Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittele, että tapaat komean lentäjäkirurgin

Vierailija
31.07.2020 |

Miehellä on hieno auto, vene ja hulppea asunto. Seksi on ihan ok. Mutta et vaan rakastu häneen. Kauanko jaksat seurustella ilman rakastumista?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävisin parilla deiteillä ja siinä se. Ihan ok ei riitä ja noilla statusjutuilla ei ole mitään merkitystä.

Miksi kävisit parilla deiteillä? Egon kohotuksen ja instakuvien vuoksi?

Villi veikkaus: nähdäkseen syttyykö se kipinä. Vai pitäiskö dumata jo heti ekoilla treffeillä jos ei ole 100 % varma että tässä se Unelmien Mies nyt on?

Vierailija
22/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat puoleensavetavat asiat tuossa ovat kirurgi (tykkaan laaketieteesta) ja vene (tykkaan veneilysta). Muut ovat lahinna turn-offeja.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ainakin tähän asti on tullut ihan ekoilla treffeillä selväksi onko parisuhteelle mahdollisuuksia.

Vierailija
24/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin mieluummin tavata Batmanin. Mustanaamiokin käy.

Vierailija
25/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisin parilla deiteillä ja siinä se. Ihan ok ei riitä ja noilla statusjutuilla ei ole mitään merkitystä.

Tapailemani mies...

Ei jatkoon.

Vierailija
26/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. En alkais millekkään. Ensin pitää sydämmessä jytistä ja sen jälkeen kiinnostaa muut asiat.

Vierailija
27/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen tulisi jaksaa kantaa minut kynnyksen yli unelmahäidemme jälkeen. 

165 cm 79 kg

Laatunainen! ;)

Vierailija
28/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisestiottaen naiset eivät ole kiinnostuneita aloittajan mainitsemista jutuista.

He ovat valmiita jopa elättämään miehen jos niikseen tulee...

Vierailija
29/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Lentäjäkirurgilla' tarkoitetaan tässä unelmamiestä. Kullekin se voi olla aivan erilainen. Jos tykkäät rokkarista, kuvittele tilalle sellainen, jos maajussista jne

Mutta siis spekseiltään sellainen, mistä olet aina unelmoinut.

Ap

Vierailija
30/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin mieluummin tavata Batmanin. Mustanaamiokin käy.

Kauanko seurustelisit Batmanin kanssa ilman rakastumista?

Vierailija
31/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sitten ota kakkoseen...enkä niele...enkä ota koko inhottavaa vehjettä edes suuhuni!

Vierailija
32/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi lentäjää, koska ovat paljon työmatkoilla. Kirurgi ok, jos ei ole narsisti. Minulla on oma kämppä, josta en aio muuttaa, niin toivottavasti hänen hieno asuntonsa ei ole kovin kaukana. Autot on setämiesten juttuja, minulla on hieno moottoripyörä. Harrastakoon autoja, jos itse tykkää. Veneily kuulostaa harrastukselta, johon menee paljon aikaa, ei oikein toivottavaa seurustelun kannalta. Minä en ole lähdössä pitkille veneressuille.

Emme paperilla vaikuta kovin hyvältä parilta, mutta hyvä että seksi toimii.

Yleensä rakastumiseen menee minulla muutenkin noin vuosi, joten kunhan olen ihastunut, niin lukitaan se vuosi. Jos vuoden jälkeen ei edelleenkään ole syviä tunteita, niin varmaan sitten on aika keskustella jatkosta.

Rajua näköalattomuutta, "minulla on oma kämppä, josta en aio muuttaa" palatsiin.

Vierailija
33/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisella on paljon tarjottavaa suhteeseen! kirjoitti:

Minä en sitten ota kakkoseen...enkä niele...enkä ota koko inhottavaa vehjettä edes suuhuni!

No eipä sullakaan pena sitten ole paljon käyttöä.

Vierailija
34/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes aloita seurustelua ilman rakastumista. Eli emme tulisi seurustelemaan päivääkään. 

Rakastut ensi silmäyksellä tai muuten lyhyen tapailun jälkeen?

Vierailija
35/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi lentäjää, koska ovat paljon työmatkoilla. Kirurgi ok, jos ei ole narsisti. Minulla on oma kämppä, josta en aio muuttaa, niin toivottavasti hänen hieno asuntonsa ei ole kovin kaukana. Autot on setämiesten juttuja, minulla on hieno moottoripyörä. Harrastakoon autoja, jos itse tykkää. Veneily kuulostaa harrastukselta, johon menee paljon aikaa, ei oikein toivottavaa seurustelun kannalta. Minä en ole lähdössä pitkille veneressuille.

Emme paperilla vaikuta kovin hyvältä parilta, mutta hyvä että seksi toimii.

Yleensä rakastumiseen menee minulla muutenkin noin vuosi, joten kunhan olen ihastunut, niin lukitaan se vuosi. Jos vuoden jälkeen ei edelleenkään ole syviä tunteita, niin varmaan sitten on aika keskustella jatkosta.

Rajua näköalattomuutta, "minulla on oma kämppä, josta en aio muuttaa" palatsiin.

Sijaintini on elämäntilanteessani välttämätön, mutta jos palatsi on naapurissa, niin sitten muuttoa voi harkita, jos se rakastuminen on tapahtunut. Haistan kyllä haasteita niin eri tulotason suhteessa. Minä olen sen verran ylpeä, että itsetuntoni saattaisi ottaa osumaa siitä jos kokisin olevani kiitollisuudenvelassa rikkaalle miehelle. On eri asia jos on perhe, niin siinä yksikössä elintason pitää olla yhteinen. Kahden aikuisen täysin erilaisen elintason yhteensovittaminen voi olla hankalaa, ja palatsikaan ei välttämättä ole sen arvoinen.

Vierailija
36/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Lentäjäkirurgilla' tarkoitetaan tässä unelmamiestä. Kullekin se voi olla aivan erilainen. Jos tykkäät rokkarista, kuvittele tilalle sellainen, jos maajussista jne

Ap

Harmi ettet heti täsmentänyt. Nyt meni vähän väärille urille.

Onko tässä tapailussa edes ihastumista, vaiko ainoastaan tyydyttävää seksiä? Jos ei mitään kaveruutta kummempaa tunnu, niin sitten on huono merkki, eikä tapailua kannata jatkaa, varsinkaan jos miehellä on tunteita. Vaikka rakastuminen ottaa aikansa, niin ihastumiseen minulla riittää kaksi tapaamista. Yksi ei vielä hetkauta.

Minulla on tapana ihastua vahvasti, ja ilman sitä tunnetta ei voi jatkaa suhteessa, vaikka mies olisi miten komea, älykäs, hauska ja olisi yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja kiva olla yhdessä. Toivottavasti saisin paritettua miehen jollekin sinkkuystävälleni ja mies pystyisi kaverinani.

Luulen että aika moni nainen edellyttää ihastumista, miehet tyytyvät usein vähempään. Luulen itse joskus olleeni se vähän vähempi, valitettavasti.

Vierailija
37/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt en kyllä ymmärtänyt yhtään sun pointtia. Eikö se unelmamies ole juuri se, johon rakastutaan ja jonka kanssa halutaan perustaa perhe. Unelmien mies taas saattaa olla esim. Alexander Skarsgård, mutta tässä tapauksessa haavekuva ei vastaa todellisuutta, mutta ei sen tarvitsekaan, koska ei kukaan tosissaan kuvittele päätyvänsä suhteeseen hänen kanssaan.

Vierailija
38/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä tosiaan on lentäjä, kirurgi, tiedemies, koneinsinööri ja sun muuta samassa paketissa, niin sen täytyy olla kotoisin Somaliasta. Kaikki sieltä tulevathan ovat kuulemma näitä.

Tarkoitat varmaan Yahoo-boyseja? Ne kyllä taitaa tulla Nigeriasta

Vierailija
39/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lentäjäkirurgi?

Vierailija
40/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aloitus oli niin hepreaa. Luuleeko joku tosissaan että joku nainen haaveilee ”jykeväleukaisesta lentäjä-kirurgista”. Unohdit vielä mainita sen, että hän on Mensan jäsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi