Pelottaa etten löydä ketään miestä koska olen aseksuaali.
Kommentit (202)
Miksi ihmeessä haluat juuri miehen, jos olet aseksuaali? Mitä väliä on silloin kumppanin sukupuolella?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluat juuri miehen, jos olet aseksuaali? Mitä väliä on silloin kumppanin sukupuolella?
No miehillä on yleensä hyvin rahaa ja haluavat yhteisen tilin... niin...
veikkaan hänen romanttisen suuntautumisen olevan hetero.
(Romanttinen- ja seksuaallinensuuntautuminen on kaksi eri asiaa)
Vierailija kirjoitti:
Pikaneuvo kirjoitti:
Voihan se aseksuaalikin nainen nostaa hameensa lanteilleen vuoteessa ja pyllistää. Kyllä se siitä...
Eli naisten alistaminen on mielestäsi ok ? Ei muuten todellakaan ole
T. Feministi
Höpsis, kysehän oli vain seksivinkistä.
Nappasin sen suoraan v.2003 painetusta Regina-lehden julkaisusta "777seksivinkkiä tytöille".
Sieltä on tämäkin:
"Sinä olet kontallasi ja hän ottaa sinut takaapäin.
Se voi tuntua mielikuvana nöyryyttävältä, mutta unohda moiset, kokeilu kannattaa.
Tämä asento stimuloi hyvin vaginan etuseinämää ja G-pistettä.
Lisäksi miehellä on hyvä mahdollisuus kiihottaa klitoristasi ja hyvällä sinua lanteilta, rinnoista ja reisistä."
Ja siis ihan naisten kirjoittamia ohjeita nämä.
Ihmiset tuntuvat olevan totaalisen pihalla, mitä aseksuaalisuus on. Käyttäkää vaikka Googlea, jooko.
Voisin seurustella aseksuaalin naisen kanssa, jos nainen kuitenkin olisi valmis tyydyttämään minut muulla tavoin kuin yhdynnässä. Ja edes kerran viikossa.
Niin totta, jos kerran voit seksiä harrastaa, niin mikä ongelma tässä on?
Anteeksi tietämättömyyteni.
Aloituksesta sain kuvan, että seksi olisi no,no.
Silloin ymmärrä tilanteen olevan oikeasti hankalampi.
Uskomatonta miten moni ehdottaa,että senkus vaan annat jonkun miehen masturboida kehollasi.
Ensinnäkin ainakin mun mies ainakin on ihan ihminen jolla on tunteet, ja hänelle on tärkeää, että minä haluan häntä.
Toisekseen on äärimmäisen tavallista, että seksi tuntuu naisesta epämukavalta tai ihan puhtaasti sattuu, jos haluja ei ole ja paikat on kuivana ja kireänä. Itse kuulun tähän porukkaan, ja joskus harmittaa ihan saa****sti että niin monet naiset pystyvät seksiin jota eivät halua - yhteiskunta ja suhteet olisivat paljon parempia, jos kaikilla naisilla olisi kuten miehillä, että seksi ei kerta kaikkiaan onnistu ellei sitä tahdo.
Voi olla että ap:lla ei tätä ongelmaa ole, mutta eikö oikeasti missään valisteta ihmisiä siitä, että on eri asia päästää joku koskemaan omiin sekä fyysisesti että psyykkisesti herkkiin alueisiin kuin antaa joku selkähieronta?
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla heteroromanttinen ja/tai haluta biologisia lapsia.
Aseksuaali voi tuntea sisäsyntyistä himoa (omata libidon) ja nauttia seksistä fyysisesti. Hän ei vain tunne halua ketään/mitään tiettyä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta miten moni ehdottaa,että senkus vaan annat jonkun miehen masturboida kehollasi.
Ensinnäkin ainakin mun mies ainakin on ihan ihminen jolla on tunteet, ja hänelle on tärkeää, että minä haluan häntä.
Toisekseen on äärimmäisen tavallista, että seksi tuntuu naisesta epämukavalta tai ihan puhtaasti sattuu, jos haluja ei ole ja paikat on kuivana ja kireänä. Itse kuulun tähän porukkaan, ja joskus harmittaa ihan saa****sti että niin monet naiset pystyvät seksiin jota eivät halua - yhteiskunta ja suhteet olisivat paljon parempia, jos kaikilla naisilla olisi kuten miehillä, että seksi ei kerta kaikkiaan onnistu ellei sitä tahdo.
Voi olla että ap:lla ei tätä ongelmaa ole, mutta eikö oikeasti missään valisteta ihmisiä siitä, että on eri asia päästää joku koskemaan omiin sekä fyysisesti että psyykkisesti herkkiin alueisiin kuin antaa joku selkähieronta?
Jaa, no minä olen yksi kyseistä. Itsekkin aseksuaali, tosin seksi kuvottaa minua, joten itse en siihen pysty.
Mutta käsittääkseni se oli ap joka sanoi että voi miehen mieleksi harrastaakkin.
Joten siksi en ymmärrä miksi tehdä asiasta sen suurempaa ongelmaa kuin tarvis on.
Jos itse pystyisin samaan, hyppäisin onnesta ja nauttisin elämästä.
Olen siis tahtomattani sinkku ja yksinäisyys tappaa mut.
Joten jos kykenisin seksiin, mahdollisuudet päästä pariauhteeseeen kasvaisi ja elämä olisi parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Aseksuaali voi tuntea sisäsyntyistä himoa (omata libidon) ja nauttia seksistä fyysisesti. Hän ei vain tunne halua ketään/mitään tiettyä kohtaan.
Aseksuaalisuuden määritelmä laajennut niin, ettei siinä ole enää mitään järkeä.
Täähän voisi ihan hyvin olla kuka tahansa perustyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä vaikeata on imeä ja antautua miehen vietäväksi? Miksi et voi tehdä sitä joka päivä, pitääkseesi miehen?
Joka päivä ei, joskus voin niin tehdä miehen mieliksi.
Et ole oikea aseksuaali jos kuitenkin tyydytät miestä "miehen mieliksi". Jos noin toimit, niin ei pitäisi olla ongelmia miehen löytämisessä. :D
Samaa minäkin mietin. Jos seksi on ap:lle yhdentekevää mutta ei vastenmielistä, hänen on helppo pitää mies tyytyväisenä ilman sen kummempaa uhrautumista. Saa sitten palkkioksi pikkuvaivasta elämänkumppanin ja jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä vaikeata on imeä ja antautua miehen vietäväksi? Miksi et voi tehdä sitä joka päivä, pitääkseesi miehen?
Et ole oikea aseksuaali jos kuitenkin tyydytät miestä "miehen mieliksi". Jos noin toimit, niin ei pitäisi olla ongelmia miehen löytämisessä. :D
Samaa minäkin mietin. Jos seksi on ap:lle yhdentekevää mutta ei vastenmielistä, hänen on helppo pitää mies tyytyväisenä ilman sen kummempaa uhrautumista. Saa sitten palkkioksi pikkuvaivasta elämänkumppanin ja jälkikasvua.
Aivan, juuri näin.
Onko tää nyt sen erikoisempaa miten maailma aina pyörinyt??
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tuntuvat olevan totaalisen pihalla, mitä aseksuaalisuus on. Käyttäkää vaikka Googlea, jooko.
Jos se ei johdu fyysisistä syistä, niin se on sitten psyykkistä (seksuaalisuuden ja seksin pelkoa. )
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että jotkut eivät ymmärrä rakkaudesta mitään. Aseksuaali nainen voi rakastaa miestä, mutta ei vaan nauti seksistä. Kun seksuaalinen suuntautuminen on hetero niin ei silloin rakastuta naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, juuri näin.
Onko tää nyt sen erikoisempaa miten maailma aina pyörinyt??
Vastentahtoinen seksin harrastaminen tuntuu raiskaukselta. Ei ole mikään pikkuvaiva, vaan nöyryyttävä kokemus, kun seksihaluja ei ole.
Hanki vanhempi mies, jolla ei enää seiso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, juuri näin.
Onko tää nyt sen erikoisempaa miten maailma aina pyörinyt??Vastentahtoinen seksin harrastaminen tuntuu raiskaukselta. Ei ole mikään pikkuvaiva, vaan nöyryyttävä kokemus, kun seksihaluja ei ole.
ei se miltään tunnu, ellei kerran ole seksuaalisuutta -eri
Jos pystyt sitä seksiä harrastamaan, niin mikä susta tekee aseksuaalin?
Miten se eroaa muista?
Senkus tapaat jonkun, harrastat seksiä jne...