Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat jotka syövät vähän (hui kun olen täynnä)

Vierailija
15.07.2013 |

Eli onko täällä muita kenenkä tuttavapiirissä on todella lihavia ihmsiä, ketkä syövät säälittävän pieniä annoksia ruokalassa ja jättävät vielä syömättäkin osan koska tulevat muka NIIN täyteen ja ruokailun jälkeen työpisteellä syövät trendikkäitä välipala/proteiinipatukoita ja muuta ruokaa?

Miksi lihavat ihmiset esittävät niin pieniruokaisia? Luulevatko he että ihmiset luulevat sitten heidän ylipainonsa johtuvan muka jostain muustakuin ylensyömisestä?

Kommentit (301)

Vierailija
121/301 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi? Siksi koska tiedämme että meidän syömisiä KYTÄTÄÄN!!!!

Vierailija
122/301 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 15:48"]

Pitäisi alkaa syödä oikeaa ruokaa paljon enemmän, määrällisesti ja useamman kerran päivässä, näin asiantuntijat aina sanoo. En ole koskaan osannut laihduttaa, joten en tiedä miten paljon pitäisi kaloreita syödä että laihtuisi, enkä ole koskaan lihomiskaudella laskenut paljonko on tullut kaloreita syötyä, tässä painossa on tullut yli kymmenen vuotta jo pysyteltyä, enkä aio antaa painon enää nousta, ihan terveydellisistä syistä. Nyt tappelen siitä että miten pystyisin muuttamaan elämäntapani täysin toiseksi. En käsitä itsekään miksi se on niin vaikeaa, en tosin käsitä sitäkään miksi tupakoitsijat eivät vaan lopeta inhottavaa tapaansa, vaikka se aiheuttaa hirveitä sairauksia.

[/quote]

MIten joku voi sanoa, ettei tiedä, kuinka laihduttaisi? Netti on pullollaan ohjeita, aloita vaikka tästä: http://kiloklubi.fi/

Vaivannäköähän tuo vaatii ja välillä on nälkä, v*tuttaa armottomasti ja tekisi mieli vain maata sohvalla ja syödä suklaata. Mutta siitähän tässä ei ollut kysymys vaan, siitä, ettei osaa. No, nyt opettelemaan. T: ex-läski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/301 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen pieniruokainen lihava! Usein päivällä jos ollaanulkona syömässä niin tulen hetkessä täyteen joten en jaksa kaikkea, samoin myös jos olen juhlissa niin en rupea mässäilemään koska se ei ole sopivaa käytöstä. siksi syön iltaisin kotona sillon voi napsia kokoajan jtn pientä niin ei tarvitse mässätä kun voi olla kokoajan vähän ruokaa lähettyvillä mikä on kuitenkin 6hteensä ihan liikaa, mutta kun syö pikkuhiljaa niin voi joutua päivällä jättämään vähän lautaselle.

Vierailija
124/301 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homman nimi on säännöllisyys ja se, että syöt puhdasta kotiruokaa, ei kaupan eineslisäainemössöjä. Tasaiset ruokailuajat, enintään 4 tuntia väliä. Aineenvaihdunta pitää saada käyntiin. Alussa kannattaa vähentää hiilareita reippaasti ja juoda paljon nestettä. Lisäks säännöllistä liikuntaa,vaikkapa reippaita tunnin kävelylenkkejä, ainakin 4-5 kertaa viikossa. Eka viikko tekee ihan varmana todella tiukkaa, jos on karkki/pullahiiri, mut sitkeesti vaan, ekan viikon jälkeen helpottaa. Ja turha tulla sanoon, että ei ehdi kokata kotiruokaa tai ei ehdi käydä tunnin lenkillä, tekosyitä kaikki. Jokaisella on aikaa, jos oikeasti haluaa laihduttaa. Ja ihan taatusti alkaa läskit sulaan, ei tää todellakaan ole rakettitiedettä. Ja todellakin tiedän mistä puhun, 30 kiloo pudotettuna. T. EX-Läski

Vierailija
125/301 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole lihava, mutta jossain vaiheessa laskin kaloreita ja totesin syöväni päivittäin n. 1200-1500 kaloria. Olen siis ihan tavallinen, normaalipainoinen, ehkä joku sanoisi hoikaksikin. En harrasta muuta kuin hyötyliikuntaa (kävelen kauppaan 1,5km jne), joten pärjään tällä. Syön herkkujakin oikeastaan joka päivä. Ihmetyttää siis se, että monesti käsketään laihduttaa niin, että syö 2000kcal päivässä. Sehän on aika paljon pienelle naisihmiselle, jos ei tosiaan harrasta juuri liikuntaa.

Vierailija
126/301 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 17:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 15:48"]

Pitäisi alkaa syödä oikeaa ruokaa paljon enemmän, määrällisesti ja useamman kerran päivässä, näin asiantuntijat aina sanoo. En ole koskaan osannut laihduttaa, joten en tiedä miten paljon pitäisi kaloreita syödä että laihtuisi, enkä ole koskaan lihomiskaudella laskenut paljonko on tullut kaloreita syötyä, tässä painossa on tullut yli kymmenen vuotta jo pysyteltyä, enkä aio antaa painon enää nousta, ihan terveydellisistä syistä. Nyt tappelen siitä että miten pystyisin muuttamaan elämäntapani täysin toiseksi. En käsitä itsekään miksi se on niin vaikeaa, en tosin käsitä sitäkään miksi tupakoitsijat eivät vaan lopeta inhottavaa tapaansa, vaikka se aiheuttaa hirveitä sairauksia.

[/quote]

MIten joku voi sanoa, ettei tiedä, kuinka laihduttaisi? Netti on pullollaan ohjeita, aloita vaikka tästä: http://kiloklubi.fi/

Vaivannäköähän tuo vaatii ja välillä on nälkä, v*tuttaa armottomasti ja tekisi mieli vain maata sohvalla ja syödä suklaata. Mutta siitähän tässä ei ollut kysymys vaan, siitä, ettei osaa. No, nyt opettelemaan. T: ex-läski

[/quote]

En tarkoittanut sitä käytännön osaamista, vaan henkistä puolta, en vaan saa aloitettua, en saa aikaiseksi aloittaa, tai jos aloitan, niin en jaksa jatkaa sitä edes paria päivää, kaipa se on masennusta enimmäkseen, ja muuta henkistä häikkää. Mulla ei ole kovin hyvä se "ote niskasta" tässä asiassa, muissa asioissa kyllä yleensä saan tehtyä kun on pakko. Joku ajattelee että se on laiskuutta, no voi olla sitäkin, jotenkin se vaan menee niin, että alkaa sääliä itseään taas jostain syystä kun elämä on paskaa, ja mitä väliä millään, ja suklaa auttaa ja tulee hyvä mieli. En osaa olla itselleni tarpeeksi kova, tuntuu että ei jaksa kun elämästä otetaan pois se ainoa mielihyvän ja nautinnon lähde, elämä muuttuu ankeaksi kun ei voi odottaa että kun jaksat siihen asti että saa lapset nukkumaan, sitten voit katsoa telkkaria ja syödä vähän suklaata.

Vierailija
127/301 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki lihavat tietää miten laihtua. Käytäntö on vaan eri kun teoria. Olenkin sanonut että laihtuisin tosi helposti kun joku tekis mulle ateriat valmiiksi nenän eteen. Tarvis varmaan itse perustaa moinen bisnes.

Vierailija
128/301 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:51"]

Kyllä kaikki lihavat tietää miten laihtua. Käytäntö on vaan eri kun teoria. Olenkin sanonut että laihtuisin tosi helposti kun joku tekis mulle ateriat valmiiksi nenän eteen. Tarvis varmaan itse perustaa moinen bisnes.

[/quote]

Joo, siis jos olis joku julkkis tai muuten vaan rikas ja joku kokkais kaikki ateriat kaikkien taiteen sääntöjen mukaan, niin olis NIIN paljon helpompaa laihtua.

t. vastentahtoinen kokki

Vierailija
129/301 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 13:55"]

Miksi ei hyväksyttäisi ihmistä ihmisenä ja arvostettaisi häntä kiloistaan huolimatta. Samalla lailla te samat tyypit kuitenkin rummutatte, miten vammaisilla jne. on ihmisoikeutensa.

[/quote]

Voi luoja, ihanko nyt tosissasi vertaat lihavien tilannetta vammaisten tilanteeseen? Kuinka monen olet kuullut esimerkiksi sanovan, ettei halua ylipainoista naapuriin, kun asunnon hinta laskee...? Ja vaikkei tätä nyt kukaan täällä halua sulattaa, niin totuushan on, että lihavuus on itseaiheutettua. Kukaan ei ole ruokaa väkisin tuupannut kurkusta alas. Vammaisuus harvemmin on itseaiheutettua. Lihavat yleensä ovat ihan täysin yhteiskunnassa mukana ja voivat itse ajaa ja hoitaa omia asioitaan. Vammaisille tämä voi olla vaikeaa tai mahdotonta, tietysti vamman laadusta riippuen. Siksi monet vammaiset ovat meidän muiden armoilla tässä yhteiskunnassa.

Se toki on totta, että kaikki olemme painosta/vammaisuudesta/sukupuolesta jne. riippumatta ihmisarvoltamme yhtä arvokkaita, ihan kaikki.

[/quote]

Voi luoja, olisi pitänyt arvata, että tässä ruvetaan taas hoonaamaan pilkkua. "Vammaisilla jne." eli vain yksi esimerkki... Kysymys siis oikeudesta elää - oli sitten lihava, laiha, sinisilmäinen, vinosilmäinen, pottunokkainen, mustaihoinen, järjenjättiläinen tai -kääpiö, sairas, vammainen, pultsari, pilvenveikko, bipo, vege tai tyhmä kuin haisaapas.

Vierailija
130/301 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 14:53"]

[/quote]

No onhan se paljon pienelle naiselle, mutta jos on oikeasti iso nainen, kuten minä, 172cm/133kg, pelkällä hengissä olemisella kuluttaa sen 2000 kaloria. Tottakai se pitää katsoa ihmisen koon mukaan mitä kuluttaa, mutta sekään ei vielä takaa laihtumista.

[/quote]

Oho. sinulla on noin 80 kiloa turvavaraa mahdollisen nälkäkuoleman varalta. Kilossa läskiä on noin 9000 kilokaloria, joten elimistössäsi on vararavintoa noin 720000 kilokaloria. Pieni nainen tarvitsee ehkä sen 1000-1200 kaloria vuorokaudessa hengissä pysymiseen, joten veikkaisin että parisen vuotta voisit pärjäillä pelkällä vedellä.

[/quote]

Ikävä kyllä, ei toimi ihan noin :D

Vierailija
131/301 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lihavat tosiaan tietävät miten tulisi toimia, jotta laihtuisi. Myös kaikki anorektikot tietävät, miten tulisi toimia jotta lihoisi. Molemmilla on ongelma, nimittäin henkinen. En ymmärrä, miksi ei ymmärretä, että myös lihavilla voi olla todellinen syömishäiriö, joka ei suinkaan parane näistä kamalista nettikirjoitteluista. Kehtaisitteko kirjoitella samaan tyyliin anorektikoista?

Normaalipainoiset eivät tiedäkään, kuinka vaikeata se voi olla henkisesti säännöstellä ruokaa, jota on periaatteessa koko ajan vapaasti tarjolla.

Vierailija
132/301 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 19:51"]

[/quote]

Kyllä, sama juttu, ei tarvis käydä koskaan kaupassa, ja olis aina oikeaan aikaan oikeat ruuat syötävänä, huomattavasti helpompaa olis laihduttaminen!

Vierailija
133/301 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 21:35"]

Kaikki lihavat tosiaan tietävät miten tulisi toimia, jotta laihtuisi. Myös kaikki anorektikot tietävät, miten tulisi toimia jotta lihoisi. Molemmilla on ongelma, nimittäin henkinen. En ymmärrä, miksi ei ymmärretä, että myös lihavilla voi olla todellinen syömishäiriö, joka ei suinkaan parane näistä kamalista nettikirjoitteluista. Kehtaisitteko kirjoitella samaan tyyliin anorektikoista?

Normaalipainoiset eivät tiedäkään, kuinka vaikeata se voi olla henkisesti säännöstellä ruokaa, jota on periaatteessa koko ajan vapaasti tarjolla.

[/quote]

Ja se että pitää syödä jotain mitä ei halua, eikä saa syödä mitä haluaa. Mielummin olisin sitten syömättä mitään, nälkä ei ole ongelma, vaan se mieliteko joka tekee hulluksi.

Vierailija
134/301 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea ketjua, mutta mä olen just tollanen. En ole pahasti ylipainoinen, 8kg ylipainoa. Häpeän syödä muiden edessä ja siksi syön julkisilla paikoilla vähän. Sitten menen kotiin ja syön triplamäärän :( Terapia on menossa ja hiukan jo helpottaa, mutta pikkuhiljaa...

Vierailija
135/301 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 10:12"]

Joo, olen itse pyöreähkö ja voi että miten mua kuvottaa ne luurangonlaihat ikiliikkujat, joiden ihokin on pingottunut kamalasti luiden päälle. Mutta hyvähän niiden on meitä pullukoita irviä :( Katsoisivat välillä peiliin, että mikä hirvitys sieltä takaisin tuijottaa...

[/quote]

Mitään välimuotoahan ei ole?

Vierailija
136/301 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 07:20"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 12:18"]

Tää löytyy kohta iltalehden sivulta. Sen verran taas mammat raivoissaan täällä

[/quote] Eikö lihavien pitänyt olla lepposia? :<

[/quote]

Lihavat ihmiset ne vasta niitä yrmeitä hiekkapimppejä ovat.

[/quote] Kuten tästä vastauksestasi käy hyvin ilmi. =D

Vierailija
137/301 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun lihava söi pullaa ja pahoitin mieleni myös kun lihava ei syönytkään pullaa ja söi muutenkin vähemmän kuin minä.

Mitäpäs jos ihmiset keskittyisitte omaan elämäänne? Lihavan kolleegan/ystävän/sukulaisen syömiset tai syömättömyydet ei kaiketi ole keneltäkään teiltä pois, vai onko?

Vierailija
138/301 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 09:16"]

Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun lihava söi pullaa ja pahoitin mieleni myös kun lihava ei syönytkään pullaa ja söi muutenkin vähemmän kuin minä.

Mitäpäs jos ihmiset keskittyisitte omaan elämäänne? Lihavan kolleegan/ystävän/sukulaisen syömiset tai syömättömyydet ei kaiketi ole keneltäkään teiltä pois, vai onko?

[/quote] Sultakin mennyt koko aiheen pointti vissiin ohi. AP tarkoittanut sitä että nämä lihavat ihmiset pitävät kovaa ääntä kuinka laihduttavat jnejne ja esittävät että ovat pieniruokaisia ja sitten salaa mässyttävät lisää.

Vierailija
139/301 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 09:47"]

[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 09:16"]

[/quote] Sultakin mennyt koko aiheen pointti vissiin ohi. AP tarkoittanut sitä että nämä lihavat ihmiset pitävät kovaa ääntä kuinka laihduttavat jnejne ja esittävät että ovat pieniruokaisia ja sitten salaa mässyttävät lisää.

[/quote]

Ei ole pointti mennyt ohi. Miten se on sinulta tai ap:lta pois jos nämä ihmiset huijaavat itseään? Ja onko tullut mieleen (sekin on täällä lukenut jo aiemmin jos olet ollut tarkkasilmäinen), että nämä ihmiset todennäköisesti sairastavat syömishäiriötä, jonka taudin kuvaan kuuluu salassa syöminen ja mässäily ja muiden ihmisten edessä syömisen häpeileminen?

Vierailija
140/301 |
19.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua ärsyttää ne laihat jotka ottavat kaksi-kolme haarukallista ruokaa ja alkavat sitten valittamaan että "voivoi kun olen täynnä, ei kyllä tarvii syödä enää koko viikon aikana kun oon niin täynnä" ja vilkaisevat ylemmyydentunoisina sitä porukan läskiä (minua).. 

**tu että tekisi mieli räjähtää noille. Joo, mulla on lautanen täynnä ruokaa lounaalla mutta syön vihersalaattia ilman kastiketta ja siinä sivussa jotain proteiinia. Laihdutan siis, mutta terveellisesti. Sama laiheliini muuten huomauttelee aina kun syön välipalani että "voi että, minä oon vieläkin täynnä tuosta lounaasta".. Mutta kummasti kun hän tuo jotain kahvileipää kahvioon, enkä ota sitä hän loukkaantuu kun läskille ei pulla kelpaa....
ARGH!