Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittele, että tapaat komean lentäjäkirurgin

Vierailija
31.07.2020 |

Miehellä on hieno auto, vene ja hulppea asunto. Seksi on ihan ok. Mutta et vaan rakastu häneen. Kauanko jaksat seurustella ilman rakastumista?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä tosiaan on lentäjä, kirurgi, tiedemies, koneinsinööri ja sun muuta samassa paketissa, niin sen täytyy olla kotoisin Somaliasta. Kaikki sieltä tulevathan ovat kuulemma näitä.

Vierailija
2/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että päästäisiin edes seksiin asti. Kun vaikea uskoa, että minun mielestäni komea mies (pitkätukkainen rock-mies) olisi lentäjäkirurgina, ja yleensä mun tyyliset eivät leveilisi autolla - ja jos esittelisi minulle autoaa, voisi se olla jopa miinusta, kun inhoan autoja. Joten on hyvin todennäköistä, että minua ei vaan kiinnostaisi tämä kyseinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi lentäjää, koska ovat paljon työmatkoilla. Kirurgi ok, jos ei ole narsisti. Minulla on oma kämppä, josta en aio muuttaa, niin toivottavasti hänen hieno asuntonsa ei ole kovin kaukana. Autot on setämiesten juttuja, minulla on hieno moottoripyörä. Harrastakoon autoja, jos itse tykkää. Veneily kuulostaa harrastukselta, johon menee paljon aikaa, ei oikein toivottavaa seurustelun kannalta. Minä en ole lähdössä pitkille veneressuille.

Emme paperilla vaikuta kovin hyvältä parilta, mutta hyvä että seksi toimii.

Yleensä rakastumiseen menee minulla muutenkin noin vuosi, joten kunhan olen ihastunut, niin lukitaan se vuosi. Jos vuoden jälkeen ei edelleenkään ole syviä tunteita, niin varmaan sitten on aika keskustella jatkosta.

Vierailija
4/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin parilla deiteillä ja siinä se. Ihan ok ei riitä ja noilla statusjutuilla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
5/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että päästäisiin edes seksiin asti. Kun vaikea uskoa, että minun mielestäni komea mies (pitkätukkainen rock-mies) olisi lentäjäkirurgina, ja yleensä mun tyyliset eivät leveilisi autolla - ja jos esittelisi minulle autoaa, voisi se olla jopa miinusta, kun inhoan autoja. Joten on hyvin todennäköistä, että minua ei vaan kiinnostaisi tämä kyseinen mies.

Niin varmaan juu.

Vierailija
6/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leuka on jykevä suhde säilyy

Vierailija
7/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en haluaisi lentäjää, koska ovat paljon työmatkoilla. Kirurgi ok, jos ei ole narsisti. Minulla on oma kämppä, josta en aio muuttaa, niin toivottavasti hänen hieno asuntonsa ei ole kovin kaukana. Autot on setämiesten juttuja, minulla on hieno moottoripyörä. Harrastakoon autoja, jos itse tykkää. Veneily kuulostaa harrastukselta, johon menee paljon aikaa, ei oikein toivottavaa seurustelun kannalta. Minä en ole lähdössä pitkille veneressuille.

Emme paperilla vaikuta kovin hyvältä parilta, mutta hyvä että seksi toimii.

Yleensä rakastumiseen menee minulla muutenkin noin vuosi, joten kunhan olen ihastunut, niin lukitaan se vuosi. Jos vuoden jälkeen ei edelleenkään ole syviä tunteita, niin varmaan sitten on aika keskustella jatkosta.

Sori, sinun kohdalla pyyhkäistiin vasemmalle.

Vierailija
8/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se edes katsoisi mua päin, eli ihan turha edes miettiä.

Vierailija
9/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin toi aloittajan kuvaus oli pelkkää turn offia toisen perään :D

Vierailija
10/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kolme viikkoa. Jos ei ala kipinät sinkoilemaan niin lentäkööt jonnekkin muualle. Kädenlämpöistä on tullut koettua jo aivan tarpeeksi tälle elämälle.

Vierailija
11/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eri maailmasta kuin minä, joten ei varmasti päästäisi edes ensitreffeille. Jos jotenkin niille eksyttäisiin, mies ei ottaisi enää yhteyttä. 

Vierailija
12/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on "ihan ok" -> next

Vierailija
13/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaankin siitä, miksi en rakastu häneen. Jos hänessä ei ole mitään varsinaista vikaa, voin seurustella hyvinkin pitkään. Jos rakastumattomuus taas johtuu törkeästä käytöksestä tai alistavasta asenteesta, enpä kovin kauan siinä viihtyisi. 

Vierailija
14/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes aloita seurustelua ilman rakastumista. Eli emme tulisi seurustelemaan päivääkään. 

Vierailija
15/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on hieno auto, vene ja hulppea asunto. Seksi on ihan ok. Mutta et vaan rakastu häneen. Kauanko jaksat seurustella ilman rakastumista?

Lentäjäkirurgi kuulostaa kovin kiireiseltä, tuskin kovin usein edes ehditään nähdä. Veneily ja autot ei kiinnosta, olen enemmän luontoretkeilijä ja kirjatoukka. Tapailua jaksaisin ehkä 2-3 kk, katsoisin kehityykö tunteet. Seksiä tulisi tuskin harrastettua vielä tuossa ajassa, koska se ei kiinnosta jos tyyppi ei sytytä muuten.

P.S. Aikoinaan löin hynttyyt yhteen lyhyen, hiljaisen opiskelijakaverin kanssa, oltiin persaukisia kumpikin. Ei ole autoa eikä venettä vieläkään, eikä hulppeaa asuntoa. Rakkautta kuitenkin riittää.

Vierailija
16/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä oletin, että seksi on ihan ok tarkoittaa, että olen siihen tyytyväinen. Itse asiassa minusta seksikumppani on joko ok tai ei ole ok, en näe mahdollisena että harrastaisin toistuvasti edes lievästi vastenmielistä seksiä. Seksikerrat saman kumppanin kanssa on arjessa erilaisia, joskus huikeaa ja joskus arkista, mutta seksi on joka tapauksessa kivaa - tai sitten se ei todellakaan ole ok.

3

Vierailija
17/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen tulisi jaksaa kantaa minut kynnyksen yli unelmahäidemme jälkeen. 

165 cm 79 kg

Vierailija
18/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen tulisi jaksaa kantaa minut kynnyksen yli unelmahäidemme jälkeen. 

165 cm 79 kg

Noin köykäisen nyt kantaa vaikka yhdellä kädellä. Eri asia, jos olisit 179kg

Vierailija
19/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ihan suomalaisen baarimikko-lentäjä-lääkärin, joka on komea eikä pelkää edes maatilan töitä. Sitoutunut ja uskollinen perheen isä, mutta todella komea ja mukava. Ei taida olla kirurgi kuitenkaan. Tuommoiset ammatit eivät yksistään kostuta, kyllä sukat saattaa pyöriä jaloissa enemmän naapurin eläkeläisinsinöörin kanssa jutellessa.

Vierailija
20/88 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisin parilla deiteillä ja siinä se. Ihan ok ei riitä ja noilla statusjutuilla ei ole mitään merkitystä.

Miksi kävisit parilla deiteillä? Egon kohotuksen ja instakuvien vuoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi