Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävämies pahastunut kun en haluaisi olla hänen kanssaan juurikaan enää tekemisissä

Vierailija
10.12.2024 |

Olen sinkku ja tämä ystäväni on ikuisuus suhteessa oleva varattu mies. Olemme olleet useamman vuoden ystäviä ja välillä yhteydenpito on ollut viikottaista. Viimeisten kuukausien aikana minusta on alkanut tuntua siltä, että mies ei ole niin puhtoinen ajatuksissaan kuin on antanut ymmärtää. Eli tuntuu, että hän käyttää jonkinlaista valtaa minua kohtaan. Olen ollut havaitsevinani mustasukkaisuuttakin hänen silmissään. Tosin olin minäkin nuorena mustasukkainen tyttökavereistanikin, että onhan se kai luonnollista. Hänen mielestään kaikissa muissa miehissä on jotain vikaa. Hän ei selvästikkään halua, että alkaisin seurustelemaan. Olen ollut aina sinkku kun olemme tunteneet. Nyt mietin, että jäänkö myös sinkuksi ja hän nauttii vaimostaaa, perhe elämästään ja kylkiäisenä minun ystävyydestäni. Koen milteipä olevani "toinen nainen" vaikka meillä ei olekkaan intiimiä suhdetta. Mitä te tekisitte?

N.46

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pönkität toisen naisen miestä - mitäpä siitä itse ilahdut?

Vierailija
2/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕Olen kyllä tosi kiitollinen sinulle Pikkuisen vanhan mummon lapsenlapsi, kun tuot näitä mummon neuvoja uudelleen esiin. Mummo oli aikanaan aktiivinen kirjoittaja täällä, oli tosi taitava neuvomaan ihnissuhdeasioissa ja hänen sydämensä oli täynnä hyvää tahtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus: jättäisin tuon kaverin.

Vierailija
4/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa minusta selvästikkin jotain emotionaalista hyötyä, joten olen alkanut tuntemaan hyväksikäytetyn tunteita. Sanoin taannoin miehelle, että en voi lähteä hänen kanssaan kahville ostoskeskukseen, koska minua on alkanut kiusaamaan tilanne. Ei siis tälläkään kertaa ei ollut mitään tunnelmakahvilaa tai romanttista. Mies vihjasi, että minä olisin jotenkin mustasukkainen. Tuntui että kuvitteli minun ilkeilevän. En haluaisi loukata häntä, mutta joku tässä vielä tulee satuttamaan itsensä pahasti. 

Ap.

Vierailija
5/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa minusta selvästikkin jotain emotionaalista hyötyä, joten olen alkanut tuntemaan hyväksikäytetyn tunteita. Sanoin taannoin miehelle, että en voi lähteä hänen kanssaan kahville ostoskeskukseen, koska minua on alkanut kiusaamaan tilanne. Ei siis tälläkään kertaa ei ollut mitään tunnelmakahvilaa tai romanttista. Mies vihjasi, että minä olisin jotenkin mustasukkainen. Tuntui että kuvitteli minun ilkeilevän. En haluaisi loukata häntä, mutta joku tässä vielä tulee satuttamaan itsensä pahasti. 

Ap.

Kuuntele vaistoasi

Vierailija
6/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää sinua henkisenä jalkavaimonaan. Jos ok sinusta, niin anna jatkua. Jos haluat oman ihmissuhteen on viisainta irrottautua tyypistä. Jotkut kipuilevat takertuvien vanhempien kanssa, sinulla on takertuva platoninen ihastuja. Millaiset välit sinulla on vanhempiisi ja sisaruksiisi. Kuvailisitko itseäsi läheisriippuvaiseksi? Tai masokistiksi?

Sinuna ottaisin etäisyyttä "omistajaasi".

Vierailija
7/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteeni vanhempiini ja sisaruksiini on varsin etäiset. On siten varmaan helppo kiintyä ihmisen, joka tykkää seurastani ja tuntuu tarvitsevan minua. Muuten olen todella yksinäinen. 

Ap. 

Vierailija
8/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työpaikalla jossa eräs mies oli minusta kiinnostunut, mutta en tajunnut sitä koska häneen oli liimautunut kiinni eräs nainen, joka oikeasti oli kiinnostunut naisista mutta piti tätä miestä kilpenään.

Vasta kun mies suoraan ilmoitti kiinnostuneensa minusta ja kertoi, mikä "sopimus" hänellä oli tuon naisen kanssa, tajusin missä mennään.

Rupesimme seurustelemaan ja menimme naimisiinkin. Tuo nainen haki toisen työpaikan kun ei sietänyt tilannetta.

Vierailija
9/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin työpaikalla jossa eräs mies oli minusta kiinnostunut, mutta en tajunnut sitä koska häneen oli liimautunut kiinni eräs nainen, joka oikeasti oli kiinnostunut naisista mutta piti tätä miestä kilpenään.

Vasta kun mies suoraan ilmoitti kiinnostuneensa minusta ja kertoi, mikä "sopimus" hänellä oli tuon naisen kanssa, tajusin missä mennään.

Rupesimme seurustelemaan ja menimme naimisiinkin. Tuo nainen haki toisen työpaikan kun ei sietänyt tilannetta.

Homoilla on iät ja ajat ollut se suojakilpi vaimo. 

Vierailija
10/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteeni vanhempiini ja sisaruksiini on varsin etäiset. On siten varmaan helppo kiintyä ihmisen, joka tykkää seurastani ja tuntuu tarvitsevan minua. Muuten olen todella yksinäinen. 

Ap. 

Olen kohtalotoveri. Terapiassa. Suositus: tutustu itseesi ja pitämään itsestäsi ja itsestäsi huolta. Sitten voi katsoa, kenet huolii muuten seuraansa. 

Ja ehdottomasti, kuuntele vaistojasi!

Vierailija
11/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan samanlainen kuvio kuin ap:lla, ja ihan samanlainen tunne siitä. Oletko ap tavannut tätä miehen vaimoa? Jos tapaatte aina kaksin, etkä saa koskaan kutsuja heille kotiin, perhejuhliin jne. niin lopeta yhteydenpito. Ei se siinä tapauksessa mitään ystävyyttä ole, vaan mies siinä pettää henkisesti puolisoaan.

Vierailija
12/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan menee 👴🏻👍

Vierailija
13/13 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn samaistumaan, ap! Liian läheinen miespuolinen kaveri vie ainakin minulta sellaisen energian, jolla pystyisin tutustumaan potentiaalisiin kumppaniehdokkaisiin. Vaikka et haluaisikaan pariutua niin tuntuu tosiaan lyhytnäköiseltä kiinnittyä emotionaalisesti varattuun mieheen. Joten mielestäni olet oikeassa kun haluat ottaa etäisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi