Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen narkkari. Kysyttävää?

Vierailija
16.07.2013 |

Olen narkkari joka ei ole koskaan varastanut mitään, valehdellut tai muuten kusettanut ketään saadakseen huumeita. Jotain kysyttävää?

P.s. Onks nisti jos hiisaa?

Kommentit (170)

Vierailija
141/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että tunnet korkeissa asemissa olevia henkilöitä jotka narkkaavat parempia aineita. Mitä nämä paremmat huumeet ovat? Miten ne eroavat halvemmista huumeista? Millälailla fiilis on erilainen kun on ottanut jotain kalliimpaa verrattuna vaikka amfetamiiniin tai muihin halvempiin?

Vierailija
142/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille taagi: Mikko Ylikangas Unileipää, kuolonvettä, spiidiä

Huumeet Suomessa 1800-1950

Aika hurja meno täällä aikoinaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parempia aineita" ovat suomessa mm. hyvälaatuinen kokaiini (puhtaus esim. yli 60%) ja heroiini. Noita aineita ei käytännössä ole katukaupassa lainkaan, ainakaan muualla kuin helsingissä. Hyvä meta-amfetamiini on suomessa myöskin aika "harvinaista". Nykyään LSD (uskokaa tai älkää!) on myöskin aika harvinaisuus.

Tietyllä tavalla on "siistiä" vetää välillä näitä kalliimpia aineita, siihen liittyy tietty fiilis. Vähän sama kuin avais jonku kalliin konjakkipullon, tai ottais käyttöön tosi kalliin käsilaukun. Tiettyä glamouria, tai no tässä tapauksessa rappioromantiikkaa. :) 

Viikonlopulta "laskut maksettavana", eli rankasta päihteidenkäytöstä johtuva paha olo kärsittävänä pois, eli nukutuks ei saa. Kyselkää toki. :)

-AP

Vierailija
144/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempasi ovat mieltä narkaamisestasi?

Vierailija
145/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sulla kuului siihen viikonlopun "rankkaan" käyttöön??

Vierailija
146/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani eivät tiedä että käytän huumeita, eivätkä tule koskaan tietämäänkään. :)

Lauantaina olin juhlimassa joten tuli otettua MDMA:ta ja etyylifenidaattia, sunnuntaina ja maanantaina oxycontteja sekä savua. MDMA tekee mulle pitkäks aikaa tosi kurjan olon, kuluttaa aivoista serotoniini -nimisen välittäjäaineen loppuun joka mm. aiheuttaa masennusta. Sitä oloa korjailen opiaateilla nyt.

-AP

Vierailija
147/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan uskot maksasi kestävän tuota?

Vierailija
148/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa otettiin tässä vähän aikaa sitten maksa-arvokokeet ja ne olivat täysin normaalit, kuten pitääkin. En käytä oikeastaan mitään sellaista ainetta joka vaikuttaisi maksan toimintaan ja kuntoon mitenkään. Munuaisilla saattaa olla ehkä vähän enemmän ongelmia esim. 10 vuoden päästä tosin. 

Vierailija
149/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytätkö ketamiinia

Vierailija
150/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte jauhanu 80 viestiä narkkarin kanssa paskaa. Miltä nyt tuntuu? :D 

Itseasiassa mä en oo koskaan kokeillu edes ketamiinia! Sitäki on suomessa tosi satunnaisesti tarjolla. MXE:tä olen kokeillut, ja se on periaatteessa modifioitu ketamiinianalogi, eli melkein ketamiinia, mutta ei ihan. Mexusta kyllä tykkäsin kovastikkin. :) Ketamiinia kyl pitäs päästä kokeilee jossain vaiheessa.

Vierailija
151/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihan hyvälle tuntuu.

Ihmettelen vain tuota tietotasoasi ja epäilen että olet joku farmaseutti provoilemassa täällä.

Vierailija
152/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietotaso ei (valitettavasti?) ole läheskään farmaseutin tasoa. :D Kuten aiemmin mainitsin olen lievästi asperger ja valtavan kiinnostunut asioista. Joku tykkää junista, joku tähtitieteestä, kolmas tykkää höyrylaivoista ja mä tykkään huumeista ja neurologiasta. Oon lukenu aiheesta kohta 10 vuotta oma-aloitteisesti, ja ollut aika usein ensimmäisen kymmenen tai kahdenkymmenen henkilön joukossa suomessa jotka uusia tutkimuskemikaaleja kokeilevat. 

Mutta kovasti kiitoksia, kerrankin kivaa kun luullaan provoksi. :)

Vierailija
153/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

83, Ne jotka eivät pidä huumeidenkäytöstäni niin voivat poistua lähipiiristäni. En koe että minulla on heille mitään annettavaa. :) 

-AP, jonka myös ylempi postaus on.

Vierailija
154/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun dose pistää kyllä kemiat aivoisssa pitkäks aikaa aivan sekaisin eli ei ihme jos tulee masennusta, itsetuhoisuutta kun serotoniini, noradrenaliini sekä dopamiini jotka saa sun aivot sekavaksi noilla kamoilla menee myös järjestelmiltään oudoksi kun lopetat sen kaman vetämisen.

Sit vielä kaasua ja jarrua vuorotellen. Älä ole typerä

Vierailija
155/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

86, haluatko tarkentaa? Mun mielestä tässä ei nyt varsinaisesti ole mitään kauhean hazardia yhdistelmää otettu edes. MDMA on tietysti aina MDMA ja tekee pahaa aivoille hetkellisesti, tietenkään sen ja etyylin yhteisvaikutuksista ei ole käytännössä mitään faktatiota, mutta pääsääntöisesti olen asennoitunut niin että kaikki muut paitsi MAOIT on "ihan ok" MDMA:n kanssa. 

Ja en ole lopettamassa kamanvetoa, niin kuin aiemmin olen jo todennut. Kärvistelen nyt näitä paskoja oloja pois vaan. :)

Mitä typerää jarruissa ja savussa on yhtä aikaa? Suosittu ja turvallinen combo :)

Vierailija
156/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itse selvää ja polta myssyy jos on pakko jotain vetää typerys

Vierailija
157/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

88, pointtisi jäi vieläkin vähän epäselväksi. Jotain fiksumpia kysymyksiä seuraavaksi? :)

Vierailija
158/170 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttaako että jossain kohtaa ajaudut joko kovempaan kamaan tai hankalasti hallittaviin annoskokoihin? Huolestuttaako ihmissuhteiden mahdolliset päättymiset tai taloustilanteen heikkeneminen jos noin käy?

Vierailija
159/170 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku tahtoo kysyä jotain? :)

Vierailija
160/170 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ihan aluksi haluan sanoa sinulle, että vilpittömästi toivon, että sinulla aineidenkäyttö pysyisi edes jollain tapaa lapasessa (eli siis tämänhetkinen tilanne ei pahenisi), ja että sinä ja miehesi saisitte elää onnellisena elämänne loppuun asti. 

Noin. :) Nyt kun tuo on sanottu, niin pakko kysyä, että kun aidosti kuitenkin vaikutat ihan fiksulta ja pohdiskelevalta ihmiseltä, niin ajatteletko oikeasti, että juuri sinä olet Se Suuri Poikkeus, joka pystyy 100% varmuudella TIETÄMÄÄN, että mopo ei karkaa lopullisesti käsistä? Kun kyse ei kuitenkaan kohdallasi ole mistään satunnaisesta pössyttelystä tai pienestä nappien kiskomisesta, vaan ihan jokapäiväisestä käytöstä. Kun ihan totta jokainen päihteiden ongelmakäyttäjä on laillasi alussa uskonut, että juuri he ovat niitä henkilöitä, jotka ovat ongelmakäytön ja tuhoisan riippuvuuden yläpuolella (joillekin se totuus ei selviä edes siinä vaiheessa, kun ollaan dialyysihoidossa munuaisten sanottua hyvästit). Ei kukaan narkkariksi tai alkoholistiksi ryhdy tai halua, riippuvuus kehittyy ajan myötä, toisilla nopeammin, toisilla hitaammin. Jossain vaiheessa ne kulissit romahtavat ja kylmä totuus on niin ruma, että siinä vaiheessa ei ehkä ole enää muuta mahdollisuutta kuin jatkaa silmien kiinni puristamista.

Ole kiltti, hyvä ihminen, ja ajattele, mitä teet itsellesi, millaista tulevaisuutta petaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme