Ansa on viritetty :)
Ollaan lähdössä reissuun ja anoppi käy taas kastelemassa kukat.
Olen alkanut epäilemään, että kun olemme olleet pois on kotonamme käynyt myös muita kuin anoppi.
Pari kertaa mieheni sisko on "möläyttänyt" sellaista mitä hänen ei edes pitäisi tietää. Nuo asiat on sinällään harmittomia ettei sillä väliä, mutta jos on meidän poissaoloamme hyödyntänyt tutkimiseen niin en tykkää. Mieheni sisko mm. mainitsi että heillä on samanlainen pyykkikone kuin meillä, ei hänen olisi pitänyt edes tietää millainen pyykkikone meillä on, ei meidän kodinhoitohuoneeseen ole vierailla asiaa. En minäkään ole kälyn pyykkikonetta nähnyt vaikka se heillä on toisessa vessassa.
Nyt ajattelin sitten ottaa selvää ketä meillä oikein lomamme aikana käy ja viritin riistakameran sisälle. Toivottavasti olen vain vainoharhainen, en kyllä yleensä ole väärässä ollut kun minulle tulee näin vahva epäilys.
Kommentit (162)
Provohan tämä on, mutta tällaisia vainoharhaisia kyttääjiä on kyllä olemassa. Usein ovat kälyjä.
mitä jos anoppi ja miehen sisko olivat yhdessä menossa jonnekin ja samalla poikkesivat kukkia kastelemaan. Toki ei siinä mitään sen kun kuvaat, ihan laillista vaikuttaa olevan kun ilmoitatkin siitä.
OMG. AP:n käly tietää millaisella koneella AP pesee pyykkiä! Ei ole ihme, jos sulla on hermo revennyt! Kyllä tuollaisesta yksityisasioiden tonkimisesta hermostuu itse kukanenkin!
Tsemppiä AP ja VOIMAHALI! Varo, ettei naapurit näe millaisella autolla ajatte. Ihmiset on niin kyyliä!
En ole anoppia moittinut vaan sitä että mahdollisesti kälyni käy meillä poissaollessamme.
Jos hän käy, niin miksi asia on sellainen ettei sitä voida meille kertoa.
No siksi, että se tuntuisi ihan turhalta mainita asiasta erikseen. Jos ovat olleet liikkeellä samalla autolla ja poikenneet teillä siinä samalla, pitäisikö jättää toinen yksin autoon istumaan? Se ei tietenkään ole oikein, jos tongitaan lipastoja tai availlaan kaappeja, mutta siitähän et tällä kuvaamisella saa selkoa.
Itselleni ei kyllä myöskään tulisi mieleen erikseen ilmoittaa, jos olisin ollut mukana kun äitini käy kastelemassa veljeni ja tämän perheen kukkia. Siis en toki mitään tonkisi jne, mutta en kyllä ymmärtäisi soittaa lomalla olevalle perheelle, että olin käynyt heidän eteisessään :D
Edelleenkin sanoin jo aiemmin että tuolla pyykkikone jutulla ja muutamalla muulla ei ole sinällään väliä mutta se että tietää asioita joita hänen ei pitäisi tietää minua ihmetyttää. Mitä muuta on mahdollisella salakäynnillään penkonut? Kun ei asiasta voi kertoa että on käynyt anopin kanssa meillä poissaollessamme.
Käly ja anoppi on ainakin kerran käynyt meillä sillälailla että olin itse töissä, olivat ottaneet vara-avaimemme anoppilasta mukaansa shoppailureissulle ja käyneet meillä keittämässä kahvit. Siis heillä ei silloin ollut oikeasti mitään asiaa meille edes, eikä tullut mieleenkään edes kysyä lupaa että saako käydä meillä välipalalla. Meinasin saada sydänkohtauksen kun näin kotiin tullessani että meillä oli joku käynyt.
Käly itse valitti kun oma anoppinsa ei antanut heidän vara-avaintaan heille (kälyn anoppi omisti talon jossa miniänsä ja poikansa asui). Kälyä suututti jo pelkkä ajatus että anoppinsa voisi käydä heillä ilman lupaa mutta itse sitten käyttäytyvät noin.
T:ap
Mitä jos käly on ollut anopin mukana muuten vain, kun anoppi on käynyt teillä? Esim. ovat käyneet yhdessä jossain ja sitten piipahtaneet, kun anopin on pitänyt käydä kastelemassa ne kukat. Olisiko kälyn pitänyt odottaa autossa tai pihalla?
Meillä tämä talo on miehenkin koti. Jos miehen mielestä on OK, että äitinsä ja siskonsa meillä käyvät, ei minulla ole siihen mitään sanomista. Koti on yhteinen tasan niin tarkkaan, kun me molemmat täällä asumme eikä minulla ole oikeutta sanoa miehelle, että hänellä ei ole sananvaltaa täällä.
No en kyllä sinällään ymmärrä että jos käly tulee anopin kanssa kastelemaan kukkia, jotka sijaitsevat ulkona, kannulla joka on ulkona, vedellä jonka saa ulkoseinässä olevasta hanasta niin pitäisi käydä meidän kodinhoitohuoneessa? Sisäkukkia ei viikon aikana tarvitse kastella kun ovat altakasteluruukuissa. Ja vaikka kävisivat keittämässä kahvit sisällä tai vaikka juomassa vettä niin ei siltikään olisi tarvetta käydä kodinhoitohuoneessa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 17:20"]
No pikkuisen eri juttu kuvata kameralla nukkuvan vaimon pillua kuin se että minä laitan tyhjilleen jäävään taloon kameran luvattomia kulkijoita varten.
[/quote]
lopeta, mun vatsalihakset ei kestä tätä nauramista enempää :))))
ihan hienoa että valvot kotiasi kameralla, oma koti kullan kallis
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 17:50"]
No en kyllä sinällään ymmärrä että jos käly tulee anopin kanssa kastelemaan kukkia, jotka sijaitsevat ulkona, kannulla joka on ulkona, vedellä jonka saa ulkoseinässä olevasta hanasta niin pitäisi käydä meidän kodinhoitohuoneessa? Sisäkukkia ei viikon aikana tarvitse kastella kun ovat altakasteluruukuissa. Ja vaikka kävisivat keittämässä kahvit sisällä tai vaikka juomassa vettä niin ei siltikään olisi tarvetta käydä kodinhoitohuoneessa.
[/quote]
No noin periaatteessahan toi on totta mutta kuulostat silti jotenkin "ylihysteeriseltä". Mitä jos teet eteiseen sellaisen "sallitut alueet" -kartan, mihin merkkaat huoneet, jossa käly ja anoppi saavat liikkua. Ihan normaaleille ihmisillekin sattuu sitä, että kurkkaavat johonkin huoneeseen, ilman sen kummempaa kyttäystä. Ja sitten panevat merkille vaikkapa pesukoneen merkin ja mallin, eivätkä tiedä syyllistyvänsä Gestapo-tason vakoiluun tässä.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 16:33"]
Itse painin samanlaisen tilanteen kanssa. Aion myös virittää ansan, mutta en kameraa. Suunnitelmana on tekaista joku älytön dokumentti, josta anoppi ei voi olla puhumatta eteenpäin. Laitan sen kirjekuoreen jonka päällä lukee SALAINEN, joten jos todella se tekee mitä epäilen, tulee jäämään kiinni.
[/quote]
Tämä on mielestäni oikeasti loistoidea! Kuvaaminen on ehkä vähän.. no, jotenkin ikävän tuntuista. Mutta tekaistun kirjeen voisin itsekin tehdä, jos minulla sattuisi olemaan yksityisasioita urkkiva läheinen.
Täällä on varmaan nyt kälyjä enemmänkin liikkeellä. Minä kyllä komppaan sua ihan täysillä, ihan hyvä että saat tietää mitä porukkaa siellä liikkuu ja kuinka usein. Mä en voisi sietää ajatustakaan, että jotkut miehen sukulaiset luuhaisi mun kotona mun tietämättä, ja ihan sama toisinpäin miehellä. Meidän koti on vaan ja ainoastaan meidän koti.
Ois aika karua kun kahtos niit nauhoja ja joku hirvee panokohtaus siel :O jotku randomit miehen siskon veljen kaverin kaverit siel :DDDDD
Mä olen useana kesänä palkannut naapurin teinityttösiä kukkien hoitajaksi.. sitten paljastukin, että heidän äiti oli ängennyt mukaan joka kerta ja tutkinut paikkoja. Nuoremmalla tytöllä omatunto kolkutti ja kertoi. Äiti oli uhannut viedä tienatut rahat, jos ei pääse mukaan.
otinpa eukon puhutteluun ja ei tuo tajunnut tehneensä mitään väärää. Koska mitään raskauttavaa ei löytynyt... Niin, ei meillä salaisuuksia ole, mutta olipas muijalla ajatus pielessä. Nuorempaa tytärtä (nyt 17 v) toisinaan pyydän lastenvahdiksi yhä.
No ap, etkö saa KETÄÄN muuta anopin paikalle huushollia ylläpitämään. Ongelma olisi ratkaistu hyvin yksinertaisesti. Mulla ei riittäisi energia, aika eikä mielenkiinto moiseen kyttäykseen ja märehtimiseen. Puolin tai toisin.
Sinänsä ohis mutta.. itse ainakin ajattelen olevani veljeni kanssa samaa perhettä enkä vieraita. Molemmin puolin saadaan käydä toistemme kodeissa ihan kaikissa huoneissa.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2013 klo 18:31"]
Sinänsä ohis mutta.. itse ainakin ajattelen olevani veljeni kanssa samaa perhettä enkä vieraita. Molemmin puolin saadaan käydä toistemme kodeissa ihan kaikissa huoneissa.
[/quote]
No minä taas en. Veljeni vaimolla ei esimerkiksi ole mitään asiaa kotiimme, arvostelemaan yhtikäs mitään.
Oman äitini luotan kukan kastelijaksi reissujen aikaan, mutta anoppiani en kyllä päästäisi yksin hääräämään.
Oma koti on oma alue, joka minulle on tietyin paikoin intiimi paikka johon ei kodin ulkopuolisten tarvitse mennä. Mitään "salattavaa" ei ole,mutta tunnen oloni kyllä loukatuksi jos joku käy ilman lupia kämpässäni.
No hehheh! Kylläpä oli taas harvinaisen tyhmä asia aloituksen kohteena, niinkuin se meitä täällä normaalisti anoppiensa ja miehen suvun kanssa toimeentulevia naisia täällä kiinnostaisi.
Täydellisen kiittämätön ihminen olet anoppiasi kohtaan, joka on kukkasi luvannut kastella ja muutenkin katsoa kotisi perään, että se näyttäisi asutulta teidän lomaillessa.
Pahoittelen täytyy Sullekin Ap. todeta, että et Sinäkään ole kyllä noin hyvää anoppia ansainnut. Hyvää lomaa teille kuitenkin haluan toivottaa.