Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämän "pieniä" iloja! :) sain hankittua pienellä rahalla..

Vierailija
23.07.2020 |

Mökkitontin, missä on kylläkin huonossa kunnossa, ehkä purkukunnossa, oleva päärakennus, mutta hyvässä kunnossa olevat sauna ja aitta. Olen niin onnellinen! En kuvitellut että oma mökki olisi itselleni ikinä mahdollinen, mutta nyt pääsin kuitenkin mökkeilyn alkuun pihan, saunan ja aitan avulla, ja päärakennuksen kanssa etenen sitten joskus tilanteen mukaan. Mitä pieniä tai vähän suurempiakin elämän iloja teillä muilla on juuri nyt meneillään? :)

Kommentit (408)

Vierailija
41/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ja se mökille meno keväällä eka kerran, kun otat petivaatteita ja laitat tuulettumaan alkajaisiksi... Se on hienoa mökkeilyssä, ja on ihan ufo olo jos on kylmä talvi ollut - että aurinko paistaa juuri minun mökkiini... 😊

Sitä tunnetta odotellessa :)

Ap

Vierailija
42/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alettiin säästämään koiraan :) pitkä tie edessä mutta tien päässä oleva palkinto on mitä parhain.

Ihanaa, ihan paras päätös! Onko rotu jo tiedossa? ;)

Ap

Irlanninsetteri :)

Punaiset irkut

Ao

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alettiin säästämään koiraan :) pitkä tie edessä mutta tien päässä oleva palkinto on mitä parhain.

harkitkaa toisenkin kerran. Jos koiran oston säästämiseen menee pitkä aika, ei teillä ole varaa ylläpitää sitä.

Vierailija
44/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysimme kodin! 10 kk etsitty ja nyt saamme vihdoin oman pienen talomme :)

Hienoa, onnea!!! :)

Ap

Vierailija
45/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin ilon aihe on pieni kuivanmaan mökki. Ihanat kesäillat, hiljaisuus, niittykukat. Lapset ja lemmikki tykkää vaatimattomasta kesäpaikasta.

Täydellistä!

Ap

Vierailija
46/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyttipannua sateessa

😅

kun grillipuut jo kastuivat.

Vierailija
47/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, aitassa varmaan kiva nukkua ....oma pieni paratiisi.

Vierailija
48/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

grilli uuno kirjoitti:

pyttipannua sateessa

😅

kun grillipuut jo kastuivat.

Kesä kuivaa minkä kastelee ;)

Ap

Vierailija
49/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, aitassa varmaan kiva nukkua ....oma pieni paratiisi.

Kiitos, siihen pyritään, pienen paratiisimaisen pesän luomiseen :)

Ap

Vierailija
50/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

harkitkaa toisenkin kerran. Jos koiran oston säästämiseen menee pitkä aika, ei teillä ole varaa ylläpitää sitä.

Säästää voi myös sitä koiran ylläpitoa varten.

Ap

Vierailija
51/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kesäparatiisistasi!

Ihana ketju!

Tyttäreni leipoi tänään superhyviämustikkamuffinsseja, ihan itse! Nam! Vein muutaman mummolaan ja heillä olikin sattumalta just kahvi tulossa ja pääsivät myös herkuttelemaan.

Käytiin tiistaina mummin kansaa mustikassa ja oli eväät mukana - ja jokaiselle omat geisha-patukat. Vaari oli ostanut herkullista suklaa-vadelma-jäätelöä ja mansikoita ja grillasi hodareita.

Lidlin luomuhernelaatikosta löysimme monta matoa, ihan kuin lapsuudessa 😀

Vierailija
52/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt nyt kesällä ihan hullun lailla töitä ja nyt näyttäisi siltä, että ensi viikonloppuna voin pitää vapaata ja olla vaan! Juuri mikään ei tunnu mukavammalta ajatukselta kuin se, että voi käpertyä pihakeinuun lukemaan kirjaa tai tuijottelemaan pilviä.

Vierailija
53/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nimipäivät sunnuntaina ja se on hyvä syy leipoa erilaisia herkkuja, kuten kakkua, makeaa ja suolaista piirakkaa yms. ja kutsua ystävät kahville herkuttelemaan :)

Vierailija
54/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsi oli tänään vihdoin selvin päin, käytiin keilaradalla :)

Vierailija
55/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kellekin on pitkä aika. Kerrohan toki jos olet päättänyt sen meidän perheen puolesta?

Olen vielä niin alkuvaiheessa etten ole edes valinnut kasvattajaa vielä. On se kumma kun täällä sanotaan että ei saisi ostaa heti ensimmäistä tarjolla olevaa pentua mutta ei myöskään saa säästää rahaa liian pitkäjänteisesti :D

No oli miten oli, tämän piti olla hyvänmielen ketju niin menepäs pätemään koirien pidosta johonkin muuhun ketjuun. Et voi tietää muiden elämäntilanteesta mitään vain muutamien sanojen perusteella :)

Vierailija
56/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea kesäparatiisistasi!

Ihana ketju!

Tyttäreni leipoi tänään superhyviämustikkamuffinsseja, ihan itse! Nam! Vein muutaman mummolaan ja heillä olikin sattumalta just kahvi tulossa ja pääsivät myös herkuttelemaan.

Käytiin tiistaina mummin kansaa mustikassa ja oli eväät mukana - ja jokaiselle omat geisha-patukat. Vaari oli ostanut herkullista suklaa-vadelma-jäätelöä ja mansikoita ja grillasi hodareita.

Lidlin luomuhernelaatikosta löysimme monta matoa, ihan kuin lapsuudessa 😀

Kiitos :)

Tulipa Ihania lapsuusmuistoja itsellenikin teidän tunnelmista

Ap

Vierailija
57/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän pienii iloi sain hankittuu Farkut 15 €gel !! Enää ku sais shortzit!

Jess, tarjoushaukkailu kannattaa :)

Ap

Vierailija
58/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt nyt kesällä ihan hullun lailla töitä ja nyt näyttäisi siltä, että ensi viikonloppuna voin pitää vapaata ja olla vaan! Juuri mikään ei tunnu mukavammalta ajatukselta kuin se, että voi käpertyä pihakeinuun lukemaan kirjaa tai tuijottelemaan pilviä.

Samaistun! Ihanaa tulevaa viikonloppua :)

Ap

Vierailija
59/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutsi oli tänään vihdoin selvin päin, käytiin keilaradalla :)

Ap

Vierailija
60/408 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kellekin on pitkä aika. Kerrohan toki jos olet päättänyt sen meidän perheen puolesta?

Olen vielä niin alkuvaiheessa etten ole edes valinnut kasvattajaa vielä. On se kumma kun täällä sanotaan että ei saisi ostaa heti ensimmäistä tarjolla olevaa pentua mutta ei myöskään saa säästää rahaa liian pitkäjänteisesti :D

No oli miten oli, tämän piti olla hyvänmielen ketju niin menepäs pätemään koirien pidosta johonkin muuhun ketjuun. Et voi tietää muiden elämäntilanteesta mitään vain muutamien sanojen perusteella :)

Mulle tuottaa hyvää fiilistä lemmikinhoitajat, jotka todella paneutuvat asiaan. Etukäteen säästäminen on vastuullisen eläimenomistajan merkki, usein myös mietitään yllättävät menotkin, vakuutus kannattaa ottaa jo nuorelle, vanhoille ei välttis enää myönnetä. Joten kiitos sinulle, että jatkoit ketjun hyvää fiilistä, huolimatta ankeuttajista.  :)

-ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan