Elämän "pieniä" iloja! :) sain hankittua pienellä rahalla..
Mökkitontin, missä on kylläkin huonossa kunnossa, ehkä purkukunnossa, oleva päärakennus, mutta hyvässä kunnossa olevat sauna ja aitta. Olen niin onnellinen! En kuvitellut että oma mökki olisi itselleni ikinä mahdollinen, mutta nyt pääsin kuitenkin mökkeilyn alkuun pihan, saunan ja aitan avulla, ja päärakennuksen kanssa etenen sitten joskus tilanteen mukaan. Mitä pieniä tai vähän suurempiakin elämän iloja teillä muilla on juuri nyt meneillään? :)
Kommentit (408)
Mettässä kävellessä löyty yllättävän paljon mustikkaa ja aurinkokin silloin sädehti muutoin sateisena päivänä
☔🌦️
Sain ystävältä ilmaiseksi pelargonin pistokkaan. Se on minulle arvokas ja vaalin sitä.
puuromarjat kirjoitti:
Mettässä kävellessä löyty yllättävän paljon mustikkaa ja aurinkokin silloin sädehti muutoin sateisena päivänä
☔🌦️
Ihanaa! Itse ostin kanssa noukkurin ym tarpeet ja toivonmukaan löytyisi hyvät mustikkamaastot. Tänävuonnahan niitä on kai hyvät sadot...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sain ystävältä ilmaiseksi pelargonin pistokkaan. Se on minulle arvokas ja vaalin sitä.
Ystävät ja kukat
Ap
Alettiin säästämään koiraan :) pitkä tie edessä mutta tien päässä oleva palkinto on mitä parhain.
Noh joillekin ilmeisesti 10k hankinta on pieni :D itse iloitsen 20€ maksaneesta uudesta takista syksyä varten.
Tänään heräsin virkeänä. Laitoin torkun, mutta päätinkin nousta saman tien. Aamukahvi ja aamutv ennen etätyöpäivää.
Esikoinen leipoi marenkeja. Itse en ole koskaan tehnyt niitä, mutta lapseni on marenkimestari.
Olin lounaalla miehen ja esikoisen kanssa. Buffassa paljon hyviä salaatteja ja ihanaa muusia.
Vierailija kirjoitti:
Alettiin säästämään koiraan :) pitkä tie edessä mutta tien päässä oleva palkinto on mitä parhain.
Ihanaa, ihan paras päätös! Onko rotu jo tiedossa? ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Noh joillekin ilmeisesti 10k hankinta on pieni :D itse iloitsen 20€ maksaneesta uudesta takista syksyä varten.
No kesä paikkaan se on pieni raha, mutta siis lainalla toki ostin :) mutta että ylipäätään löytyi mökki mihin minullakin on mahdollisuus saada lainaa.
Takki lämmittää sekä mieltä että kehoa ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tänään heräsin virkeänä. Laitoin torkun, mutta päätinkin nousta saman tien. Aamukahvi ja aamutv ennen etätyöpäivää.
Esikoinen leipoi marenkeja. Itse en ole koskaan tehnyt niitä, mutta lapseni on marenkimestari.
Olin lounaalla miehen ja esikoisen kanssa. Buffassa paljon hyviä salaatteja ja ihanaa muusia.
Arki on parasta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaik o suhteellista, kollega einstein?
Oikeassa olet, kun iloitset ostoksesta, vaatteet ja (peti-) on tärkeää mukavuutta ja tuottaa jokapäiväistä iloa pitkääääään...
Ihan rakastan jotain riekaleeksi mennyttä mökkivermettäkin.
Ilahduin tänään, kävin vähän katsomassa oisko tullut vadelmaa yhteen villipuskaan.
Kertiskahvikuppi pahvinen oli varalla. Ja sain sen täyteen, vadelmaa + mustikkaa.
Täällä on tosi vähän mustikoita aina.
Mökillä itsekin, ja kyllä täällä nauttii joka päivästä, äskenkin sataa ropsahti.
Tiskaaminenkin on niin kiireetöntä.
Ensinnäkin, onnittelut ap:lle ja kiitokset loistavasta ketjusta! Positiivisuus kunniaan!
Oma ilonaiheeni voi kuulostaa melko tyhmältä. Olen pinttynyt metallimusiikin kuluttaja ja jotenkin suruissani katsonut kuinka lapset lähtevät räppilinjalle. Toki tämän heille suon ja heidän mieltymyksiään kunnioitan.
5 -vuotias kuitenkin innostui ihan älyttömästi Hevisauruksesta viime syksynä ja on nyt mitä suurin fani. Jo pitkään hän on pyytänyt minua soittamaan jotain "kovempaa" ja olemmekin kuunnelleet erilaisia metallibändejä. Tänään hän tuli aamulla halaamaan ja kysymään voidaanko illalla kuunnella Slayeria. Tippa meinasi tulla linssiin.
- ja se mökille meno keväällä eka kerran, kun otat petivaatteita ja laitat tuulettumaan alkajaisiksi... Se on hienoa mökkeilyssä, ja on ihan ufo olo jos on kylmä talvi ollut - että aurinko paistaa juuri minun mökkiini... 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, ihan paras päätös! Onko rotu jo tiedossa? ;)
Ap
Irlanninsetteri :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaik o suhteellista, kollega einstein?
Oikeassa olet, kun iloitset ostoksesta, vaatteet ja (peti-) on tärkeää mukavuutta ja tuottaa jokapäiväistä iloa pitkääääään...
Ihan rakastan jotain riekaleeksi mennyttä mökkivermettäkin.
Ilahduin tänään, kävin vähän katsomassa oisko tullut vadelmaa yhteen villipuskaan.
Kertiskahvikuppi pahvinen oli varalla. Ja sain sen täyteen, vadelmaa + mustikkaa.
Täällä on tosi vähän mustikoita aina.
Mökillä itsekin, ja kyllä täällä nauttii joka päivästä, äskenkin sataa ropsahti.
Tiskaaminenkin on niin kiireetöntä.
Just näin! Kiirettömyys on hyvän elämän kulmakiviä, ja missäs muualla sen muistaa paremmin kuin just esim mökillä tai muuten luonnossa! :)
Ap
Löysimme kodin! 10 kk etsitty ja nyt saamme vihdoin oman pienen talomme :)
Elämän pienii iloi sain hankittuu Farkut 15 €gel !! Enää ku sais shortzit!
Munkin ilon aihe on pieni kuivanmaan mökki. Ihanat kesäillat, hiljaisuus, niittykukat. Lapset ja lemmikki tykkää vaatimattomasta kesäpaikasta.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, onnittelut ap:lle ja kiitokset loistavasta ketjusta! Positiivisuus kunniaan!
Oma ilonaiheeni voi kuulostaa melko tyhmältä. Olen pinttynyt metallimusiikin kuluttaja ja jotenkin suruissani katsonut kuinka lapset lähtevät räppilinjalle. Toki tämän heille suon ja heidän mieltymyksiään kunnioitan.
5 -vuotias kuitenkin innostui ihan älyttömästi Hevisauruksesta viime syksynä ja on nyt mitä suurin fani. Jo pitkään hän on pyytänyt minua soittamaan jotain "kovempaa" ja olemmekin kuunnelleet erilaisia metallibändejä. Tänään hän tuli aamulla halaamaan ja kysymään voidaanko illalla kuunnella Slayeria. Tippa meinasi tulla linssiin.
Kiitos! :)
Ja ymmärrön, musiikki on vakava asia ;)
Ap
Nam! Kuulostaa niin hyvältä. Toivottavasti itsekin löytäisin joskus oikeen kunnon kanttarelliapajat :)
Ap