Olen juonut viimeksi alkoholia 27.6.2025
Kommentit (36)
Alle kuukausi sitten.
Loppuivatko rahat? Alkoiko työ tai oletko sinä tai puolisosi raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Alle kuukausi sitten.
Loppuivatko rahat? Alkoiko työ tai oletko sinä tai puolisosi raskaana?
Ei vaan loma alkoi. Toivottavasti ei kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miä meinaat syödä tänään?
Kaksi grillimakkaraa (Kivikylä), possun pajapihvi (marinaadissa), grillitomaattia (oliiviöljy+mauste), valkosipulisalaattia sekä sinappi/ketsuppi Pepsi Maxilla.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on 6-6?
Jos tämä ei ole kompa, sanoisin että 0
Kuinka voisimme nostaa Suomen tästä individualistisesta maailmankatsomuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi grillimakkaraa (Kivikylä), possun pajapihvi (marinaadissa), grillitomaattia (oliiviöljy+mauste), valkosipulisalaattia sekä sinappi/ketsuppi Pepsi Maxilla.
Joisit mielummin alkoholia on terveelisempää kuin moinen roskaruoka.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voisimme nostaa Suomen tästä individualistisesta maailmankatsomuksesta?
Näkisin, että on tarvetta uudelle yhteiskuntajärjestykselle joka perustuu enemmän Locken teeseihin kuin Hobbesin. Tämä vaatisi, että löytyy uskallusta räjäyttää nykyisen järjestelmän viat palasiksi ja unohtaa mitä EU vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joisit mielummin alkoholia on terveelisempää kuin moinen roskaruoka.
Tomaatit ovat noista ehdoton suosikkini, mutta kyllä liha kuuluu kesään.
Olen juonut viimeksi alkoholia 31.12.2024. Miksi sinä olet ollut juomatta noin vähän aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut viimeksi alkoholia 31.12.2024. Miksi sinä olet ollut juomatta noin vähän aikaa?
Sosiaalinen paine vaati tarttumaan drinkkilasiin, toivottavasti tämä kuukausikin on maksalle ja aivoille hyväksi.
Viikko takana ilman alkoholia, jääkaapissa muutama kalja, annan olla siellä ärsykkeenä.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda ne makkarat broilerin luuttomiin reisipaloihin. Parempia.
En pidä broilerien grillaamisesta, yleensä poltan ne joko alustaan tai ritilään kiinni ja silti niistä tulee sisältä raakoja.
Paljonko kello on?