Ansa on viritetty :)
Ollaan lähdössä reissuun ja anoppi käy taas kastelemassa kukat.
Olen alkanut epäilemään, että kun olemme olleet pois on kotonamme käynyt myös muita kuin anoppi.
Pari kertaa mieheni sisko on "möläyttänyt" sellaista mitä hänen ei edes pitäisi tietää. Nuo asiat on sinällään harmittomia ettei sillä väliä, mutta jos on meidän poissaoloamme hyödyntänyt tutkimiseen niin en tykkää. Mieheni sisko mm. mainitsi että heillä on samanlainen pyykkikone kuin meillä, ei hänen olisi pitänyt edes tietää millainen pyykkikone meillä on, ei meidän kodinhoitohuoneeseen ole vierailla asiaa. En minäkään ole kälyn pyykkikonetta nähnyt vaikka se heillä on toisessa vessassa.
Nyt ajattelin sitten ottaa selvää ketä meillä oikein lomamme aikana käy ja viritin riistakameran sisälle. Toivottavasti olen vain vainoharhainen, en kyllä yleensä ole väärässä ollut kun minulle tulee näin vahva epäilys.
Kommentit (162)
Sitten edellisistä arvioin ketä äänestän, jos en jätä tällä kierroksella äänestämättä aivan.
käyttäjäsäännöt eivät voi olla ristiriidassa yleisesti käytössäolevien lakien ja kansalaisen sekä sivilin ja tai yksityisten käyttäjien sannanvapaus ja ilmaisuvapaus sekä oikeusientavoittelupyrkimysten kanssa minkään rauhanajan aikakuden kriisittömänä aikana hiljaisestikkaan ikärakenteisiin kohdistuvana hämäränä aika jollooin myöskin oikeudet eivät ole vain joidenkin käytettävissä vaan tasapuolisesti aivan jokaisen ulottuvilla..