Kuvittele, että tapaat komean lentäjäkirurgin
Miehellä on hieno auto, vene ja hulppea asunto. Seksi on ihan ok. Mutta et vaan rakastu häneen. Kauanko jaksat seurustella ilman rakastumista?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
heheh täällä jokainen sanoo ettei merkitystä nuilla seikoilla, ja silti kymmeniä ketjuja täällä ettei voi erota koska ei sitten olisi rahaa hyvään elintasoon.
Hehe, meinaatko, että ollaan kaikki samoja ihmisiä?
Oman eron syyt tuhat vuotta sitten olivat sellaiset, ettei elintasoa edes miettinyt. Palstalla taitaa tosin olla paljon nuorempia.
Nope. Ei ura- ja materiakeskeisiä miehiä, ei meillä olisi mitään yhteistä. Pitää olla aikaa ja mielenkiintoa kuukau(d/si)en roadtripeille. Onneksi olen metsänpeikkoni jo löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
heheh täällä jokainen sanoo ettei merkitystä nuilla seikoilla, ja silti kymmeniä ketjuja täällä ettei voi erota koska ei sitten olisi rahaa hyvään elintasoon.
Sinun pitää erottaa toisistaan lapsettomat ja lapsiperheet. Jos eroa suunnittelevalla on lapsia, niin lasten elintason lasku huolettaa vanhempaa. Tässä aloituksessa ei ole lapset mukana edes mielikuvituksen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
'Lentäjäkirurgilla' tarkoitetaan tässä unelmamiestä. Kullekin se voi olla aivan erilainen. Jos tykkäät rokkarista, kuvittele tilalle sellainen, jos maajussista jne
Mutta siis spekseiltään sellainen, mistä olet aina unelmoinut.
Ap
Olisit sitten muotoillut kysymyksen eri tavalla. No, okei... Jos mies olisi rock-henkinen, taiteellinen, hyvännäköinen ja seksikäs, kasvissyöjä, kannattaisi sukupuolten tasa-arvoa, elämänarvot kohtaisivat, minulla olisi hänen kanssaan hauskaa, jne jne jne... Erikoista, jos en rakastuisi, mutta kyllä varmaan viihtyisin niin hyvin hänen seurassaan, että suhde voisi kestää pitkäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sinkku, minulla ei ole rahaa kovinkaan hyvään elintasoon. Silti en ole koskaan juossut sen elintason perässä miesmetsällä. Totta on, että haluan toki miehen joka on joko työelämässä (tai opiskelemassa) tai pyrkii siihen, eli mitään vapaamatkustajaa en hae, enkä myöskään ole itse sellainen. Minä en välitä vaikka mies tienaisi vähemmän kuin minä (nyt tuli 2000 euroa käteen viime palkasta).
¨Kiertäisin kaukaa So-maan ihmiset sekä v. 20_15 tulijoita edustavien SAI-maiden ihmiset. Anteeksi että olen rassi.
Näissä aloituksissa sen huomaa, mitkä ovat ne asiat, joita miehet itse arvostavat ja ihailevat toisissaan. Kun miehet itse ovat kiinnostuneet autoista ja veneistä, olettavat naistenkin olevan. Sitten nämä miehet varmaan eivät osaa naisten kanssa jutellakaan, kun jauhavat autojuttujaan, ja joutuvat sitten ihmettelemään, miksi se-ja-se kiva nainen ei sitten ollutkaan kiinnostunut, vaikka "juttua riitti". Samoin se, että näissä ketjuissa aina toistuvat samat ammatit: lentäjä, jääkiekkoilija, julkkis (no, se ei ehkä ole varsinaisesti ammatti)... ilmeisesti siksi, että miehet itse ovat aina ihailleet näitä ammatteja, ja kuvittelevat nyt sitten naistenkin ihailevan samoja miehiä kuin he itse.
Kannattaisikohan joskus tutustua naisiin vaikka ihan kavereina, niin saisitte vähän paremman käsityksen siitä, millaisia ihmisiä he ovat. Nyt vaikuttaa välillä, että jotkut kuvittelevat naisten olevan kuin naiskehoon eksyneitä stereotyyppisiä miehiä.