Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hohhoijjakkaa noita Cavan uusia blogipostauksia!

Vierailija
02.08.2013 |

Uusimmassa kertoo, miten nukkaa voi poistaa vaatteista partahöylällä. Joku tosin kommentoi, että kyseiseen hommaan on jo laite olemassa, mutta Cava tarkanmarkan naisena  haluaa kuitenkin käyttää partahöylää. Toiseksi uusimmassa postauksessa Cava kertoo esim. miten huulia voi kuoria. Kuka noita ihan oikeasti jaksaa enää pian lukea? Jonkun aikaa varmaankin monet lukevat vanhasta tottumuksesta, mutta kyllä itselläni ovat muutamat tylsät blogit jo alkaneet jäädä vähemmälle lukemiselle, esim. OCJulia.

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 13:32"]

ai, musta OCJulian tekstit on aina kivaa luettavaa, vaikka välillä onkin vähän tekohauskoja niin usein myös ihan osuvia juttuja. Ja se on vaan niin KAUNIS ja kropaltaan jumalainen.

[/quote]

No onhan se kropaltaan jumalainen, jos tykkää tuollaisesta luisevasta silikonirintaisesta kropasta.

Mutta olen hiukan jäävi sanomaan, koska itselläni on samalainen luisevakroppa ja inhoan tällaisia tikkujalkoja ja narukäsiä.

 

Tai ehkä parempi kuvaus olisi se laihaläski.

[/quote]

 

Onhan tuolla Julialla myös ihan jäätävän hyvä booty! En ollut aiemmin tarkasti katsellut hänen blogikuviaan, mutta tuo nainen on aivan jumalainen. Kauniit kasvot, täydellinen kroppa. Maailmanluokan kaunotar, ei väliä, vaikka olisikin fylliä tisseissä. 

 

[/quote]

On on, ihan jäätävän hyvä "booty".

 

http://ocjulia.indiedays.netdna-cdn.com/wp-content/blogs.dir/54/files/2013/06/page2-800x640.jpg

 

Ihan hyvähän se on, mutta että ihan jäätävän hyvä? Tuskin, mutta jos sä tykkäät tuollaisesta, niin hieno homma. :)

 

Vierailija
122/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 13:32"]

ai, musta OCJulian tekstit on aina kivaa luettavaa, vaikka välillä onkin vähän tekohauskoja niin usein myös ihan osuvia juttuja. Ja se on vaan niin KAUNIS ja kropaltaan jumalainen.

[/quote]

No onhan se kropaltaan jumalainen, jos tykkää tuollaisesta luisevasta silikonirintaisesta kropasta.

Mutta olen hiukan jäävi sanomaan, koska itselläni on samalainen luisevakroppa ja inhoan tällaisia tikkujalkoja ja narukäsiä.

 

Tai ehkä parempi kuvaus olisi se laihaläski.

[/quote]

 

Onhan tuolla Julialla myös ihan jäätävän hyvä booty! En ollut aiemmin tarkasti katsellut hänen blogikuviaan, mutta tuo nainen on aivan jumalainen. Kauniit kasvot, täydellinen kroppa. Maailmanluokan kaunotar, ei väliä, vaikka olisikin fylliä tisseissä. 

 

[/quote]

On on, ihan jäätävän hyvä "booty".

 

http://ocjulia.indiedays.netdna-cdn.com/wp-content/blogs.dir/54/files/2013/06/page2-800x640.jpg

 

Ihan hyvähän se on, mutta että ihan jäätävän hyvä? Tuskin, mutta jos sä tykkäät tuollaisesta, niin hieno homma. :)

 

[/quote]

 

No eipä kai kellään löysissä farkuissa perse kaikista parhaiten edustettuna ole? Siinä laivapostauksessa pylly näkyy hyvin. Muodokas, mutta en jaksa uskoa että tuossa naisessa olisi kauheasti slärbää. Löytyy lantio, hyvin treenatut jalat, tiukka vatsa.. Kauniit kasvot! Kellään muulla ne pirun pitsisortsit ei ole näyttänyt hyvältä, mutta tää nainen saa nekin toimimaan. Muilla ne on näyttänyt mun mielestä vaan pitsisiltä vaipoilta..

 

Mutta ymmärrän kyllä, ettei kaikkia Julian ulkonäkö miellytä. Musta hän on ulkoisesti (henk.koht kun en tunne) todella kaunis nainen. Ja sillä nyt sattuu olemaan myös kympin kroppa. No can do.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 13:32"]

ai, musta OCJulian tekstit on aina kivaa luettavaa, vaikka välillä onkin vähän tekohauskoja niin usein myös ihan osuvia juttuja. Ja se on vaan niin KAUNIS ja kropaltaan jumalainen.

[/quote]

No onhan se kropaltaan jumalainen, jos tykkää tuollaisesta luisevasta silikonirintaisesta kropasta.

Mutta olen hiukan jäävi sanomaan, koska itselläni on samalainen luisevakroppa ja inhoan tällaisia tikkujalkoja ja narukäsiä.

 

Tai ehkä parempi kuvaus olisi se laihaläski.

[/quote]

 

Julia ei kyllä ole laihaläski, eikä mikään "tikku" vaikka tosi hoikka onkin. Mun mielestä sillä on kaunis vyötärö ja "leveä" lantio, kauniin mallinen vartalo. Lisäksi tissit, vaikka silarit onkin, mutta ei silti mikään muodoton tikku.

Vierailija
124/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni myös blogi on tylsä, mutta ehkä Cava ajattelee itsensä kuitenkin etusijalle eikä enää halua kirjoitella tietyistä aiheista kun sataa vaan p*skaa niskaan... Ei loukkaa ehkä niin paljon jos joku arvostelee pastareseptiä kuin vaikka hänen elämäänsä muuten? Sheiverivinkki siitä kätevä, että aina ei ole nukanpoistaja matkassa vaikka sheivaaja oliskin ja sillä saa kätevästi nypyt pois äkkiä jos sattuu tarvitsemaan. Miten se keltään on pois jos ei kiinnosta ostaa nukkaleikkuria tms. ? :)

Vierailija
125/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te luette jotain blogia jos se on niin huono kuin sanotte. Saatte vaan blogista haukkumisen iloa, myöntäkää!

Vierailija
126/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 13:32"]

ai, musta OCJulian tekstit on aina kivaa luettavaa, vaikka välillä onkin vähän tekohauskoja niin usein myös ihan osuvia juttuja. Ja se on vaan niin KAUNIS ja kropaltaan jumalainen.

[/quote]

No onhan se kropaltaan jumalainen, jos tykkää tuollaisesta luisevasta silikonirintaisesta kropasta.

Mutta olen hiukan jäävi sanomaan, koska itselläni on samalainen luisevakroppa ja inhoan tällaisia tikkujalkoja ja narukäsiä.

 

Tai ehkä parempi kuvaus olisi se laihaläski.

[/quote]

 

 

Musta on Julian tapauksessa vähän väärin sanoa "silikonirintainen". Jos on kauemman aikaa hänen blogiaan seuraillut, ja lukenut tarkkaan, niin tietää että eipä ne hänen rintansa nyt ihan niin silarit, anteeks nyt vaan, ole.

 

http://ocjulia.indiedays.com/2011/03/22/no-ne-tissit/

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 01:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 13:32"]

ai, musta OCJulian tekstit on aina kivaa luettavaa, vaikka välillä onkin vähän tekohauskoja niin usein myös ihan osuvia juttuja. Ja se on vaan niin KAUNIS ja kropaltaan jumalainen.

[/quote]

No onhan se kropaltaan jumalainen, jos tykkää tuollaisesta luisevasta silikonirintaisesta kropasta.

Mutta olen hiukan jäävi sanomaan, koska itselläni on samalainen luisevakroppa ja inhoan tällaisia tikkujalkoja ja narukäsiä.

 

Tai ehkä parempi kuvaus olisi se laihaläski.

[/quote]

 

 

Musta on Julian tapauksessa vähän väärin sanoa "silikonirintainen". Jos on kauemman aikaa hänen blogiaan seuraillut, ja lukenut tarkkaan, niin tietää että eipä ne hänen rintansa nyt ihan niin silarit, anteeks nyt vaan, ole.

 

http://ocjulia.indiedays.com/2011/03/22/no-ne-tissit/

 

[/quote]

Silarit kun silarit vaikka niitä miten selittäisikin;) Vähän jännä että joku käy nuorena ottamassa silikonit ettei rinnat alkaisi roikkumaan? Kyllä ne silaritkin roikkuu ja vuosien vieriessä ne rinnat vaan alkaa roikkumaan ellei käy välillä kiristelemässä. Eiköhän nuo silikonit hommaavat useimmiten halua kuitenkin sitä kokoa, pelkän kohotusleikkauksenhan voi tehdä ilman implanttejakin... Nätti nainen on kyllä, mutta itse en juuri silikoneita arvosta.

Vierailija
128/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 02:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 01:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 13:32"]

ai, musta OCJulian tekstit on aina kivaa luettavaa, vaikka välillä onkin vähän tekohauskoja niin usein myös ihan osuvia juttuja. Ja se on vaan niin KAUNIS ja kropaltaan jumalainen.

[/quote]

No onhan se kropaltaan jumalainen, jos tykkää tuollaisesta luisevasta silikonirintaisesta kropasta.

Mutta olen hiukan jäävi sanomaan, koska itselläni on samalainen luisevakroppa ja inhoan tällaisia tikkujalkoja ja narukäsiä.

 

Tai ehkä parempi kuvaus olisi se laihaläski.

[/quote]

 

 

Musta on Julian tapauksessa vähän väärin sanoa "silikonirintainen". Jos on kauemman aikaa hänen blogiaan seuraillut, ja lukenut tarkkaan, niin tietää että eipä ne hänen rintansa nyt ihan niin silarit, anteeks nyt vaan, ole.

 

http://ocjulia.indiedays.com/2011/03/22/no-ne-tissit/

 

[/quote]

Silarit kun silarit vaikka niitä miten selittäisikin;) Vähän jännä että joku käy nuorena ottamassa silikonit ettei rinnat alkaisi roikkumaan? Kyllä ne silaritkin roikkuu ja vuosien vieriessä ne rinnat vaan alkaa roikkumaan ellei käy välillä kiristelemässä. Eiköhän nuo silikonit hommaavat useimmiten halua kuitenkin sitä kokoa, pelkän kohotusleikkauksenhan voi tehdä ilman implanttejakin... Nätti nainen on kyllä, mutta itse en juuri silikoneita arvosta.

[/quote]

 

Hohhoijaa. Tuskinpa itsekään vastaavassa tilanteessa jättäisit tilaisuutta käyttämättä. :D Samperin tekopyhää mussuttaa tuommosesta.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 02:42"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 02:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 01:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 13:32"]

ai, musta OCJulian tekstit on aina kivaa luettavaa, vaikka välillä onkin vähän tekohauskoja niin usein myös ihan osuvia juttuja. Ja se on vaan niin KAUNIS ja kropaltaan jumalainen.

[/quote]

No onhan se kropaltaan jumalainen, jos tykkää tuollaisesta luisevasta silikonirintaisesta kropasta.

Mutta olen hiukan jäävi sanomaan, koska itselläni on samalainen luisevakroppa ja inhoan tällaisia tikkujalkoja ja narukäsiä.

 

Tai ehkä parempi kuvaus olisi se laihaläski.

[/quote]

 

 

Musta on Julian tapauksessa vähän väärin sanoa "silikonirintainen". Jos on kauemman aikaa hänen blogiaan seuraillut, ja lukenut tarkkaan, niin tietää että eipä ne hänen rintansa nyt ihan niin silarit, anteeks nyt vaan, ole.

 

http://ocjulia.indiedays.com/2011/03/22/no-ne-tissit/

 

[/quote]

Silarit kun silarit vaikka niitä miten selittäisikin;) Vähän jännä että joku käy nuorena ottamassa silikonit ettei rinnat alkaisi roikkumaan? Kyllä ne silaritkin roikkuu ja vuosien vieriessä ne rinnat vaan alkaa roikkumaan ellei käy välillä kiristelemässä. Eiköhän nuo silikonit hommaavat useimmiten halua kuitenkin sitä kokoa, pelkän kohotusleikkauksenhan voi tehdä ilman implanttejakin... Nätti nainen on kyllä, mutta itse en juuri silikoneita arvosta.

[/quote]

 

Hohhoijaa. Tuskinpa itsekään vastaavassa tilanteessa jättäisit tilaisuutta käyttämättä. :D Samperin tekopyhää mussuttaa tuommosesta.

 

[/quote]

Missä ihmeen tilanteessa:)? Mulla on D-kupin rinnat kun kasvoivat B-kupista painonnousun myötä mutta jäivät tällaiseksi vaikka laihduinkin ne muutamat kilot. Kyllä, harmittaa ehkä joskus vähän kun rintani roikkuvat enemmän, lähinnä mietin että mille ne näyttävät kun olen vaikka 40v., mutta toisaalta pidän rintojani kauniina ja mieheni tykkää. Mikä ihmeen tilaisuus? Mennä silikonileikkaukseen? :D Onko se jotenkin muka harvinaista nykyään mikä on vain "harvoille ja valituille"? Mulla ois ollut varaa ostaa silarit alle parikymppisenä, en vain ole halukas menemään leikkauspöydälle ns. turhaan. Onko nämä silikonileikkaukset toisille sitten jotain sellaista mitä haluaa kiihkeästi mutta ei ole varaa, ja siksi silikoneja arvostelevia sitten pidetään tekopyhinä? Tulee mieleen toisten Moccamaster uskovaisuus, jos kritisoi jotain 100€:n kahvinkeitintä olet siis henkilö joka on vain kateellinen kun itsellä ei ole varaa:D Eiköhän jokaisella ole varaa nykyään silikoneihin jos haluaa, opiskelijoilla ei ehkä mutta nekin voi käydä töissä ja saada lainaa. Ottakoon toiset silikoneja vaan, ei ne minulta ole pois ja onhan ne esim. rintasyöpäpotilaille varmaan hyvät. Itse vaan tykkään enemmän luomusta, esim. mieluummin katselen vaikkapa Shakiraa kuin jotain ilmapallotissiä. Anteeksi nyt vain, mutta "tilaisuus" sana vähän ihmetytti tuossa asiayhteydessä:)

Vierailija
130/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli syy mikä oli, niin jos sitä silaria on tississä ne on silikonirinnat... Itsellänikin on isot, hieman riippuvat rinnat ja ajattelin korjauttaa ne juuri samalla tavalla kun Julia on korjauttanut omansa: poistamalla sitä läskiä ja ihoa ja laittamalla implantit alle.

 

Voisinhan mäkin selitellä että "nomutku oli mulla ennen leikkaustakin tän kokoiset rinnat", mutta ei se niistä silareista yhtään sen luonnollisempia tai "hyväksyttävämpiä" tekisi. Muutenkin, miksi sitä leikkausta pitää puolustella niin hitosti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö se Julia muutakin työtä, vai elääkö tosiaan pelkästään bloggaamalla? Mietin vaan , kun tuntuu tota rahaa riittävän....

Vierailija
132/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan sillä Julialla varmaan ehkä raskausaikana ja sen jälkeen isot rinnat, mutta tuolla painoindeksillä ei mitään noin isoja lolloja normaalisti ole. Ja kun on sanonut, että äidillään on myös isot, niin eipä niissä kuvissa ainakaan normaalia isommilta näyttänyt mitä joskus kauan sitten laittoi.

Miksi ei vain myönnä, että halusi isot tissit (ja että raskaus laittoi entiset roikkumaan) ja on pinnallinen ja haluaa huomiota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 08:59"]

Tekeekö se Julia muutakin työtä, vai elääkö tosiaan pelkästään bloggaamalla? Mietin vaan , kun tuntuu tota rahaa riittävän....

[/quote]

Jotain projekteja sillä kuulemma välillä on. Aiemmin on ollut baarissa töissä, että olisiko ne "projektit" sitten jotain tuurausta baareissa. Tai sitten jotain promoottorintyötä veikkaisin (vai mitä ne työt on, missä riittää, että näyttä nätiltä ja hymyilee nätisti). Joka tapauksessa, ei mitään "kunnon" työtä ole blogin lisäksi.

Vierailija
134/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tehkääpä oma ketju Julialle, tää on Cavan ketju ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ootte siitä, että pari postausta sitten postauksen kuvituksena ja aiheena oli Mulberryn (vai mikä onkaan) pahvilaatikko.

Vierailija
136/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Cava hamstraa housuja, ylläri :D

Vierailija
137/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 19:57"]

Haha! Cava hamstraa housuja, ylläri :D

[/quote]

 

Mä en vaan voi sille mitään, mutta musta noi (ja ne mustat) näyttää jotenkin ahdistavan pieniltä...

Vierailija
138/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Indiedaysin bloggarit tienaa, tietääkö kukaan? Ihan mielenkiinnosta..;)

En ymmärrä, miten heillä on rahaa matkustaa jatkuvasti (vai sponssataanko kaikki matkat?!), merkkilaukkuja, jatkuvaa shoppaamista, bailaamista. Ihan kiva tietty että voi elää noin...Useimpien blogien taso ei vaan ole kovin häävi, niin ilmeisesti sillä voi kuitenkin elättää itsensä? ;)

Vierailija
139/139 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 21:01"]

Paljonko Indiedaysin bloggarit tienaa, tietääkö kukaan? Ihan mielenkiinnosta..;)

En ymmärrä, miten heillä on rahaa matkustaa jatkuvasti (vai sponssataanko kaikki matkat?!), merkkilaukkuja, jatkuvaa shoppaamista, bailaamista. Ihan kiva tietty että voi elää noin...Useimpien blogien taso ei vaan ole kovin häävi, niin ilmeisesti sillä voi kuitenkin elättää itsensä? ;)

[/quote]

 

500-1000 euroa / kk. Matkat tulee sponssina Rantapallon kautta (samaa lafkaa), mutta vain lennot, majoitukset ja muutamat pakolliset blogi-syömingit ja nähtyydet. Ja joitakin satunnaisia tuotepalkkioita kuten meikkejä, kameroita yms. Raha menee suoraan blogin ylläpitämiseen ja sisältövaatimuksiin, joten ihan pelkäksi bloggaajaksi ei indiedayssin palkkioilla ryhdytä ilman poikaystävää tai miestä joka maksaa puolet elämisen kuluista.

Ketju on lukittu.