Minttu: "Onhan se totta, että seksi myy. Ihailen poptähtiä, joilla on mahtava look, hieno meikki ja upea vartalo"
Minttu Suosta tuli laulaja, vaikka hän näki jo lapsena, kuinka rankkaa on julkisuus | HS.fi
Hesarissa Lauri Tähkän tytär kertoo "urastaan" ja seksikkäästä pukeutumisestaan.
Hassua, kun Minttu ei tajua, miten isänsä elämä on häneen vaikuttanut. Mintun ollessa lapsi, äiti huolehti muksuista Laurin tehdessä uraa. Lauri petti ex-vaimoaan ja ex jätti lapset Laurin vastuulle (ihan oikein, ex oli huolehtinut lapsista uhraten oman elämänsä). Lauri kasvatti lapset liiankin rennosti, naistenlehdessä mainostettiin aikanaan, miten teinit saivat dokata kaveriensa kanssa perheen kotona. Nyt aikuisena Minttu keikistelee vähissä vaatteissa huomiota hakien ja pitää sitä ihan normaalina. Todellisuudessa tuo johtuu rikkonaisesta perhetaustasta, yrittää yhä hakea huomiota ja turvallisia rajoja, jota jäi lapsena vaille.
Säälittää, miten nuori nainen on noin hukassa itsensä kanssa. Kannattaisi mennä terapiaan käymään läpi lapsuudentraumansa.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Hirveän pinnallista, kun kolmeakymppiä lähestyvä nainen ihannoi kaunista kroppaa, meikkiä ja pukeutumista. Nimimerkillä itse tuossa iässä olin valmistunut yliopistosta, olin tiiviisti työelämässä ja idolini olivat viisaita, koulutettuja ja yhteiskunnallisesti merkittäviä asioita tehneitä naisia.
Mitä pinnallista on objektiivisessa havainnossa, että seksi myy, ja että eräät osaavat tämän myyntikanavan käytön erityisen hyvin?
Ilman isänsä kontakteja ei olisi sopparia saanut.
Vaikka kuinka väittäisi, että on tehnyt työnsä itse. Levy-yhtiöt, kirjakustantamot yms etsivät nykyään tulokkaita, joilla on valmiiksi jo "taustaa". On helpompi lähteä promoamaan tulokasta, jolla on kuuluisat sukujuuret, paljon someseuraajia tai hän on muuten jo tunnettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveän pinnallista, kun kolmeakymppiä lähestyvä nainen ihannoi kaunista kroppaa, meikkiä ja pukeutumista. Nimimerkillä itse tuossa iässä olin valmistunut yliopistosta, olin tiiviisti työelämässä ja idolini olivat viisaita, koulutettuja ja yhteiskunnallisesti merkittäviä asioita tehneitä naisia.
Mitä pinnallista on objektiivisessa havainnossa, että seksi myy, ja että eräät osaavat tämän myyntikanavan käytön erityisen hyvin?
Säälittävää, että nainen joutuu tuolla tavalla myymään kroppaansa. Mutta kun ei laulutaito riitä, niin pakko on jotain yrittää.
Tällaisia haastatteluja ei pitäisi nyt julkaista..
Mediassa kaikki itkevät parhaillaan nykyisten nuoren naisten pinnallista maailmaa, jossa ajaudutaan kosmeettinen parantelun pariin ja kuitenkin medialla itsellään on Suomessa suunnaton vastuu kauneuskirurgian, botoxin ja täyteaineiden normalisoinnista. Media on täynnä leikeltyjä muijia ja juttuja ”Merkkuli 28 on käyttänyt botoxia jo 13 vuotta ja rakastaa sitä”.
Ja poikkeuksetta kirjoittajana nuori kauneustoimittaja. He(kin) saavat kaikella todennäköisyydellä klinikoilta etuja tehdessään noita juttua.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on moneen junaan. Todella hyvin itsetunto-ongelmilta ja ulkonäkökeskeisyydeltä tyttöjä ja nuoria naisia suojaakin älykkyys ja kotoa saatu kasvatus: onko naisen tehtävä näyttää nätiltä ja onko sille ylipäätään mitään tarvetta?
Vanhemmat voivat myös estää tyttöjen joutumisen somen julmaan maailmaan liian aikaisin ja opettaa lapsilleen miten vääristynyt se on filttereineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on moneen junaan. Todella hyvin itsetunto-ongelmilta ja ulkonäkökeskeisyydeltä tyttöjä ja nuoria naisia suojaakin älykkyys ja kotoa saatu kasvatus: onko naisen tehtävä näyttää nätiltä ja onko sille ylipäätään mitään tarvetta?
Vanhemmat voivat myös estää tyttöjen joutumisen somen julmaan maailmaan liian aikaisin ja opettaa lapsilleen miten vääristynyt se on filttereineen.
Eiköhän tässä isä ole opettanut huonot arvot. Eikä Minttu edes paheksu isänsä tekoa, josta isä sai tuomion pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jotku naiset jää jumiin teini-ikään. Tinderissä vielä 4kymppisillä naisilla on teinipeiliselfieitä.
Vierailija kirjoitti:
Linkkejä kuviin?
Etköhän googlaamalla löydä tämän vähäpukeisen naikkosen somen ihan itsekin.
Minttu on harvinaisen terve päästään. Tuli julkisuuteen kypsässä iässä. Siis todella! Kova ammatti, mutta hän handlaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et edes ole nainen vaan kuivakikkelinen inceli.
Kuviteltu tai todellinen koulutuksesi ei näy tehneen sinusta onnellista vaan katkeran kitisijän. Oletko ikinä elänyt? Teetkö sitä mistä nautit?
Niin. Kukahan tässä pinnallinen on :D Mitä sulle muiden ammatinvalinnat vaikuttaa?
Viihdeala on ihan kelvollinen ja rankka ja antoisa ala siinä missä joku virastotilastomylläyskin. Veikkaan että aika paljon hauskempi. Tapaa muitakin kuin paperinpyörittäjä-kaleveja ja -raijoja.
On se kovaa kun pitää aamusta iltaan muiden ihmisten valintoja ja tekemisiä tuomita kun oma elämä on niin ehanaa ja rikasta ja nautinnollista, haha!
Taitaapi ap sulla olla iso ontto kohta sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja läpi koko kirjoitetun historian on nuorten hoikkien naisten myymä seksi myynyt hyvin.
Ihmettelen, että HS on tehnyt tästä tyrkystä parin sivun jutun.