Elämän "pieniä" iloja! :) sain hankittua pienellä rahalla..
Mökkitontin, missä on kylläkin huonossa kunnossa, ehkä purkukunnossa, oleva päärakennus, mutta hyvässä kunnossa olevat sauna ja aitta. Olen niin onnellinen! En kuvitellut että oma mökki olisi itselleni ikinä mahdollinen, mutta nyt pääsin kuitenkin mökkeilyn alkuun pihan, saunan ja aitan avulla, ja päärakennuksen kanssa etenen sitten joskus tilanteen mukaan. Mitä pieniä tai vähän suurempiakin elämän iloja teillä muilla on juuri nyt meneillään? :)
Kommentit (408)
Luulin et oli tippuri mutta ei ollutkaan! :)
Kumeja, liukkaria, ehkä uudet alusvaatteet ja seksileluja. Siinäpä mukavaa puuhaa kesään verrattain pienellä rahalla :)
Tein hyvää kalakeittoa ja marjapiirakkaa jälkkäriksi, tuli hyvä mieli!
Alkuvuosi oli mulle rankkaa aikaa, korkeakouluopinnot viimeistelyä vaille valmiit, mutta viime vuoden tein varmaankin liikaa töitä opintojen ohella koska vuodenvaihteen viimeisen työrupeaman jälkeen tuli kauhea väsymys, joka ei ottanut oikein helpottaakseen. Sitten kuin ihmeen kaupalla sain puristettua tarvittavat opintopisteet ja opinnäytetyön kahdessa viikossa kasaan kevään lopussa ja valmistuin. Lisäksi sain tietää tässä kuussa päässeeni alani maisteriopintoihin, jota pidin hyvin epätodennäköisenä. Nyt tuntuu että syksy on toivoa täynnä!
Minä olen niin onnellinen kun löydettiin tänään mustikoita. Vuosiin ei ole pakkasessa ollut yhtään ja nyt terveys sen verran hyvä että jaksoin.
Minulle pieni on pientä. Ostin uudet nilkkasukat. Tulin siitä onnelliseksi.
Euron pelargoni, joka innostui kukkimaan upeasti..
Olen vasta sivulla 4 mutta aion lukea kaikki muutkin ihanat viestit, ankeuttajat hyppään yli. Ihana ketju, enkä malta olla kertomatta omaa iloani!
Olen surkea kukkien kasvattaja, kun katson kukkaa, se vetää henkeä ja kuolee. Siksi ostin tänä keväänä Tokmannilta mahdollisemman halvat kukat, jotain 3 kpl 5 e tms. en tiedä, mitä ne edes ovat, jotain varmaan tosi halpaa ja tavallista laatua. Ihana myyjä lähtiessä sanoi, että nypi niistä kuolleet pois niin kestävät.
Kukkani ovat rehoittaneet vaalean sinisenä ja kirkkaan punaisena mattona koko kesän. Aamulla ensimmäisenä katson niitä ikkunasta ja tunnen suurta iloa. Ensi keväänä yritän kunnianhimoisemmin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin tuli mukava potti osinkoja tilille. Eikä ole riesana hyttyset, ylikasvanut piha"viidakko" ja puolimädäntyneet rakennukset kuten AP:lla. Eikä edes tarvinut maksaa mitään. Paljon kivempi pieni ilo minulla minun mielestäni.
Ankeuttaja vertailee itseään muihin. Eipä tunnu osingot paljon mieltä lämmittävän.
Itellä on just tuommonen AP.n mökki riesana. Möisin, jos joku ostaa, jopa antaisin ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kumeja, liukkaria, ehkä uudet alusvaatteet ja seksileluja. Siinäpä mukavaa puuhaa kesään verrattain pienellä rahalla :)
Kiva jos iloitset, mutta nokitan: hyvä pano aamulla ennen lasten heräämistä.
Mää ostin 2 pitsaa jotka maksoi 1.75, ei paha BBQ kanaa oli nimessä. t. Vanha mummu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin tuli mukava potti osinkoja tilille. Eikä ole riesana hyttyset, ylikasvanut piha"viidakko" ja puolimädäntyneet rakennukset kuten AP:lla. Eikä edes tarvinut maksaa mitään. Paljon kivempi pieni ilo minulla minun mielestäni.
Kateelliset alapeukuttaa urakalla. Mitä pahaa siinä on että nauttii enemmän tuottojen saamisesta kuin rahan tuhlaamisesta?
Kuulostat vaan ihan hiton itsekkäältä. Se ei ollut ap:n ajatus vaan mistä PIENESTÄ asiasta tulit iloiseksi.
Ostin mustat upeat nahkabootsit (Caprice) 20€ alesta, niiden oikea hinta oli 99,00€. Syksy on nyt pelastettu!
Onpas ihania ilonaiheita täällä! Nyt vasta tulin katsomaan tätä ketjua, kun viime päivät on mennyt uuden mökin kimpussa ja kukkia laitellessa! Elämä on ihanaa! <3
Ap
Vierailija kirjoitti:
Iloitsen tänään siitä että viikkokausien ilkeä selkäkipu on vähän hellittänyt, ei kokonaan poissa, mutta parempi!
Ja arki-iltapäivien ilo on Radio Hämeen
juontaja Anna-Mari Raaska, eikä ollenkaan pieniä iloja näistä kumpikaan!🤗
Kivuttoman elämän hienouden ymmärtää kunnolla vasta kipujen jälkeen, hyvä että vihdoin helpotti! <3
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos onnelliset ihmiset, tämä ketju oli ilo! Hyvää yötä ja aurinkoa tuleviin päiviin!
Ap
Kiitos sinulle Ap ihanista uutisista <3 ja kaikkea hyvää suloisessa kesäparatiisissasi.
Kiitos kaikille, kun jaoitte kesän suuria pieniä onnenhetkiä. Rakkautta.
Rauhaisaa yötä ja monia onnellisia kesäpäiviä kaikille! Olette ihania.
Kiitos! <3
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paras ketju ikinä! Heräsin ennen kellon soittoa etätöihin ja keitin jo kahvit ja kananmunat myös rakkaalleeni, joka vielä nukkuu!
Jess, päivä lähtee niin hyvin liikkeelle kun on jo askeleen edelle jopa herätyskelloa! :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille tästä ketjusta ja erityisesti ap:lle, joka jaksoi käydä kivasti kommentoimassa jokaista viestiä!
Nyt iso muki teetä ja töiden kimppuun - se vapaa viikonloppu koittaa kohta!
Kiitän! :) Nyt tylin tauon jälkeen lukemaan kommentteja, ja yritän vastata kaikille jos ehdin :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sain eilen teinin kanssa juteltua pitkään monista vähän hankalista jutuista. Tuntuu, että ehkä tässä välit alkavat vaikeiden parin vuoden jälkeen taas asettua. Halusi halatakin, ihan uskomattoman hyvä fiilis <3
Ihanaa <3 Teini-ikä on niin herkkää mutta raastavaa aikaa...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Löysin itselleni alesta takin ja kengät syksyyn, molemmat -60%.
Oikeen superlöyty, nyt voi syksy tulla :)
Ap
Kissat on ihania veteliä lämpösiä taikinoita.