Annatteko palstan ”miesten” pilata käsityksenne
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen oletus, että kaikki miehet olisivat jokin yhtenäinen massa. Suurin osa palstalle kirjoittavista on rekisteröimättöämiä Vierailijoita, joten aika vaikea tunnistaa ikä, sukupuoli, suuntautuminen tai asuinpaikka.
Ei ollut oletus, vaan kysymys.
Ihmettelen aloitusta kovasti. Miksi ihmeessä jotkut alimmantason sääliöt pilaisi käsitystäni.
En edes erota täällä miehiä ja naisia toisistaan. Typerä aloitus.
Huutonaurua. Eihän täällä ole kuin inceleitä ja mt-vammaisia.
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua. Eihän täällä ole kuin inceleitä ja mt-vammaisia.
Kaikista pahin mielisairas on se joka jankkaa persuista ja inceleistä
Miten pohjasakka voisi pilata mitään?
Eiköhän täällä ole ne alimmat sääliöt ja väliinputoajat.
Vierailija kirjoitti:
En. Sekä oma mieheni, että tytärteni miehet ovat kunnollisia naisia kunnioittavia miehiä.
Kai siihen kotikasvatus on vaikuttanut.
Täällä ei yleensä kunnioiteta miehiä.
Vierailija kirjoitti:
En. Sekä oma mieheni, että tytärteni miehet ovat kunnollisia naisia kunnioittavia miehiä.
Kyllä heitäkin jotkut asiat sisimmässään korpeaa. Juuri näitä asioita kirjoitellaan tälle palstalle anonyymisti. Tosielämässä ne eivät tule pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei yleensä kunnioiteta miehiä.
Niin. Sille on syynsä. Pinnistelee vähän, saatat saada ahaa-elämyksen.
Palstan naisilla ei ole kyllä varaa huudella miehistä
Onko ihme että miehet alkavat vihaamaan naisia kun te aiheutatte sitä itse?
Vierailija kirjoitti:
Eivät nämä palstamiesten jutut ainakaan kunnioitusta miehiä kohtaan kasvata.
Miten tulkitset esim. tähän ketjuun kirjoittaneiden sukupuolet?
Vierailija kirjoitti:
Miten pohjasakka voisi pilata mitään?
No just pohjasakkahan se kaikkien muidenkin maineen pilaa. En nyt viitsi antaa esimerkkejä, ettei mene rasistiseksi.
Onko nää miespuoliset palstaulisijat edes miehiä? Mä tunnen monta normaalia mukavaa suomalaista miestä joten nämä palstamiehet jätän omaan arvoonsa. Niitä on kiva verbaalisesti lämmittää täällä palstalla, mutta muuten lienevät pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko nää miespuoliset palstaulisijat edes miehiä? Mä tunnen monta normaalia mukavaa suomalaista miestä joten nämä palstamiehet jätän omaan arvoonsa. Niitä on kiva verbaalisesti lämmittää täällä palstalla, mutta muuten lienevät pohjasakkaa.
Mikseivät olisi miehiä? Sinäkö määrität kuka olisi mies ja kuka ei-mies? Mikä sinusta tekee miehestä miehen?
Mies kunnioittaa naisia, ja naiset miehiä.
Loput ovat ääliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen oletus, että kaikki miehet olisivat jokin yhtenäinen massa. Suurin osa palstalle kirjoittavista on rekisteröimättöämiä Vierailijoita, joten aika vaikea tunnistaa ikä, sukupuoli, suuntautuminen tai asuinpaikka.
Minä olen hetero.