Kuvittele, että tapaat komean lentäjäkirurgin
Miehellä on hieno auto, vene ja hulppea asunto. Seksi on ihan ok. Mutta et vaan rakastu häneen. Kauanko jaksat seurustella ilman rakastumista?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä seurustelisin hänen kanssaan, jos kerran en olisi ihastunut (rakastumisesta on turha puhua ihan alkuvaiheessa mutta siis ellen alun alkaenkin tuntisi, että olen häneen ihastunut)?
Olisi mielenkiintoinen ihminen. Suurin osa miehitä ei ole millään lailla kiinnostavia.
Lentäjämiljardöörikirurgin jos tapaa niin tällä on fitnesskotivamohuippumalli joka sillai 100krt nätimpi ja vaimokin tienailee millejä jos viittii käytä jossain mallikuvauksissa.
Ei katsele minua päinkään.
Auto, vene ja hieno asunto, no joo, ihan kivoja juttuja mutta mitä hyötyä niistä olisi minulle? Niin, ei mitään. Pelkkä ok seksi ei oikein tunnu miltään joten mies ei olisi minulla mikään unelma, eli seurustelu loppisi tod. näk. aika lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Lentäjämiljardöörikirurgin jos tapaa niin tällä on fitnesskotivamohuippumalli joka sillai 100krt nätimpi ja vaimokin tienailee millejä jos viittii käytä jossain mallikuvauksissa.
Ei katsele minua päinkään.
Mutta nythän pointti olisi se, että katselee. Että kelpaisiko, jos et rakastuisi kuitenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Auto, vene ja hieno asunto, no joo, ihan kivoja juttuja mutta mitä hyötyä niistä olisi minulle? Niin, ei mitään. Pelkkä ok seksi ei oikein tunnu miltään joten mies ei olisi minulla mikään unelma, eli seurustelu loppisi tod. näk. aika lyhyeen.
Ei mitään hyötyä sinulle? Mitn sitten haluat vapaa-aikaasi viettää? Palstaillen vai katsoen Netflixiä?
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä tosiaan on lentäjä, kirurgi, tiedemies, koneinsinööri ja sun muuta samassa paketissa, niin sen täytyy olla kotoisin Somaliasta. Kaikki sieltä tulevathan ovat kuulemma näitä.
Tämä oli päivän paras! 😂😂😂
Tämän kanssa jaksaisi seurustella mielikuvituksessaan varmaan koko ikänsä, koska hänestä voi mielessään muokata kaikkea mitä haluaa. Älykäs, myötätuntoinen, hyväsydäminen, remonttitaitoinen, ahkera, huumorintajuinen, täyttää kaikki toiveesi ja jumaloi sinua, aatelissukuinen ellei peräti prinssi, Valkea ratsu tai ehkä hän ratsastaa yksisarvisella, jne.
Lopulta kyllästyisi elämään yksin vain mielikuvitusmiehen kanssa ja etsisi oikean ihan lihaa ja verta olevan ihmisen. Luulisin.
Suominaisella on paljon tarjottavaa suhteeseen! kirjoitti:
Minä en sitten ota kakkoseen...enkä niele...enkä ota koko inhottavaa vehjettä edes suuhuni!
OT, mutta aina olen halunnut kysyä: miksi miehille on niin älyttömän tärkeää että nainen _nielee_? Kuvittelevatko ne, että raskautuminen tapahtuu vatsan kautta vai mitä ihmettä?
En päivääkään. Millään taloilla, autoilla, veneillä ei ole sen enempää vaikutusta kuin ammateilla tai leuoillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hyötyä sinulle? Mitn sitten haluat vapaa-aikaasi viettää? Palstaillen vai katsoen Netflixiä?
Auto ja asunto on jo itselläni, venekin oli mutta se on työläs pitää eikä aikaa riittänyt joten myin pois. Miksi minun pitäisi viettää vapaa.aikaani juuri miehen autolla, veneellä tai asunnossa? En ole siipeilijä, minulla on omat saavutukseni.
Voiko olla entinen lentäjä, nykyinen lääkäri? Lupakirjat vanhenneet jo vuosikymmen sitten.
Jos en rakastu häneen, en harrasta seksiäkään. Ja millään veneellä, autolla eikä asunnolla saada minua jos itse ihminen ei nappaa. Tai saada on vähän väärä sananvalinta, ihan kuin olisin jokin tavoiteltava palkinto. Saada kiinnostustani, tarkoitin. Ja se on sitten toinen tarina, kuka kiinnostuisi minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ainakin viihdyt palstalla, eli et taida olla kenenkään unelmamies, etkä omistaa paljon mitään.
Minä tapailin yhtä paperilla täydellistä miestä, käytiin varmaan viisillä treffeillä. Kiva, komea, hyvätuloinen, samat arvot.... Joku vaan ei klikannut, en saanut itseäni edes suutelemaan häntä. Toivottavasti on löytänyt itselleen sopivan naisen, oli ihan helmityyppi.
Uskon jossain määrin järjestettyihin avioliittoihin. Joten jos mies olisi kaikin tavoin hyvä mies, niin jatkaisin tapailua ja menisin jopa naimisiin. Uskon, että avioliitto voisi olla ihan onnellinen, jos mies vaan olisi hyväluonteinen ja oppisin varmasti rakastamaan häntä jossain vaiheessa. Tärkeää olisi, että mies rakastaisi minua, koska muuten varmaan pettäisi heti.
Rakkaus kyllä tulee kunhan toinen ei nöyryytä ja on ulkoisesti miellyttävä ja suht seksikäs.
En edes aloita seurustelua mikäli en rakastu. Ei myöskään päädytä sänkyyn asti, koska en pane kuin parisuhteessa.
Eli treffien tasolle jää.
Kokesin ongelmaksi sen jos hän rakastuu muhun. Jos hänkin olisi vaan hengailuasteella niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymystä ei esitetty minulle, mutta vastaan silti. Itse asiassa haluan viettää vapaa-aikani juuri noin: palstaillen ja Netflixiä tuijotellen. Mitään venettä en tarvitse, en omaa enkä miehen, koska en halua purjehtimaan. Auton osalta riittää, että se vie minut luotettavasti kotoa töihin ja takaisin, ja sellainen minulla on jo.
Asunto tietysti tarvitaan, että on paikka, missä palstailla ja katsoa Netflixiä. Mutta jos mietin kaikkia asuntoja, joissa olen asunut, niin kaikkein parhaiten olen viihtynyt 36 neliön opiskelijayksiössäni.
Juuri tämä. Se ois upgreidausta suurimman osan suhteisiin.