Hohhoijjakkaa noita Cavan uusia blogipostauksia!
Uusimmassa kertoo, miten nukkaa voi poistaa vaatteista partahöylällä. Joku tosin kommentoi, että kyseiseen hommaan on jo laite olemassa, mutta Cava tarkanmarkan naisena haluaa kuitenkin käyttää partahöylää. Toiseksi uusimmassa postauksessa Cava kertoo esim. miten huulia voi kuoria. Kuka noita ihan oikeasti jaksaa enää pian lukea? Jonkun aikaa varmaankin monet lukevat vanhasta tottumuksesta, mutta kyllä itselläni ovat muutamat tylsät blogit jo alkaneet jäädä vähemmälle lukemiselle, esim. OCJulia.
Kommentit (139)
Cava on ostanut kynsilakan Tarjoustalosta ja tyynyliinat Ellokselta.Nyt jännätään miten Tarjoustalon kynsilakka (merkki oli muuten KONE Helsinki!!!) kestää kynsissä. Eiköhän siitäkin postaus tule.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 13:38"]
Onko se itkenyt toisen silmät meikit suttuun tuossa uudessa bannerissa vai mitä ihmettä?
[/quote]
Mun mielestä ne meikit on kauniit, alarajaukset vaan tosiaan vähän turhan paksut ja suttuiset.
Jep, tosi jännää odottaa, että mitenköhän se tarjoustalon lakka kesti!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 23:44"]
Cava on ostanut kynsilakan Tarjoustalosta ja tyynyliinat Ellokselta.Nyt jännätään miten Tarjoustalon kynsilakka (merkki oli muuten KONE Helsinki!!!) kestää kynsissä. Eiköhän siitäkin postaus tule.
[/quote]
KONE Helsinki, eli Flormar kynsilakat eivät muuten yhtään paskempaa kamaa ole. Hyviä hintaansa nähden.
Blogi on mennyt nyt kivempaan suuntaan, mutta mitä en edelleenkään ymmärrä, on se, että asukuvat otetaan "ilman päätä". Esim näissä: http://www.cavablogi.com/2013/08/outfit-with-red-accessories.html Mua niin ärsyttää, että pää ei näy. Kuka muu bloggaja postaa asukuvia ilman päätä ja mikä idea siinä on?
kiva turkin paketimatkojen puolustuspuhe tuo uusin postaus :D
ja sekin ihan suoraan täältä palstalta poimittua ::D
Luulen että pää puuttuu asukuvista ihan siksi, että Cava ei ole jaksanut laittaa meikkiä ja hiuksia. Tuskin on tuossa asussa oikeasti mihinkään lähtenyt, korkeintaan lenkittänyt Kaapon...
Olenko ainoa, joka ei pidä OCJuliaa minään kaunottarena? Minusta hänellä on jotenkin ihmeelliset pitkulaiset kasvot. Ymmärrän että joku pitää kauniina mutta minä en.
nimenomaan! kovin on läpinäkyvää miten cava käy täällä lukemassa kommentteja, heti tulee jokaisesta täällä puhutusta aiheesta postaus... Ja kyllä, noi päättömät kuvat ärsyttää suunnattomasti. Cava on kaunis nainen jolla on upea kroppa, jättäisi turhan vahvat meikit pois ja luottaisi itseensä sellaisena kuin on.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:49"]
kiva turkin paketimatkojen puolustuspuhe tuo uusin postaus :D
ja sekin ihan suoraan täältä palstalta poimittua ::D
[/quote]
Tarkkaan on Cava täältä kommentit lukenut. Erikseen vielä korosti, että hakee matkoilta aurinkoa, lepoa ja ruokaa eikä ole tehnyt tutkimus- tai seikkailumatkoja (joku kun täällä sanoi että yhdistää matkailun uteliaisuuteen ja seikkailuun).
Jotenkin tuntuu että Cava on vain tosi herkkänahkainen ja ihan liian epävarma pitääkseen suosittua, julkista blogia. Tosi monet postaukset vaikuttavat nykyään vain puolustuspuheelta.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2013 klo 01:03"]
Miksi te luette jotain blogia jos se on niin huono kuin sanotte. Saatte vaan blogista haukkumisen iloa, myöntäkää!
[/quote]
mikä oivallus. tervetuloa av:lle...
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 21:10"]
Olenko ainoa, joka ei pidä OCJuliaa minään kaunottarena? Minusta hänellä on jotenkin ihmeelliset pitkulaiset kasvot. Ymmärrän että joku pitää kauniina mutta minä en.
[/quote]
julia on tosi eksoottisen näköinen. Ei nukkemaisella tavalla kaunis tai söpö vaan jotenkin mallimaisella tavalla.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:36"]
Blogi on mennyt nyt kivempaan suuntaan, mutta mitä en edelleenkään ymmärrä, on se, että asukuvat otetaan "ilman päätä". Esim näissä: http://www.cavablogi.com/2013/08/outfit-with-red-accessories.html Mua niin ärsyttää, että pää ei näy. Kuka muu bloggaja postaa asukuvia ilman päätä ja mikä idea siinä on?
[/quote]
Muutenkin ihan älyttömän mautonta yhdistää molemmat uudet (siis samanväriset) ostokset samaan asuun. Too matchy-matchy...
[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 19:36"]
Blogi on mennyt nyt kivempaan suuntaan, mutta mitä en edelleenkään ymmärrä, on se, että asukuvat otetaan "ilman päätä". Esim näissä: http://www.cavablogi.com/2013/08/outfit-with-red-accessories.html Mua niin ärsyttää, että pää ei näy. Kuka muu bloggaja postaa asukuvia ilman päätä ja mikä idea siinä on?
[/quote]
No tuskin menee kauan kun alkaa tulemaan asukuvia pään kanssa ;)
Onko kukaan muuten pannut merkille miten Cava on myös petrannut kommentteihin vastaamisessa? Toki vastaukset on to-del-la tekopirteitä.
Mä en pidä Cavan tyylistä selitellä mitä aikoo kirjoittaa. Cavalla on paljon sellaista metatekstiä tyyliin "ajattelin nyt kirjoittaa hieman vakavammasta aiheesta", "aion kirjoittaa aiheesta joka käsittelee..." jne. Siis toisinaan postauksen ensimmäinen lause kertoo, mitä tässä postauksessa nyt aiotaan kirjoittaa. Tosi kömpelön kuuloista...
Että voi olla tylsiä postauksia, näytin poikaystävällekkin ja hän kysyi että onko toi joku meikkimainos-blogi?
Cava on maininnut ettei halua lapsia..
Samat housut kahtena kappaleena ja nyt sitten kaks paria lisää samoja pienemmässä koossa, kun olivat liian isoja. Huoh.
"Niina L 11. elokuuta 2013 18.21
Voisitko laittaa ennen ja jälkeen kuvat hampaistasi
Cava 11. elokuuta 2013 18.23
Voi toki olisin laittanut tähän, mikäli sellaiset olisin ottanut :)"
olisko kannattanut ottaa, kun hampaidenvalkaisusettiä mainostaa?...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2013 klo 15:22"]
Miksi muuten kaikki suositummat bloggaajat käyttää nyt kuvissa tuota samaa fonttia, jolla on kirjoitettu kuviin isolla jotain tekstiä? (Strictly Style, Mungolife, Cava)
Bloggareiden salaliitto?:)
[/quote]
Ainahan bloggaajat on tehneet asioita laumoissa. Yksi erehtyy tekemään jotain tai ostamaan jotain, niin muut seuraavat perässä. Laumasieluisuus.
(esimerkkeinä mainittakoon Tory Burchiin balleriinat, Korsin kellot, LV laukut, LV/Mulberryn huivit, supervalkoinen sisustus, Mulberryn Alexa, ripsipidennykset, Hayn Loop naulakko jne...)
[/quote]
Paitsi että cavahan ei muiden blogeja lue, omassa kun on tarpeeksi! :D Eiku hetkinen...