kommentin ennemmin kun seisoisi sanojensa takana?

 

 

Vierailija
97/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se joka kirjoitti Cavalle sen kommentin ja jakoi linkin sinne uusimpaan postaukseen. Olen paljon kommentoinut Cavan postauksia ja kyllähän se vähän kieltämättä loukkasi kun hän poisti kommentin.. Olisi edes pyytänyt laittamaan sähköpostia niinkuin hänen tapansa on jos tulee ei niin mukavia kommentteja.. Olen pitkäaikainen lukija, ihan Cavan alkutaipaleelta asti ollut mukana mutta kyllä harmittaa tuo hänen kommenttinsa facebookissa. Itsekin olen aina välillä kehunut kommenteissa hänen ulkonäköä.. Nyt todellakin paljastu millainen ihminen hän on.. :( olen todella pettynyt Cavaan..

Vierailija
98/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:39"]

Nimenomaan, kyllä on mennyt maku tuosta akasta :( olisi ollut reilua vastata siihen kommenttiin.. Mutta ei, neiti päätti poistaa kommentin. Mielenkiinnolla jään odottamaan mitä seuraavaksi.. Cava, ota vastuu sanomisistasi!!!

[/quote]

 

Ei tarvi toista kuitenkaan akaksi haukkua, pysytään asialinjalla.

 

Mä en oikein ihan tajunnu mikä siinä facebook-kommentissa oli Cavan pointti. Sekö, että häntä usein kehutaan, vaikka naamaa ei näkyisi? Ja se on jotenkin hänestä huvittavaa? Ok. Ehkä parempi että häntä ei enää kehuta ollenkaan. Ite oon viimeks käyttäny tuota "xD"-teinihymiötä 15-vuotiaana, se ei todellakaan sovi 25-vuotiaalle.

Vierailija
99/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, en ajatellutkaan että se on tommonen oikeesti :/ miten sinä asian muotoilit? Aattelin että pitäs monen laittaa se linkki nii pakkohan sen on vastata :D

Vierailija
100/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vain, että mitä mieltä on tuosta kommentistaan joka on aiheuttanut täällä keskustelupalstalla hämmennystä..

Ketju on lukittu.