Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hohhoijjakkaa noita Cavan uusia blogipostauksia!

Vierailija
02.08.2013 |

Uusimmassa kertoo, miten nukkaa voi poistaa vaatteista partahöylällä. Joku tosin kommentoi, että kyseiseen hommaan on jo laite olemassa, mutta Cava tarkanmarkan naisena  haluaa kuitenkin käyttää partahöylää. Toiseksi uusimmassa postauksessa Cava kertoo esim. miten huulia voi kuoria. Kuka noita ihan oikeasti jaksaa enää pian lukea? Jonkun aikaa varmaankin monet lukevat vanhasta tottumuksesta, mutta kyllä itselläni ovat muutamat tylsät blogit jo alkaneet jäädä vähemmälle lukemiselle, esim. OCJulia.

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justii, eli ihan asialliseen sävyyn. Inhottavaa kun ei edes viitsinyt vastata vaan poisti kommentin..

Vierailija
102/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai asialliseen sävyyn kommenttini laitoin Cavalle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on näköjään piilottanut kristiina fbstään kaikki profiilikuvat yms.. Mitähän kommentteja siellä on ollut? Ihme ettei ole käynyt poistamassa sitä kommenttia kaverinsa kuvasta :)

Vierailija
104/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Cavasta yksinkertaisesti paistaa läpi se, ettei bloggaaminen voisi enää vähempää kiinnostaa. Mietin tätä jo viime keväänä, kun yhdessä vaiheessa oli tosi pitkään niin, ettei blogissa näkynyt Cavasta yhtäkään asu-, meikki- tai mitään muutakaan kuvaa, ja postaukset käsitteli pelkästään makuuhuoneen kukkia yms. Ja nyt sitten tämä lukijoiden pilkkaaminen.

 

Cavan kannattaisi tosissaan miettiä, onko tota hommaa enää järkevää jatkaa - ihan itsensäkin takia. Raukka yrittää vääntää juttua turkoosin värisestä luomiväristä ja Mulberryn pahvilaatikosta... Sääliksi ihan käy :(

Vierailija
105/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogista on tullu cavalle selkeesti pakkopullaa. Onko toi nyt sit enää kivaa? 

Vierailija
106/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogista on tullu cavalle selkeesti pakkopullaa. Onko toi nyt sit enää kivaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/139 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla raskaana! Sehän pukeutuukin pelkkiin kaapuihin! Ja tosissaan on tuo takalisto levinnyt. Tosin onhan sitä tullut tasaisesti kaikkialle: - käsivarsiin, reisiin, vatsaan. Kasvonpiirteetkin hävinneet jonnekkin turvotuksen alle.

Vierailija
108/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin kertoo jo jotain että cava oli heti piilottelemassa/salaamassa kirjottamaansa kommenttia. Jos hän olisi rehellinen ja vastuullinen asiasta, olisi hän oikaissut sen tai pyytänyt edes anteeksi.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 18:51"]

Sekin kertoo jo jotain että cava oli heti piilottelemassa/salaamassa kirjottamaansa kommenttia. Jos hän olisi rehellinen ja vastuullinen asiasta, olisi hän oikaissut sen tai pyytänyt edes anteeksi.  

[/quote]

 

No, siitä näkee että häpee sitä kommenttia. Oon Kristiinan blogin laadusta jo useasti keskustellut täällä, mutta aina oon ollu kuitenki sitä mieltä et henkilönä hän vaikuttaa tosi mukavalta, blogi vaan on mitä on. No, ei vaikuta enää.

Vierailija
110/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi joku bloggaaja suhtautuisi jotenkin halveksuen lukijoihinsa. Ei yksikään blogi menesty ilman lukijoita. Ihan naurettavaa, miten joku bloggaaja kuvittelee olevansa jotenkin lukijoitaan parempi. Mitäs sitten kun lukijat kyllästyvät? Ei niitä mainostuloja tuosta vaan tipu ilman lukijoita.

 

Toivottavasti mahdollisimman moni cavan lukijaa huomaa tuon Cavan kommentin ja toivottavasti myös Cava oppii suhtautumaan lukijoihinsa vähän paremmin eikä pidä heitä täysin aivottomina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/139 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä täällä ollaan siitä, että Cava esittelee uutta Mangon takkiaan, joka on täynnä karvoja, hiuksia yms? Olisi ne nyt voinut pois pyyhkiä, kun ei se kauan vie aikaa ja antaa huomattavasti siistimmän vaikutelman. Tästä tulee taas mieleen Cavan laiskuus, kun ei viitsi edes tuollaista asiaa tehdä...

Vierailija
112/139 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2013 klo 14:59"]

Hahha, myynnissä farkkushortsit kokoa 42. Myynnissä sen takia että ovat kristiinalle liian isot.. Äs if :D :D taitaa vaan makkarat tursuta sen verran että enää ei oo vara shortseja pitää :)

[/quote]

 

Ihmeellistä,että myynti-ilmoituksissa pitää selittää miksi vaate on myynnissä. Tai siis vain "isojen" vaatteiden kohdalla on selitys. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/139 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 21:01"]

Paljonko Indiedaysin bloggarit tienaa, tietääkö kukaan? Ihan mielenkiinnosta..;)

En ymmärrä, miten heillä on rahaa matkustaa jatkuvasti (vai sponssataanko kaikki matkat?!), merkkilaukkuja, jatkuvaa shoppaamista, bailaamista. Ihan kiva tietty että voi elää noin...Useimpien blogien taso ei vaan ole kovin häävi, niin ilmeisesti sillä voi kuitenkin elättää itsensä? ;)

[/quote]

 

500-1000 euroa / kk. Matkat tulee sponssina Rantapallon kautta (samaa lafkaa), mutta vain lennot, majoitukset ja muutamat pakolliset blogi-syömingit ja nähtyydet. Ja joitakin satunnaisia tuotepalkkioita kuten meikkejä, kameroita yms. Raha menee suoraan blogin ylläpitämiseen ja sisältövaatimuksiin, joten ihan pelkäksi bloggaajaksi ei indiedayssin palkkioilla ryhdytä ilman poikaystävää tai miestä joka maksaa puolet elämisen kuluista.

[/quote]

 

Miten tämä nyt liittyy Cavaan? Hän on edelleen bloggerissa.

Vierailija
114/139 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 21:01"]

Paljonko Indiedaysin bloggarit tienaa, tietääkö kukaan? Ihan mielenkiinnosta..;)

En ymmärrä, miten heillä on rahaa matkustaa jatkuvasti (vai sponssataanko kaikki matkat?!), merkkilaukkuja, jatkuvaa shoppaamista, bailaamista. Ihan kiva tietty että voi elää noin...Useimpien blogien taso ei vaan ole kovin häävi, niin ilmeisesti sillä voi kuitenkin elättää itsensä? ;)

[/quote]

 

500-1000 euroa / kk. Matkat tulee sponssina Rantapallon kautta (samaa lafkaa), mutta vain lennot, majoitukset ja muutamat pakolliset blogi-syömingit ja nähtyydet. Ja joitakin satunnaisia tuotepalkkioita kuten meikkejä, kameroita yms. Raha menee suoraan blogin ylläpitämiseen ja sisältövaatimuksiin, joten ihan pelkäksi bloggaajaksi ei indiedayssin palkkioilla ryhdytä ilman poikaystävää tai miestä joka maksaa puolet elämisen kuluista.

[/quote]

 

Miten tämä nyt liittyy Cavaan? Hän on edelleen bloggerissa.

[/quote]

 

Ei mitenkään, tämä liittyi oc juliaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/139 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:36"]

Blogi on mennyt nyt kivempaan suuntaan, mutta mitä en edelleenkään ymmärrä, on se, että asukuvat otetaan "ilman päätä". Esim näissä: http://www.cavablogi.com/2013/08/outfit-with-red-accessories.html Mua niin ärsyttää, että pää ei näy. Kuka muu bloggaja postaa asukuvia ilman päätä ja mikä idea siinä on?

[/quote]

 

No tuskin menee kauan kun alkaa tulemaan asukuvia pään kanssa ;) 

 

Onko kukaan muuten pannut merkille miten Cava on myös petrannut kommentteihin vastaamisessa? Toki vastaukset on to-del-la tekopirteitä.

 

[/quote]

 

Mua ei haittaisi yhtään jos Cava ottaisi onkeensa ja julkaisisi asukuvia pään kanssa. Taas tänään tuli päättömiä kuvia ja on jotenkin niin persoonattomia :/ Kertoo vaan siitä että asussa ei oikeasti ole menty eteisestä ulos.

Vierailija
116/139 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on kiva, ettei ole kasvoja näkyvissä. Ensinnäkin on helpompi ajatella ne vaatteet itsensä päälle, ja toisekseen, kun kerran kyse on muodista, niin on parempi, että kuvissa keskitytään vaatteisiin, ei mallin naamaan.

Vierailija
117/139 |
09.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:36"]

Blogi on mennyt nyt kivempaan suuntaan, mutta mitä en edelleenkään ymmärrä, on se, että asukuvat otetaan "ilman päätä". Esim näissä: http://www.cavablogi.com/2013/08/outfit-with-red-accessories.html Mua niin ärsyttää, että pää ei näy. Kuka muu bloggaja postaa asukuvia ilman päätä ja mikä idea siinä on?

[/quote]

 

No tuskin menee kauan kun alkaa tulemaan asukuvia pään kanssa ;) 

 

Onko kukaan muuten pannut merkille miten Cava on myös petrannut kommentteihin vastaamisessa? Toki vastaukset on to-del-la tekopirteitä.

 

[/quote]

 

Mua ei haittaisi yhtään jos Cava ottaisi onkeensa ja julkaisisi asukuvia pään kanssa. Taas tänään tuli päättömiä kuvia ja on jotenkin niin persoonattomia :/ Kertoo vaan siitä että asussa ei oikeasti ole menty eteisestä ulos.

[/quote]

 

Sama juttu, tulee sellainen fiilis että kasasitpa itsellesi asun, mutta mihinkäs sinä sen kanssa menisit (ellet sinne Myrtsiin)... Aloin miettimään, että eikö sitä ikinä tympäise esitellä noita asuja ja kolttuja tuon poisleikatun meikittömän pään kanssa, kun selkeästi kotona ollaan kuitenkin pyöritty?

Vierailija
118/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2013 klo 16:22"]

Onkohan se raskaana? On nimittäin lantio levinny huimaa vauhtia, eikä paljon sivuttain otettuja kuvia näy? ;)

[/quote]

 

Ja uusimmassa mekkojen esittelypostauksessa on monen monta kuvaa sivuittain otettu. Kumma juttu?

Vierailija
119/139 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 23:08"]

Kuinkan pian nuo mekot on myynnissä blogikirppiksellä? 

[/quote]

 

 

Mä veikkaan kans että myy ne vielä pois, hän kun on usein sanonut että ei pidä liian lyhyistä mekoista. Ja lyhyitä nuo kyllä ovat.

Vierailija
120/139 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 13:32"]

ai, musta OCJulian tekstit on aina kivaa luettavaa, vaikka välillä onkin vähän tekohauskoja niin usein myös ihan osuvia juttuja. Ja se on vaan niin KAUNIS ja kropaltaan jumalainen.

[/quote]

No onhan se kropaltaan jumalainen, jos tykkää tuollaisesta luisevasta silikonirintaisesta kropasta.

Mutta olen hiukan jäävi sanomaan, koska itselläni on samalainen luisevakroppa ja inhoan tällaisia tikkujalkoja ja narukäsiä.

 

Tai ehkä parempi kuvaus olisi se laihaläski.

[/quote]

 

Onhan tuolla Julialla myös ihan jäätävän hyvä booty! En ollut aiemmin tarkasti katsellut hänen blogikuviaan, mutta tuo nainen on aivan jumalainen. Kauniit kasvot, täydellinen kroppa. Maailmanluokan kaunotar, ei väliä, vaikka olisikin fylliä tisseissä. 

 

Ketju on lukittu.