Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttarit, mutta ei kutsua häihin!

Vierailija
13.07.2013 |

Kaverini on menossa naimisiin ja kaasot ovat kouhkanneet polttareista jo pari kuukautta sähköpostin välityksellä. Pitäisi keksiä ohjelmaa ja suunnitella aikataulua. Polttareihin on kutsuttu noin kaksikymmentä ihmistä.

Nyt on selvinnyt, ettei ainakaan minua ole kutsuttu häihin lainkaan. Meni maku koko polttareista, eikä tekisi mieli mennä ollenkaan. Onko yleinenkin tapa, ettei polttareihin kutsuttuja ole kutsuttu häihin? Menisittekö itse tällaisiin polttareihin?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli näköjään nostanut tämän ketjun vuoden takaa. Oli pakko kommentoida, koska olen itse kerran saanut tehtäväksi järjestää hyvälle ystävälleni polttarit, mutta ystäväpä ei sitten olisi kuitenkaan ketään meitä polttareista kutsunut häihin. Jätin järjestämättä polttarit ja meidän ystävyys jäätyi.

Tuo liitto ei kestänyt kuin vuoden verran. Pari kuukautta erosta naisella oli kuitenkin jo uusi sulhanen kuvioissa ja puolen vuoden jälkeen olisi taas ollut häiden aika. Kuulin yhteisiltä ystäviltä, että taas olisi morsian halunnut upeat polttarit, mutta ketään sieltä ei oltu kutsuttu häihin.

Näitä tapauksia siis riittää - valitettavasti!

Vierailija
102/105 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä niin vanha, ettei minun varmaan pitäisi edes kommentoida. Mutta minulle on itsestään selvää, että häät ja polttarit ovat kaksi täysin eri juhlaa, joihin voidaan kutsua ja usein kutsutaan täysin tai osittain eri ihmiset. Kun itse menin naimisiin, työporukka järjesti minulle pyytämättä polttarit. Siitä isosta porukasta vain kaksi kutsuin häihini, jotka olivat intiimit ja erittäin pienet. Siihen aikaan polttareita pidettiin yleensäkin nimenomaan niiden kesken, jotka eivät osallistuneet hääjuhlaan. Ne olivat tavallaan häiden vaihtoehto ystäville. Mutta häät olivatkin enemmän sukujen ja perheiden juhla kuin ystävien bileet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 13:49"]

Me ollaan rajattu häät vain sukulaisiin, jolloin vieraita tulee 35. Haluaisin silti polttarit ystävieni kanssa. Täytyykin ensin varmistaa heiltä että se on ok.

[/quote]

Ihmettelen vastauksia täällä, minusta on aivan normaalia, että polttareissa on kaverit ja häissä sukulaiset. Minä ainakin olen osallistunut polttareihin sen takia, kun kaverit on tärkeitä.

Aivan ihmeellisiä kommentteja. Minä olen ollut viime kesänä tosi hyvän lapsuuden kaverini polttareissa. Häihin ei ollut tullut kutsua, enkä ollut odottanutkaan, mutta hääpari soitti paria viikkoa ennen häitä, tulisinko paikalle. Ihmettelin sitä tilannetta.

Vierailija
104/105 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
105/105 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän