Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hohhoijjakkaa noita Cavan uusia blogipostauksia!

Vierailija
02.08.2013 |

Uusimmassa kertoo, miten nukkaa voi poistaa vaatteista partahöylällä. Joku tosin kommentoi, että kyseiseen hommaan on jo laite olemassa, mutta Cava tarkanmarkan naisena  haluaa kuitenkin käyttää partahöylää. Toiseksi uusimmassa postauksessa Cava kertoo esim. miten huulia voi kuoria. Kuka noita ihan oikeasti jaksaa enää pian lukea? Jonkun aikaa varmaankin monet lukevat vanhasta tottumuksesta, mutta kyllä itselläni ovat muutamat tylsät blogit jo alkaneet jäädä vähemmälle lukemiselle, esim. OCJulia.

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 15:22"]

Miksi muuten kaikki suositummat bloggaajat käyttää nyt kuvissa tuota samaa fonttia, jolla on kirjoitettu kuviin isolla jotain tekstiä? (Strictly Style, Mungolife, Cava)

Bloggareiden salaliitto?:)

[/quote]

 

Ainahan bloggaajat on tehneet asioita laumoissa. Yksi erehtyy tekemään jotain tai ostamaan jotain, niin muut seuraavat perässä. Laumasieluisuus.

 

(esimerkkeinä mainittakoon Tory Burchiin balleriinat, Korsin kellot, LV laukut, LV/Mulberryn huivit, supervalkoinen sisustus, Mulberryn Alexa, ripsipidennykset, Hayn Loop naulakko jne...)

 

[/quote]

 

Paitsi että cavahan ei muiden blogeja lue, omassa kun on tarpeeksi! :D Eiku hetkinen...

Vierailija
22/139 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cava on ostanut kynsilakan Tarjoustalosta ja tyynyliinat Ellokselta.Nyt jännätään miten Tarjoustalon kynsilakka (merkki oli muuten KONE Helsinki!!!) kestää kynsissä. Eiköhän siitäkin postaus tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 13:38"]

Onko se itkenyt toisen silmät meikit suttuun tuossa uudessa bannerissa vai mitä ihmettä?

[/quote]

 

Mun mielestä ne meikit on kauniit, alarajaukset vaan tosiaan vähän turhan paksut ja suttuiset.

 

 

Jep, tosi jännää odottaa, että mitenköhän se tarjoustalon lakka kesti!

Vierailija
24/139 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 23:44"]

Cava on ostanut kynsilakan Tarjoustalosta ja tyynyliinat Ellokselta.Nyt jännätään miten Tarjoustalon kynsilakka (merkki oli muuten KONE Helsinki!!!) kestää kynsissä. Eiköhän siitäkin postaus tule.

[/quote]

 

KONE Helsinki, eli Flormar kynsilakat eivät muuten yhtään paskempaa kamaa ole. Hyviä hintaansa nähden.

Vierailija
25/139 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogi on mennyt nyt kivempaan suuntaan, mutta mitä en edelleenkään ymmärrä, on se, että asukuvat otetaan "ilman päätä". Esim näissä: http://www.cavablogi.com/2013/08/outfit-with-red-accessories.html Mua niin ärsyttää, että pää ei näy. Kuka muu bloggaja postaa asukuvia ilman päätä ja mikä idea siinä on?

Vierailija
26/139 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva turkin paketimatkojen puolustuspuhe tuo uusin postaus :D

ja sekin ihan suoraan täältä palstalta poimittua ::D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/139 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että pää puuttuu asukuvista ihan siksi, että Cava ei ole jaksanut laittaa meikkiä ja hiuksia. Tuskin on tuossa asussa oikeasti mihinkään lähtenyt, korkeintaan lenkittänyt Kaapon...

Vierailija
28/139 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, joka ei pidä OCJuliaa minään kaunottarena? Minusta hänellä on jotenkin ihmeelliset pitkulaiset kasvot. Ymmärrän että joku pitää kauniina mutta minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/139 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan! kovin on läpinäkyvää miten cava käy täällä lukemassa kommentteja, heti tulee jokaisesta täällä puhutusta aiheesta postaus... Ja kyllä, noi päättömät kuvat ärsyttää suunnattomasti. Cava on kaunis nainen jolla on upea kroppa, jättäisi turhan vahvat meikit pois ja luottaisi itseensä sellaisena kuin on.

Vierailija
30/139 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:49"]

kiva turkin paketimatkojen puolustuspuhe tuo uusin postaus :D

ja sekin ihan suoraan täältä palstalta poimittua ::D

[/quote]

 

Tarkkaan on Cava täältä kommentit lukenut. Erikseen vielä korosti, että hakee matkoilta aurinkoa, lepoa ja ruokaa eikä ole tehnyt tutkimus- tai seikkailumatkoja (joku kun täällä sanoi että yhdistää matkailun uteliaisuuteen ja seikkailuun). 

 

Jotenkin tuntuu että Cava on vain tosi herkkänahkainen ja ihan liian epävarma pitääkseen suosittua, julkista blogia. Tosi monet postaukset vaikuttavat nykyään vain puolustuspuheelta.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/139 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 01:03"]

Miksi te luette jotain blogia jos se on niin huono kuin sanotte. Saatte vaan blogista haukkumisen iloa, myöntäkää!

[/quote]

 

mikä oivallus. tervetuloa av:lle...

 

Vierailija
32/139 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 21:10"]

Olenko ainoa, joka ei pidä OCJuliaa minään kaunottarena? Minusta hänellä on jotenkin ihmeelliset pitkulaiset kasvot. Ymmärrän että joku pitää kauniina mutta minä en.

[/quote]

 

julia on tosi eksoottisen näköinen. Ei nukkemaisella tavalla kaunis tai söpö vaan jotenkin mallimaisella tavalla.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/139 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:36"]

Blogi on mennyt nyt kivempaan suuntaan, mutta mitä en edelleenkään ymmärrä, on se, että asukuvat otetaan "ilman päätä". Esim näissä: http://www.cavablogi.com/2013/08/outfit-with-red-accessories.html Mua niin ärsyttää, että pää ei näy. Kuka muu bloggaja postaa asukuvia ilman päätä ja mikä idea siinä on?

[/quote]

 

Muutenkin ihan älyttömän mautonta yhdistää molemmat uudet (siis samanväriset) ostokset samaan asuun. Too matchy-matchy...

Vierailija
34/139 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:36"]

Blogi on mennyt nyt kivempaan suuntaan, mutta mitä en edelleenkään ymmärrä, on se, että asukuvat otetaan "ilman päätä". Esim näissä: http://www.cavablogi.com/2013/08/outfit-with-red-accessories.html Mua niin ärsyttää, että pää ei näy. Kuka muu bloggaja postaa asukuvia ilman päätä ja mikä idea siinä on?

[/quote]

 

No tuskin menee kauan kun alkaa tulemaan asukuvia pään kanssa ;) 

 

Onko kukaan muuten pannut merkille miten Cava on myös petrannut kommentteihin vastaamisessa? Toki vastaukset on to-del-la tekopirteitä.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/139 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä Cavan tyylistä selitellä mitä aikoo kirjoittaa. Cavalla on paljon sellaista metatekstiä tyyliin "ajattelin nyt kirjoittaa hieman vakavammasta aiheesta", "aion kirjoittaa aiheesta joka käsittelee..." jne. Siis toisinaan postauksen ensimmäinen lause kertoo, mitä tässä postauksessa nyt aiotaan kirjoittaa. Tosi kömpelön kuuloista...

Vierailija
36/139 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi olla tylsiä postauksia, näytin poikaystävällekkin ja hän kysyi että onko toi joku meikkimainos-blogi?

Vierailija
37/139 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cava on maininnut ettei halua lapsia..

Vierailija
38/139 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat housut kahtena kappaleena ja nyt sitten kaks paria lisää samoja pienemmässä koossa, kun olivat liian isoja. Huoh. 

Vierailija
39/139 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HahHa, "isot" XD

Vierailija
40/139 |
11.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niina L 11. elokuuta 2013 18.21

 

Voisitko laittaa ennen ja jälkeen kuvat hampaistasi

 

Cava 11. elokuuta 2013 18.23

 

Voi toki olisin laittanut tähän, mikäli sellaiset olisin ottanut :)"

 

olisko kannattanut ottaa, kun hampaidenvalkaisusettiä mainostaa?...

Ketju on lukittu.