Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvittele, että tapaat komean lentäjäkirurgin

Vierailija
31.07.2020 |

Miehellä on hieno auto, vene ja hulppea asunto. Seksi on ihan ok. Mutta et vaan rakastu häneen. Kauanko jaksat seurustella ilman rakastumista?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänen mielestään mä olen ihmeellinen ja haluaa sitoutua, niin vaikka vuosia.

Vierailija
42/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en olisi vaikuttunut, tuskin edes ekoille treffeille lähtisin. Yhden komean kirurgin tiedän mutta epäilen liian vaikeaksi ihmiseksi joten ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kolme viikkoa. Jos ei ala kipinät sinkoilemaan niin lentäkööt jonnekkin muualle. Kädenlämpöistä on tullut koettua jo aivan tarpeeksi tälle elämälle.

Lentäjä-kirurgien kanssa?

Vierailija
44/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot vaikka kuinka komea ja älykäs. Jos kaksi ihmistä ei tunne toisiinsa vetovoimaa, niin ei siinä auta mitkään avut.

Vierailija
45/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa ja tuskin hänkään kiinnostuisi minusta.

Vierailija
46/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko  vielä ihmisiä, joille status on noin tärkeää? Itselleni ei nuo asiat merkitsisi yhtään mitään.

Vierailija
47/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kuvittele, en edes halua tavata tuollaista.

Vierailija
48/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjä-kirurgi on palstalegenda, kaikkien naisten haave.

Ja ei, rakastuminen ei aina tule vaikka kaikki palikat olisi kohdillaan. Voi olla että olet vain kuvitellut, millainen täydellisen miehen pitäisi olla.

Vierailija
49/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko täsmennyksen?

Vierailija
50/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko  vielä ihmisiä, joille status on noin tärkeää? Itselleni ei nuo asiat merkitsisi yhtään mitään.

Ap on varmaan yksi niistä palstan jankkaajista, jotka ovat sitä mieltä, että naisille ei kelpaa muut miehet kuin jotkut palstalla keksityt satuolennot (kuten jän.nikset)

Vierailija
51/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Lentäjäkirurgilla' tarkoitetaan tässä unelmamiestä. Kullekin se voi olla aivan erilainen. Jos tykkäät rokkarista, kuvittele tilalle sellainen, jos maajussista jne

Mutta siis spekseiltään sellainen, mistä olet aina unelmoinut.

Ap

No siis mulle kaikki kaikessa olisivat sen miehen fiilikset. Totta kai jos sellainen rakastuisi minuun, suhde voisi jatkua vaikka mihin saakka, vaikken itse rakastuisikaan. Miehen ihailulla mennään tosi pitkälle, omista tunteista ei ole niin väliä, kun sellaiset tyypit, joihin itse ihastun, eivät ikinä muutenkaan kiinnostu minusta. Niin totta kai mieluiten spekseiltään sitten hyvän kanssa ennemmin melkein, kuin yksin. Sanotaan, että jonkun aikaa. Vaikka vuosi tai pari, riippuu millaisena arjen kokisin.

Vierailija
52/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjät usein tuntuu komealta kun uniformu on niin komea.

Itse asiassa harva heistä on siviilissä komea pieruverkkareineen ja kaljamahoineen.

Vierailija
53/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko täsmennyksen?

Luin, enkä edellenkään halua tavata. Olet täysin hakoteillä siitä, mitä naiset haluavat.

Vierailija
54/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin en rakastu?

Jätän miehen, kolme lastani, kaksi koiraa, kolme ponia, kissan, undulaatit sekä omakotitalon hevoshakoineen ja järvenrantamökin. Ja Volvon ja asuntovaunun. Ja kynsistudioni.

Mitäpä sitä ei rakkauden eteen tekisi.

Vierailija
55/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei status, vaan tuollainen kertoisi ihmisen mielenkiintoisuudesta. En tajua, miten joku voi tapailla jotain sohvalla lojuvaa, pullaa mussuttavaa nollaa, jonka ainoa elämänsisältö on parisuhde ja töissäkäynti.

Vierailija
56/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko täsmennyksen?

Sä et näytä ymmärtävän. Jos tunne puuttuu, niin ei siinä auta ammatit, ulkonäkö ym. Sitäpaitsi harva kuvittelee päässään jonkun unelmamiehen ammatin.

Vierailija
57/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea lentäjäkirurgi = rakkaus

Vierailija
58/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä seurustelisin hänen kanssaan, jos kerran en olisi ihastunut (rakastumisesta on turha puhua ihan alkuvaiheessa mutta siis ellen alun alkaenkin tuntisi, että olen häneen ihastunut)?

Vierailija
59/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nykyisen mieheni kanssa 15 vuotta. En ole missään vaiheessa ollut häneen rakastunut sillä tavalla intohimoisesti kuin rakastumista kai tässä tapauksessa tarkoitetaan. Rakastan sillä tavoin kun rakastetaan ihmistä jonka kanssa on ollut pitkään ja johon on tottunut ja kiintynyt ja jonka kanssa kuitenkin sopii yhteen elämänarvojen ja -tapojen osalta. Seksi on nimenomaan ok.

Miehelläni ei ole loistokasta autoa, venettä, eikä hulppeaa asuntoa. Hän on perusduunari, ajaa Volvolla ja omakotitalo me omistetaan yhdessä.

Joten enköhän pärjäisi tämän kuvitteellisen rikkaan lentäjäkirurgin kanssa ihan mainiosti ilman rakastumistakin.

Vierailija
60/88 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Lentäjäkirurgilla' tarkoitetaan tässä unelmamiestä. Kullekin se voi olla aivan erilainen. Jos tykkäät rokkarista, kuvittele tilalle sellainen, jos maajussista jne

Mutta siis spekseiltään sellainen, mistä olet aina unelmoinut.

Ap

Aloitus oli niin hepreaa. Luuleeko joku tosissaan että joku nainen haaveilee ”jykeväleukaisesta lentäjä-kirurgista”. Unohdit vielä mainita sen, että hän on Mensan jäsen.

Kyllä mä ainakin tajuan, mitä ap ajaa takaa. Olen itse aina hyvin pettynyt, kun huomaan minuun ihastuneen jonkun, joka ei ole kiinnostava. Tuollaiset seikat tekevät ihmisestä kiinnostavan, siinä ei ole omilla tunteilla niin väliä. Jos kuitenkin toisen seura on kivaa. Ja saa kokea asioita, joita luuseri ei voi antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme