Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa etten löydä ketään miestä koska olen aseksuaali.

Vierailija
16.07.2020 |

Haluaisin niin kokea rakkauden.

Kommentit (202)

Vierailija
61/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus tarkoittaa myös uhrauksia, ap.

Vierailija
62/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä vaikeata on imeä ja antautua miehen vietäväksi? Miksi et voi tehdä sitä joka päivä, pitääkseesi miehen?

Joka päivä ei, joskus voin niin tehdä miehen mieliksi.

Et ole oikea aseksuaali jos kuitenkin tyydytät miestä "miehen mieliksi". Jos noin toimit, niin ei pitäisi olla ongelmia miehen löytämisessä. :D

Samaa minäkin mietin. Jos seksi on ap:lle yhdentekevää mutta ei vastenmielistä, hänen on helppo pitää mies tyytyväisenä ilman sen kummempaa uhrautumista. Saa sitten palkkioksi pikkuvaivasta elämänkumppanin ja jälkikasvua.

Aivan, juuri näin.

Onko tää nyt sen erikoisempaa miten maailma aina pyörinyt??

Vastentahtoinen seksin harrastaminen tuntuu raiskaukselta. Ei ole mikään pikkuvaiva, vaan nöyryyttävä kokemus, kun seksihaluja ei ole.

Ymmärrän hyvin.

Mutta jos nyt pysytään ap:n tapauksesta vain, hän sanoi ketjussa voivansa harrastaa miehen vuoksi.

Eli ei olisi vastenmielistä hänelle (ja ei tietenkään tarkoita että hänen pitäisi aina olla valmis).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä vaikeata on imeä ja antautua miehen vietäväksi? Miksi et voi tehdä sitä joka päivä, pitääkseesi miehen?

Et ole oikea aseksuaali jos kuitenkin tyydytät miestä "miehen mieliksi". Jos noin toimit, niin ei pitäisi olla ongelmia miehen löytämisessä. :D

Samaa minäkin mietin. Jos seksi on ap:lle yhdentekevää mutta ei vastenmielistä, hänen on helppo pitää mies tyytyväisenä ilman sen kummempaa uhrautumista. Saa sitten palkkioksi pikkuvaivasta elämänkumppanin ja jälkikasvua.

Aivan, juuri näin.

Onko tää nyt sen erikoisempaa miten maailma aina pyörinyt??

Vastentahtoinen seksin harrastaminen tuntuu raiskaukselta. Ei ole mikään pikkuvaiva, vaan nöyryyttävä kokemus, kun seksihaluja ei ole.

ei se miltään tunnu, ellei kerran ole seksuaalisuutta -eri

Eli jos sinulla ei ole vaikkapa kuvallista ilmaisutaitoa niin kätesi voi amputoida ilman puudutusta?

Vierailija
64/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rakkaus tarkoittaa myös uhrauksia, ap.

Silloin ei ole rakkaudesta kysymys mikäli mies ajattelee, että naisen tulisi "uhrautua" hänen vuokseen. Mies ei rakastaisi tätä naista.

Vierailija
65/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Puolison mieliksi tehdään suhteessa kaikenlaista mikä itseä ei kiinnosta tai miellytä. Se on toisen huomioonottamista ja välittämistä. Ei mikään parisuhde toimi niin, että kumpikaan ei luovu mistään ja tekee vain itseään miellyttäviä asioita.Parisuhde on täynnä luopumisia ja kompromisseja. Siksi siihen ei pidä ryhtyäkään jos ei ymmärrä sen olevan kahdenkauppa.

Sen takia kuvailemasi parisuhde eroaa rakkaudesta. Rakkaudessa ei toista pakoteta tekemään vastenmielisä asioita tai asioita jotka sattuvat. Rakkaus toiseen estää vaatimasta sitä.

Parisuhteessa ilman rakkautta voi sitten taistella ja käydä kauppaa.

Vierailija
66/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on näköjään ihan oma määritelmä aseksuaalisuudelle :D Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa harrastaako ihminen seksuaalista kanssakäymistä.

Kyllä siinä jonkinlainen yhteys on.

Vierailija
67/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaneuvo kirjoitti:

Voihan se aseksuaalikin nainen  nostaa hameensa lanteilleen vuoteessa ja pyllistää. Kyllä se siitä...

Ei voi, eikä tarvitse.

Vierailija
68/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikaneuvo kirjoitti:

Voihan se aseksuaalikin nainen  nostaa hameensa lanteilleen vuoteessa ja pyllistää. Kyllä se siitä...

Eli naisten alistaminen on mielestäsi ok ? Ei muuten todellakaan ole

T. Feministi

Oma kokemukseni on että NIMENOMAAN feministit rakastavat alistua seksuaalisesti. Eivät kuitenkaan tykkää alistua muuten, esimerkiksi keittiössä. Ovat hyvin vahvoja itsenäisiä jotka eivät kokkaa miehelle, mutta ottaa vaikka kusta naamalle ja ass to mouth sängyssä ilomielin, koska kai se on vain voimaannuttavaa seksuaalisesti alistua isolle miehelle kaiken sen arjen voimanaiseuden jälkeen.

Älä yleistä. Olen feministi eikä seksuaalinen alistaminen ole hyväksyttyä. Ehkä oletkin tavannut feikkifeministejä.

Vierailija
69/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, oletko valmis tyydyttämään miehen vaikket perinteistä yhdyntää haluakaan?

Vierailija
70/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikaneuvo kirjoitti:

Eli naisten alistaminen on mielestäsi ok ? Ei muuten todellakaan ole

T. Feministi

Höpsis, kysehän oli vain seksivinkistä.

Nappasin sen suoraan v.2003 painetusta Regina-lehden julkaisusta "777seksivinkkiä tytöille".

Sieltä on tämäkin:

"Sinä olet kontallasi ja hän ottaa sinut takaapäin.

Se voi tuntua mielikuvana nöyryyttävältä, mutta unohda moiset, kokeilu kannattaa.

Tämä asento stimuloi hyvin vaginan etuseinämää ja  G-pistettä.

Lisäksi miehellä on hyvä mahdollisuus kiihottaa klitoristasi ja hyvällä sinua lanteilta, rinnoista ja reisistä."

Ja siis ihan naisten kirjoittamia ohjeita nämä. 

Naisia on aina painostettu median kautta tekemään sellaista jota he eivät halua tehdä. Muutama vuosi sitten jokainen lehti huusi, että on mentävä oman mukavuuskynnyksen ulkopuolelle toisen vuoksi ja aina oli kysymys peppuseksin mainonnasta.

Vierailija
71/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin seurustella aseksuaalin naisen kanssa, jos nainen kuitenkin olisi valmis tyydyttämään minut muulla tavoin kuin yhdynnässä. Ja edes kerran viikossa.

Miksi haluaisit kohdella omaa kumppaniasi niin huonosti?

Vierailija
72/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta miten moni ehdottaa,että senkus vaan annat jonkun miehen masturboida kehollasi.

Ensinnäkin ainakin mun mies ainakin on ihan ihminen jolla on tunteet, ja hänelle on tärkeää, että minä haluan häntä.

Toisekseen on äärimmäisen tavallista, että seksi tuntuu naisesta epämukavalta tai ihan puhtaasti sattuu, jos haluja ei ole ja paikat on kuivana ja kireänä. Itse kuulun tähän porukkaan, ja joskus harmittaa ihan saa****sti että niin monet naiset pystyvät seksiin jota eivät halua - yhteiskunta ja suhteet olisivat paljon parempia, jos kaikilla naisilla olisi kuten miehillä, että seksi ei kerta kaikkiaan onnistu ellei sitä tahdo.

Voi olla että ap:lla ei tätä ongelmaa ole, mutta eikö oikeasti missään valisteta ihmisiä siitä, että on eri asia päästää joku koskemaan omiin sekä fyysisesti että psyykkisesti herkkiin alueisiin kuin antaa joku selkähieronta?

Jaa, no minä olen yksi kyseistä. Itsekkin aseksuaali, tosin seksi kuvottaa minua, joten itse en siihen pysty.

Mutta käsittääkseni se oli ap joka sanoi että voi miehen mieleksi harrastaakkin.

Joten siksi en ymmärrä miksi tehdä asiasta sen suurempaa ongelmaa kuin tarvis on.

Jos itse pystyisin samaan, hyppäisin onnesta ja nauttisin elämästä.

Olen siis tahtomattani sinkku ja yksinäisyys tappaa mut.

Joten jos kykenisin seksiin, mahdollisuudet päästä pariauhteeseeen kasvaisi ja elämä olisi parempaa.

On älytöntä perustaa oman elämänsä onnellisuus sille ajatukselle, että tarvitsee onnensa perustaksi toisen ihmisen. Kuten jo aiemmin joku höpötti tyhjää uhrautumisista jne. niin kukapa haluaisi elää epätyydyttävää elämää, jossa toisen takia ei voi olla oma itsensä?

Vierailija
73/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset tuntuvat olevan totaalisen pihalla, mitä aseksuaalisuus on. Käyttäkää vaikka Googlea, jooko.

Jos se ei johdu fyysisistä syistä, niin se on sitten psyykkistä (seksuaalisuuden ja seksin pelkoa. )

Aseksuaalilla ei välttämättä ole pelko tai kuvotusta seksiä kohtaan. Seksi ei vain kiinnosta. Toki osalle seksuaaleista seksi voi olla myös kuvottavaa tai pelottavaa. Se ei kuitenkaan ole määrittelyn perusta. Vain kiinnostuksen puuttuminen on määrittelyn perusta.

Vierailija
74/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta miten moni ehdottaa,että senkus vaan annat jonkun miehen masturboida kehollasi.

Ensinnäkin ainakin mun mies ainakin on ihan ihminen jolla on tunteet, ja hänelle on tärkeää, että minä haluan häntä.

Toisekseen on äärimmäisen tavallista, että seksi tuntuu naisesta epämukavalta tai ihan puhtaasti sattuu, jos haluja ei ole ja paikat on kuivana ja kireänä. Itse kuulun tähän porukkaan, ja joskus harmittaa ihan saa****sti että niin monet naiset pystyvät seksiin jota eivät halua - yhteiskunta ja suhteet olisivat paljon parempia, jos kaikilla naisilla olisi kuten miehillä, että seksi ei kerta kaikkiaan onnistu ellei sitä tahdo.

Voi olla että ap:lla ei tätä ongelmaa ole, mutta eikö oikeasti missään valisteta ihmisiä siitä, että on eri asia päästää joku koskemaan omiin sekä fyysisesti että psyykkisesti herkkiin alueisiin kuin antaa joku selkähieronta?

Jaa, no minä olen yksi kyseistä. Itsekkin aseksuaali, tosin seksi kuvottaa minua, joten itse en siihen pysty.

Mutta käsittääkseni se oli ap joka sanoi että voi miehen mieleksi harrastaakkin.

Joten siksi en ymmärrä miksi tehdä asiasta sen suurempaa ongelmaa kuin tarvis on.

Joten jos kykenisin seksiin, mahdollisuudet päästä pariauhteeseeen kasvaisi ja elämä olisi parempaa.

Se ongelma tulee siitä, jos ei rehellisesti kerro että ei halua seksiä. On ihan törkeää yrittää "päästä parisuhteeseen" teeskentelemällä, että pitää toista haluttavana.

Vierailija
75/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä ap aseksuaalisuus.fi sivun foorumille siellä on seuranhaku osiokin !

Ja kaikille niille jotka ovat tuumanneet että kyllä se siitä senkus vaan jalat levälleen tms

niin oletteko ikinä ajatelleet että kaikki miehet eivät ole sellaisia antaa mennä vaan tyyppejä?

Yksi tuttu mies kiteytti sen näin osuvasti:

jos naisella ei ole halua tai tekee sitä vain mielikseni niin v*ttu musta tuntuu kuin raiskaisin sitä joten ehdoton nou nou kipinä pitää kummallakin olla että onnistuu

Vierailija
76/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ongelma tulee siitä, jos ei rehellisesti kerro että ei halua seksiä. On ihan törkeää yrittää "päästä parisuhteeseen" teeskentelemällä, että pitää toista haluttavana.

Tämä on myös ongelmallista jos pitää toista haluttavana, nutta ei silti halua seksiä. Eihän sitä voi etukäteen tietää.

77/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaaleja miehiä on enemmän, kuin te naiset uskottekaan. Ei vain ole sellainen ylpeilyn aihe miehille, niinkuin naisille, jotka voimaantuu silläkin.

Missä ne asekuaalit miehet ovat?

No, tässähän minä olen.

Vierailija
78/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos naisella ei ole halua tai tekee sitä vain mielikseni niin v*ttu musta tuntuu kuin raiskaisin sitä joten ehdoton nou nou kipinä pitää kummallakin olla että onnistuu

Ensimmäinen järkevä mies koko maailmassa!

Vierailija
79/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ässä ja ukon kanssa sovittiin että voi täyttää tarpeensa muualla jos kokee että kotoa ei saa. Ehtona että asia on myös tälle kolmannelle osapuolelle kerrottu. Hän kyl aluksi lupasi että haluu olla mun kanssa vaikka seksiä ei olis mutta tähän järjestelyyn päädyttiin. Seksi ei merkkaa mulle mitään niin ei haitannu että mies on muitten kanssa.

Vierailija
80/202 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen rakkaus perustuu seksuaalisuuteen. Et ole aseksuaali, vaan et vain halua 'seksiä'. 

Myös kiinnostaisi tietää mihin aseksuaalit vetävät rajan seksille? Onko kaikki kosketus kiellettyä vai ainoastaan kosketus sukuelimeen? Mikä näistä tekee niin erilaista? 

Terapian kautta tai rauhassa toiseen tutustumalla voi muuttaa käsityksiä siitä mitä seksi ja seksuaalisuus on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan