Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa etten löydä ketään miestä koska olen aseksuaali.

Vierailija
16.07.2020 |

Haluaisin niin kokea rakkauden.

Kommentit (202)

Vierailija
201/202 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostetaan nyt vanha ketju. 

Mua todellakin pelottaa tää. Löysin kyllä parikin aseksuaalia miestä ulkomailta (AVEN-sivustolta), joista tuli mun kavereita, mutta romanttista kiinnostusta ei ole. Olen kyllä kiitollinen noista kavereista, mutta edelleen haluaisin että syntyisi sellainen yhteys jonkun kanssa, joka olisi "enemmän kuin ystävyyttä" mutta ilman seksiä. 

No, mulla meni 10 vuotta löytää noi kaverimiehet, ehkä menee seuraavat 10 vuotta löytää se kumppani... 

Miten voi olla romanttinen yhteys ilman seksuaalisuutta? Kun kaikki romanttinen liittyy seksuaalisuuteen pohjimmiltaan. Vain seksuaalisuus erottaa parisuhteet ystävyydestä. Esimerkiksi suutelu ja muut romanttiset eleet ovat pohjimmiltaan esileikkiä, vaikka eivät aina johda seksiin.

No esimerkiksi niin, että päätetään olla yhdessä, muuttaa yhteen, solmia avioliitto, ehkä hankkia lapsia tai ainakin lemmikki, jakaa arki yhdessä, viettää yhdessä koti-iltoja, tutustuttaa toinen omaan perheeseensä, käydä kynttiläillallisilla, sitoutua jopa loppuelämäksi yhteen, ottaa yhdessä laina, ostaa asunto... Ystävien kanssa ei tehdä tällaista. Aika jännä, jos sinulla vain suutelu ja seksi erottavat ystävyyssuhteet seurustelusuhteista.

Vierailija
202/202 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostetaan nyt vanha ketju. 

Mua todellakin pelottaa tää. Löysin kyllä parikin aseksuaalia miestä ulkomailta (AVEN-sivustolta), joista tuli mun kavereita, mutta romanttista kiinnostusta ei ole. Olen kyllä kiitollinen noista kavereista, mutta edelleen haluaisin että syntyisi sellainen yhteys jonkun kanssa, joka olisi "enemmän kuin ystävyyttä" mutta ilman seksiä. 

No, mulla meni 10 vuotta löytää noi kaverimiehet, ehkä menee seuraavat 10 vuotta löytää se kumppani... 

Miten voi olla romanttinen yhteys ilman seksuaalisuutta? Kun kaikki romanttinen liittyy seksuaalisuuteen pohjimmiltaan. Vain seksuaalisuus erottaa parisuhteet ystävyydestä. Esimerkiksi suutelu ja muut romanttiset eleet ovat pohjimmiltaan esileikkiä, vaikka eivät aina johda seksiin.

On muunlaista fyysistä läheisyyttä ja hellyyttä kuin seksuaalista, mikä ei kuitenkaan ole sellaista jota tehdään kavereiden kesken. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä